Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Törkeät Tindermiehet - jaa kokemuksia!

Vierailija
05.01.2020 |

Jaetaanpas kokemuksia tökeröistä Tinder-miehistä. Tavoitteena päästää ulos vähän ilmaa, mutta toisaalta ehkä myös varoittaa muita naisia lankeamasta samaan.

Kommentit (735)

Vierailija
21/735 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattako tavoitella vain kuuta taivaalta. Laskekaapas rimaa, niin voi alkaa löytymään seuraa.

Olipas joltain ulimieheltä taas looginen kommentti. Näitä lukiessa ainakin minulla tulee mieleen, että rimaa kannattaisi päinvastoin nostaa, eikä suostua tekemisiin kaikenmaailman hörhöjen kanssa.

Vierailija
22/735 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Instagramin vonkaaja. Olen jo kahdesti matchannut tämän miehen kanssa. Keskustelu sujuu alkuun, mutta kun sovitaan deittejä, hän alkaa vaatia instagramia. No, mulla ei sellaista ole. Profiilikuvia kuitenkin 5 ihan tuoretta kuvaa. Kun en instaa hänelle perusta, alkaa ilkeily ja vittuilu. Viimeksi piti radiohiljaisuutta ja palattuaan takaisin, kysyi, että ”sulle ei sitten tainut sopia perjantain treffit?” Kun sanoin, että sopii kyllä edelleen, niin hän vastaakin, että liian myöhäistä ja poistaa sillä sekunnilla matchin?!!

Loukkaantuva pikkupoika.

Eli mies ilkeilee, vittuilee ja ghostaa, mutta silti olisit vielä innokkaana lähtemässä treffeille hänen kanssaan? Täytyy sanoa, että suorastaan kerjäät tulla huonosti kohdelluksi. Itsekunnioitus suojelisi aika hyvin tuollaisilta hyypiöiltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/735 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti lihavista naisista, mutta en ollut tarpeeksi lihava. Haaveili kuulemma naisesta jota syöttäisi sängyssä ja jolla laittaisi alusastian  niin että pissaa valuisi vähän sormilekkin. Heippa!

Vierailija
24/735 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole yhtään törkekää Tinder-miestä tavannut. Kaikki ihan kohteliaita ja hyvin käyttäytyviä, mutta valitettavasti kemiat eivät kohdanneet kuin parin kanssa eikä niistäkään sitten tullut mitään. 

Vierailija
25/735 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otti äitinsä mukaan ekoille ( ja viikoille) treffeille!! Kyllä!! Äiti vakuutteli miten mukava hänen poikansa on.

Vierailija
26/735 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies laittoi kuvan laskeutuneesta suolestaan, kiihotuin välittömästi.

Vierailija
27/735 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder on panosovellus, ainakin miehille. Naiset ne jaksaa ulista ja itkeä, kun panoalfat pyörittää teitä miten haluavat. 

Vierailija
28/735 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Piti lihavista naisista, mutta en ollut tarpeeksi lihava. Haaveili kuulemma naisesta jota syöttäisi sängyssä ja jolla laittaisi alusastian  niin että pissaa valuisi vähän sormilekkin. Heippa!

Miksi kink sheimaat? Feederismi on ihan oikea juttu ja fetissi

Vierailija
29/735 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies vittuilee tinderissä niin silti joku suostumassa treffeille?!Tai mennään miehen luo jo ensimmäisellä tapaamisella?!

Nuo miehet on katsos hel ve tin hyvän näköisiä, niin saavat anteeksi mitä vaan ja kaikilta naisilta swaippauksen oikealle. Jos tavismies yrittäisi samaa, niin kylmää olisi kyyti.. :D 

En kiellä etteikö ulkonäöllä voisi saada jonkin verran anteeksi. Kuitenkin jos mies on alkanut jo tinderissä juttelemaan asiattomuuksia, olen aina poistanut matchin välittömästi eikä treffejä todellakaan ole tullut. Ihan rittppumatta siitä, kuinka hyvännäköinen on kuvassa ollut.

