Törkeät Tindermiehet - jaa kokemuksia!
Jaetaanpas kokemuksia tökeröistä Tinder-miehistä. Tavoitteena päästää ulos vähän ilmaa, mutta toisaalta ehkä myös varoittaa muita naisia lankeamasta samaan.
Kommentit (735)
Olen nähnyt myös miehen, jonka profiilissa luki että "ei idiooteille". Kuinkahan moni vastaa?
Erään miehen esittelytekstinä oli että "ei idi ooteille". Mitä se kertoo hänestä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä 44-v mies olen sitä mieltä, että kaikki miehet ottaa +35v naiset vain lyhyeen suhteeseen, että saavat seksiä. Puhuvat lämpimikseen kaikenlaista ja kun nuorempi sattuu kohdalle, niin vaihtoon menee. Olen pahoillani naiset, mutta teitä viedään kuin litran mittaa. Minäkin aina vannon rakkautta kaikenmaailman naisille, mutta muutama pano ja ghostaan. Lapsiakin kannattaa luvata aina niille n. 25-30v naisille, kun se saa heidät heti pehmeäksi. Kaikki mun tutut ja kaverit tekee samaa ja näille nauretaan poikien saunailloissa, että kellä ollut parhaat vedätykset.
Äijä on kyl päälikkö t m21. Itse huijaan kanssa naisia että haluan suhteen, jotta saan piparia helpommin
Hei, teille tuli match! Onnea parisuhteeseen! P.S. Kumpi on päällä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika paljon nykyään puhutaan "kemioiden yhteydessä harrastuksista että pitää olla yhteisiä juttuja.
Ei enen vanhaan ollut. Napattiin se joka tansseissa tuli vastaan ja tuntu mukavalta ja oltiin yhdessä vaikka 80 vuotta. Ihan sama mikä oli esim koulutukseltaan.
Liikaa asioista nykyään mitä mietitään. Mulle on sama onko kumppani peräseinäjoelta ja käynyt pelkän apukoulun, kymmenen kissaa jos on mukavaa yhdessä niin voin asua yhdessä vaikka mutakuopassa.
Näin minäkin ajattelen ja tuon sen myös ilmi esittelyteksteissäni. Ei naiset kiinnostu. Mukava yhdessäolo ei vain riitä tänä päivänä.
Mistä "mukava yhdessäolo" syntyy, jos ei ole mitään yhteisiä mielenkiinnonkohteita? Ennen vanhaan ihmisillä ei juuri ollut omia harrastuksia, jos ei vaikkapa käsitöitä ja kalastusta, joista oli ajanvietteen lisäksi hyötyä, lasketa sellaisiksi. Ihmiset olivat myös nykyistä kouluttamattomampia ja heikommin perillä maailmanmenosta, jolloin monellakaan ei ollut vahvoja yhteiskunnallisia mielipiteitä. Kun televisiota ei ollut tai jos oli mutta kanavia vain yksi, ei tarvinnut miettiä, kenen mielen mukaista elokuvaa katsotaan minäkin iltana. Ei ollut mahdollista päättää, lähdetäänkö hiihtolomalla Lappiin vai Kanarialle ja tilataanko perjantaina pizzaa vai thaimaalaista.
Turha romantisoida menneisyyttä. On ihan luonnollista, että elintason kasvaessa ja vapaa-ajan lisääntyessä tulee myös lisää mahdollisuuksia tehdä valintoja, ja kun mielenkiinnonkohteet muuttuvat yksilöllisemmiksi, on selvää, että halutaan mieluiten kumppani, jonka kanssa on jotain yhteistä. Samoin olisivat isovanhempammekin tehneet, jos heillä olisi ollut siihen mahdollisuus.
Tänä päivänäkin löytyy meitä toisenlaisia. Esimerkiksi minä. Mutakuopassa mieluummin mukavan kumppanin kanssa, kuin jännä elämä ihmisen kanssa jolle mikään ei koskaan riitä.
