Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aloin seurustelemaan, ja nyt mies sanoi "haluaisin että lihoisit jonkin verran vielä lisää, että olisit silleen tavallaan avuton" olen jo todella ylipainoinen

Vierailija
05.01.2020 |

Mies sanoi pitävänsä isoista tytöistä jo ihan treffailun alussa (no eipä hän kai olisi minua muuten huolinutkaan) Olen kuitenkin jo 175cm/144kg joten luulisi että olen riittävän iso. Miehen mielestä en. En myöskään halua olla missään avuttomassa tilassa koska pystyn kuitenkin nykyisissä mitoissa toimimaan itsenäisesti ja käymään töissä. Mitä tuollaisella kommentilla käytännössä tarkoitetaan?

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden kaverini sukulaisella oli pikkukoira. Omistaja teki ilmassa jalalla potkuliikkeitä koiralle aina, kun koira oli ruokakupilla. "Syö, syö", omistaja sanoi. Yhdellä kertaa koira sitten söi niin paljon, että mahalaukku repesi. 

Vierailija
62/63 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhden kaverini sukulaisella oli pikkukoira. Omistaja teki ilmassa jalalla potkuliikkeitä koiralle aina, kun koira oli ruokakupilla. "Syö, syö", omistaja sanoi. Yhdellä kertaa koira sitten söi niin paljon, että mahalaukku repesi. 

Ahaa. Kuuluisa kummin kaiman kaverin koira, joka räjähti syötyään liikaa raksuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joillakin miehillä on maha fetissi. Tunnen tälläisen miehen ja koko ajan tuputtaa mulle makeeta muonaa jne että lihoisin nimenomaan mahastani. Jos täällä joku sellainen mies , niin kerropa mikä siinä pyöreässä pömppö mahassa oikein kiinnostaa :O 

Apua, niin minullakin. En kuitenkaan halua mitään jättimahaa itselleni...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kuusi