Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi nuorilla naisilla on aina pitkä tukka ponnarilla tai auki?

Vierailija
04.01.2020 |

Näyttää typerältä. Ei mitään omaa persoonaa.

Kommentit (178)

Vierailija
141/178 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heheh, vai että persoonatonta pitää pitkiä hiuksia auki tai kiinni. :D Siis, kuka muka hiuksillaan edes hakee jotain persoonallisuutta?!? Toki erikseen sitten shokkivärit yms. huomionherättäjät. Itseäni kiinnostaa ensisijaisesti, että hiukset on puhtaat ja edes suht sileät (varsinkin talvella saa jatkuvasti olla selvittämässä takkuja). 

Mitähän persoonallista siinä kaikkien keski-ikäisten mammojen lyhyeksi kynityssä tätitukassa sitten on, se ilmeisesti on enemmän mieleesi? Mielestäni se on kaikista geneerisin ja tylsin hiuslook, mutta enpä minä heille mene julistamaan että yhyy, olettepa persoonattomia. :D

Huokaus. Lue viestit uudestaan.

Ap

Vierailija
142/178 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, itse pidän usein nutturalla. 

Mielestäni pitkä tukka on persoonallisempi, kuin lyhyeksi leikattu muotipolkka, joita on noin 70%:lla naisista. Nautin vielä nyt parikymppisenä pitkästä tukasta, koska mielestäni vanhempana (viim. 40v+) ei pitkät hiukset näytä enää niin hyvältä, vaan homssuiselta. Sitten voi pätkäistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/178 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska mulla on todella paksu ja liukas hiuslaatu, niin siinä ei pysy minkäänlaiset kiharat ja letit vaan valahtaa viidessä minuutissa.

Koitan myös pitää tukkani kiiltävänä ja paksuna jatkossakin ja vältän käyttämästä turhia kemikaaleja hiuksiini.

Myöskin kiireinen elämä, laiskuus laittaa hiuksia, tottumuskysymys ja ihan jo työni puolesta - jossa joudun pitämään hiusten suojana myssyä suurimman osan ajasta vaikuttaa asiaa.

Ketä varten kähertäisin tukkaani aamulla viideltä kun sen töissä kuitenkin joudun peittämään?

Erikoinen näkökulma tuo, että pitkät hiukset on joko auki tai ponnarilla siitä syystä että muillakin on? Siis wtf?! 😅

Vierailija
144/178 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

a) koska miehet vaatii b) koska julkkiksillakin on c) ruma naama vaatii edes hiukset

Monilla Usalaisilla näyttelijättärillä peruukki 😳

Tuotantoyhtiö kieltää esiintymisen omissa hiuksissa 😂😂

Vierailija
145/178 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaha, joo ei sillä auki pitämisellä tai ponnarilla oo mitään tekemästä "massan mukana menemisellä" :D Hassua että edes ajattelee noin. Johtuu yleensä just siitä ettei kiinnosta alkaa väkertämään arkena mitään.

Mun kriteerit arkikampauksille on ettei tarvii käyttää kuumaa rautaa eikä muotoilumömmöjä. Laita siinä sit paksu ja liukas tukka nopeesti jotenkin kiinni ilman miljoonaa pinniä. Hiustikkuja oon tilaillut netistä, niillä on kiva kieputella vähän erilaisia ilman pinnejä pysyviä nutturoita joskus.

Vierailija
146/178 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n mukaan porukka varmaan käyttää sukkiakin ihan vain sulautuakseen massaan. Siitähän ei toki voi olla kysymys, että esimerkiksi ponnarin voi vetää kiinni vaikka bussille juostessa. Ei mulla ainakaan ole aikaa saati kiinnostusta vääntää mitään kampauksia ja sit vielä korjailla jotain putoilevia pinnejä puolet päivästä.

Toki voisi leikkiä ajatuksella, että persoonalliset ihmiset ajattelee ja fiksaa sitä tukkaansa ja persoonattomat ihmiset ei. Mut meinaako ap, että kaikki persoonattomat ihmiset ajattelee ja fiksailee sen tukan sijaan keskenään samoja asioita, vai voisko se persoona mahdollisesti näkyä jossain muussakin?

Vierailija
147/178 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä tukka tai ponnari on hirveän konservatiivista. Joskus tuntuu, että lestadiolaisetkin laittaa hiuksiaan enemmän kuin perussuomityttö.

Pitkät hiuksetkin kuuluisi leikata hyvin ja laittaa, jos haluaa olla tyylikäs, ei vaan lähteä harjanvetäisyn jälkeen liikenteeseen.

Minulla oli nuorena paksu pitkä tukka ja nyt kaduttaa että pidin sen aina luonnontilassa. Olisi nimittäin näyttänyt tosi upealta laitettuna, föönattuna tms. Nyt on jäljellä vain hiirenhäntä, eikä se enää kasva kunnolla.

80 ja 90 luvun tytöillä oli HIUKSET, josta jäi varmasti mieleen. Ei aina tyylikkäimmät, mutta ainakin persoonalliset.

Vierailija
148/178 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin että kun joku avtrollimamma tai kenties -pappakin kokee minun hiukseni avoimina/kiinni olevina persoonattomina, pitäisi alkaa laittamaan niitä enemmän? Trolololololoo

Kuule ihan nainen olen. Miksi minun mielipiteeni olisi trolli? Ihmettelen vain täydellistä mielikuvituksen puutetta. Halutaan näyttää samalta kuun muutkin. Miksi?

