Törkeät Tindermiehet - jaa kokemuksia!
Jaetaanpas kokemuksia tökeröistä Tinder-miehistä. Tavoitteena päästää ulos vähän ilmaa, mutta toisaalta ehkä myös varoittaa muita naisia lankeamasta samaan.
Kommentit (735)
Vierailija kirjoitti:
En oikein niele tuota ajatusta että pahojen miesten naiset olisivat kaikki "samanlaisia" pahiksia.
Se tarkoittaisi sitä että pahisnaisia on paljon enemmän kuin pahismiehiä, vaikka kaikki todistusaineisto puhuu sen puolesta että miehissä murhaajia tms on enemmän.
Yllättävän moneen norminaiseenkin vetoaa pahis, sitä ei vain myönnetä koska lähtökohtaisesti ei tietysti etsitä pahista. Sitten kuitenkin siinä miehessä on sitä jotain mitä ei osata selittää.
Ja sitten luit tämän ketjun ja tajusit että urpo, asennevammainen, rikollinen yms menee hylkyyn kun se tulee esille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuli ilmesesti tinderissä vastaan. Ei tullut matchia niin tämä stalkkeri etsi minut facebookista ja kirjoitti pitkän viestin miksi meidän pitäisi olla yhdessä.
En ikinä vastannut.Niin siis ja aloitti sen sillä että oli nähnyt minut tinderissä mutta koska matchia ei tullut niin etsi minut toista kautta. Ota vihje jos sitä matchia ei tule!
Tätä olen monesti miettinyt, että miksi se ig profiili pitää mainita biossa? Voisi kuvitella, että haluaa keskustella ig mieluummin kuin mätsätä tinder. Vai mitä ihmettä, varsinkin jos ig on salainen?
Minulla ei ollut mitään somea tinderissä esillä. Myöhemmin miettinyt että olisi pitänyt kysyä miten edes löysi minut.
Olisko kuvahaulla? Sen jälkeen kun ensimmäinen joka ei tajua mitä ei mätchiä tarkoittaa etsi minut facesta en ole enää pistänyt samoja kuvia facessa ja tinderissä.
Sovin treffit itseäni pari vuotta vanhemman miehen kanssa. Oltiin sovittu että hakee mut autolla ja käydään kahvilla muutaman km päässä sijaitsevassa ravintolassa. No, tyyppi haki mut ja mentiin ravintolaan. Tyyppi ei juuri puhunut, itse yritin pitää keskustelua yllä, aattelin että ehkä saan uuden tuttavuuden tästä. Näpräsi puhelintaan ja kohta mun puhelin ilmoittaa viestistä. Avaan viestin ja se on tältä mua vastapäätä istuvalta mieheltä. Jep, laittoi viestiä sen sijaan että puhuisi mulle. Viestissä lukee tyyliin"oot tosi seksikäs, voidaanko mennä harrastamaan seksiä". Vastaan sitten (suullisesti, en viestillä) ettei voida. Juotiin juotavamme hiljaisuudessa loppuun. Autoon kun päästiin että tyyppi palauttaa mut takaisin lähtöpisteeseen, rupeaa jankkaamaan että miksei voida mennä panemaan, vetoan että koira pitää viedä ulos, vastaa ettei siinä panossa kauan mene. Jankkaa ja jankkaa ja lopulta mulla palo käämi ja huusin sille etten aio panna sen kanssa ja jos ei auto nyt käynnisty niin lähden etsimään bussipysäkkiä. Käynnisti auton ja vei mut takaisin sanaakaan sanomatta. Onneksi tajusi olla ottamatta enää yhteyttä.
Jälkeenpäin mietin että olisi vain pitänyt lähteä sieltä ravintolasta kävelemään eikä enää mennä auton kyytiin.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki tinderin kautta tapaamani miehet ovat luvanneet että nähdään vielä, sitten ghostanneet täysin. Viimesimmälle lainasin rahaa kun oli ”hukannut” lompakkonsa juuri sopivasti, en saanut rahoja koskaan takaisin, tekosyitä löytyi kuukausikaupalla ja kehtasi vielä suuttua minulle kun pyysin omiani takaisin ja loppuun asti valehteli että maksaa kyllä. Aivan käsittämättömän törkeä tyyppi! J:llä alkoi nimi ja pk-seudulta että varokaa vaan tätä tyyppiä.
