Törkeät Tindermiehet - jaa kokemuksia!
Jaetaanpas kokemuksia tökeröistä Tinder-miehistä. Tavoitteena päästää ulos vähän ilmaa, mutta toisaalta ehkä myös varoittaa muita naisia lankeamasta samaan.
Kommentit (735)
Vierailija kirjoitti:
Tällä palstalla harjoitetaan sensuuria. Ei mene kaikki viestit läpi. Luki vaan, että kommentti on hyväksyttävänä, ja sitten sitä ei tullut ollenkaan tähän ketjuun, eli se diskattiin.
Totta kai sensuroidaan. Tietyt sanat jää heti haravaan. Saisivat myös poistaa kaikki aiheeseen liittymättömät jankkauskommentit.
Onhan näitä. Vaihdoin muutaman viestin tinderissä olevinaan fiksun ja koulutetun ulkkiksen kanssa. Mies ainoastaan vastaili esittämiini kysymyksiin eikä koskaan kysynyt minulta/minusta mitään. Ehdotti sitten treffejä. Kysyin, että miksi haluaa tavata, kun eihän hän tiedä minusta mitään. Tunnustin myös etten ole hirveän innostunut tapaamaan ihmistä, joka paasaa vain itsestään. Miehen asenne muuttui hyvin ihmeelliseksi ja pilkalliseksi. Poistin matchin. Huh, onneksi ei tavattu!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Matchasin komean miehen kanssa, jolla oli vain paidattomia kuvia. No, tiedän, mitä se tarkoittaa, ja itse etsin muuta kuin hoitoja, mikä biossakin lukee selvästi. Halusin kuitenkin mielenkiinnosta nähdä miehen, jotenkin kutkutti, että miten tyyppi käyttäytyy deiteillä. Hän pyysi lounaalle, joten ajattelin, että what’s the harm.
Sovittiin tapaaminen vilkkaalle paikalle kauppakeskuksen oville. Menin paikalle, ja mies huusi niin kovaa, että varmasti kaikki kuulivat”Moi X, et varmaan tunnista mua vaatteet päällä!” No tästä joku olisi saattanut kuvitella, että ollaan jo tavattu - ilman kledjuja. Samalla tajusin, että mies oli männävuosien julkkispelimies, joka pörräsi yöelämässä ja deittaili julkkisbimboja.
Oli ihmeen asiallinen ja mukavakin, mutta uusille deiteille - illalliselle hänen luokseen - en uskaltautunu.
Olennaisinta:
- matchasit tämän miehen kanssa
- lähdit treffeille tämän miehen kanssa...siitä huolimatta että etsit jotain vakavampaa ja miehen profiili huusi kissankokoisin kirjaimin olen pelimies.
Tämä kertoo kaiken tarpeellisen naisista.
Ja nyt kiinnostaisi todella paljon tietää mitä tämä kertoo minusta naisena? En siis ole tuo kirjoittaja, mutta kun tuo kerran kertoi kaiken tarpeellisen naisista, niin annapa palaa.
Alkuun tein sen virheen, että kirjoittelin parikin viikkoa joidenkin miesten kanssa. Kun sitten ehdotin treffejä, niin ehdotus ohitettiin. Yrittivät jatkaa kirjoittelua muina miehinä. Myös kaikenlaisia kiireitä ilmaantui treffien lähetessä. Kun pyysin edottamaan sopivampaa treffipäivää, niin koko mies hävisi :D
Ihmettelen myös todella niitä väitteitä, että tinderistä löytäisi muka kavereita. Kyllä kaikki tapaamani miehet, jotka halusivat tavata uudestaan (eli suurin osa) halusivat sitä vain, jos olin heistä kiinnostunut eikaverillisessa mielessä.
Kaikenlaisia jänkkääjiä sieltä tinderistä löytyy. Yksikin kysyi millaista miestä etsin. Kun sitten kerroin, että oletan miehellä olevan suht samanlaisen koulutuksen, varallisuuden, harrastukset yms kuin itselläni, niin tyyppi alkoi vänkyttää jostain tissien koosta :D Siihen loppui keskustelut mun osalta.
