Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi nuorilla naisilla on aina pitkä tukka ponnarilla tai auki?

Vierailija
04.01.2020 |

Näyttää typerältä. Ei mitään omaa persoonaa.

Kommentit (178)

Vierailija
61/178 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua ei kiinnosta hiusten "laitto" tipan vertaa. Ei kiinnosta opetella eikä ohuesta tukasta saa mitään sen kummempia kampauksia. Lisäksi en käytä mitään muotoilutuotteita, koska ne tuntuu inhottavalta, kutittaa, ja ovat turha kemikaalikuorma.

Hajoa ap siihen ettei kaikkia nyt vaan kiinnosta joku tukan väkerrys, kun ihan siistin peruskampauksen (auki harjaus tai se ponnari) tekee minuutissa.

Omapahan on tyylisi, en minä siihen hajoa.

Ap

Etkö? Aiemmat viestisi kertoo kyllä muuta

En ole hajonnut toisten hiustyyleihin, vaan ihmetellyt naisten persoonan puutetta. Kaikkeen olisi nykyään mahdollisuus, mutta niitä mahdollisuuksia ei käytetä.

Ap

Vierailija
62/178 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tosi liukas hiuslaatu ja ilman järjetöntä määrää myrkkyjä mun tukka ei pysy millään kampauksella. Kerran kun kallistaa päätä, tai tuuli vähän puhaltaa, se oli siinä. Siksi mun hiukset ovat auki tai tavallisella ponnarilla. Myös siksi, että en ole kiinnostunut väkertämään hiuksiani (kestävälle) kampaukselle. Ja vielä myös siksi, että olen +40-vuotias ja hiukseni ovat edelleen vahvat ja hyvännäköiset puolipitkinä. Aion nauttia tästä viimeiseen asti.

Ainiin, aloitushan koski nuoria naisia. Noh, sama meininki mulla oli parikymppisenä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/178 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kerro jo ap miten meidän pitkähiuksisten pitäis laittaa hiukset?

Vierailija
64/178 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua ei kiinnosta hiusten "laitto" tipan vertaa. Ei kiinnosta opetella eikä ohuesta tukasta saa mitään sen kummempia kampauksia. Lisäksi en käytä mitään muotoilutuotteita, koska ne tuntuu inhottavalta, kutittaa, ja ovat turha kemikaalikuorma.

Hajoa ap siihen ettei kaikkia nyt vaan kiinnosta joku tukan väkerrys, kun ihan siistin peruskampauksen (auki harjaus tai se ponnari) tekee minuutissa.

Ap

En ole hajonnut toisten hiustyyleihin, vaan ihmetellyt naisten persoonan puutetta. Kaikkeen olisi nykyään mahdollisuus, mutta niitä mahdollisuuksia ei käytetä.

Ap

Persoona on jotain sisäistä, ei kiinni ulkonäöstä.

Vierailija
65/178 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Ja joku toinen ihmettelee sinun persoonallisuutesi puutetta koska et käytä erilaisia kenkiä, joku toinen taas tylsää meikkaustasi. Ihmisillä on eri tapoja joilla yrittävät tuoda persoonaansa esille. Ei sun tapasi ole yhtään muiden yläpuolella.

Vierailija
66/178 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ihan googlen kuvahaulla löytyy vaikka mitä. Esimerkkinä nyt vaikka joku Audrey Hepburn -tai Maria Callas -tyylinen nuttura, ovat aina tyylikkäitä ja naisellisia. Nämä siis ehdotuksia, ymmärrän jos joku ei jaksa aina panostaa. Jos ei jaksa laittaa hiuksiaan, niin joskus voisi kokeilla vaikka peruslettiä sen ponnarin sijaan.

Tapoja laittaa pitkät hiukset on satoja. Kysy vaikka kampaajaltasi ideoita.