Minkä ikäinen ja vähän ulkoisia tuntomerkkejä? Kuulostaa aivan mun exältä. On varas ja valehtelija.
Olen työtön. Miten tinder eroaa työnhausta? Kummassakin pitää olla sopivasti ja ennen kaikkea paras.
Kymmenien työhakemusten jälkeen tartteis kehua itseään vielä parisuhteeseen. Huoh.
Työt tärkeysjärjestyksessä ekana. Olkoon parisuhde tai edes satunnainen seksi.
N40
Ketju meni jankkaamiseksi. Vieläkö löytyy jänniä tindertarinoita joita lukea kun itseltä puuttuu profiili (joka varmaankin kannattaisi tehdä, kun työt jää saamatta)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä esimerkki siitä millainen mies saa Tinderissä matcheja.
https://cdn.ebaumsworld.com/mediaFiles/picture/1176861/85433102.png
Jos mammoilta taittuu englanti, kannattaa lukea profiiliteksti.
Kuka idiootti edes uskoo, että kyseessä olisi aito profiili? Ihan varmasti jos joku on tuon kanssa matchannut niin tarkoitus on ollut ottaa selvää tyypistä ja ilmoittaa poliisille.
En usko. Tämä on vain äärimmäisempi muoto hyvin tunnetusta ja tunnustetusta "pahat pojat"-vetovoimasta, joka on naisilla aika yleistä. https://www.psychologytoday.com/us/blog/evolution-the-self/201204/why-d…
Yleistä? My ass... En tunne ketään, joka haluaisi deittailla rikollisia ja oikeasti pahoja poikia. Vielä vähemmän itse. Ällöttää jo kaikki suomalaiset kaljamahaäijäwannabetkin.
Menin treffeille kundin kanssa joka heti mut nähtyään sanoi unohtaneensa lompakon kotiin että ehkä pitäisi siirtää näitä treffejä. Sanoin että voin kyllä tarjota sen limun (oltiin lasillisille sovittu menevämme). Käytiin sitten limuilla enkä enää kuullut koko tyypistä mitään. Myöhemmin tajusin ettei se lompakko ehkä ollutkaan jäänyt kotiin 😂
Vierailija kirjoitti:
Olen työtön. Miten tinder eroaa työnhausta? Kummassakin pitää olla sopivasti ja ennen kaikkea paras.
Kymmenien työhakemusten jälkeen tartteis kehua itseään vielä parisuhteeseen. Huoh.
Työt tärkeysjärjestyksessä ekana. Olkoon parisuhde tai edes satunnainen seksi.
N40Ketju meni jankkaamiseksi. Vieläkö löytyy jänniä tindertarinoita joita lukea kun itseltä puuttuu profiili (joka varmaankin kannattaisi tehdä, kun työt jää saamatta)
Työn haun olen ottanut miljoonia valovuosia vakavammin kun jonkun tinderin. Sinne teki vain yhden profiilin ja sitten jutteli ihmisten kanssa kun itsellä oli tylsää. Sitten tuli se yksi jonka kanssa kiinnosti jutella ihan kasvotusten.
Ne törkeät joita tämä ketju koskee tai piti koskea voi vaan poistaa heti kun ei itse enää halua laittaa viestiä.