Itselleni jäi vähän huono kuva koko tinderistä. Vaatimattomamman näköiset ja/tai lyhyet miehet olivat monesti todella epävarmoja. Ylitulkitsivat asioita ja loukkaantuivat mitä ihmeellisimmistä jutuista. Itse koen sellaisen hyvin raskaana ja tympeänä enkä laisinkaan seksikkäänä. Monia vaivaa ihmeellinen tosikkous.
Vähänkään paremman näköiset ja sosiaalisesti taitavammat miehet taas ovat sitten seurustelun myötä paljastuneet epäkelvoiksi. En itsekään ole täydellinen, mutta odotan mieheltä esim tiettyjä käytöstapoja. Mieluummin olen yksin kuin huonossa suhteessa. Tinderiä en viitsi enää kokeilla. Vaikea löytää tyyppiä, jonka kanssa oikeasti matchaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perinteinen "en etsi pelkkää seksiä" vaikka käytös kertoi aivan muuta. Lupaili muttei seissyt sanojensa takana. Kehui naismahdollisuuksillaan ja haikaili avoimesti eksäänsä. Teki palstaltakin tuttua numeroarviointia, mikä minulle selvisi vasta kun päätti jutun.
Mikä numeroarviointi palstalla?
Tapa arvioida arvosanalla sitä, kuinka hyvä/huono kumppaniehdokas on. Käsittääkseni käytössä on jokin vastaava arviointiasteikko kuin koulussa. Täällä palstalla ollut monesti esillä. Mitä ne seikat sitten ovat, joiden perusteella arviointi tehdään, siihen en ole perehtynyt enkä haluakaan perehtyä.
Vierailija kirjoitti:
Onhan näitä. Vaihdoin muutaman viestin tinderissä olevinaan fiksun ja koulutetun ulkkiksen kanssa. Mies ainoastaan vastaili esittämiini kysymyksiin eikä koskaan kysynyt minulta/minusta mitään. Ehdotti sitten treffejä. Kysyin, että miksi haluaa tavata, kun eihän hän tiedä minusta mitään. Tunnustin myös etten ole hirveän innostunut tapaamaan ihmistä, joka paasaa vain itsestään. Miehen asenne muuttui hyvin ihmeelliseksi ja pilkalliseksi. Poistin matchin. Huh, onneksi ei tavattu!
tuo kyselemättömyys tuntuu herättävän tuntemuksia.. yleensä hyvä indikaattori ainakin omalla kokemuksella mitä tuleman pitää jos vain toinen esittää kysymyksiä. olen siis itse mies mutta kuullut tätä samaa myös naispuolilta tutuilta. Olen myös itse esittänyt tuon saman kysymyksen naiselle että miksi lähtisit ulos kanssani jos et tiedä minusta mitään, koska se on ollut pääasiassa minä joka kyselee häneltä ja hän vaan vastailee.
väittäisin että pääsääntöisesti se on niin että mikäli toinen ei esitä sinulle mitään kysymyksiä niin sitä ei kiinnosta se kuka oikeasti olet.. tai jos kiinnostaa niin kyseessä on niin kommunikaatiotaidoton ettei suhteella ole tulevaisuutta, niinkun täällä joku jo mainitsikin.
väittäisin myös että vastausten taso kertoo paljon kuinka kiinnostunut/kommunikaatiotaidoton toinen on..
mitä pidempi ja kattavampi vastaus, sitä todennäköisempää että kiinnostusta on, varsinkin jos esittää vastakysymyksiä..
sellaset "hehe" "aha" "jaa" "joo" vastaukset on aika arkipäivää miehelle seuranhaku hommissa ku naisella on yleensä vähän useampi rauta tulessa :) mutta veikkaanpa että jos mies on joku hottis joka saa tolkuttomasti yhteydenottoja naisilta, ja vastaukset on tuota samaa tasoa, ja syy on täysin sama. Ja vastausten tasosta voi päätellä miten kiinnostavana mies silloin naista pitää.
Sieltä voi tulla 10x "joo" peräkkäin ja sitten deittipyyntö ja jos nainen suostuu, niin aika varmuudella sitten seksiä saa, mutta tuskinpa se mies on muuten kiinnostunut.
Itsellä ei ole koskaan myöskään käynyt niin, että jos ennakkoajatus on ollut että "mitähän tästä nyt tulee", että se ois treffeillä ikinä paremmaksi muuttunut. Treffit on voinut kyllä mennä paremmin kuin on pelännyt, mutta kuitenkin lopputulos on ollut juuri sellanen ku ennakkoaavistus antoikin olettaa.
