Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

SIis mikä helvetti tämä OmaPosti on? Laskut mennyt perintään tän paskan takia!!

Vierailija
03.01.2020 |

Tuli joskus tehtyä tuonne tunnukset, kun halusin seurata lähettämääni pakettia. Nyt ihan SATTUMALTA kirjauduin ko. palveluun tsekkaamaan tilaamani paketin matkaa, niin jumalauta sieltähän nyt löytyi sinne menneenä pari laskua joista eräpäivät ehtinyt mennä ja maksumuistutusta pukkaa. Ja tämän siis huomasin ihan sattumalta!! En ole tietääkseni missään vaiheessa laittanut mitään suostumusta mihinkään, että laskut menisivät tuonne. Mihinkään ei ole tullut ilmoitusta noista tuonne saapuneista laskuista (sähköposti, tekstiviesti..) että niitä olisin edes hoksannut mennä katsomaan ko. pskapalvelusta.

Maksan nyt nuo erääntyneet laskut veke, mutta kyllä vtuttaa ja lujaa! Voiko tuon palvelun poistaa kokonaan ettei tällainen tilanne uusi tai saako jostain edes ilmoituksen kun tuonne menee laskuja tai postia? RAAAGGGHHHH

Kommentit (339)

Vierailija
201/339 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko postisysteemi on kirjeiden kanssa periaatteessa jo kohta turha. Miksei vain siirrytä suurimmalta osalta siihen, että luottamukselliset kirjeet tulevat vaikka pgp-salattuina sähköpostiin? Kansalaisvarmennehan on ollut suomalaisilla käytössä jo monta vuotta, jolla tämä voidaan toteuttaa, mutta valtio ei jostain syystä ole asiaa mainostanut, vaikka rutosti rahaa on kyllä tämän mahdollisuuden eteen käytetty. Nykyisiä käyttäjiä on kansalaisista vain murto-osa, koska suurin osa ei ole koskaan kuullutkaan tästä. Toki ongelma muodostuu siinä, että jos unohtaa avaimen salasanan, ei enää voi purkaa salauksia saamistaan kirjeistä ja joutuu hankkimaan uuden varmenteen.

Vierailija
202/339 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja paketinohjaus ei tunnu onnistuvan pakettiautomaattiin, vaikka tavaran tilatessa on valittu noutopaikaksi pakettiautomaatti. Selitykseksi ei riitä, että automaatti on täynnä, silla sitä ei juuri kukaan käytäkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/339 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiemmin ollut Netposti toimi ihan hyvin, tämä Omaposti onkin sitten aivan hanurista.

Kirjaudun sisään, mutta postilaatikkoon ei pääse, kun heittää sieltä välittömästi ja jatkuvasti Omat tiedot-sivulle.

En kokeillut vaikuttaisiko sivuilla olevien markkinointilupien päälle täppäily asiaan mitenkään.. 🙄

Vierailija
204/339 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://my.posti.fi/netposti-on-nyt-omaposti

Voit irtisanoa asiakkuutesi Postin sähköisistä palveluista kirjautumalla Posti.fi:n kautta oikeasta yläkulmasta ”Kirjaudu sisään” -painikkeen kautta. Sisäänkirjautumisen klikkaa ylävalikosta ”Omat Tiedot” -osiota, josta sinut ohjataan palveluiden irtisanomissivulle.

Kiitos! Pääsin ohjeellasi irtautumaan Omapostista. Tosin ns. astuu voimaan kahden viikon kuluttua.

Vierailija
205/339 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koko postisysteemi on kirjeiden kanssa periaatteessa jo kohta turha. Miksei vain siirrytä suurimmalta osalta siihen, että luottamukselliset kirjeet tulevat vaikka pgp-salattuina sähköpostiin? Kansalaisvarmennehan on ollut suomalaisilla käytössä jo monta vuotta, jolla tämä voidaan toteuttaa, mutta valtio ei jostain syystä ole asiaa mainostanut, vaikka rutosti rahaa on kyllä tämän mahdollisuuden eteen käytetty. Nykyisiä käyttäjiä on kansalaisista vain murto-osa, koska suurin osa ei ole koskaan kuullutkaan tästä. Toki ongelma muodostuu siinä, että jos unohtaa avaimen salasanan, ei enää voi purkaa salauksia saamistaan kirjeistä ja joutuu hankkimaan uuden varmenteen.