N34 kirjoitti:
Sovin treffit itseäni pari vuotta vanhemman miehen kanssa. Oltiin sovittu että hakee mut autolla ja käydään kahvilla muutaman km päässä sijaitsevassa ravintolassa. No, tyyppi haki mut ja mentiin ravintolaan. Tyyppi ei juuri puhunut, itse yritin pitää keskustelua yllä, aattelin että ehkä saan uuden tuttavuuden tästä. Näpräsi puhelintaan ja kohta mun puhelin ilmoittaa viestistä. Avaan viestin ja se on tältä mua vastapäätä istuvalta mieheltä. Jep, laittoi viestiä sen sijaan että puhuisi mulle. Viestissä lukee tyyliin"oot tosi seksikäs, voidaanko mennä harrastamaan seksiä". Vastaan sitten (suullisesti, en viestillä) ettei voida. Juotiin juotavamme hiljaisuudessa loppuun. Autoon kun päästiin että tyyppi palauttaa mut takaisin lähtöpisteeseen, rupeaa jankkaamaan että miksei voida mennä panemaan, vetoan että koira pitää viedä ulos, vastaa ettei siinä panossa kauan mene. Jankkaa ja jankkaa ja lopulta mulla palo käämi ja huusin sille etten aio panna sen kanssa ja jos ei auto nyt käynnisty niin lähden etsimään bussipysäkkiä. Käynnisti auton ja vei mut takaisin sanaakaan sanomatta. Onneksi tajusi olla ottamatta enää yhteyttä.
Jälkeenpäin mietin että olisi vain pitänyt lähteä sieltä ravintolasta kävelemään eikä enää mennä auton kyytiin.
ai viti kun saa lukea maha kippurassa tälläisistä treffeistä lisää näitä vaan. kuka antaa miehelle nopeimmin pillua on voittaja kuten aloitussivulla pantiin jo ekoilla treffeilla mutta kaveri kesti vain 5 sekkaa, no mitä sen muuta olisi pitänytkään kestää kuin se että lasti lentää sehän sitä ehdottikin
Tässä oli kanssa mielenkiintoinen Tinder-testi.
Kolme samanlaista profiilia, paitsi eri kuvalla.
Kuva A. Tällä tuli paljon matcheja:
http://i.imgur.com/HvO1Qpf.jpg
Kuva B. Tällä ei tullut juuri ollenkaan.
http://i.imgur.com/HjVGuVD.jpg
Kuva C. Tällä ei tullut juuri ollenkaan.
http://i.imgur.com/bWv7tvS.jpg
ts. kuvilla B ja C ei ollut juuri mitään eroa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten näille selittäjämiehille tulee aina yllätyksenä että ulkonäöllä on merkitystä seuranhaussa, varsinkin seksiseuran. En minä tarvitse mitään Tinder-testejä tietääkseni että kaunis nuori Instagram-malli saa sadasti enemmän seuraa ja matcheja miehistä huonollakin käytöksellä kuin tällainen perusmukava tavisnainen. Tiedän kyllä sen ilmankin.
Voi vaan valita pelaako niillä korteilla mitä on, vai jääkö katkerana ulisemaan kun elämä on epäreilua.
Yhdellekään miehelle ei tule yllätyksenä se että Instagram-malli ja kalsarimalli saavat enemmän seuraa, ja etenkin seksiseuraa, kuin Tavis-Tiina ja Peruspertti.
Se tulee yllätyksenä että Tinderissä Perus-Pertti on täysin näkymätön kun taas Tavis-Tiina matchailee ellei kalsarimallien niin vähintäänkin top 10% miesten kanssa.
Tästä todisteena suomalainen Tinder-testi jossa perusnätti nainen ja komeahko mies tekivät Tinder-profiilit ja tykkäsivät 300 ensimmäisestä.
Peruskuvalla nainen sai 252/300 tykkäystä, jopa tärähtäneellä kuvalla jossa ei näkynyt kasvoja ollenkaan, 180/300.
Komeahkon miehen kuvista tyyliltään lähinnä omaa kuvitteellista Tinder-profiiliani oli retkikuva jossa mies poseerasi kanootin kanssa. 13/300 tykkäystä - mutta yksikään naisista ei viestittänyt miehelle tai vastannut viestiin.
Tämä tulee miehille yllätyksenä. Että 8/10 mies asiallisella profiililla on Tinderissä kirjaimellisesti täysin arvoton. Nolla kiinnostunutta kolmestasadasta tykätystä naisesta (!). Kun taas perusnätti nainen voi pilata kuvat tarkoituksella, ja silti matcheja tulee satoja.
En minäkään tykkäisi niin minkään näköisestä miehestä jolla on joku kanoottikuva. En katsos itse harrasta mitään ulkoilmajuttuja.