Usein ne parhaan näköiset vaan eivät jutelleet mitään asiattomuuksia.

Vierailija
30/735 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Matchasin komean miehen kanssa, jolla oli vain paidattomia kuvia. No, tiedän, mitä se tarkoittaa, ja itse etsin muuta kuin hoitoja, mikä biossakin lukee selvästi. Halusin kuitenkin mielenkiinnosta nähdä miehen, jotenkin kutkutti, että miten tyyppi käyttäytyy deiteillä. Hän pyysi lounaalle, joten ajattelin, että what’s the harm.

Sovittiin tapaaminen vilkkaalle paikalle kauppakeskuksen oville. Menin paikalle, ja mies huusi niin kovaa, että varmasti kaikki kuulivat”Moi X, et varmaan tunnista mua vaatteet päällä!” No tästä joku olisi saattanut kuvitella, että ollaan jo tavattu - ilman kledjuja. Samalla tajusin, että mies oli männävuosien julkkispelimies, joka pörräsi yöelämässä ja deittaili julkkisbimboja.

Oli ihmeen asiallinen ja mukavakin, mutta uusille deiteille - illalliselle hänen luokseen - en uskaltautunu.

Olennaisinta:

- matchasit tämän miehen kanssa

- lähdit treffeille tämän miehen kanssa

...siitä huolimatta että etsit jotain vakavampaa ja miehen profiili huusi kissankokoisin kirjaimin olen pelimies.

Tämä kertoo kaiken tarpeellisen naisista.

Vierailija
31/735 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies vittuilee tinderissä niin silti joku suostumassa treffeille?!Tai mennään miehen luo jo ensimmäisellä tapaamisella?!

Nuo miehet on katsos hel ve tin hyvän näköisiä, niin saavat anteeksi mitä vaan ja kaikilta naisilta swaippauksen oikealle. Jos tavismies yrittäisi samaa, niin kylmää olisi kyyti.. :D 

En kiellä etteikö ulkonäöllä voisi saada jonkin verran anteeksi. Kuitenkin jos mies on alkanut jo tinderissä juttelemaan asiattomuuksia, olen aina poistanut matchin välittömästi eikä treffejä todellakaan ole tullut. Ihan rittppumatta siitä, kuinka hyvännäköinen on kuvassa ollut.

*riippumatta

Vierailija
32/735 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tavannut kivoja tyyppejä, joskaan suhdetta ei ole syntynyt yhteenkään. Yhdestä epävakaasta kiukuttelijasta jäi huonot fiilikset. 

Vierailija
33/735 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Matchasin komean miehen kanssa, jolla oli vain paidattomia kuvia. No, tiedän, mitä se tarkoittaa, ja itse etsin muuta kuin hoitoja, mikä biossakin lukee selvästi. Halusin kuitenkin mielenkiinnosta nähdä miehen, jotenkin kutkutti, että miten tyyppi käyttäytyy deiteillä. Hän pyysi lounaalle, joten ajattelin, että what’s the harm.

Sovittiin tapaaminen vilkkaalle paikalle kauppakeskuksen oville. Menin paikalle, ja mies huusi niin kovaa, että varmasti kaikki kuulivat”Moi X, et varmaan tunnista mua vaatteet päällä!” No tästä joku olisi saattanut kuvitella, että ollaan jo tavattu - ilman kledjuja. Samalla tajusin, että mies oli männävuosien julkkispelimies, joka pörräsi yöelämässä ja deittaili julkkisbimboja.

Oli ihmeen asiallinen ja mukavakin, mutta uusille deiteille - illalliselle hänen luokseen - en uskaltautunu.

Olennaisinta:

- matchasit tämän miehen kanssa

- lähdit treffeille tämän miehen kanssa

...siitä huolimatta että etsit jotain vakavampaa ja miehen profiili huusi kissankokoisin kirjaimin olen pelimies.

