Miksi nuorilla naisilla on aina pitkä tukka ponnarilla tai auki?
Kommentit (178)
Ehkä nuoret naiset ei välitä miltä näyttävät?
Siis mitä helvettiä :D kuka vittu tästäkin jaksaa vetää herneet nenään
Nuo ovat kaksi helppoa ja nättiä peruskampausta, en tiedä aloittajasta mutta ite en jaksa hiuksia laittaa joka päivä tuntitolkulla. Miksi sinua kiinnostaa niin paljon vaikka muut haluaisikin näyttää keskenään täysin samalta? T. persoonaton n19
Onko sillä OIKEASTI jotain v*tun väliä kellä on pitkät hiukset ja kellä lyhyet hiukset? Miksi pitää alkaa kilpailemaan sillä, mikä on kaunein tukka kenenkin päässä? Eikö se ole tärkeintä miltä itsestä tuntuu? Olkoon vaikka kalju, jos siitä tykkää. Ihmeellistä touhua tämmöinen ulina jonkun toisen päästä.
Vierailija kirjoitti:
Ap paralle ei kasva hiukset kunnolla, sillä on pälvikaljuinen pää, rasvaiset liruhiukset ovat lyhyet ja harvat.
Harmittaahan se!
Annetaan ap:n ihmetellä, siinähän se menee tuommoisen heikkolahjaisen lauantai kivasti.
Hiustyylisi taitaa olla sinulle arka asia?
Niin ja ei ihan osunut arvauksesi minusta kohdalleen.
Ap
Naisilla meni tunteisiin taas pahasti.
Vetis 17v kirjoitti:
Onko sillä OIKEASTI jotain v*tun väliä kellä on pitkät hiukset ja kellä lyhyet hiukset? Miksi pitää alkaa kilpailemaan sillä, mikä on kaunein tukka kenenkin päässä? Eikö se ole tärkeintä miltä itsestä tuntuu? Olkoon vaikka kalju, jos siitä tykkää. Ihmeellistä touhua tämmöinen ulina jonkun toisen päästä.
Kyllä sillä tuntuu olevan aika monellekin täällä väliä, millaiset niiden hiusten tulee olla. Enkä tarkoita itseäni.
Ap
Jos on kauniit hiukset, niin tottahan niitä kannattaa pitää auki. Mulla ei valitettavasti ole kuin ruma, hieman luonnonkihara pörrötukka ja teen aina nutturan tai jonkun lettikampauksen.
Vierailija kirjoitti:
Vetis 17v kirjoitti:
Kyllä sillä tuntuu olevan aika monellekin täällä väliä, millaiset niiden hiusten tulee olla. Enkä tarkoita itseäni.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vetis 17v kirjoitti:
Ap
Niin no omat hiukset, tietenkin niillä on väliä. Mutta en ymmärrä miksi muiden hiukset kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Pitäiskö ne kotiin jättää, ettei ap vaivaantuisi?
Monella on pidennykset niin voisi jättää kotiin.
Samasta syystä kuin miehillä 3mm siili: hiustenleikkuu niin järjettömän kallista, ettei sinne kukaan järjellinen mene kovin usein.
Englannissa esim. miesten leikkuu 2-5£.
Kun olin teini, minulle oli tärkeää ilmentää erilaisuutta ja persoonallisuutta ulkoisella olemuksellani. Oli rastaa, pikkulettiä, mustaa tukkaa, lilaa tukkaa, lököhousuja, niittitakkeja. Nyt en ole teini enää, mutta nuori yhä. Mun persoonallisuuteni näkyy ja kuuluu asioissa joita teen ja ajattelen, ei hiuksissa tai vaatteissa. Ehkä näillä sinun näkemilläsikin nuorilla naisilla on persoonallisuus siellä tavallisten pitkien hiusten, päänahan ja kallon alla. Mutta et näe sitä, koska olet niin pinnallinen ja teet alkeellisia johtopäätöksiä.
Seksikäs sporttinenlook näin miehen näkökulmasta 😉
M33
Ap taitaa olla kampaaja, jolla ei ole tarpeeksi asiakkaita.
No mä kyllä käytän pantaakin ja välillä laitan vaan osan hiuksista kiinni. Töihin ponnarille, mitään kampausta ala sinne väkertämään. Itse pidän pitkästä tukasta, vanhojen naisten mielipiteet ei kiinnosta, eikä kyllä muidenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh, ap on kateellinen kun ehdottelee jotain karmeaa polkkatukkaa naisille, joilla on kauniit pitkät hiukset :) Tiedätkö - on olemassa erilaisia muotivirtauksia hiuksissakin. Nyt on tällainen. Joskus kaikilla naisilla oli tukka nutturalla. Joskus kaikilla naisilla oli jopa hattu, ja vain todella huonot naiset kulki ilman päähinettä. Vähintään huivi piti jokaisella olla. Ja jos oli niin nuori, että ei tarvinnut vielä päähinettä, niin vähintään letillä piti tukka olla.
Ehkä kouvolatukka tulee taas joskus muotiin, sinun ei auta kuin odotella.
Etkö tosiaan keksi mitään muuta vaihtoehtoa pitkälle tukalle kuin kouvolatukka?? Sitä paitsi monelle naiselle sopisi paremmin esim. nätti polkka. En vastusta pitkiä hiuksia, mutta miksi pitää seurata muotia niin sokeasti, ettei keksi mitään muuta? Kateudesta ei ole kyse, vaan ihmettelen sokeaa massan mukana kulkemista. Kukaan ei erotu toisistaan.
Mulle ei sovi mikään lyhyt polkka, vaikka kuinka hekumoisin näyttäväni yhtä trendikkäältä, kuin vaikka Rosamund Pike lyhyessä polkassaan. Se ei vaan sovi kasvonpiirteilleni ja saa minut näyttämään pullasorsababyfacelta. Laitan harvoin pitkää tukkaani, koska en ole vain jaksanut opetella mitään lettien tekoa. Joskus kiharran tai laitatan letit kampaamossa, siinä samalla kun leikkautan kuivia latvojani.
En ole kovin nuori vaan jo 34, mutta minulla on aina ollut pitkä tukka lukuunottamatta paria polkkatukkakokeilua kouluikäisenä (äidin painostuksesta kai). Ja keskijakaus. Ja tukka mieluiten auki ihmisten ilmoilla. Kotona sykeröllä (ponnari kaksinkerroin).
Nykyään laitan tukan usein kahdelle letille, ei mene takkuun vaikka olisi useita päiviä putkeen harjaamatta. Näyttää mielestäni kivemmalta kuin yksi letti ja jos tukkani on yhdellä letillä, niskassa on takkuja viimeistään toisena yönä. Minulla on pieni vauva ja imetän, tarvittaessa laitan letit solmuun keskenään tai ponnarille.
Pitkä tukka on muotia. Monet vanhemmatkin naiset on antaneet hiustensa kasvaa pitemmiksi nykyään. Minusta se on mukavaa.
Nyt kun tukkani on pitkä vuosikausien lyhyen mallin jälkeen, haluan pitää sitä nimenomaan irti. Joskus poninhännällä. Nuttura tai letit tuntuvat oudoilta. Paljon näkee nuorilla kyllä myös nutturoita.
Ap paralle ei kasva hiukset kunnolla, sillä on pälvikaljuinen pää, rasvaiset liruhiukset ovat lyhyet ja harvat.
Harmittaahan se!
Annetaan ap:n ihmetellä, siinähän se menee tuommoisen heikkolahjaisen lauantai kivasti.