PGP/GPG käyttöönotto avaimen generointeineen ja sen käyttökin valitettavasti liian vaikea. Se on oman kokemuksen mukaan liian vaikeaa jopa monelle ITC:n parissa työskentelevälle, saat sitten muille. Monille ihmisille sähköposti on joko MS Exchange tai Gmail, joista kummassakaan  ei ole kunnollista integrointia PGP/GPG käytölle.

Minä olen käyttänyt ensin PGP:tä ja sittemmin GPG:tä jo reilun 20v (-90 luvun lopulta lähtien), järjestänyt ns. avain-partyja sekä tapahtumia jossa vaihdetaan julkisia avaimia tunnistautumisen jälkeen ja muutaman kerran ollut mukana opettamassa ihmisiä sen käyttöön. Siitä huolimatta vaikka nämä ihmiset periaatteessa tietävät mistä on kyse, miten ohjelmistoja käytetään mm. sähköpostin kanssa, niin hyvin harva sitä kuitenkaan mihinkään kyseisen tapahtuman jälkeen käyttää -- valitettavasti.

Ja sitten on vielä yksi asia, joka harvemmalle PGP/GPG käyttäjälle on tullut mieleen, nimittäin roskapostin suodatus on mahdotonta järjestää turvallisesti salatuille viesteille. No, onneksi sitä ei spämmerit ole vielä hoksanneet alkaa lähettää, mutta varmasti vielä sekin päivä ennen pitkää koittaa :(

Sinänsä kyllä olet oikeassa, että PGP/GPG käyttöä voisi laajentaa moniin eri käyttökohteisiin, mutta valitettavasti se koetaan liian vaikeaksi ja siksi sen käyttö ei juuri ole kovin laajoille joukoille levinnyt.

206/339 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi ihan samalla tavalla. Tärkeää viranomaispostia, joissa oli vastaamiselle määräajat.

Kun en niitä ajoissa saanut, niin en voinut valittaa käräjäoikeuden tuomioista enkä kotini

pakkohuutokaupasta.

Kanssa luulin, että hyvää hyvyyttäni suostuin testaamaan Postin uutta palvelua, kun seurasin

pakettia Lontoosta. Ilman muuta luulin, että sen lisäksi tulee paperi-ilmoitus.

Sitten tein, niinkuin joku avulias Aatu täällä ehdotti eli sanoin Omapostin irti monin eri tavoin

vielä. Mm henkkoht sähköposteilla eri postin virkailijoille.

On tullut taas voimaan ihan itsekseen. Ei siitä näytä eroon pääsevän.

Vierailija
207/339 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

PGP/GPG käyttöönotto avaimen generointeineen ja sen käyttökin valitettavasti liian vaikea. Se on oman kokemuksen mukaan liian vaikeaa jopa monelle ITC:n parissa työskentelevälle, saat sitten muille. Monille ihmisille sähköposti on joko MS Exchange tai Gmail, joista kummassakaan  ei ole kunnollista integrointia PGP/GPG käytölle.

Minä olen käyttänyt ensin PGP:tä ja sittemmin GPG:tä jo reilun 20v (-90 luvun lopulta lähtien), järjestänyt ns. avain-partyja sekä tapahtumia jossa vaihdetaan julkisia avaimia tunnistautumisen jälkeen ja muutaman kerran ollut mukana opettamassa ihmisiä sen käyttöön. Siitä huolimatta vaikka nämä ihmiset periaatteessa tietävät mistä on kyse, miten ohjelmistoja käytetään mm. sähköpostin kanssa, niin hyvin harva sitä kuitenkaan mihinkään kyseisen tapahtuman jälkeen käyttää -- valitettavasti.