Itsellä kävi joskus nuorempana (ennen tinderiä, toisaalla) niin että oli tämmöinen lyhyesti ja ytimekkäästi vastaileva nainen ja treffeillä sitten paljastui että syy sen lyhyisiin vastauksiin oli että se oli älyllisesti selvästi keskitasoa heikompi. Se ei yksinkertaisesti kyennyt monipuoliseen keskusteluun..
tämmönen tietty harvinaisempaa mutta pointtini onkin että mikäli toisen vastauksissa on jotain hämärää tai ne on liian lyhyitä, syy ei ole koskaan hyvä.. :P eikä se treffeillä yleensä muutu paremmaksi mutta syy saattaa selvitä.
Jos kyseessä on pelimies tai pelinainen, Ja saat vihdoin treffeillä sen hetken huomion itsellesi (jos aina silloinkaan :D) niin totuus kuitenkin se että treffit päättyy ennenpitkää, ja sitä samaa on todennäköisesti luvassa viestittetlyn suhteen mitä ennen treffejäkin..
Oma juttunsa on tietty oharien tekijät. Tyyliin "olis sun pitänyt tietää etten ole tulossa" kun tyypistä ei just kyseisenä päivänä ollut kuulunut mitään. Treffit oli jo kuitenkin sovittu jo aiemmin...
Ei tinder mutta happypancake. Mies ehdotti tapaamista syrjäisellä paikalla olevalle hylätylle teollisuusalueelle. Miehen katseessa oli kuvien perusteella muutenkin jotain creepyä. En mennyt ja estin tyypin, en halunnut päätyä paloiteltuna jätesäkkeihin.
Minä olen miettinyt, että mitä ihmeessä ajattelevat nämä miehet, jotka käyttäytyvät omituisesti treffeillä? Miksi treffeillä ei voi suhtautua siihen deittikumppaniin ihan normaalisti ihmisenä ja jutella kuin toiselle ihmiselle? Voisiko joku mies vastata?
Olen törmännyt monenlaisiin: silminnähden likaiseen ja pesemättömään mieheen, mieheen jolla oli rikkinäiset vaatteet, mieheen, joka alkoi kertoa fantasioitaan 20-30 vuotiaista naisista (olen 45 v), mieheen, joka alkoi puhua tisseistä ensimmäisen viiden minuutin aikana, useampaankin mieheen, jotka alkoivat leveillä omaisuudellaan ja pariin sellaiseen, jotka alkoivat moittia minua melkein heti (en ollut tarpeeksi kaunis ja olin liian pitkä, vaikka olin profiilissa kertonut pituuteni totuudenmukaisesti).
Miksei voisi valmistautua treffeille hyvin ja pyrkiä hoitamaan ne tyylikkäästi läpi, kun kerran kuitenkin vaivautuu paikalle?
Vierailija kirjoitti:
Instagramin vonkaaja. Olen jo kahdesti matchannut tämän miehen kanssa. Keskustelu sujuu alkuun, mutta kun sovitaan deittejä, hän alkaa vaatia instagramia. No, mulla ei sellaista ole. Profiilikuvia kuitenkin 5 ihan tuoretta kuvaa. Kun en instaa hänelle perusta, alkaa ilkeily ja vittuilu. Viimeksi piti radiohiljaisuutta ja palattuaan takaisin, kysyi, että ”sulle ei sitten tainut sopia perjantain treffit?” Kun sanoin, että sopii kyllä edelleen, niin hän vastaakin, että liian myöhäistä ja poistaa sillä sekunnilla matchin?!!
Loukkaantuva pikkupoika.
Kuvittele että hoitaisit tämmösen kanssa jotain arjen asioita..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten näille selittäjämiehille tulee aina yllätyksenä että ulkonäöllä on merkitystä seuranhaussa, varsinkin seksiseuran. En minä tarvitse mitään Tinder-testejä tietääkseni että kaunis nuori Instagram-malli saa sadasti enemmän seuraa ja matcheja miehistä huonollakin käytöksellä kuin tällainen perusmukava tavisnainen. Tiedän kyllä sen ilmankin.
Voi vaan valita pelaako niillä korteilla mitä on, vai jääkö katkerana ulisemaan kun elämä on epäreilua.