Aika järkytyävää siis miesten mielestä varmaan tämä?Jos katsoo millaisessa suosiossa ulkoilmaharrastukset kuten retkeily ja vaellus ovat, olen melkoisen varma että jokunen ensimmäisistä 300 oman ikäisistä naisista tykkäisi.
Tulokset olivat samaa luokkaa lukukuvalla kirjan kanssa, kuntoilukuvalla, jne.
8/10 ulkonäkö ei vain ole Tinderissä minkään arvoinen. Mies on joko 9-10, tai ei mitään.
Jos mies ei matcheja saa, se kertoo ihan yksinkertaisesti siitä, ettei miehen ulkonäkö + muu profiili kiinnosta naisia. On aivan sama arvottaako mies itsensä millä arvosanalla tahansa, naiset eivät välttämättä ole siitä samaa mieltä. Eikä tarvitse ollakaan, jokaisella saa olla omat mieltymyksensä.
Paitsi että Tinderin omien tilastojen mukaan samassa tilanteessa on n. 89% miehistä.
Toistan: 89%.
Nämä 89% ovat miehiä jotka eivät kiinnosta muitakaan naisia. Riippumatta siitä ovatko kanoottimiehiä, pukumiehiä, haalarimiehiä, tai mitä tahansa.
Se että tiettyä naista ei kiinnosta tietty komea mies, ei muuta tilannetta miksikään. Se tarkoittaa vain sitä että naista sitten kiinnostaa joku muu (oman tyylinen) komea mies.
Olennaista on se että 89% Tinderin miehistä jää ulkonäköriman alle, riippumatta profiilitekstistä tai naisten henk koht mieltymyksistä.
Niin rumaa miestä ei olekaan, jota ei hyvä käytös, sivistyneisyys ja huoliteltu habitus tekisi komeaksi. Tai päinvastainen rumentaisi. Tai sitten, suuren suuri pinkka yhdistettynä anteliaisuuteen.
Eipä niissä profiilikuvissa voi paljon esitellä käytöstä ja lukeneisuutta.
Yllättävän paljon voi, kyllä se on ihan totuus että kuva sanoo enemmän kuin tuhat sanaa. Etenkin ns. "by omission". Jos kymmenestä miehestä yhdeksällä on seuraavanlaisia kuvia (oikeasti näitä on tinderissä PALJON):
- paidaton saliselfie
- kuva kun on sammuneena ja kaverit piirtäneet otsaan
- suttunen kuva aurinkolasit ja koff-lippis päässä
- kuva haaroista ja käsi housuissa
- kuva pelkästä moottoripyörästäJne jne jne.
Jos tuolta välistä tulee yksikin kuva, jossa mies esim poseeraa hymyillen kahvikupin ääressä, luontoretkellä, taidegalleriassa, laiturin nokassa, lisänä vielä fiksu profiiliteksti jossa osaa kertoa toiveistaan, harrastuksistaan ja muusta hauskasti ja kiinnostavasti, niin kyllä siitä tulee sellainen kuva, että profiilin mies on fiksu ja kiinnostava. Eikä siihen tarvitse mitään mallinaamaa tai kroppaa.
Tämä on totta. Alkuun tulee niitä ihkuja opettajia stadista, sitten sitä paidatonta Koff-miestä. Ei nappaa.
Vierailija kirjoitti:
Mihinköhän ikäryhmään nuo profiilit kuuluivat? Meinaan, että ekan kuvan mies on joo söpö, mutta nuori, eikä vakavasti otettava. Tod.näk. moni kaltaiseni kokee olevan "out of my league", mutta voihan siitä tykätä kuitenkin, koska ei se tykkää takaisin.
B-tyyppi näyttää kivalta, on ihan hyvännäköinenkin, mutta kuvan jälkeen alkaa painaa muut asiat. Esim. pituus, harrastukset, onko lapsia, tupakoiko?