Ap

No eikös se muodin tarkoitus ole just saada ihmiset näyttämään kaikki samanlaisilta? Sama koskee kampauksia, jos olet kovin erinäköinen et kuulu joukkoon ja päädyt pilkan kohteeksi.

Vierailija
149/178 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä taas katukuvassa, yliopistolla ja työpaikallani näkyy melkeinpä pelkästään nutturoita nykyään :o Olen ihmetellyt miksei kauniita pitkiä hiuksia pidetä enemmän auki (työlästä?) ja ponnarit taas näyttävät kadonneen muodista aivan kokonaan! Itse käytän ponnaria koska olen laiska eikä ole tullut toista ponnaripäätä vastaan niin että olisin huomannut.

Vierailija
150/178 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on letillä tai auki. En siis oo enää nuori nainen?

-N22

Vierailija
151/178 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pitkat hiukset tulee paljon halvemmaks ja paljon helpompi hoitaa. Ponnarille tai nutturalle pitkat hiukset saa 5 sekunnissa ja on heti siisti.

Itsella ollut lyhyet hiukset suurimman osan elamasta, myos nuorena. Tyolasta oli. Lyhytta tukkaa saa olla jatkuvasti leikkauttamassa etta sailyy huolitellun nakoisena, ja se maksaa. Lyhyeen tukkaan ei oikein saa luotua erilaisia kampauksia halutessaan.  Lisaksi ainakin mun lyhyt tukka oli aina aamuisin latistunut ja taytyi vahintaan kastella jos ei ihan pesta paivittain etta kehtasi lahtea ulos. Hiuslakkaa kului etta tukka pysyi siistin ja kuohkean nakoisena ja inhosin sita. Hattua tai pipoa ei voinut kayttaa koska taas latistunut tulos.

Voi olla etta joskus taas leikkaan hiukset, mutta talla hetkella olen kylla perusteellisen kyllastynyt lyhyisiin hiuksiin.

Vierailija
152/178 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miten ne sitten pitäisi olla? En ymmärrä...

Vierailija
153/178 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta se on kyllä päinvastoin. Viime kesästä lähtien on tullut vastaan todella paljon polkkia ja pitkiä polkkia nimenomaan nuorilla naisilla ja moni tubettajakin on luopunut pitkästä tukasta. Oma ihmettelyni oli täysin päinvastaista kuin ap:n. Mutta jokaisen oma asia mitä hiuksillaan tekee.

Vierailija
154/178 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäiskö ne kotiin jättää, ettei ap vaivaantuisi?

Etkö tosiaankaan keksi muuta tapaa pitää hiuksia?

Ap tässä siis. On polkkaa, erilaista lyhyttä mallia, pitkiäkin hiuksia voi pitää erilaisilla kampauksilla tai nutturalla. Mutta ei, aina se ”tyttömäinen” ponnari.

Tässä sinä itse annat vastaukset. Nuoret naiset ovat ihan mielellään vielä tyttömäisiä. Kampauksia ei suomalaisnaiset todellakaan väännä joka aamu! Letin näkyvät eräät tekevän, toivottavasti sinä ilahdut edes niistä. Nuttura on pikemminkin tätimäinen kuin naisellinen, siksi tuskin nuoria kiinnostaa.

Mielikuvitusko sinun mielestäsi on tärkeintä hiustenlaitossa tavallisina arkipäivinä? Ei hyvä ystävä, paljon tärkeämpää on se ,että ei tärvätä aikaa kovin paljon ja hiustenlaitto on helppoa.

Eniten ihmettelen tässä ketjussa sitä, että nyt on jo 8 sivua viestejä näin hölmöön aloitukseen.

Mistä maasta ap on tänne tullut ja minkä ikäinen itse olet?

Kerro toki, palaan kyllä lukemaan vastauksesi.

Vierailija
155/178 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki ap elämä

Vierailija
156/178 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap tässä siis. On polkkaa, erilaista lyhyttä mallia, pitkiäkin hiuksia voi pitää erilaisilla kampauksilla tai nutturalla. Mutta ei, aina se ”tyttömäinen” ponnari.

Sellanen punaiseksi värjätty kananpersemalli olisi tosi ”sähäkkä”? (=Tanttahiukset)

Vierailija
157/178 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi lihavilla on aina liikaa läskiä?

Vierailija
158/178 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi keski-ikäisillä SUOMALAISILLA naisilla on aina se lyhyt wt kananpersemalli? Mielellään vielä joku räväkkä shokkiväri, mikä ei oikeasti sovi kenellekkään. ”Mutta kun tämä on niin nuorekas..” :D Esimerkiksi Keski-Euroopassa ei noita kananpersetukkia katukuvassa näy.

Vierailija
159/178 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en kiireisiin aamuihini jaksa alkaa varata mitään ylimääräistä hiustenlaittoaikaa jotain turhaa kampausta varten!!! :D

Pelkkä hiusten harjaus riittää. Ponnarille laitan jos oon menossa urheilemaan.

Vierailija
160/178 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kyllä setä katselisi mielellään esim. koulutyttösaparoita. M50