Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi nuorilla naisilla on aina pitkä tukka ponnarilla tai auki?

Vierailija
04.01.2020 |

Näyttää typerältä. Ei mitään omaa persoonaa.

Kommentit (178)

Vierailija
161/178 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, kasvata pitkät. Ei maksa mitään.

Vierailija
162/178 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukset on joko auki tai ponnarilla, koska niin on kiireessä helpointa.

En ole persoonaton tai halua näyttää samalta kuin muut. Luotan siihen että kasvoni ovat erilaiset kuin muiden, ulkonäköä on muukin kuin vaan hiukset 😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/178 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin että kun joku avtrollimamma tai kenties -pappakin kokee minun hiukseni avoimina/kiinni olevina persoonattomina, pitäisi alkaa laittamaan niitä enemmän? Trolololololoo

Kuule ihan nainen olen. Miksi minun mielipiteeni olisi trolli? Ihmettelen vain täydellistä mielikuvituksen puutetta. Halutaan näyttää samalta kuun muutkin. Miksi?

Ap

Pakko vastata, vaikka ei ehkä pitäis. En vain halua, jaksa, osaa ja viitsi tehdä tukalle yhtään mitään. Siksi se on yleensä pitkä ja auki. Jos tukka on tiellä, laitan sen ponnarille. Ihan yks lysti, jos joku ”näyttää samalta”, se on lähinnä sinun ongelmasi, ei minun. Ja onhan meillä ainakin erilainen naama. Muuta kysyttävää?

Vierailija
164/178 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kampausta pitäisi vaihdella koko ajan, jos on löytänyt mallin joka toimii ja miellyttää? Ahdistaa ajatella, että tukan kanssa pitäisi koko ajan olla häsläämässä jotain sen sijaan että pitäisi sellaista tyyliä missä tietää viihtyvänsä. Useimmilla meistä on parempaakin mietittävä kuin tukan laittelu vain siksi että jotain vaihtelua olisi pakosti keksittävä.

Useimmille nuorille on aina ollut tärkeää olla niin kuin kaveritkin. Nyt muotia ovat pitkät hiukset auki tai ponnarilla. Ihan kivan näköistä, hullumpiakin nuorisomuoteja on totisesti nähty.

t. nimim. 20 vuotta enimmäkseen samanlaista perusnutturaa

Vierailija
165/178 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on outoja ja rumia kampauksia. Pääni näyttää kruunulla -joka on lempi letitykseni- ihan haikaranpesältä, kun hiuksia sorottaa sinne tänne. Talvella ei mitään nutturaa voi laittaa kun on pipo.

Heti kun löydän uuden kampaajan, vedän lyhyeksi. Paljon helpompaa. Hattua pitäisin, mutta talvella on liian kylmä ja kesällä tarvitsee ufohellehatun ettei aurinko häikäise.

Vierailija
166/178 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa, itse pidän usein nutturalla. 

Mielestäni pitkä tukka on persoonallisempi, kuin lyhyeksi leikattu muotipolkka, joita on noin 70%:lla naisista. Nautin vielä nyt parikymppisenä pitkästä tukasta, koska mielestäni vanhempana (viim. 40v+) ei pitkät hiukset näytä enää niin hyvältä, vaan homssuiselta. Sitten voi pätkäistä.

Tässä esimerkkinä Marja Hintikka, pitkähiuksinen nelikymppinen:

https://www.instagram.com/p/B6n4NJdnGzX/

ja huhheijaa, miten ihanat hiukset, toivottavasti ei pätkäise niitä vielä pitkään aikaan.

Vierailija
167/178 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh, ap on kateellinen kun ehdottelee jotain karmeaa polkkatukkaa naisille, joilla on kauniit pitkät hiukset :)  Tiedätkö - on olemassa erilaisia muotivirtauksia hiuksissakin. Nyt on tällainen. Joskus kaikilla naisilla oli tukka nutturalla. Joskus kaikilla naisilla oli jopa hattu, ja vain todella huonot naiset kulki ilman päähinettä. Vähintään huivi piti jokaisella olla. Ja jos oli niin nuori, että ei tarvinnut vielä päähinettä, niin vähintään letillä piti tukka olla. 

Ehkä kouvolatukka tulee taas joskus muotiin, sinun ei auta kuin odotella.