Ja sitten on vielä yksi asia, joka harvemmalle PGP/GPG käyttäjälle on tullut mieleen, nimittäin roskapostin suodatus on mahdotonta järjestää turvallisesti salatuille viesteille. No, onneksi sitä ei spämmerit ole vielä hoksanneet alkaa lähettää, mutta varmasti vielä sekin päivä ennen pitkää koittaa :(

Sinänsä kyllä olet oikeassa, että PGP/GPG käyttöä voisi laajentaa moniin eri käyttökohteisiin, mutta valitettavasti se koetaan liian vaikeaksi ja siksi sen käyttö ei juuri ole kovin laajoille joukoille levinnyt.

Ehkä suurin ongelma PGP/GPG salauksissa on se, että ne ovat "työläitä" käyttää. Jos oikeasti haluaa luottaa salauksen yksityisyyteen, ei voi luottaa sähköpostipalveluiden PGP/GPG integraatioon. Tämä tuo luottamuksellisessa viestinnässä tavalliselle laiskalle kansalaiselle mutkia matkaan. Kukaan ei ole halukas opettelemaan sovellusten käyttöä eikä varsinkaan näkemään vaivaa siihen, että vastaanotettaessa salatun viestin sirtäisi sen erilliselle ohjelmalle purettavaksi, luettavaksi ja varmennettavaksi, jonka jälkeen pitäisi tietysti ehkä jopa vastata viestin lähettäjälle luottamuksellisesti, eli kirjoitetaan vastaus, joka salataan ja sitten kopioidaan sähköpostiin lähetettäväksi. Tavalliselle tallaajalle tämä kuulostaa hirvittävän suurelta vaivalta ja siksi moni hyväksyy mieluummin omien tietojen nuuskimisen, kuin tietojensa suojaamisen. Avoimen lähdekoodin viestintäsovellukset voisivat olla ratkaisu, mutta tässä törmätään siihen ongelmaan, että valtiovalta ei lähde varmentamaan viestintäsovellusten käyttäjiä, jolloin valtion puolelta luottamuksellisen tiedon lähettäminen kosahtaa siihen.

Vierailija
208/339 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yrittäjälle on selvempää että kaikki laskut tulee paperisina, joutuisi muuten itse tulostamaan ne kirjanpitoon.

Tervetuloa nykypäivään. Kirjanpito hoituu kyllä sähköisesti. Järjetön pino menee paperia osakeyhtiön kirjanpitoon jos kaikki väännetään paperisena.

Vierailija
209/339 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siriina kirjoitti:

Tietokone syyllinen kirjoitti:

Sain laskun postilaatikkooni 17.12.2019

Vmp. 19.12.2019 jolloin maksoin laskun.

23.12.2010 postilaatikkoon oli tullut maksumuistutus ko. laskusta. Eräpäivä 21.12.2019

Maksumuistutuksen pvm. 11.12.2019.

Maksumuistutuksessa uhattiin mitätöidä luottokorttini (Teboil) JOS LASKUA EI MAKSETA ERÄPÄIVÄÄN MENNESSÄ !

Kuinka ihmeessä Teboil tietää 11.12.2019 että en tule maksamaan heidän laskuaan eräpäivänä vaan lähettivät suoraan tämmöisen uhkauskirje jonka eräpäivä oli jo mennyt saapuessaan.

Olin lievästi sanottuna kuutamolla. Tarkistin tililtäni että lasku oli tosiaan maksettu eräpäivänä. Jouluaaton aattona ei kummankaan tahon asiakaspalvelu enää vastannut.

Olen eläkeläinen, Teboilin asiakas olen ollut liki 20 vuotta ja entodellakaan ollut jättänyt ikinä yhtään laskua maksamatta heille kuten en myöskään ikinä kenellekkään muullekkaan.

Asiaa tiedusteltuaan Joulun jälkeen oli Teboilin vastaus : tietokone.

Mitä jos olisin hädissäni maksanut laskun + kulut toiseen kertaan niin olisiko tämä ” tietokone” reagoinut ja palauttanut minulle rahat takaisin ?

Ei taatusti olisi reagoinut. Sama kännykkälaskutuksessa, hyvitykset 'hukkuu' jonnekin jollet kysele perään.