Mitään välimaastoa kun ei ole. Mustavailkoinen maailman kuva on iso turn off.
Vierailija kirjoitti:
Olen nähnyt myös miehen, jonka profiilissa luki että "ei idiooteille". Kuinkahan moni vastaa?
Ylipäätänsä silloin kun itse olin tinderissä oli useilla miehillä näitä ei-listoja. Ihan sama miten olisi profiilin perusteella muuten hyvä niin en mätchännyt yhdenkään negatiivisen kautta paria hakevan kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten näille selittäjämiehille tulee aina yllätyksenä että ulkonäöllä on merkitystä seuranhaussa, varsinkin seksiseuran. En minä tarvitse mitään Tinder-testejä tietääkseni että kaunis nuori Instagram-malli saa sadasti enemmän seuraa ja matcheja miehistä huonollakin käytöksellä kuin tällainen perusmukava tavisnainen. Tiedän kyllä sen ilmankin.
Voi vaan valita pelaako niillä korteilla mitä on, vai jääkö katkerana ulisemaan kun elämä on epäreilua.
Yhdellekään miehelle ei tule yllätyksenä se että Instagram-malli ja kalsarimalli saavat enemmän seuraa, ja etenkin seksiseuraa, kuin Tavis-Tiina ja Peruspertti.
Se tulee yllätyksenä että Tinderissä Perus-Pertti on täysin näkymätön kun taas Tavis-Tiina matchailee ellei kalsarimallien niin vähintäänkin top 10% miesten kanssa.
Tästä todisteena suomalainen Tinder-testi jossa perusnätti nainen ja komeahko mies tekivät Tinder-profiilit ja tykkäsivät 300 ensimmäisestä.
Peruskuvalla nainen sai 252/300 tykkäystä, jopa tärähtäneellä kuvalla jossa ei näkynyt kasvoja ollenkaan, 180/300.
Komeahkon miehen kuvista tyyliltään lähinnä omaa kuvitteellista Tinder-profiiliani oli retkikuva jossa mies poseerasi kanootin kanssa. 13/300 tykkäystä - mutta yksikään naisista ei viestittänyt miehelle tai vastannut viestiin.
Tämä tulee miehille yllätyksenä. Että 8/10 mies asiallisella profiililla on Tinderissä kirjaimellisesti täysin arvoton. Nolla kiinnostunutta kolmestasadasta tykätystä naisesta (!). Kun taas perusnätti nainen voi pilata kuvat tarkoituksella, ja silti matcheja tulee satoja.
En minäkään tykkäisi niin minkään näköisestä miehestä jolla on joku kanoottikuva. En katsos itse harrasta mitään ulkoilmajuttuja.
Aika järkytyävää siis miesten mielestä varmaan tämä?Jos katsoo millaisessa suosiossa ulkoilmaharrastukset kuten retkeily ja vaellus ovat, olen melkoisen varma että jokunen ensimmäisistä 300 oman ikäisistä naisista tykkäisi.
Tulokset olivat samaa luokkaa lukukuvalla kirjan kanssa, kuntoilukuvalla, jne.
8/10 ulkonäkö ei vain ole Tinderissä minkään arvoinen. Mies on joko 9-10, tai ei mitään.