Ap

Vierailija
67/178 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukset ovat pitkät, koska en jaksa käydä kampaajalla säännöllisesti. Se on pirun kallista ja tylsää ja erittäin sitovan työn takia on vaikea löytää aikaa kampaajalle. Otsatukka on sentään, sitä saksin itse kylpyhuoneen peilin edessä, kun en enää nää sen takaa kunnolla. Se leikattiin, kun olin esiteini, enkä ole jaksanut kasvattaa poiskaan.

Pidän ponnarilla tai nutturalla, koska sillä lailla tukka on pois tieltä. Töissä pitää olla hiukset kiinni. Ei kiinnosta yhtään käyttää aikaa jonkun kampauksen opetteluun ja laittamiseen aamuisin. Muutenkin aamut ovat kiireisiä.

Ei mulla ole tarvetta olla saman- tai erinäköinen kuin muut ovat. Aivan yhdentekevää. Kiinnostus on ihan muualla kuin kenenkään tukassa. Luojan kiitos töissä saa hiihdellä tasaraitapaidoissa ja farkuissa, kotona olen pyjamassa tai retkeilyvaatteissa (vietän vapaa-ajan pääasiassa ulkona). Ei tartte vaatteitakaan juuri miettiä.

Vierailija
68/178 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkät, terveet ja luonnollisen väriset hiukset auki nyt vaan on parhaimman näköinen hiustyyli. En käytä edes muotoilutuotteita.

Vierailija
69/178 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hiusten ponnarilla pitämisen lisäksi olen aina ihmetellyt, että miten ap:n kaltaisia tyhmiä ihmisiä pitää olla olemassa. Eikö ne voisi vaan kuolla pois, meitä oikeita ihmisiä häiritsemästä?

Miksi tämä asia osuu sinuun niin voimakkaasti, että koet tarvetta kirjoittaa tuollaisen asiattoman viestin? Sinun ponnarisi ei ole minulle ongelma, mutta sinulle ilmeisesti on, kun reagoit noin.

Ap

Vierailija
70/178 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ihan googlen kuvahaulla löytyy vaikka mitä. Esimerkkinä nyt vaikka joku Audrey Hepburn -tai Maria Callas -tyylinen nuttura, ovat aina tyylikkäitä ja naisellisia. Nämä siis ehdotuksia, ymmärrän jos joku ei jaksa aina panostaa. Jos ei jaksa laittaa hiuksiaan, niin joskus voisi kokeilla vaikka peruslettiä sen ponnarin sijaan.

Ap

Harvalla suomalaisella on niin paksu tukka, että saisi laitettua tuollaisen puolen pään kokoisen nutturan. Ei mulla ainakaan. Mun nuttura on noin pienen mandariinin kokoinen 🤣😂.

Ps. Mikä "kampaajasi"? Ei mulla ole kampaajaa, puoliso leikkaa pari kertaa vuodessa latvat. Sen pitkän tylsän tukan etuja näes, ei tarte juosta mallileikkauksissa.

Vierailija
71/178 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Harvalla suomalaisella on niin paksu tukka, että saisi laitettua tuollaisen puolen pään kokoisen nutturan. Ei mulla ainakaan. Mun nuttura on noin pienen mandariinin kokoinen 🤣😂.

Ps. Mikä "kampaajasi"? Ei mulla ole kampaajaa, puoliso leikkaa pari kertaa vuodessa latvat. Sen pitkän tylsän tukan etuja näes, ei tarte juosta mallileikkauksissa.

Sama juttu, itse leikkaan ja kumpaani saksii lisää takaa tarvittaessa. Silloin kun mulla oli lyhyt tukka, kävin joka kuukausi kampaajalla ja ammuisin väkersin sitä föönillä. Ei kiitos sitä mulle enää.

Vierailija
72/178 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hiukset ovat pitkät, koska en jaksa käydä kampaajalla säännöllisesti. Se on pirun kallista ja tylsää ja erittäin sitovan työn takia on vaikea löytää aikaa kampaajalle. Otsatukka on sentään, sitä saksin itse kylpyhuoneen peilin edessä, kun en enää nää sen takaa kunnolla. Se leikattiin, kun olin esiteini, enkä ole jaksanut kasvattaa poiskaan.

