Mies ei pärjää yksin lasten kanssa, vaikka on lähivanhempi
Mies tarvitsee minut soittamaan tai käymään heillä joka ilta kello 20 kysymään, että onko laitteet muistettu laittaa pois lapsilta, kun poika varsinkin roikkuu liikaa tietokoneella ja kännykällä, ja unirytminsä menee sekaisin. Minusta tämä on raivostuttavaa ja naurettavaa. Häpeän, että mies ei ole vanhempana kykeneväinen laittamaan rotia kyseisiin asioihin yksin.
Kommentit (15)
Vierailija kirjoitti:
Mitäs menet sinne, etkä aseta miehelle rajoja.
Häh? Ihan itse valitsen mennä tai soittaa, mutta siis tämä on se, mitä ilman mies ei pärjää! Siis saavuttaakseen tavoitteen lasten kanssa. :D
Tosin sain juuri tingittyä ”puuttumiset” kolmeen kertaan viikossa. Se kuulostaakin vähän järkevämmälle. Nainen selviäisi tuosta kyllä aivan yksin :D
Ap
Vierailija kirjoitti:
Huomaa, että sinulla ei ole lapsia. Tässä on siis kyseessä lasten kasvattaminen, josta mies vain ei selviydy.
Ap
Onhan se raskasta jos joutuu olemaan ainoana aikuisena ja kieltämään koko ajan lasten haluamia asioita. Mutta joo, pitäisi miehen pystyä rajoittamaan peliaikaa.
Vierailija kirjoitti:
Onhan se raskasta jos joutuu olemaan ainoana aikuisena ja kieltämään koko ajan lasten haluamia asioita. Mutta joo, pitäisi miehen pystyä rajoittamaan peliaikaa.
En tajua miten se tekee asiasta vaikeaa, että on aikuisena ainoa? Ainoastaan se tekee asiasta vaikeaa, jos aikuisia on kaksi, ja toinen lipsuu asioista.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomaa, että sinulla ei ole lapsia. Tässä on siis kyseessä lasten kasvattaminen, josta mies vain ei selviydy.
Ap
Ja silti mies on lähivanhempi syystä että...?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApJa silti mies on lähivanhempi syystä että...?
Tämä on äitihullun ketju
No mitäs oot tuollaisen kans lisääntyny.
Miehen pitää ottaa uusi vaimo, äitipuoli lapsille. Käske mennä Tinderiin hakemaan seuraa.
Vaihtoehtoinen otsikko: Häiriköin ex-puolisoni luona useamman kerran viikossa.
Onko miehellä jokin kehitysviivästymä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApJa silti mies on lähivanhempi syystä että...?
Kun suutuin lapsille herkempi lapsista masentui (nuorempi ei, hänen kanssaan olisinkin pärjännyt, mutta meille siunaantui yliherkkä poikalapsi). Mies ei suutu, koska on vätys. Meidän piti siis valita kasvatetaanko lapsia pellossa vai masentuneiksi.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tajua miten se tekee asiasta vaikeaa, että on aikuisena ainoa? Ainoastaan se tekee asiasta vaikeaa, jos aikuisia on kaksi, ja toinen lipsuu asioista.
Ap
No, minulle se on raskasta koska mulla on syystä tai toisesta suuri tarve pitää kaikki ympärilläni olevat tyytyväisinä ja mun on vaikea kestää toisten pahaa mieltä. Mua auttaa se että mies kieltää n. 50% kerroista kun kieltoa tarvitaan ja mun tarvii kieltää vain se 50%. Jos mies on vaikka matkalla niin huomaan miten jatkuva kieltäminen kuormittaa minua suuresti. En tietenkään tiedä onko sinun exällä noin, tämä oli nyt vaan vastaus kysymykseesi.
Mä siis kannan vastuuni enkä lipsu säännöistä, vaikka se on mulle raskasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApNo, minulle se on raskasta koska mulla on syystä tai toisesta suuri tarve pitää kaikki ympärilläni olevat tyytyväisinä ja mun on vaikea kestää toisten pahaa mieltä. Mua auttaa se että mies kieltää n. 50% kerroista kun kieltoa tarvitaan ja mun tarvii kieltää vain se 50%. Jos mies on vaikka matkalla niin huomaan miten jatkuva kieltäminen kuormittaa minua suuresti. En tietenkään tiedä onko sinun exällä noin, tämä oli nyt vaan vastaus kysymykseesi.
Mies on varmaan samanlainen. Ei vain tajua, että hyvä mieli nyt kostautuu myöhemmässä elämässä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApNo, minulle se on raskasta koska mulla on syystä tai toisesta suuri tarve pitää kaikki ympärilläni olevat tyytyväisinä ja mun on vaikea kestää toisten pahaa mieltä. Mua auttaa se että mies kieltää n. 50% kerroista kun kieltoa tarvitaan ja mun tarvii kieltää vain se 50%. Jos mies on vaikka matkalla niin huomaan miten jatkuva kieltäminen kuormittaa minua suuresti. En tietenkään tiedä onko sinun exällä noin, tämä oli nyt vaan vastaus kysymykseesi.
Tältä mieheltä ei voi odottaa minkäänlaista lasten tulevaisuuden eteen elämistä, kaikki tapahtuu sen urpoissa aivoissa tässä ja nyt. Ei mitään katsettakaan tulevaisuuteen, kun taas itse katselen sinne liikaakin ja näen vain koko ajan lasten elämän tuhoutuneena, koska kukaan ei halua että nyt on paha mieli.
Ap