Yhdellekään miehelle ei tule yllätyksenä se että Instagram-malli ja kalsarimalli saavat enemmän seuraa, ja etenkin seksiseuraa, kuin Tavis-Tiina ja Peruspertti.
Se tulee yllätyksenä että Tinderissä Perus-Pertti on täysin näkymätön kun taas Tavis-Tiina matchailee ellei kalsarimallien niin vähintäänkin top 10% miesten kanssa.
Tästä todisteena suomalainen Tinder-testi jossa perusnätti nainen ja komeahko mies tekivät Tinder-profiilit ja tykkäsivät 300 ensimmäisestä.
Peruskuvalla nainen sai 252/300 tykkäystä, jopa tärähtäneellä kuvalla jossa ei näkynyt kasvoja ollenkaan, 180/300.
Komeahkon miehen kuvista tyyliltään lähinnä omaa kuvitteellista Tinder-profiiliani oli retkikuva jossa mies poseerasi kanootin kanssa. 13/300 tykkäystä - mutta yksikään naisista ei viestittänyt miehelle tai vastannut viestiin.
Tämä tulee miehille yllätyksenä. Että 8/10 mies asiallisella profiililla on Tinderissä kirjaimellisesti täysin arvoton. Nolla kiinnostunutta kolmestasadasta tykätystä naisesta (!). Kun taas perusnätti nainen voi pilata kuvat tarkoituksella, ja silti matcheja tulee satoja.
Tällaiset kokeet ovat aina yhtä hämmentäviä, kun oma todellisuus on jotain aivan muuta. Olen täysin keskiverto, normaalin näköinen nainen, en huippukaunis mutta ei minussa mitään vikaakaan ole. Olin Tinderissä 2kk, sain 10 matchia (en tiedä monestako miehestä itse tykkäsin, mutta monesta), aloitin keskustelun jokaisen kanssa, yksi halusi tavata ja ilmoitti ensimmäisen tapaamisen jälkeen että ei tod (ja itse olisin halunnut nähdä uudestaan).
En sitten viitsinyt jatkaa kun mielipahaa tuli riittämiin jo noin lyhyessä ajassa. Sain törkeitä viestejä osalta matcheistani ja osa taas ignoorasi, ja muutenkin tuntui pahalta laittaa itsensä niin altiiksi arvostelulle (ja kenties jopa vaarallisille ihmisille)... Ja sitten JOKAISESSA kokeessa, artikkelissa yms. hirviönkin näköisellä profiilikuvalla nainen saa SATOJA matcheja. Olenkohan sitten aivan supervastenmielinen miehille, enkä suinkaan tavis?
Olen rakennusinsinööri. Menin treffeille miehen kanssa, joka koko treffien ajan jauhoi pelkkiä rakennusjuttuja ja yritti päteä. Siis ihan selkeästi testasi mun tietoutta aiheesta, oletti etten tiedä mistään mitään. Todella ärsyttävä äijä, toisia treffejä ei tullut.
Matchasin Tinderissä miehen kanssa, joka oli juttujensa perusteella epäkiinnostava ja tylsä. Eikä ollut erityisen hyvännäköinenkään. En muista vieläkään tykänneeni tyypistä, epäilin omalta puoleltani vahinkotykkäystä.
Poistin Tinderin kokonaan, mutta tää stalkkeri etsi mut Instagramista ja alkoi tykittää siellä viestiä. Koska olin ensikertalainen Tinderissä en ymmärtänyt väistää luotia, vaan aloin kirjoitella Instassa tälle takaisin. Profiilissaan tuntui olevan matkustelusta tykkäävä tapaus, ja elintavat eivät näkyneet Instassa. Oli eläinrakas ja sosiaalinen jne.Tuhlasin tyyppiin elämästäni yli puoli vuotta. Välimatkan takia yhteydenpito oli pääasiassa whatsappissa, joten pystyi feikkaamaan aika pitkään olevansa jotain ihan muuta.
Se kilahteli tuli jo heti alussa, oli tosi epävarma ja epäluuloinen kaikesta. Sitten pyyteli anteeksi ja väitti, että oli exänsä takia vähän skeptinen naisten suhteen. Loukkaantui ihan ihmeellisistä asioista, valehteli pituutensa lisäksi about kaikesta (elintavat jne.). Esitti elävänsä terveellisesti ja kokkailevansa itse, tosiasiassa söi joka päivä mäkkärin drivesta hakemillaan juustohamppareilla (ei ollut rahaa aterioihin), kilahteli kun kyseenalaistin ne pikaruokalounaat.