C-tyyppi ei nyt vaan nappaa ulkonäöllisesti. Kuva ei myöskään viesti kivasta ja avoimesta luonteesta. Kannattaisi ehkä vaihtaa kuvaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
semmosen naisen profiilin kohtasin joka vaikutti kuvien perusteella todella nätiltä ja kaikin puolin fiksultakin (muilta osin).. useamman lapsen äiti jne. profiili oli kaikinpuolin ok ja asiallinen paitsi se viimeinen kohta; "iso varustus plussaa"
kyse ei ole siitä koenko varustukseni riittäväksi vaan siitä millasen kuvan tuo ihminen itsestään antaa.
Miettikääpä jos joku siisti hyvätapainen ja muuten asiallinen perheenisä laittaisi kivan profiilin, kivoilla kuvilla.. ja sitten pilais kaiken toivomalla viimeisessä lausessa että joo 'tiukka pillu on plussaa'
mitäpä naisena miettisit moisesta?
itse en usko että monikaan itseään kunnioittava nainen kiinnostuisi. En tietty ole miesten profiileita seurannu enkä millasta väkeä siellä liikkuu mutta naisilla joskus toisinaan tulee näitä ison munan metsästäjiä vastaan.. jotkut profiilit on kieli poskessa tehty milloin se kuuluu asiaan ja on lähinnä hauskaa. Mutta välillä tulee myös näitä profiileita vastaan missä kai ihan tosissaan nainen etsii itselleen kunnon miestä (niinku tässäkin vissiin etsittiin) mutta sitten pilataan homma tommosella kommentilla.
Unohdat koko ajan ettei naiset ole mikään yksittäinen massa. Kyllä, suuren varustuksen perään kyseleminen on yhtä typerää kuin isojen rintojen perään kyseleminen. Eli pyöritä silmiä hänen typeryydelle ja jatka elämääsi iloisena siitä, että hän näytti typeryytensä jo kättelyssä etkä joutunut käyttämään häneen turhaa aikaa. En ymmärrä miten sinulle voi tulla yllätyksenä että on olemassa typeriä naisia joilla on huonoja profiileja. Ei me kaikki mitään täydellisiä enkeleitä olla!
okei, eli tässä ketjussa saa päivitellä vain törppöjä miehiä mutta ei naisia :D ?? sitäpaitsi ei se mulle edes yllätyksenä tullut.. kaksinaismoralismi näissä asioissa jaksaa yllättää, ei mikään muu.
Mitäs ketjun otsikossa lukee? Lukutaito ja ymmärrys hoi!!!
ohis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävin treffeillä hyvännäköisen, omaa yritystä pyörittävän miehen kanssa, joka saapui paikalle myöhässä, kun soitin hänelle ja kyselin missä mahtaa olla. Täysin sekaisin (jotain ottanut selvästi) ja viina haisi. Yhden shotin oli kuulemma kavereiden kanssa ottanut. Kiehnäsi minussa koko kahvittelun ajan, silitteli ja paijaili. Emme tavanneet enää uudelleen.
Muutamia kuukausia myöhemmin sain tietää, että tämä mies (sisareni kertoi, joka oli miehen Facebookista stalkannut (en käy usein treffeillä ja hän oli innoissaan) ja sai tietää, että on ystäviensä tuttu) oli p*ukottanut jonkun naisen Kannelmäessä. siitä oli lehdessäkin juttu. Ihan hyvä, että jäivät siis siihen yhteen kertaan.Vai olikohan kyseessä a*puminen. En nyt muista, kun ennole asiaa ajatellut pitkiin aikoihin. Joka tapauksessa nainen kuoli.
Sama
No, joka tapauksessa jän-nis kiinnitti huomiosi ja halusit hänen kanssaan treffeille. Tyypillistä.
Mistä esim. väkivaltaisuuden näkee päälle? Sittenhän täällä palstalla kiljuttaisiin miesvihaa, jos diagnsoisit miehen Hohenthaliksi pelkän ulkonäön perusteella.