Mä en katso profiilikuvaa niin tarkkaan. Ainoa asia, minkä tsekkaan profiilikuvasta on se, ettei mies ole susiruma tai epähygieenisen/suttuisen näköinen (esimerkiksi reikäiset vaatteet, rasvaiset hiukset ja kuvassa kaljatölkki kädessä). Jos mies läpäisee nämä kriteerit, katson bion. Jos siellä lukee jotain muutakin, kuin pituus, jatkan lukemista. Ja jos mies on minun tyyppiäni bion perusteella, pyyhkäisen oikealle. Ja "minun tyyppiäni" tarkoittaa, että on kiinnostunut samoista asioista, samanhenkinen jne. Jos miehellä lukee vaikkapa, että on tietokonepelejä ja peleikkaa pelaava salilla käyvä diplomi-insinööri, en silloin anna tykkäystä, koska sellainen mies ei ole munhenkinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tapasin reilu 30 wee miehen tinderin kautta, tuli käymään kahvilla. Kehuskeli miten iso patukka hänellä on ja lähtiessään kysyi haluaisinko nähdä sen. Vastasin että kiitos ei. Veti sen silti esille. En tosiaan tiedä mitä kuvitteli tällä teollaan saavuttavan. Kehoitin laittamaan takaisin housuun ja poistumaan. En tavannut enää vaikka ehdottikin uusia treffejä.
Kaikenlaista heppua sitä liikkuu tuolla ulkona. Treffeille asti kuitenkin sait tämän sankarin alunperin seulottua tindermassasta?
Miten se on aina naisen vika joka ei ole "seulonut" riittävän tarkasti, vaikka mies on se joka käyttäytyy kuin ääliö.
Mielestäni en kysymyksessäni syyttänyt naista, vaan ihmettelin miten tästä valioyksilöstä ( harva mies pääsee treffeille edes tinderissä) kuoriutui tuollainen spede? Että oliko minkä "tasoisia" 1-10 asteikolla treffailijat?
Hassua että miehille tulee aina yllärinä että kaikki hullut ei hulluuttaan ulospäin näytä. Se että käy mukavan oloisen miehen kanssa treffeillä ja hän sitten osoittautuu täys idiootiksi on valitettavan yleistä. Ja silti miehet jaksaa täällä huutaa noista asteikoista! Mitä sitten jos teidän mielestä kasin mies osoittautuu idiootiksi? Pitääkö naisen miettiä että voi damn, jospa ensi kerralla menenkin treffeille sen vielä oudomman oloisen miehen kanssa, ehkä hän sitten osaa olla whippaamatta dikkiään mun naamaan!
Tänne ilmoittautunut noita samoja miehiä jotka suoraan kertoo valehtelevansa suunnilleen kaiken luonnetta myöten eikä miehet lainkaan kyseen alaista heidän toimintaa vaikka se on silmien edessä samoin kuin naisten kommentit.
Jos se matikka kerta on lähellä sydäntä niin laskekaa 1+1.Arvostaisin oikeinkirjoitusta. Kyseenalainen on yhdyssana.
Väärin. Kyseenalaistaa on verbi ja kyseenalainen on adjektiivi. Kaksi eri asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika paljon nykyään puhutaan "kemioiden yhteydessä harrastuksista että pitää olla yhteisiä juttuja.
Ei enen vanhaan ollut. Napattiin se joka tansseissa tuli vastaan ja tuntu mukavalta ja oltiin yhdessä vaikka 80 vuotta. Ihan sama mikä oli esim koulutukseltaan.
Liikaa asioista nykyään mitä mietitään. Mulle on sama onko kumppani peräseinäjoelta ja käynyt pelkän apukoulun, kymmenen kissaa jos on mukavaa yhdessä niin voin asua yhdessä vaikka mutakuopassa.
Näin minäkin ajattelen ja tuon sen myös ilmi esittelyteksteissäni. Ei naiset kiinnostu. Mukava yhdessäolo ei vain riitä tänä päivänä.
Mistä "mukava yhdessäolo" syntyy, jos ei ole mitään yhteisiä mielenkiinnonkohteita? Ennen vanhaan ihmisillä ei juuri ollut omia harrastuksia, jos ei vaikkapa käsitöitä ja kalastusta, joista oli ajanvietteen lisäksi hyötyä, lasketa sellaisiksi. Ihmiset olivat myös nykyistä kouluttamattomampia ja heikommin perillä maailmanmenosta, jolloin monellakaan ei ollut vahvoja yhteiskunnallisia mielipiteitä. Kun televisiota ei ollut tai jos oli mutta kanavia vain yksi, ei tarvinnut miettiä, kenen mielen mukaista elokuvaa katsotaan minäkin iltana. Ei ollut mahdollista päättää, lähdetäänkö hiihtolomalla Lappiin vai Kanarialle ja tilataanko perjantaina pizzaa vai thaimaalaista.