Matkusteli velkarahalla, nosteli pikavippejä, ei oikeasti pessyt hampaitaankaan säännöllisesti ja kärsi jostain mätäikenistä (yrjöttää muistellakin sitä purukalustoa...). Väitti olevansa savuton, sitten raivostui, kun kyseenalaistin hänen tupakoimisen. :D Suuttui siis mulle, kun loukkaannuin siitä, että oli valehdellut savuttomuudestaan...tyypistä alkoi nousta esiin väkivaltaisiakin piirteitä ja yritti kontrolloida, etten näkisi miespuolisia ystäviäni. En ollut tyypistä niin kiinnostunut, että olisin edes harkinnut moista. Kun en suostunut, alkoi pelaamaan toisten naisten kanssa ja käytti Tinderiä ja lisäsi näitä matcheja sitten Instaseuraajikseen.
Summa summarum: mies osoittautui aivan päinvastaiseksi mitä esitti olevansa. Vieläkään en käsitä, miten kukaan voi pituutensa valehdella 10 senttiä pidemmäksi... kyllähän se nyt paljastuu livenä?? Ei tätä koskaan myöntänyt suoraan, raivostui, kun asia selvisi sattuman kautta minulle.
Pääsin hänestä eroon ghostaamalla ja blokkaamalla hänet kaikista somekanavista. Hävettää ja kuvottaa, että olen moiseen epäsikiöön edes sekaantunut. Meni luottamus koko Tinderiin ja pysyin sieltä pois vuoden. Sitten uskaltauduin lataamaan Goldin (että näyn vain heille keistä itse tykkään), ja sieltä löytyikin sitten ihana mies, jonka kanssa perustellaan nyt perhettä.
Tämä narskutyyppi on taatusti edelleen Tinderissä (koska on ollut siellä vuosikausia) ja etunimi alkaa P:llä. Käyttää Tinderissä vuosia vanhoja kuvia (kun vielä kävi sallilla lähinnä yläkroppaa treenaamassa) ja luo mielikuvaa rennosta maailmanmatkaajasta. Voi kunpa nämä tyypit voisi jotenkin korvamerkitä, että naiset osaisivat väistää.
Vierailija kirjoitti:
Todellisia esimerkkejä Tinder-suosion vs tosielämän suosion välisistä eroista.
Case1. Entinen luokkakaverini, hieman ylipainoinen, melko tavallisen näköinen ja eronnut vajaa nelikymppinen yksinhuoltajaäiti. Kävimme treffeillä, kuulemma oli epävarma uskalsiko pyytää koska oli ylipainoakin. Jäimme kuitenkin vain ystäviksi.
Nainen meni Tinderiin. Treffiseuraksi löytyi mm. kolmekymppinen ammattifutari, varakas toimari, vanhempi mutta tunnettu julkkis. Petyttyään puumapanojen ja salasuhteiden metsästäjiin nainen heräsi todellisuuteen ja löysi parisuhteeseen kaltaisensa vähän ylipainoisen n. 45v tavismiehen.
Case 2. 40+ ihan kivannäköinen mutta vähän pyöristynyt velanainen. Meillä oli juttua, mutta emme päätyneet yhteen koska nainen on liiaksi menevämpi kuin minä.
Tinderissä nainen tapasi mm. lyhytaikaisen treffikumppanin, varakkaan yrittäjän joka olisi kustantanut heti alkuun 5 000 euron arvoisen viikonlopun ulkomailla. Ja toki ammattiurheilijoita ja mallipoikia, taas kerran ikäluokassa 30v tai alle joille puumapano vaikuttaisi olevan muotijuttu. Parisuhteeseen löytyi lopulta pari vuotta vanhempi hauska ja todella mukava tavismies.
Jatkanko?
Missä todellisuudessa tällaista ihan oikeasti tapahtuu? En siis väitä ettei tapahtuisi koskaan kenellekään, mutta tuntuu niin käsittämättömältä kun itse ei ole edes kukkakimppua treffeillä saanut, ja mukamas toiset tavisnaiset tapailevat urheilijoita ja varakkaita matkojen kustantajia.
