Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi nuorilla naisilla on aina pitkä tukka ponnarilla tai auki?

Vierailija
04.01.2020 |

Näyttää typerältä. Ei mitään omaa persoonaa.

Kommentit (178)

Vierailija
101/178 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli miksikö pitkät hiukset ovat joko kiinni tai auki?

Niin, siis aina pitkät hiukset. Ja niitä pidetään kahdella tavalla, joko samalla tavalla auki tai sillä ponnarilla.

nutturalla

Vierailija
102/178 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap taitaa olla kampaaja, jolla ei ole tarpeeksi asiakkaita.

Kampaajat kyllä tekee niitä kampauksia myös, mistä täällä on puhuttu.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/178 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua miten jonkun persettä voi tällainenkin asia kutittaa näin paljon. 

Vierailija
104/178 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niin laiska, etten jaksa laittaa hiuksiani. Helppo vain vetäistä aamulla ponnarille.

Vierailija
105/178 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap taitaa olla kampaaja, jolla ei ole tarpeeksi asiakkaita.

Kampaajat kyllä tekee niitä kampauksia myös, mistä täällä on puhuttu.

Ap

Niin, tarkoitin että valitat siitä, kun kaikki kulkee ponnarissa, eikä tule sulle teettämään juhlakampausta.

Vierailija
106/178 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole pakkoa näyttää tietynlaiselta, kunhan näyttää siltä kuin sinä haluat? Entä jos tykkään näistä pitkistä hiuksistani näin, joko avonaisena tai ponnarilla? Miksi se ei voi olla omaa persoonaani?

Vierailija
107/178 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajusin juuri että en ole ikinä nähnyt parturi-kampaaja kaverini hiuksia ikinä mitenkään muuten kuin auki tai ponnarilla

Vierailija
108/178 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin pipokaudella tällä Lapissa on aika outo ajatus väkertää hiukset hienosti ja runtata sitten pipo päähän. Tulin just hiihtämästä ja hiukset olivat niskassa ponnarilla, toinen kumilenkki hiusten pituuksien puolivälissä. Usein pidän näin tai ihan vain letillä. Muutenkin olen paljon ulkona eikä ilman pipoa vain tarkene.

On sulla ap oudot ihmetyksen aiheet.

Vierailija
109/178 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on niskassa ja korvalehdissä palovammat. Pidän pitkiä kiharia hiuksiani aina auki, koska ne peittävät palovamma-alueet. Joten olen pahoillani ap, ettei kampaukseni miellytä juuri sinua.

Vierailija
110/178 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa laittaa hiuksia, enkä jaksa opetella, koska minulla on elämässä parempaakin tekemistä kuin toisten mielistely.

Vierailija
111/178 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkät hiukset on kaikista kauneimmat ja naisellisimmat. En ymmärrä miksi joku edes haluaa lyhyen tukan vapaaehtoisesti!

Minä haluaisin kovasti pitkät hiukset, oikein semmoset rapunzel-hiukset, mutta mulla on ollut vuosia trikotillomania (pakkohäiriö) joten aina kun ne ehtii hiukankin kasvaa niin pahassa maniavaiheessa lähtee taas lyhenemään. :(

Vierailija
112/178 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan vain ap:n ärsytykseksi pidän niitä joko ponnarilla tai auki.

Vierailija
113/178 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaisessa loputtoman taĺven maassa pipon alle on pakko laittaa ponnari. Sitäpaitsi mulle ei sovi lyhyet.

Vierailija
114/178 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

YouTube on täynnä videoita, joissa neuvoja vaihteleviin tyyleihin teille nutturapäille.

Esim. Nella Törnroos tai Aino kyllä osaa näyttää.

Vierailija
115/178 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

YouTube on täynnä videoita, joissa neuvoja vaihteleviin tyyleihin teille nutturapäille.

Onko ne sellaisia jotka saa tehtyä minuutissa ja ilman mitään aineita? Jos ei, niin ei kiinnosta.

Vierailija
116/178 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs sulle keksittäisiin, kun pitäisi ilmeisesti koko pää vaihtaa. Ei tunnu menevän jakeluun, että muut eivät ole olemassa sinua miellyttääksesi.

Vierailija
117/178 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan täällä palstalla välittäisi sinun mielipiteestäsi? On ihmisten oma asia, miten he laittavat tukkansa. Mikä sitten olisi "omaperäistä", Leia-henkiset letit tai joku 80-luvun punkkaritukka? Miksi kaikkien pitäisi olla omaperäisiä? Aika vähän niitä vaihtoehtoja lopulta on.

Vierailija
118/178 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule ap, mä olen 52v ja mulla on aina ollut pitkät hiukset. Hiukseni ovat hyväkuntoiset ja kauniin väriset. Mulla on periaatteessa yksi kampaus eli sileä ponnari. Kun pesen hiukseni, niin silloin pidän vain kuivumisen ajan auki. Joskus harvoin (juhlissa)viitsin pitää hiuksiani auki kammattuna. Viihdyn hiuksissani ja mielestäni minulle sopii erinomaisesti ponnari. Mieheltäni olen joskus kysynyt että haluaisiko hän minun  muuttavan hiustyyliäni, ja vastaus on ehdoton ei. Myös murrosikäiset lapseni pitävät hiustyylistäni, tosin he joskus kiusoittelevat minun näyttävän aivan "Ruotsin miljonääri äidiltä" ohjelmasta.

Joten ap, ihan sama mitä sinä ajattelet hiuksistani, livenä kukaan ei koskaan ole arvotellut niitä negatiivisesti.

Vierailija
119/178 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuule ap, mä olen 52v ja mulla on aina ollut pitkät hiukset. Hiukseni ovat hyväkuntoiset ja kauniin väriset. Mulla on periaatteessa yksi kampaus eli sileä ponnari. Kun pesen hiukseni, niin silloin pidän vain kuivumisen ajan auki. Joskus harvoin (juhlissa)viitsin pitää hiuksiani auki kammattuna. Viihdyn hiuksissani ja mielestäni minulle sopii erinomaisesti ponnari. Mieheltäni olen joskus kysynyt että haluaisiko hän minun  muuttavan hiustyyliäni, ja vastaus on ehdoton ei. Myös murrosikäiset lapseni pitävät hiustyylistäni, tosin he joskus kiusoittelevat minun näyttävän aivan "Ruotsin miljonääri äidiltä" ohjelmasta.

Joten ap, ihan sama mitä sinä ajattelet hiuksistani, livenä kukaan ei koskaan ole arvotellut niitä negatiivisesti.

Täällä myös yli 50-vuotias, jolla pitkät hiukset. Yleensä auki, joskus ponnarilla. Aloittajaa mahtaa ahdistaa! Aatelkaa nyt, vanha nainen ja pitkät hiukset auki :D

Vierailija
120/178 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a, en tiedä nykynuorista mutta kun minä olin nuori, kasvoi tukkani pitkäksi ihan vaan siksi, ettei minulla ollut varaa käydä kampaajalla. Lyhyttä mallia ja sittemmin polkkatukkaakin piti noin neljän viikon välein leikkauttaa, että malli pysyi hyvänä. No, sitten se venähti.

Mä ainakin nautin aamu-unistani niin makeasti, etten olisi ehtinyt enkä viitsinyt mitään sen kummempaa väsäillä tukkaani. Sileä liukas tukkalaatu vielä. Kasvoilta pois soljella, pannalla tai ponnarilla ja menoksi.

Mummot käyttävät nutturaa!

Täälläkin siis yhä pitkätukkainen ja yli viisikymppinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän viisi