Ei ne mihinkään huku. Siellä on kyseisen kortin haltijalla saldo plussalla. Riippuu vähän millä viitteellä laskut pyörivät ja firman toimintatavasta. Jos samalle viitteelle tulee tuplamaksu, niin usein palautetaan toinen maksu. Jos taas sama viite pyörii kuukaudesta toiseen, niin plussaldo voi odottaa hyvinkin pitkään.

No ei todellakaan mene mikään saldo välttämättä plussalle. Isoilla firmoilla kaikki on niin automatisoitu, että kukaan ihminen ei niitä tarkista ja jos joku lasku ei satu kohdistumaan jostain syystä oikein, sitä ei kukaan koskaan korjaa, ellei asiakas itse huomaa.

Itselleni kävi niin, että vaihdettiin laskutusosoitetta ja yksi lasku meni sen takia väärään osoitteeseen ja pian tuli maksumuistutus. Muistutuksessa oli uusi eräpäivä ja maksumuistutusmaksu lisättynä. Maksumuistutus oli lähetetty etanapostilla 23.5. ja eräpäivä oli 31.5. Etanaposti toi laskun 31.5. ja maksoin sen heti.

Nyt JOULUkuulla tästä laskusta tuli sitten uusi maksuhuomautus, johon oli lisätty kuluja melkein 60 euroa. Mitään ei ole tullut tässä välissä. Ihmettelin, mikä tämä lasku nyt on ja se oli se sama lasku, jonka olen korkoineen maksanut sen edellisen muistutuksen eräpäivänä. Huomautin, että olen maksanut tämän laskun korkoineen eräpäivänä ja tarkistin vielä viitenumeronkin. Vastauksena oli, että jostain syystä maksua ei ole löytynyt ja asia tarkistetaan. No, asia tarkistettiin ja hetken päästä ilmoitettiin, että suoritus on löytynyt ja se on nyt kohdistettu. MUTTA parin päivän päästä tuli jälleen huomautus, että aiempi lasku on kyllä maksettu, mutta korkoja ja perintäkuluja on vielä maksamatta 70 euroa. Tästä laitoin sähköpostia, että mistäs ihmeestä niitä korkoja vielä on kertynyt, kun olen eräpäivänä maksanut. Tähän ei koskaan vastattu ja tuli vielä samalla viikolla uusi lasku, jossa kulut olivat jo 90 euroa. 

Soitin asiakaspalveluun ja paljastui, että silloin 31.5. (tai ehkä jopa ennen sitä) on tälle laskulle tehty kokonaan uusi asianumero ja sen takia sitä maksua ei ole edes voitu kohdistaa sille laskulle, jonka maksoin. Eli siellä oli samalla laskulla kaksi eri viitenumeroa, joista toisen maksoin eräpäivänä, mutta toinen keräsi vielä saldoa joulukuulle asti. 

Juuri tällaisia tilanteita syntyy, kun automaatio hoitaa asian ja jollekin laskulle lähtee uusi muistutus jo eräpäivän aamuna, vaikka päivää on vielä jäljellä ja maksu voi näkyä vielä myöhemmin saman päivän aikana. Ja sitten tulee näitä muistutuksen muistutuksen muistutuksia, eikä voi mitenkään pysyä perässä, miten helkkarissa parin päivän sisällä sitä korkoa kertyy, vaikka edellinenkään muistutus hädin tuskin ehti perille. Jos en olisi itse pommittanut asiakaspalvelua, siellä olisi ollut hukassa sellainen tonnin suuruinen suoritus eikä kukaan olisi reagoinut ja korko olisi juossut ikuisesti. 

Kenelle tulee enää laskut paperisena, käsittämätöntä. E-lasku on tätä päivää, ollut jo vuosia.

Vanhukset käyttää paperilaskuja, kun eivät muuta osaa.

Kaikkia laskuja vaan ei edelleenkään saa e-laskuna tai muutoinkaan sähköisenä. Satunnaiset kertalaskut eivät myöskään tule e-laskuna verkkopankkiin, koska laskuttajan kanssa ei ole tästä sopimusta tehnyt, kun ei ole aikaisemmin siltä laskujakaan saanut.