Etkö tosiaan keksi mitään muuta vaihtoehtoa pitkälle tukalle kuin kouvolatukka?? Sitä paitsi monelle naiselle sopisi paremmin esim. nätti polkka. En vastusta pitkiä hiuksia, mutta miksi pitää seurata muotia niin sokeasti, ettei keksi mitään muuta? Kateudesta ei ole kyse, vaan ihmettelen sokeaa massan mukana kulkemista. Kukaan ei erotu toisistaan.

No mitä sinä itse teet hiuksillesi kun olet niin uniikki lumihiutale ?

Välillä polkka, välillä puolipitkä tai pitkä, kiharrettu tai suora, nutturalla tai letillä, erilaisilla kampauksilla, eri värejäkin olen kokeillut (ei shokki-). Ihan lyhyt tukka on vielä kokeilematta, mutta joillekin sellainenkin sopii tosi hyvin. Kauhean ahdas kuvitelma, että naisella pitää olla aina pitkät hiukset, ja sitten niille ei tehdä mitään.

Ap

Miksi lyhyt tukka on kokeilematta?

En ole vielä uskaltanut. Olen aika ns. hillitty persoona, siksi ihmettelenkin miksi minä olen näköjään tämänkin ketjun perusteella se, joka on uskaltanut eniten ”repäistä” hiustensa suhteen.

Ap

Vai oikein repäistä 😂😂

Vierailija
168/178 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ei kiinnosta hiusten "laitto" tipan vertaa. Ei kiinnosta opetella eikä ohuesta tukasta saa mitään sen kummempia kampauksia. Lisäksi en käytä mitään muotoilutuotteita, koska ne tuntuu inhottavalta, kutittaa, ja ovat turha kemikaalikuorma.

Hajoa ap siihen ettei kaikkia nyt vaan kiinnosta joku tukan väkerrys, kun ihan siistin peruskampauksen (auki harjaus tai se ponnari) tekee minuutissa.

Tämä ja lisäyksenä, etten meikkaa arkisin kun ei vaan kiinnosta. Koen turhaksi. Oon varmaan ihan alinta kastia ap:n mielestä xD

Vierailija
169/178 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hiukset ovat pitkät, koska en jaksa käydä kampaajalla säännöllisesti. Se on pirun kallista ja tylsää ja erittäin sitovan työn takia on vaikea löytää aikaa kampaajalle. Otsatukka on sentään, sitä saksin itse kylpyhuoneen peilin edessä, kun en enää nää sen takaa kunnolla. Se leikattiin, kun olin esiteini, enkä ole jaksanut kasvattaa poiskaan.

Pidän ponnarilla tai nutturalla, koska sillä lailla tukka on pois tieltä. Töissä pitää olla hiukset kiinni. Ei kiinnosta yhtään käyttää aikaa jonkun kampauksen opetteluun ja laittamiseen aamuisin. Muutenkin aamut ovat kiireisiä.

Ei mulla ole tarvetta olla saman- tai erinäköinen kuin muut ovat. Aivan yhdentekevää. Kiinnostus on ihan muualla kuin kenenkään tukassa. Luojan kiitos töissä saa hiihdellä tasaraitapaidoissa ja farkuissa, kotona olen pyjamassa tai retkeilyvaatteissa (vietän vapaa-ajan pääasiassa ulkona). Ei tartte vaatteitakaan juuri miettiä.

En nyt tarkoita sitä, etteikö töissä saisi olla hiukset kiinni. Tai kotona hiihdellä itseään laittamatta.

Ap

Mun arki on sitä, että käyn töissä, ruokakaupassa, harrastuksessa ja olen kotona.

Töissä saan siis pitää hiukset kiinni, kotona miten haluan. Ruokakauppaa tai harrastusta vartenko mun pitäis jotain kampauksia väkertää? Huhhuh.

Vierailija
170/178 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ponnari tai ’valtoimenaan’, molemmat tyttömäisiä, näyttäviä ja seksikkäitä vaihtoehtoja. Pitkät hiukset antaa myös mitä erilaisempia vaihtoehtoja juhlakampauksiin. Myös erilaiset ’kietaisut’ ja nutturat ok silloin, kun tilanne vaatii. Pitkät hiukset sopii myös useimmille ikääntyvillekin naisille vastoin tietyn naisarmeijan propagandaa!

Uskon, että useimmat meistä miehistä ajattelee näin - ponnarille vain every day!