Tämä kertoo kaiken tarpeellisen naisista.

Jep.

Totuushan on että jos olet hyvin komea, vasta jos käyttäydyt aivan sikamaisesti, saat osalta naisista pakit. Jos sittenkään.

Jos olet tavismies, on yksi ja sama miten hyvän profiilin teet tai kuinka herrasmiesmäisesti naisia kohtelet. Seinäruusunainenkin saa matcheja komeilta miehiltä, eikä matchaile tavisten kanssa.

Tuostahan on se testikin. Mies kokeili Tinderissä kuinka toimii miesmallin kuvilla jos kertoo profiilissa olevansa pedofiili ja kohtelee naisia niin törkeästi kuin mahdollista. Siis esim. kyssyy ensimmäisessä viestissä seksiä samalla kun haukkuu naisen ulkonäköä. Treffitarjouksista ei ollut pulaa.

Naiset tulkitsevat tasonsa siksi millaisilta miehiltä he saavat matcheja/treffejä/seksiä, ja jäävät yrittämään miehiä joille he ovat korkeintaan hätäpanoja tai vahinkotykkäyksiä.

Vierailija
34/735 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Instagramin vonkaaja. Olen jo kahdesti matchannut tämän miehen kanssa. Keskustelu sujuu alkuun, mutta kun sovitaan deittejä, hän alkaa vaatia instagramia. No, mulla ei sellaista ole. Profiilikuvia kuitenkin 5 ihan tuoretta kuvaa. Kun en instaa hänelle perusta, alkaa ilkeily ja vittuilu. Viimeksi piti radiohiljaisuutta ja palattuaan takaisin, kysyi, että ”sulle ei sitten tainut sopia perjantain treffit?” Kun sanoin, että sopii kyllä edelleen, niin hän vastaakin, että liian myöhäistä ja poistaa sillä sekunnilla matchin?!!

Loukkaantuva pikkupoika.

Kuulostaa siltä että tuo kaveri on lukenut jotain isojen poikien pick up artist-nettiohjeista että naisia kannattaa neggailla ja loukata niin rupeaa heti irtoamaan. :D

Vierailija
35/735 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmm, saattaisiko mitenkään johtua siitä, että itse et koe niitä hyvännäköisten sanomisia asiattomiksi, vaan ihanan kutkuttelevaksi flirttailuksi :D

Vierailija
36/735 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useammat naiset ovat aika yksinkertaisia olentoja. Ikävä kyllä. Pelimiehet kiehtoo vaikka muuta väittävät :)

Vierailija
37/735 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattako tavoitella vain kuuta taivaalta. Laskekaapas rimaa, niin voi alkaa löytymään seuraa.

Laskeekaa rimaa? Eikö tässä just kerrota niistä rimanalituksista? Tästäkö pitäisi vielä alemmaksi mennä... :D

Vierailija
38/735 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olipas joltain ulimieheltä taas looginen kommentti. Näitä lukiessa ainakin minulla tulee mieleen, että rimaa kannattaisi päinvastoin nostaa, eikä suostua tekemisiin kaikenmaailman hörhöjen kanssa.

Ongelma on siinä että kun naiset kohtaaavat huonosti käyttäytyviä Tindermiehiä, he nostavat rimaa ulkonäön eikä hyvän käytöksen suhteen.

Tuossahan pätee myös mestari 121212:n sääntö:

Nainen tapaa sikamaisen lyhyen miehen: "ei enää koskaan lyhyitä miehiä!"

Nainen tapaa sikamaisen pitkän miehen: "ei enää koskaan sikamaisia miehiä!"

Vierailija
39/735 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmm, saattaisiko mitenkään johtua siitä, että itse et koe niitä hyvännäköisten sanomisia asiattomiksi, vaan ihanan kutkuttelevaksi flirttailuksi :D

Ei varmasti johdu. Tunnistan kyllä asiattomuuden, tuli se kenen suusta tahansa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kolme