Vierailija
210/339 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet todennäköisesti ruksinut käyttöehtojen hyväksymisen lukematta niitä..?

Missä vaiheessa/tapahtumassa tämä ruksaaminen on voinut tapahtua?

Eikö tämä ole joku Postin oma kokeilu/sekoilu, ettei kirjelähetyksiä tarvitse jakaa postilaatikkoon.

Sinne meni viime keväänä ihmisten autoveroja, niin kuin omanikin, vaikka minulla ei ollut mitään tekemistä tai edes tunnuksia sen käyttöön. Jos en itse olisi huolehtinut laskusta ja pyytänyt kopiota, ajakielto olisi tullut autolle. Trafin mukaan en ollut ainoa ja heillä ei ollut asian kanssa mitään tekemistä.

Luuletko siis että posti skannaa ihmisten laskut ja lähettää Omapostiin sen sijaan että kantaisi kirjeen kotiin? Kyllä se laskun lähettäjä on joka sen laittaa sähköisenä liikkeelle kirjepostin sijaan 

Vierailija
211/339 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://yle.fi/uutiset/3-11020167

Ihmettelen kun tuossa linkin jutussa sanotaan, ettei posti ole ottanut käyttöön kolmipäiväistä jakelua taajamissa, mikä sillä olisi lupa tehdä, vaan jakaa edelleen postia viitenä päivänä viikossa. Kyllä meillä ainakin on jo pitkän aikaa jaettu postia vain kolmena päivänä, ti ja pe ei ole jakajia enää aikohin näkynyt!

Vierailija
212/339 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä32542 kirjoitti:

OmaPosti on ihan huikee juttu, Te-toimiston kirjeetkin saapuvat reaaliajassa eikä vasta sitten, kun olisi pitänyt jo tehdä jotain.

Lataa appis laitteelle, niin se on aina valmiina käyttöön.

Näkyvät kuule nuo kirjeet "reaaliaikaisena" ihan asiakkaan viralliselta  TE- Oma- asiointi sivulla.

Ei siihen mitään erillistä "appista" tarvita.

Tuleeko tästä jokin ilmoitus sähköpostiin, että sinne on saapunut kirjeitä? En minä ainakaan juuri koskaan edes kirjaudu sinne ellei ole jotain erityistä syytä, kun sitä varten pitäisi kaivaa aina avainlukulistakin esiin ja syötellä pankkitunnuksia.

Vierailija
213/339 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä paskaa tämä nyt on? Tein eilen postin sivujen kautta _muuttoilmoituksen_ sen saman, jonka olen tehnyt monta kertaa aikaisemminkin postin sivuilla. En halunnut omapostia, en valinnut sitä vaihtoehtoa enkä luonut sinne tunnuksia. Nyt sain kuitenkin sähköpostiin ilmoituksen, että olen saanut omapostiin postia. Näinkö ne tärkeät kirjeet sitten katoaa vastedes sinne vaikka koskaan en ole ottanut palvelua käyttöön?

Vierailija
214/339 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä paskaa tämä nyt on? Tein eilen postin sivujen kautta _muuttoilmoituksen_ sen saman, jonka olen tehnyt monta kertaa aikaisemminkin postin sivuilla. En halunnut omapostia, en valinnut sitä vaihtoehtoa enkä luonut sinne tunnuksia. Nyt sain kuitenkin sähköpostiin ilmoituksen, että olen saanut omapostiin postia. Näinkö ne tärkeät kirjeet sitten katoaa vastedes sinne vaikka koskaan en ole ottanut palvelua käyttöön?

Ei ne minnekään katoa, vaan ovat juuri sieltä luettavissa ja voi tulostaa jos haluaa.

Minusta OmaPosti on kätevä ottaa vastaan postia ilman paperikirjettä. Mieluummin tuonne, kuin kotiinkanto paperikirjeenä.