Vierailija
171/178 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole tarvetta yrittää väkisin olla uniikki lumihiutale ihan jokaisella osa-alueella mitä keksin :D olen ihan tarpeeksi uniikki muutenkin, kuten ihan jokainen meistä jolla ei ole jatkuvaa lammasmaista tarvetta esittää jotain erikoista ja räväkkää hiuksillaan ja tatuoinnilla :DD

Olen kaunis klassisella ponnarilla tai pitkät hiukset auki, mitä mun pitäisi tässä väkisin yrittää todistella? :D

Vierailija
172/178 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska avonaiset on seksikkäät ja ponnari tukka on urheilullinen. Lenkillä ja jumpassa on aina ponnarilla.

Seksikkäät? Eli miehiä tässä siis halutaankin miellyttää?

Tietenkin kaikki heteronaiset haluavat miellyttää miehiä siinä mielessä, että joku mielenkiintoinen mies joskus kiinnostuisi. Se läski kouvolatukkakin haluaa, mutta kieltää sen, mutta on siitä huolimatta onneton oman itsensä kyvyttömyydestä viehättää parempia miehiä kuin sillä hetkellä viehättää.

Vierailija
173/178 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi keski-ikäisillä SUOMALAISILLA naisilla on aina se lyhyt wt kananpersemalli? Mielellään vielä joku räväkkä shokkiväri, mikä ei oikeasti sovi kenellekkään. ”Mutta kun tämä on niin nuorekas..” :D Esimerkiksi Keski-Euroopassa ei noita kananpersetukkia katukuvassa näy.

Älä yleistä. Mulla on pitkä tumma tukka. On oma väri. En tykkää lyhyestä tukasta.

T. 49v.

Vierailija
174/178 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan ymmärtää mitä ap tarkotti! Samaa olen ite kaupungilla katsonu, et tällasen ”massateinin” tyyli näyttää olevan nyt se, että pitkät, sileät hiukset tosiaan joko auki keskipään jakauksella tai sit se ponnari. Samasta puusta monet tytöt veistetty.

Siis onhan monilla vanhemmillakin pitkiä hiuksia, ei vain teineillä, mutta teineillä on se tietty look niissä hiuksissaan.

Vierailija
175/178 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä esim. aasialaiset naiset? 🙄

Vierailija
176/178 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on harvoin kummallakaan tapaa. Useimmiten kieputan nutturalle, ja kiinnitys hainhampaalla. Usein myös sivuletillä.

Nyt kun tuollaiset isot pannat tuli muotiin, oon kyllä pannan kanssa pitänyt hiuksia auki.

Jaa, että nytkö niitä pantoja voi taas pitää, kun ne on muodissa? Tässä taas paljastuu se muodin tärkeys, eikä käytännöllisyys. Minulla on ollut panta päässä ennen muotiakin, vaikka onhan jotkut voinut jopa nauraa. Nytkö ei naureta, kun muodissa???

Vierailija
177/178 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monilla julkkiksillakin on punaisilla matoilla tukka ap:n mielestä varmaan"laittamatta" jos se on luonnollisesti eikä kiharrettu vanhanaikaisille kiharakampauksille tai juhlanutturalle. Itselläni ainakin kunnon kiharakampaukset ja monet nutturajutut saa näyttämään jotenkin oudolta ja liian "laitetulta"

Maailmallahan luonnollisuus on ollut kauan muotia. Suoristettu tukkahan on ollut kauan muotia ja on trendikäs.

Vierailija
178/178 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä helvettiä :D kuka vittu tästäkin jaksaa vetää herneet nenään

Nuo ovat kaksi helppoa ja nättiä peruskampausta, en tiedä aloittajasta mutta ite en jaksa hiuksia laittaa joka päivä tuntitolkulla. Miksi sinua kiinnostaa niin paljon vaikka muut haluaisikin näyttää keskenään täysin samalta? T. persoonaton n19

Jep, jos itseni mielestä näytän nätiltä ja huolitellulle noilla kampauksilla +meikillä ja kivoilla vaatteilla niin se riittää minulle. Aikaa menisi muutenkin aamulla liikaa jos alkaisin vielä kihartaa tai tekemään fantasiakampauksia tai jotain ja tukka on PAKSU niin huhhuh ja samaa ovat sanoneet muut tutut joilla paksu tukka.