Turha romantisoida menneisyyttä. On ihan luonnollista, että elintason kasvaessa ja vapaa-ajan lisääntyessä tulee myös lisää mahdollisuuksia tehdä valintoja, ja kun mielenkiinnonkohteet muuttuvat yksilöllisemmiksi, on selvää, että halutaan mieluiten kumppani, jonka kanssa on jotain yhteistä. Samoin olisivat isovanhempammekin tehneet, jos heillä olisi ollut siihen mahdollisuus.
Tänä päivänäkin löytyy meitä toisenlaisia. Esimerkiksi minä. Mutakuopassa mieluummin mukavan kumppanin kanssa, kuin jännä elämä ihmisen kanssa jolle mikään ei koskaan riitä.
Yhtä lailla sinäkin olet valinnut elämäntyylisi. Voisit elää muullakin tavalla, mutta olet valinnut elää siellä mutakuopassasi - mitä ikinä sillä tarkoitatkaan. Sinun pitää vain etsiä kumppani, joka haluaa jakaa elämäntyylisi, sen sijaan, että valitat, kuinka kaikki muut elävät väärin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuli ilmesesti tinderissä vastaan. Ei tullut matchia niin tämä stalkkeri etsi minut facebookista ja kirjoitti pitkän viestin miksi meidän pitäisi olla yhdessä.
En ikinä vastannut.Niin siis ja aloitti sen sillä että oli nähnyt minut tinderissä mutta koska matchia ei tullut niin etsi minut toista kautta. Ota vihje jos sitä matchia ei tule!
Tätä olen monesti miettinyt, että miksi se ig profiili pitää mainita biossa? Voisi kuvitella, että haluaa keskustella ig mieluummin kuin mätsätä tinder. Vai mitä ihmettä, varsinkin jos ig on salainen?
Vierailija kirjoitti:
Minä 44-v mies olen sitä mieltä, että kaikki miehet ottaa +35v naiset vain lyhyeen suhteeseen, että saavat seksiä. Puhuvat lämpimikseen kaikenlaista ja kun nuorempi sattuu kohdalle, niin vaihtoon menee. Olen pahoillani naiset, mutta teitä viedään kuin litran mittaa. Minäkin aina vannon rakkautta kaikenmaailman naisille, mutta muutama pano ja ghostaan. Lapsiakin kannattaa luvata aina niille n. 25-30v naisille, kun se saa heidät heti pehmeäksi. Kaikki mun tutut ja kaverit tekee samaa ja näille nauretaan poikien saunailloissa, että kellä ollut parhaat vedätykset.
Sulla on paras, ehdottomasti! (Oon sua vanhempi, nainen ja pitkässä parisuhteessa miehen kanssa. 😂).
Sinä ja kaikki muut "miehet" 😑
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tapasin reilu 30 wee miehen tinderin kautta, tuli käymään kahvilla. Kehuskeli miten iso patukka hänellä on ja lähtiessään kysyi haluaisinko nähdä sen. Vastasin että kiitos ei. Veti sen silti esille. En tosiaan tiedä mitä kuvitteli tällä teollaan saavuttavan. Kehoitin laittamaan takaisin housuun ja poistumaan. En tavannut enää vaikka ehdottikin uusia treffejä.
Ja vieläkin jaksetaan ihmetellä naisten ”nirsoutta”... Pakko olla!
Kuten jo aikaisemmassa viestissä sanoin:
Miehet ihmettelevät naisten nirsoutta pituuden, komeuden ja statuksen suhteen.