Ohis
Tällä palstalla harjoitetaan sensuuria. Ei mene kaikki viestit läpi. Luki vaan, että kommentti on hyväksyttävänä, ja sitten sitä ei tullut ollenkaan tähän ketjuun, eli se diskattiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihinköhän ikäryhmään nuo profiilit kuuluivat? Meinaan, että ekan kuvan mies on joo söpö, mutta nuori, eikä vakavasti otettava. Tod.näk. moni kaltaiseni kokee olevan "out of my league", mutta voihan siitä tykätä kuitenkin, koska ei se tykkää takaisin.
B-tyyppi näyttää kivalta, on ihan hyvännäköinenkin, mutta kuvan jälkeen alkaa painaa muut asiat. Esim. pituus, harrastukset, onko lapsia, tupakoiko?
C-tyyppi ei nyt vaan nappaa ulkonäöllisesti. Kuva ei myöskään viesti kivasta ja avoimesta luonteesta. Kannattaisi ehkä vaihtaa kuvaa?
"B-tyyppi näyttää kivalta, on ihan hyvännäköinenkin, mutta kuvan jälkeen alkaa painaa muut asiat. Esim. pituus, harrastukset, onko lapsia, tupakoiko?"
Rehellinen osuus viestistä lihavoituna.
"C-tyyppi ei nyt vaan nappaa ulkonäöllisesti. Kuva ei myöskään viesti kivasta ja avoimesta luonteesta. Kannattaisi ehkä vaihtaa kuvaa?"
Mitä hyötyä siitä olisi? Paremmalla kuvallakaan mies C ei näyttäisi mieheltä A.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten näille selittäjämiehille tulee aina yllätyksenä että ulkonäöllä on merkitystä seuranhaussa, varsinkin seksiseuran. En minä tarvitse mitään Tinder-testejä tietääkseni että kaunis nuori Instagram-malli saa sadasti enemmän seuraa ja matcheja miehistä huonollakin käytöksellä kuin tällainen perusmukava tavisnainen. Tiedän kyllä sen ilmankin.
Voi vaan valita pelaako niillä korteilla mitä on, vai jääkö katkerana ulisemaan kun elämä on epäreilua.
Yhdellekään miehelle ei tule yllätyksenä se että Instagram-malli ja kalsarimalli saavat enemmän seuraa, ja etenkin seksiseuraa, kuin Tavis-Tiina ja Peruspertti.
Se tulee yllätyksenä että Tinderissä Perus-Pertti on täysin näkymätön kun taas Tavis-Tiina matchailee ellei kalsarimallien niin vähintäänkin top 10% miesten kanssa.
Tästä todisteena suomalainen Tinder-testi jossa perusnätti nainen ja komeahko mies tekivät Tinder-profiilit ja tykkäsivät 300 ensimmäisestä.
Peruskuvalla nainen sai 252/300 tykkäystä, jopa tärähtäneellä kuvalla jossa ei näkynyt kasvoja ollenkaan, 180/300.
Komeahkon miehen kuvista tyyliltään lähinnä omaa kuvitteellista Tinder-profiiliani oli retkikuva jossa mies poseerasi kanootin kanssa. 13/300 tykkäystä - mutta yksikään naisista ei viestittänyt miehelle tai vastannut viestiin.
Tämä tulee miehille yllätyksenä. Että 8/10 mies asiallisella profiililla on Tinderissä kirjaimellisesti täysin arvoton. Nolla kiinnostunutta kolmestasadasta tykätystä naisesta (!). Kun taas perusnätti nainen voi pilata kuvat tarkoituksella, ja silti matcheja tulee satoja.
En minäkään tykkäisi niin minkään näköisestä miehestä jolla on joku kanoottikuva. En katsos itse harrasta mitään ulkoilmajuttuja.
Aika järkytyävää siis miesten mielestä varmaan tämä?Jos katsoo millaisessa suosiossa ulkoilmaharrastukset kuten retkeily ja vaellus ovat, olen melkoisen varma että jokunen ensimmäisistä 300 oman ikäisistä naisista tykkäisi.
Tulokset olivat samaa luokkaa lukukuvalla kirjan kanssa, kuntoilukuvalla, jne.
8/10 ulkonäkö ei vain ole Tinderissä minkään arvoinen. Mies on joko 9-10, tai ei mitään.