Vierailija
215/339 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tälläkin foorumilla pyörii valtavia laumoja mammoja, joille jo pelkkä selaimen käyttö Kelan tukipäätöksien tarkasteluun on massiivinen älyllinen ponnistus. Salauksen ja varmenteiden käyttö on sille porukallr täyttä utopiaa

Vierailija
216/339 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä32542 kirjoitti:

OmaPosti on ihan huikee juttu, Te-toimiston kirjeetkin saapuvat reaaliajassa eikä vasta sitten, kun olisi pitänyt jo tehdä jotain.

Lataa appis laitteelle, niin se on aina valmiina käyttöön.

Näkyvät kuule nuo kirjeet "reaaliaikaisena" ihan asiakkaan viralliselta  TE- Oma- asiointi sivulla.

Ei siihen mitään erillistä "appista" tarvita.

Tuleeko tästä jokin ilmoitus sähköpostiin, että sinne on saapunut kirjeitä? En minä ainakaan juuri koskaan edes kirjaudu sinne ellei ole jotain erityistä syytä, kun sitä varten pitäisi kaivaa aina avainlukulistakin esiin ja syötellä pankkitunnuksia.

Asensin äsken omapostin kännykkääni tämän ketjun innoittamana, ja kyllä siellä ihan itse saa "rastia" haluaako ilmoituksia esim. laskun saapuessa ja vieläpä viisi päivää eräpäivän jälkeen. Jos ei ole rastinut haluavansa ilmoituksia, niin silloin ei varmaan myöskään tule niitä sähköpostiin. Minä laitoin päälle kaikki mahdolliset ilmoitukset.

Vierailija
217/339 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ne minnekään katoa, vaan ovat juuri sieltä luettavissa ja voi tulostaa jos haluaa.

Minusta OmaPosti on kätevä ottaa vastaan postia ilman paperikirjettä. Mieluummin tuonne, kuin kotiinkanto paperikirjeenä.

En missään vaiheessa ole ottanut palvelua käyttöön. Millä oikeudella minulle on nyt lähetetty sinne mitään postia, kun en ole palvelua koskaan hyväksynyt? Minulla ei ole sinne edes tunnuksia vaan tuonkin kirjeen näkeminen edellyttää nyt tunnusten luomista

Vierailija
218/339 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi en ole tuota ottanut käyttöön.

Enkä ota.

Todellakin olen ottanut käyttöön ja haluan eroon kaikesta paperipostista. OmaPosti on kätevä, kun kaikkia kirjeet pysyy siellä tallella ja niitä on siltä helppo liitettää sähköpsoteihin, jos tarvii toimittaa jonnekkin muualle.

S-pankin visalasku tulee onneksi joka kuukausi tuonne OmaPostiin, niin siellä tulee sen vuoksi käytyä säännöllisesti, eikä sinne pääse unohtumaan mitään laskuja.

Itsellä tulee kyllä ne ilmoitukset suoraan s-postiin kun tuonne on jotain tullut, niin ettei tarvitse edes erikseen muistaa tsekata.

Joo tulee, mutta kun sähköpostiin tulee tyyliin 100 viestiä kuukaudessa, niin sinne se hukkuu tuo omapostinkin ilmoitus. Puelinsovellus sen sijaan on hyvä, siitä huomaa helpommin että on tullut joku uusi viesti.

100 postia kuukaudessa, eli kolme postia päivässä, etkä kykene enää hallitsemaan tuota määrää !?!? HUH HUH. 

Vierailija
219/339 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En missään vaiheessa ole ottanut palvelua käyttöön. Millä oikeudella minulle on nyt lähetetty sinne mitään postia, kun en ole palvelua koskaan hyväksynyt? Minulla ei ole sinne edes tunnuksia vaan tuonkin kirjeen näkeminen edellyttää nyt tunnusten luomista

OmaPosti-palvelu tulee käyttöön samalla kun tekee muuttoilmoituksen, sitä ei voi näköjään kiertää mitenkään :(

Vierailija
220/339 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av-mammoille aivan liian vaativa tuo OmaPosti! Eihän ne hallitse muuta kuin tänne kirjoittelun.

Oma Postihan on ihan simppeli juttu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yhdeksän