Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Avioeron myötä yksinäiseksi, miten tutustua uusiin ihmisiin

Vierailija
05.01.2020 |

Avioliitossani paneuduin täysin yhteiseen elämään. Meillä oli rahasta tiukkaa asuntolainan myötä kymmenen vuotta, joten emme käyneet missään muualla kuin miehen sukulaisten luona (omani ovat kuolleet). Nyt avioeron tultua, jäin yksinäiseksi. Harrastan kyllä kaikenlaista opiskelua, mutta niissä on vain naisia, jotka höpöttävät lapsenlapsistaan. Meillä ei ollut lapsia.
Minä tein kaikki koti- ja pihatyöt täysin yksin ja mies kävi vain töissä, ei tehnyt kotona mitään, tuijotti vain ruutua.Nyt talo on poissa ja niin myös kaikki siihen liittyvät työt puutarha mukaan lukien.
Olen aloitellut kuntosalikäyntejä ja nyt alkaa itsepuolustuskoulutus, jossa onneksi on molempia sukupuolia.
Haluaisin löytää toiminnallista harrastusseuraa, jossa tapaamiset olisivat harrastusten puitteissa eikä missään kotisohvalla kahvikekkereissä. Miten löytäisin sitä toiminnallista, mieluiten luonnossa viihtyvää seuraa, jolle rinkka selässä ei olisi vallan vierasta?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen löytänyt tanssiharrastuksesta, käymme esiintymässä. Esiintyvissä ryhmissä muutenkin syntyy ihmissuhteita. Seuraavaksi aion kuoroon.

Rinkka selässä en itse viihdy, mutta facebookissa kai on kaverinhakuryhmiä, esim. naisten treffit. Siellä on kai huudeltu porukkaa esim. nuuksion reissulle.

Eurosinkuillakin on monenlaista menoa.

Vierailija
2/3 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaellussinkut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäpäin asut? Ehkä minusta olisi seuraa. Olen hieman vastaavassa tilanteessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi seitsemän