Pidän ponnarilla tai nutturalla, koska sillä lailla tukka on pois tieltä. Töissä pitää olla hiukset kiinni. Ei kiinnosta yhtään käyttää aikaa jonkun kampauksen opetteluun ja laittamiseen aamuisin. Muutenkin aamut ovat kiireisiä.

Ei mulla ole tarvetta olla saman- tai erinäköinen kuin muut ovat. Aivan yhdentekevää. Kiinnostus on ihan muualla kuin kenenkään tukassa. Luojan kiitos töissä saa hiihdellä tasaraitapaidoissa ja farkuissa, kotona olen pyjamassa tai retkeilyvaatteissa (vietän vapaa-ajan pääasiassa ulkona). Ei tartte vaatteitakaan juuri miettiä.

En nyt tarkoita sitä, etteikö töissä saisi olla hiukset kiinni. Tai kotona hiihdellä itseään laittamatta.

Ap

Vierailija
73/178 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin tuntuu epämukavalta pitää hiuksia pitemmän ajan kiinni. Hiukset on yleensä auki, laitan kiinni esim. leipomisen ajaksi. Juhliinkin jätän yleensä hiukset auki, voin muotoilla laineille.

Laita sinä vain ap erilaisia kampauksia, kaikilla on vapaus valita oma hius- ja pukeutumistyyli :)

Vierailija
74/178 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinä et käytä hattuja, ap? Miksi pitää olla jotain tylsiä, persoonattomia kampauksia kun hattuja löytyy sadoissa eri väreissä ja malleissa?

Vierailija
75/178 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En nyt tarkoita sitä, etteikö töissä saisi olla hiukset kiinni. Tai kotona hiihdellä itseään laittamatta.

Ap

Se tästä nyt puuttuisikin, että kerrot, millainen on hyväksyttävä hiustyyli kotona rötvätessä. Yleisilläkään paikoilla sinulle ei kuulu yhtään, millaisilla hiuksilla muut haluavat olla.

En ole nuori nainen, mutta hiukset ovat niin paksut ja pitkät, että ne on helpointa pitää auki. Nuttura vaatii järeitä keinoja pysyäkseen paikoillaan ja niin, ettei se kireyden vuoksi aiheuta päänsärkyä. Lettikampauksia en ole oppinut tekemään. En jaksa arkena laitella juhlakampauksia ja kemikaaleja päähän. Hiukset menisivät huonoon kuntoon. Minulla oli ohuemmat ja lyhyemmät hiukset aikaisemmin, silloin tuli tehtyä kampauksia.

Vierailija
76/178 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onneksi mummoikäisillä on aina kynitty tukka. Se vissiin on persoonallista. Joillain jopa Kouvola-värjätty.

Vierailija
77/178 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlaa traction alopecia. En halua tuota ja siksi pidän hiuksia auki, tai jos pitää olla kiinni niin löysällä ponnarilla.

Vierailija
78/178 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miksi muiden hiukset suistavat aapeen hulluuteen? Olisiko syytä tarkistuttaa lääkitys?

Näitä aloituksia tehtailevat omasta mielestään täydelliset, sisältä tyhjät, ikävät ihmiset kerätäkseen huomiota, jota muuten eivät saa.

He elävät siitä, narsistiressukat.

Vierailija
79/178 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ongelma on siis pohjimmiltaan pitkät hiukset, ei niinkään miten ne on laitettu (sillä kumpikaan ei kelpaa, kiinni tai auki). Onko ap:lla ongelmia hiustenkasvussa vai mistä tuollainen katkeruus? Minä en lyhyttä pottatukkaa sinun mieliksi nimittäin leikkaa. :D 

Vierailija
80/178 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Eihän nuo kampaukset edes ole nättejä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan neljä