Miehet eivät ihmettele naisten nirsoutta käytöstapojen, luotettavuuden ja rehellisyyden suhteen. Vaan päin vastoin sitä miksi naiset eivät ole juuri näissä asioissa nirsompia.
Mutta kun yritämme täällä kovasti huudella että suurin osa naisista voisi vähät välittää noista asioista! Esim kunhan miehellä on joku työ, siisti olemus ja kiinnostava persoonallisuus, niin status, pituus ja naama on aivan toissijaisia asioita.
Oon aina ihmetellyt niitä miehiä jotka esim Tinderissä kirjottaa bioon että pituus 180 kun sua kuitenkin kiinnostaa. No ei, ei oikeasti kiinnosta. Jos on niin epävarma omasta pituudestaan että luulee sen olevan ongelma naisille, niin syy on ihan oma.
Olen deittaillut itseäni pidempiä ja lyhyempiä ja ikinä syy kiinnostukseen tai suhteen kaatuminen ei ole ollut pituudesta kiinni.
Ja minä ja muutama minun 24-vuotias kaverini harrastetaan typerien setämiesten vedätystä. Te kun olette niin helppoja, vähän hymyilee ja vilauttaa ja esittää tyhmää. Teidän dick-pic jakaminen on suurinta hupia ja kilpaileminen siitä, että kuka on kaatanut setämiehet jolla on Rumin Kull*. Kuvat ja tiedot kiertävät meidän Whattsappiryhmässä. Ja parasta on kun teillä voi maksattaa kaikki.
Kovasti kyseenalaistetaan naisten vaatimuksia koskien ulkonäköä ja statusta. Mutta kun ne on joka naiselle eri ja sitä nää miehet ei näytä ymmärtävän!
En halua kenenkään elätiksi tai elättäjäksi, eli kunhan mies on omavarainen niin se riittää.
En halua kenenkään trophy wifeksi, eli minulle on tärkeää että mies tekee työtä joka häntä kiinnostaa ja itse teen työtä mikä minua kiinnostaa. Se, millä tittelillä kumpikin duuniansa tekee on aivan turha tieto minulle.
Se, mikä ulkonäössä sytyttää riippuu ihan ihmisestä. En välitä lihaksikkaista miehistä. Vai onko teillä miehilläkin kaikilla samat stereotyyppiset mieltymykset? Itse olen aina luullut että naismaku on kuin peppu, kaikilla on oma ja erilainen!
Vierailija kirjoitti:
Kovasti kyseenalaistetaan naisten vaatimuksia koskien ulkonäköä ja statusta. Mutta kun ne on joka naiselle eri ja sitä nää miehet ei näytä ymmärtävän!
En halua kenenkään elätiksi tai elättäjäksi, eli kunhan mies on omavarainen niin se riittää.
En halua kenenkään trophy wifeksi, eli minulle on tärkeää että mies tekee työtä joka häntä kiinnostaa ja itse teen työtä mikä minua kiinnostaa. Se, millä tittelillä kumpikin duuniansa tekee on aivan turha tieto minulle.
Se, mikä ulkonäössä sytyttää riippuu ihan ihmisestä. En välitä lihaksikkaista miehistä. Vai onko teillä miehilläkin kaikilla samat stereotyyppiset mieltymykset? Itse olen aina luullut että naismaku on kuin peppu, kaikilla on oma ja erilainen!
Kai nää ajattelee että kaikki naiset haluaa ruskettuneet lihaskimpun Fabio-hiuksilla valkoisen ratsun selässä😂
En mäkään luule että kaikki miehet haluavat blondin Pamsun jonka lempiharrastus on dikkenin pusuttelu iltaisin😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja vieläkin jaksetaan ihmetellä naisten ”nirsoutta”... Pakko olla!
Kuten jo aikaisemmassa viestissä sanoin:
Miehet ihmettelevät naisten nirsoutta pituuden, komeuden ja statuksen suhteen.