Jos mies ei matcheja saa, se kertoo ihan yksinkertaisesti siitä, ettei miehen ulkonäkö + muu profiili kiinnosta naisia. On aivan sama arvottaako mies itsensä millä arvosanalla tahansa, naiset eivät välttämättä ole siitä samaa mieltä. Eikä tarvitse ollakaan, jokaisella saa olla omat mieltymyksensä.
Paitsi että Tinderin omien tilastojen mukaan samassa tilanteessa on n. 89% miehistä.
Toistan: 89%.
Nämä 89% ovat miehiä jotka eivät kiinnosta muitakaan naisia. Riippumatta siitä ovatko kanoottimiehiä, pukumiehiä, haalarimiehiä, tai mitä tahansa.
Se että tiettyä naista ei kiinnosta tietty komea mies, ei muuta tilannetta miksikään. Se tarkoittaa vain sitä että naista sitten kiinnostaa joku muu (oman tyylinen) komea mies.
Olennaista on se että 89% Tinderin miehistä jää ulkonäköriman alle, riippumatta profiilitekstistä tai naisten henk koht mieltymyksistä.
Niin rumaa miestä ei olekaan, jota ei hyvä käytös, sivistyneisyys ja huoliteltu habitus tekisi komeaksi. Tai päinvastainen rumentaisi. Tai sitten, suuren suuri pinkka yhdistettynä anteliaisuuteen.
Eipä niissä profiilikuvissa voi paljon esitellä käytöstä ja lukeneisuutta.
Yllättävän paljon voi, kyllä se on ihan totuus että kuva sanoo enemmän kuin tuhat sanaa. Etenkin ns. "by omission". Jos kymmenestä miehestä yhdeksällä on seuraavanlaisia kuvia (oikeasti näitä on tinderissä PALJON):
- paidaton saliselfie
- kuva kun on sammuneena ja kaverit piirtäneet otsaan
- suttunen kuva aurinkolasit ja koff-lippis päässä
- kuva haaroista ja käsi housuissa
- kuva pelkästä moottoripyörästäJne jne jne.
Jos tuolta välistä tulee yksikin kuva, jossa mies esim poseeraa hymyillen kahvikupin ääressä, luontoretkellä, taidegalleriassa, laiturin nokassa, lisänä vielä fiksu profiiliteksti jossa osaa kertoa toiveistaan, harrastuksistaan ja muusta hauskasti ja kiinnostavasti, niin kyllä siitä tulee sellainen kuva, että profiilin mies on fiksu ja kiinnostava. Eikä siihen tarvitse mitään mallinaamaa tai kroppaa.
Tämä on totta. Alkuun tulee niitä ihkuja opettajia stadista, sitten sitä paidatonta Koff-miestä. Ei nappaa.
Ihan samalla tavalla naisista tulee yläviistotissivakokuvia (lue: ylipainoa), "ihania" rantaposeerauksia pakettilomamatkalta etelään, sosiaalisia kuvia tyyliin skumppalasi ja tyttöfrendit sedulassa, jne.
Vierailija kirjoitti:
Perinteinen "en etsi pelkkää seksiä" vaikka käytös kertoi aivan muuta. Lupaili muttei seissyt sanojensa takana. Kehui naismahdollisuuksillaan ja haikaili avoimesti eksäänsä. Teki palstaltakin tuttua numeroarviointia, mikä minulle selvisi vasta kun päätti jutun.
Mikä numeroarviointi palstalla?
Vierailija kirjoitti:
Noniiiii, nyt on mun ketju! :D
Herra nro 3: halusi nähdä ekoilla treffeillä hänen luonaan. Kuulemma ei ois ollut pakko harrastaa seksiä, jos hän ois vain saanu suikkarin. Poistin saman tien..
Mitä ihmettä?!? Olisit saanut imeä miehen munaa, etkä suostunut? Menetit upean mahdollisuuden!
Miehet tykkäävät laueta naisen suuhun ja erityisesti nauttivat siitä, jos nainen näyttää tykkäävän siitä, mitä tekee ja lopuksi nielee.
Ja se antaa oikeuden yleistää tämän koskemaan kaikkia naisia?