Miksi nuorilla naisilla on aina pitkä tukka ponnarilla tai auki?
Kommentit (178)
Ei kiinnosta, on tärkeämpääkin tekemistä.
Työskentelen päiväkodissa ja käytän sekä töissä että vapaa-ajalla ulkona jonkinlaista päähinettä ympäri vuoden. Kesällä huivia tai lippistä, talvella pipoa. Hyvin harvoin kuljen missään ulkotiloissa paljaspäin. Näillä spekseillä on luonnollista, että hiukseni ovat aina joko auki tai ponnarilla. Jos laitan ponnarin ylös takaraivolle, joudun ottamaan sen pois laittaakseni lippiksen päähän.
Mulla ei myöskään ole halua, taitoa eikä aikaa väkertää mitään hienoja kampauksia aamuisin. Leteistä tykkäisin, mutta en osaa tehdä sellaisia itselleni. Joskus olen pyytänyt kaverilta, että se tekisi.
En jaksa herätä tuntia etukäteen laittamaan vain tukkaani, sillä työssäni hyväksyttävään ulkonäköön riittää se että on puhtaat vaatteet eikä haise pahalta. Siksi pidän auki tai laitan ponnarille. Hullun hommaa nipistää yöunista tai illan vapaa-ajasta vain siksi että APn kaltaiset ihmiset eivät pääsisi paheksumaan kun en tule töihin linnanjuhlakampauksessa.
Kyssäri meni naisilla tunteisiin, kun niillä ei oo fyrkkaa käydä kampaajalla ja bee: ei oo ketään kenen vuoksi ne hiukset laittaisi.
Joka vastauksesta näkee kyllä läpi katkeruuden.
Mitä pitäisikö tässä alkaa itseään vaivaamaan hiusten laittamisesta kun joku palstamamma haluaa silmänruokaansa vähän vaihtelua? Olipa naurettava aloitus. Tai toisin sanoen: mitä se sulle kuuluu miten pidän hiuksiani. 😅
Jotkut ilmentää persoonaansa muilla keinoin kuin hiuksilla. Kaikki ei ole lahjakkaita väkertää eri lailla hiuksiansa tai on hiuslaatukin hankala. Miksi pitäisi sitä persoonaansa juuri hiuksilla näyttää? Millä lailla pelkkä niiden laitto lisää sitä kaikille.
Miksi lyhyet hiukset omaava on automaattisesti se persoonallinen? Tämä tulee kommenteistasi esille ihmisille jotka kommentoivat olevansa lyhyt hiuksisia
Vierailija kirjoitti:
Seksikäs sporttinenlook näin miehen näkökulmasta 😉
M33
Kaikilla fitness lissuilla on pidennykset. Pää on olisinilman niitä melko kalju ruokavalion vuoksi ja hormonien heittelyn.
Hiustenvärjäys mustalla värillä so last season rintasyöpäriskin vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Lukiossa minulla oli tuo tyyli, oli mielestäni parhaimman näköiset auki ja halusin joka päivä kohdata maailman parhaimmillani.
Opettajalle haastavaa erotella nämä tytöt toisistaan. On vaikeaa muistaa oikein uusien lukiolaisten tullessa niiden nimet, joilla on ne samanlaiset ja samansävyiset perusblondit suorat, pitkät hiukset. Olkoonkin eri päivinä kiinni tai ponnarilla. Tuntuu että noin joka kolmannella juuri tuo tyyli. Onhan pituuksissa paljon vaihtoehtoja, ei ole vain selkäpituus ja poikatukka. Parikymppiset uskaltavat jo vähän eri leikkauksia ja kampauksia, persoonaa alkaa tulla esiin. Teineillä tietysti kovempi ryhmäpaine istua suoraan muiden joukkoon, onhan se niinkin.
Vierailija kirjoitti:
Ap on mies tai autisti.
Tai molempia.
Heheh, vai että persoonatonta pitää pitkiä hiuksia auki tai kiinni. :D Siis, kuka muka hiuksillaan edes hakee jotain persoonallisuutta?!? Toki erikseen sitten shokkivärit yms. huomionherättäjät. Itseäni kiinnostaa ensisijaisesti, että hiukset on puhtaat ja edes suht sileät (varsinkin talvella saa jatkuvasti olla selvittämässä takkuja).
Mitähän persoonallista siinä kaikkien keski-ikäisten mammojen lyhyeksi kynityssä tätitukassa sitten on, se ilmeisesti on enemmän mieleesi? Mielestäni se on kaikista geneerisin ja tylsin hiuslook, mutta enpä minä heille mene julistamaan että yhyy, olettepa persoonattomia. :D
eihän siinä mitään jos nuorilla tytöillä, mutta nykyään myös keski-ikäisillä. jopa ministereillä. ja linnan juhlissakin aika monella, näyttää niin puolipukeiselta kun aikuisella hiukset hapsottaa valtoimenaan.
Pitkät hiukset on naisella vaan niin kuumat. Ne räikeät kananperseet ja kouvolatukat on vaan...noh.. voimaannuttavia, mut kaukana kauniista.
kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lukiossa minulla oli tuo tyyli, oli mielestäni parhaimman näköiset auki ja halusin joka päivä kohdata maailman parhaimmillani.
Opettajalle haastavaa erotella nämä tytöt toisistaan. On vaikeaa muistaa oikein uusien lukiolaisten tullessa niiden nimet, joilla on ne samanlaiset ja samansävyiset perusblondit suorat, pitkät hiukset. Olkoonkin eri päivinä kiinni tai ponnarilla. Tuntuu että noin joka kolmannella juuri tuo tyyli. Onhan pituuksissa paljon vaihtoehtoja, ei ole vain selkäpituus ja poikatukka. Parikymppiset uskaltavat jo vähän eri leikkauksia ja kampauksia, persoonaa alkaa tulla esiin. Teineillä tietysti kovempi ryhmäpaine istua suoraan muiden joukkoon, onhan se niinkin.
Vinkki: on muitakin tapoja erotella lapset ja nuoret toisistaan kuin hiusten perusteella.
Eihän ap:n kaltaisille mikään kelpaa..
Lämmittävä ajatus että mitä hyvänsä teet tai et tee, niin joku pahoittaa siitä mielensä ja ruikuttaa asiasta netissä :D
Ap on kateellinen pitkistä hiuksista kun itellään vaan poikatukka kuin kanan p....
Itse pidän siksi joko ponnarilla tai vain auki, koska en osaa tehdä kauniita lettejä ja nuttura ei sovi minulle. Toisaalta miksi ap tuomitsee vain naiset, ihan yhtä tylsiä ne miestenkin hiukset ovat, jopa tylsemmät.
Vierailija kirjoitti:
Ap on kateellinen pitkistä hiuksista kun itellään vaan poikatukka kuin kanan p....
No en ole kateellinen. Ap:llakin on nimittäin tällä hetkellä pitkä tukka.
Jokaisella ihmisellä on persoona. Se ei riipu mistään tukan laitosta tai laittamattomuudesta.
Ohis