Miehet eivät ihmettele naisten nirsoutta käytöstapojen, luotettavuuden ja rehellisyyden suhteen. Vaan päin vastoin sitä miksi naiset eivät ole juuri näissä asioissa nirsompia.
Mutta kun yritämme täällä kovasti huudella että suurin osa naisista voisi vähät välittää noista asioista! Esim kunhan miehellä on joku työ, siisti olemus ja kiinnostava persoonallisuus, niin status, pituus ja naama on aivan toissijaisia asioita.
Oon aina ihmetellyt niitä miehiä jotka esim Tinderissä kirjottaa bioon että pituus 180 kun sua kuitenkin kiinnostaa. No ei, ei oikeasti kiinnosta. Jos on niin epävarma omasta pituudestaan että luulee sen olevan ongelma naisille, niin syy on ihan oma.
Olen deittaillut itseäni pidempiä ja lyhyempiä ja ikinä syy kiinnostukseen tai suhteen kaatuminen ei ole ollut pituudesta kiinni.
Nämä "sua kuitenkin kiinnostaa" tyypit sai aikaan vain reaktion "älä luulekaan päättäväsi mikä minua kiinnostaa" ja ruksia :D
Tämän ketjun innoittamana minulle tuli mieleen kohtaus junasta muutaman viikon takaa. Istuin ravintolavaunussa ja huomasin kahden miehen vilkuilevan minua. Toinen ryysti oluttaan siihen malliin, että keräsi rohkeutta tulla juttelemaan, kun taas toinen heti saatuaan katsekontaktini tuli luokseni ja kysyi kohteliaasti, saako liittyä seuraan. Juttelen mielelläni matkustaessani uusien tuttavuuksien kanssa, joten ilahduin ehdotuksesta ja toivotin miehen tervetulleeksi pöytääni. Huomasin pian tämän toisen miehen alkavan mulkoilla kiukkuisena MINUA. Mietin, että mitäköhän väärää minä olin hänen mielestään tehnyt. Olisi kuvitellut, että jos hän olisi jollekin vihainen, niin sopivampi kohde olisi ensin apajille ehtinyt kilpakosija. Ehkä hän oli tässäkin ketjussa tavattuja miehiä, joiden mielestä naiset valitsevat seuransa väärin kriteerein, vaikka kuvaamassani tilanteessa oli kyse vain siitä, että toinen mies oli rohkeampi ottamaan kontaktia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Mukava yhdessäolo" ei synny tuosta vain, se vaatii sitä, että on mukavaa. Ihmisillä pitää synkata keskenään ja niiden pitää viihtyä toistensa seurassa, jotta se yhdessäolo olisi mukavaa. Kummankin täytyy tykätä juuri siitä tietynlaisesta oleilusta, jota voi yhdessä tehdä. Se on itse asiassa aika haasteellinen asia.
Tässä esimerkki siitä millainen mies saa Tinderissä matcheja.
https://cdn.ebaumsworld.com/mediaFiles/picture/1176861/85433102.png
Jos mammoilta taittuu englanti, kannattaa lukea profiiliteksti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuli ilmesesti tinderissä vastaan. Ei tullut matchia niin tämä stalkkeri etsi minut facebookista ja kirjoitti pitkän viestin miksi meidän pitäisi olla yhdessä.
En ikinä vastannut.Niin siis ja aloitti sen sillä että oli nähnyt minut tinderissä mutta koska matchia ei tullut niin etsi minut toista kautta. Ota vihje jos sitä matchia ei tule!
Tätä olen monesti miettinyt, että miksi se ig profiili pitää mainita biossa? Voisi kuvitella, että haluaa keskustella ig mieluummin kuin mätsätä tinder. Vai mitä ihmettä, varsinkin jos ig on salainen?
Minulla ei ollut mitään somea tinderissä esillä. Myöhemmin miettinyt että olisi pitänyt kysyä miten edes löysi minut.