Ystäväporukkaani kuuluu minä, 36v perusnätti ikisinkku, 39v nauravainen manageri, 32v nörttinainen, 29v ekstrovertti sairaanhoitaja ja 32v ympäri maailmaa matkustellut ja asunut rohkea mutta ujohko nainen. Meistä kaikki ovat kokeilleet Tinderiä yms mutta tulokset ovat olleet laihat siinä mielessä että parisuhdetta ei ole löytynyt, eikä kenellekään meistä ole ostettu/tarjottu yhtään mitään kahvia kummempaa.
Kertokaa nyt ihmeessä miten saamme Tinderistä 5000e viikonloppumatkoja??? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällä palstalla harjoitetaan sensuuria. Ei mene kaikki viestit läpi. Luki vaan, että kommentti on hyväksyttävänä, ja sitten sitä ei tullut ollenkaan tähän ketjuun, eli se diskattiin.
Totta kai sensuroidaan. Tietyt sanat jää heti haravaan. Saisivat myös poistaa kaikki aiheeseen liittymättömät jankkauskommentit.
Ok. Nyt se siis selvisi, että lompak.koloinen on kielletty sana. Kaikkea sitä oppii tässä elämän varrella.
Vierailija kirjoitti:
Todellisia esimerkkejä Tinder-suosion vs tosielämän suosion välisistä eroista.
Case1. Entinen luokkakaverini, hieman ylipainoinen, melko tavallisen näköinen ja eronnut vajaa nelikymppinen yksinhuoltajaäiti. Kävimme treffeillä, kuulemma oli epävarma uskalsiko pyytää koska oli ylipainoakin. Jäimme kuitenkin vain ystäviksi.
Nainen meni Tinderiin. Treffiseuraksi löytyi mm. kolmekymppinen ammattifutari, varakas toimari, vanhempi mutta tunnettu julkkis. Petyttyään puumapanojen ja salasuhteiden metsästäjiin nainen heräsi todellisuuteen ja löysi parisuhteeseen kaltaisensa vähän ylipainoisen n. 45v tavismiehen.
Case 2. 40+ ihan kivannäköinen mutta vähän pyöristynyt velanainen. Meillä oli juttua, mutta emme päätyneet yhteen koska nainen on liiaksi menevämpi kuin minä.
Tinderissä nainen tapasi mm. lyhytaikaisen treffikumppanin, varakkaan yrittäjän joka olisi kustantanut heti alkuun 5 000 euron arvoisen viikonlopun ulkomailla. Ja toki ammattiurheilijoita ja mallipoikia, taas kerran ikäluokassa 30v tai alle joille puumapano vaikuttaisi olevan muotijuttu. Parisuhteeseen löytyi lopulta pari vuotta vanhempi hauska ja todella mukava tavismies.
Jatkanko?
Miesten puolella jokainen tuntemani mies pl. yksi on kertonut etteivät koskaan löytäneet Tinderistä mitään. Joko ei matcheja, tai tykkäilivät kaikista ja saivat matchin vain sellaisten naisten kanssa jotka eivät livenä voisi kuin haaveilla vastaavasta miehestä (esim. mies töissäkäyvä, urheilullinen ja sosiaalinen - nainen ylipainoinen, syrjäytynyt, mt-ongelmainen ja työtön). Nämä miehet ovat sittemmin pariutuneet, eli eivät ole mitään peräkammarinpoikia.
Se yksi poikkeus on varsin komea pelimies joka osasi luoda sellaisen kiiltokuvaprofiilin josta naiset pitävät.
Pointtini. Niin kauan kun tavisnaiset ovat Tinderissä, matchit ja treffit huippumiesten kanssa pitävät heidät pois tavismiesten ulottuvilta. Parisuhteita ei synny koska huippumiehet tietysti pariutuvat huippunaisten kanssa, mutta koska toivo huippumiehestä elää, ovat tavismiehet näkymättömiä.
Mielenkiintoista. Entiset treffikumppanisi siis raportoivat sinulle tarkalla tasolla Tinder-deiteistään ja näiden ominaisuuksista. Kirjoitatko faktat miehistä ylös, vai miten muistat ne noin tarkkaan?
Sun ongelma tuli ilmi. Sinulla on ylipainokammo ja luokittelet luultavasti normaalipainoiset naiset ”vähän pyöristyneiksi”