Aloin seurustelemaan, ja nyt mies sanoi "haluaisin että lihoisit jonkin verran vielä lisää, että olisit silleen tavallaan avuton" olen jo todella ylipainoinen
Mies sanoi pitävänsä isoista tytöistä jo ihan treffailun alussa (no eipä hän kai olisi minua muuten huolinutkaan) Olen kuitenkin jo 175cm/144kg joten luulisi että olen riittävän iso. Miehen mielestä en. En myöskään halua olla missään avuttomassa tilassa koska pystyn kuitenkin nykyisissä mitoissa toimimaan itsenäisesti ja käymään töissä. Mitä tuollaisella kommentilla käytännössä tarkoitetaan?
Kommentit (63)
Liittyykö tähän myös Seksifantasia? Miten noin ylipainoinen pystyy edes harrastamaan sitä?
Vierailija kirjoitti:
Liittyykö tähän myös Seksifantasia? Miten noin ylipainoinen pystyy edes harrastamaan sitä?
Ei varmaan perinteiseen tyyliin pystykään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei varmaan perinteiseen tyyliin pystykään.
Tarkoitan tässä siis hengenvaarallisesti lihava- ohjelman henkilöitä, jotka painavat n. 300kg alkutilanteessa. Jotkut heistä eivät pysty edes kävelemään.
Ap:n tilanteesta en toki pysty sanomaan mitään.
Olettaen että ap on todellinen henkilö.
Vierailija kirjoitti:
Onhan siinä monta makkaranväliä.
Mies on henkisesti sairas. Jätä hänet heti. Ja siks toiseks joudut lihomaan kyllä ihan hemmetisti, jotta miehen tavoite täyttyy. Vaikka olet jo kovin lihava, niin se että "saavuttaisit" miehen mainitseman avuttomuuden läskien takia, niin se vaatii silti hulluna lisää painoa. Eli mies muuttuu jatkossa oikeasti ilkeäksi ja manipuloi sut pois ihmisten ilmoilta täysin itselleen.
Vierailija kirjoitti:
Mies on henkisesti sairas. Jätä hänet heti. Ja siks toiseks joudut lihomaan kyllä ihan hemmetisti, jotta miehen tavoite täyttyy. Vaikka olet jo kovin lihava, niin se että "saavuttaisit" miehen mainitseman avuttomuuden läskien takia, niin se vaatii silti hulluna lisää painoa. Eli mies muuttuu jatkossa oikeasti ilkeäksi ja manipuloi sut pois ihmisten ilmoilta täysin itselleen.
Saavuttaisit sen, että on hengenmeno lähellä.
Ja mies saisi siitä kiksejä.🤮
Feederi. Karkuun ja äkkiä. Oon kohdannut samanlaisen ja vuoden kohdalla mä ymmärsin et ei helvetti äkkiä pois. Mä olin vaan jonkun 10kg ylipainoinen ja mies aina kehui kuinka ihana mun keho on ja jos mä lihon lisää niin häntä ei oikeesti haittaa yhtään. Itse ajattelin aluksi, että Jes vihdoin löysin jonkun jota oikeesti ei tunnu haittaavan se et oon kokoa XL ja mulla on vatsaa. Sit se kommentointi meni siihen, että kun aloin laihtua hän kritisoi sitä. Että ei mun tarvis laihtua ku isot naiset on luukasoja kauniimpia. Lopuksi hän koetti jo tuputtaa mulle sitä roskaruokaa ja suuttua mun salikäynneistä ja aina kun laihduin kilon hän murjotti ja äyski. Vuoden kohdalla jätin hänet ja jatkoin laihtumista. Missä lie menee nykyään tuokin helmi.
Vierailija kirjoitti:
Feederi. Karkuun ja äkkiä. Oon kohdannut samanlaisen ja vuoden kohdalla mä ymmärsin et ei helvetti äkkiä pois. Mä olin vaan jonkun 10kg ylipainoinen ja mies aina kehui kuinka ihana mun keho on ja jos mä lihon lisää niin häntä ei oikeesti haittaa yhtään. Itse ajattelin aluksi, että Jes vihdoin löysin jonkun jota oikeesti ei tunnu haittaavan se et oon kokoa XL ja mulla on vatsaa. Sit se kommentointi meni siihen, että kun aloin laihtua hän kritisoi sitä. Että ei mun tarvis laihtua ku isot naiset on luukasoja kauniimpia. Lopuksi hän koetti jo tuputtaa mulle sitä roskaruokaa ja suuttua mun salikäynneistä ja aina kun laihduin kilon hän murjotti ja äyski. Vuoden kohdalla jätin hänet ja jatkoin laihtumista. Missä lie menee nykyään tuokin helmi.
Hyi helkk.....
Voin kuvitella, että aluksi saattaa vedota se, jos kumppani pitääkin kauniina, kun on tottunut häpeämään vartaloaan.
Tuolla varmaan nuo feederit saa naisen pauloihinsa.
Jos rakastaa toista, haluaa toisen voivan hyvin. Miten siihen mahtuu toive toisen lihomisesta?
https://www.vauva.fi/keskustelu/2498165/hengenvaarallisesti_lihava_sarj…
Muistaakseni tuo Gareth oli tämä rasvan kurkkuun kaataja joka suuttui kun nainen toivoi kaupasta terveellistä ruokaa ja käski pihalle laiduntamaan nurmikkoa. En tiedä löytyykö enää mistään,itsellä ei ole tunnuksia mihinkään noihin netti-tv-palveluihin.
Vierailija kirjoitti:
Jos rakastaa toista, haluaa toisen voivan hyvin. Miten siihen mahtuu toive toisen lihomisesta?
Miksi oletat, että feederi rakastaisi sitä ihmistä, jota pyrkii lihottamaan?
Vierailija kirjoitti:
Juokse!
Ei varmaan kykene juoksemaan.
Vaihdetaan! Mun mies painostaa laihduttamaan, olen todella ylipainoinen.
Vierailija kirjoitti:
Rakkaus on monisyistä. Aika harvalla pariskunnalla on täysin aitoa ja kunnioittavaa rakkautta. Ihmisillä on moninaisia syitä rakastaa toista ihmistä.
Siksi sanotaankin, että vakka kantensa valitsee.
Vierailija kirjoitti:
Vaihdetaan! Mun mies painostaa laihduttamaan, olen todella ylipainoinen.
Eikös se ole hyvä terveyden kannalta olla hiukan hoikempi? Minua on herättänyt muutamat lääkärien kommentit, kun olen mennyt jonkun muun vaivan takia. ”Sinulla on ylipainoa”. ”Ylipainosta johtuvaa”. ”Voisit laihduttaa muutaman kilon”.
Lääkärit ei ole kyllä mikään empaattisin ihmisryhmä.
Naisen painon (vartalon) kontrollointi on ollut kautta historian miehelle keino alistaa naista. Milloin liian lihava, milloin liian laiha.
Sairain ja kipein keinoin on pyritty muokkaamaan naisvartaloa mieleiseksi.
Nykyään naisen pitäisi olla feminiinisen lihaksikas. Tarkoittaa rasvat nollassa ja silikonit rinnoissa.
Poikamaisen laiha ja lihaksikas silikonipalloilla. Mistäköhän tuokin muoti kumpuaa. Miehen narsistisuudesta nähdä nainen miesmäisen laihana, naiseuden näkyvät tunnusmerkit teknisin operaatioin asennettuna?
Hyi helvetti, onko tottakaan D: millä nimellä tällainen jakso löytyy?