Aloin seurustelemaan, ja nyt mies sanoi "haluaisin että lihoisit jonkin verran vielä lisää, että olisit silleen tavallaan avuton" olen jo todella ylipainoinen
Mies sanoi pitävänsä isoista tytöistä jo ihan treffailun alussa (no eipä hän kai olisi minua muuten huolinutkaan) Olen kuitenkin jo 175cm/144kg joten luulisi että olen riittävän iso. Miehen mielestä en. En myöskään halua olla missään avuttomassa tilassa koska pystyn kuitenkin nykyisissä mitoissa toimimaan itsenäisesti ja käymään töissä. Mitä tuollaisella kommentilla käytännössä tarkoitetaan?
Kommentit (63)
Joillakin miehillä on maha fetissi. Tunnen tälläisen miehen ja koko ajan tuputtaa mulle makeeta muonaa jne että lihoisin nimenomaan mahastani. Jos täällä joku sellainen mies , niin kerropa mikä siinä pyöreässä pömppö mahassa oikein kiinnostaa :O
Tuollainen mies koituu sinulle vielä hengenvaaralliseksi. Ei anna sinun laihduttaa, uhkailee, kiristää ja manipuloi sinua lihomaan. Kun on onnistunut tavoitteessaan, sinun ei ole enää yhtä helppo jättää häntä.
Feeder joka kärsii kroonisesta hylkäämisen pelosta ja haluaa siksi susta avuttoman ettet halua lähteä. Jos tämä on totta niin kinkkinen tilanne. Ehdot miehelle että menee terapiaan käsittelemään hylkäämisen pelkonsa. Toisaalta loppuuko sitten viehätys isoja naisia kohtaan samalla...? En tiiä.
Suhde on terveellä pohjalla. Kummankin osapuolen puolelta.
Heh.
Olet provo tai läski on syönyt aivosi etkä tunnista feederiä?
Äkkiä eroon tuollaisesta lihottajadta, jos terveytesi on sinulle arvokas.
Älä ole niin itsekäs ja minä-minä-henkinen. Anna rakkaallesi muutama kilo lisää, joista iloita! Hän haluaa huolehtia sinusta ja sinä estät häntä toteuttamasta tuota perinteistä huolehtimisviettiään itsekkyydelläsi.
Väännän vielä rautalangasta. Hän on kanssasi vain siksi että olet törkeän lihava. Ihmisenä et merkitse mitään ja hän vaikka ruokkii sinut h engiltä jotta kasvatat hänelle hänen ihannoimaansa läskiä. Hänellä on fetish läskiin, poimuihin, selluliittiin, ihran hikiseen hajuun jne. Kun olet liikuntakyvytön lopulta et enää muuta tee kuin makaat ja hän saa nostellasinun läskejäsi. Kun kuolet, hän hankkii uuden uhrin.
Vierailija kirjoitti:
Juokse!
AAAHAHAAA! Juokse? Pyöri!
Onko aloitukseksi totta? Jos on, niin nyt pitää olla huolissaan. Seurustelusuhteessa (tuoreessa tai pitkässä) puolisot parhaimmillaan tukevat toisiansa voimaan hyvin niin henkisesti kuin fyysisestikin. Kaikenlainen riippuvuus, jossa toinen laitetaan huonoon jamaan on vain yksiselitteisesti väärin.
Ap, et sinä tuollaista tarvitse ja se on kaukana rakkaudesta ja aidosta välittämisestä. Ole itsesi paras ystävä ja pidä huolta sinusta. Säilytä toimintakykysi, arvosta itseäsi.
Ap, miksi väität olevasi ylipainoinen? Normaalit miehet pitävät pienestä pulleudesta toisin kuin soijapojat ja ituhipit, jotka ihailevat anemiaa, anoreksiaa ja elottomuutta. Sinulla on vielä varaa kasvaa ja antaa myös rakkautenne kasvaa niin että molemmat teistä voivat olla suhteessanne onnellisia.
Tuollainen feeder-tapaus oli yhdessä tv-murhasarjassa - tapahtui muistaakseni jossain Fär-saarilla. - Kammottavaa: äijä syötti sitä nuorta naista sängyssäkin, vaikkei naiselle edes olisi maistunut. Liittyi jotenkin miehen äitisuhteeseen.
Suosittelisin ap:lle sitä "juokse"-kehotusta monessakin mielessä.
Tuosta herkkujen ja namien napostelusta voisi kehittyä teille ihana yhteinen harrastus, josta molemmat nauttisivat.
Tuli mieleen tästä se hengenvaarallisesti lihava- ohjelman tapaus, joka kaatoi sillä letkulla ja suppilolla jotain rasvaseosta väkisin naisen kurkkuun...
Vierailija kirjoitti:
Tuli mieleen tästä se hengenvaarallisesti lihava- ohjelman tapaus, joka kaatoi sillä letkulla ja suppilolla jotain rasvaseosta väkisin naisen kurkkuun...
Taisi olla sama tapaus joka kieltäytyi ostamasta naiselle mitään terveellistä ja karjui että mene pihalle laiduntamaan jos ruohoa haluat.
Hänellä on fetissi lihavista ihmisistä. On kanssasi vain painon takia. Hän on ns. feederi.
being a feeder is also about obtaining a sense of power and dominance through the act of feeding.
They also enjoy subsequently being responsible for the change in their partner’s body, the end goal often resulting in severe obesity, loss of mobility, and inability to perform even the most mundane life tasks without their partner’s assistance
https://www.thesun.co.uk/fabulous/7729619/fat-festish-fetishism-feeder-…
Mies haluaa omistaa sut. Kun olet avuton ja riippuvainen hänestä et voi jättää yhtä helposti.