Olen Elvis Presley. Onko täällä kauniita Suomi-neitoja valmiina tarjoamaan tilapäistä taloudellista tukea?
Elän ja voin hyvin:)
Olen ollut hoitolaitoksen suojissa kaikki nämä vuodet. Opettelin aikani kuluksi Suomen kielen. Rakastan Suomea ja suomalaisia naisia.
Huomaan että sillä aikaa kun olen ollut kohentamassa oloani on omaisuuteni päätynyt väärille omistajille. Tähän muodolliseen oikeusprosessiin tarvitsisin nyt muutamia satojatuhansia raha-apuja. Maksan 10 -kertaisesti takaisin, joten?
Kommentit (31)
Amerikkalainen eversti vei jo kaikki rahat. Taisi olla se sun managerisi: Eversti Parker.
Vierailija kirjoitti:
Et sinä mikään Elvis ole. Todista se. Lähetä kuva passista? Lähetä omakuva twittertililleni. Olen rikas ja melko fiksu nuorekas rouva. Elviksestä olen tykännyt aikoinani paljon.
Voithan sinä ollakkin Elvis, eihän sitä tiedä.
Haittaako sinua pieni pyöreys kuinkakin paljon?
Ei pikku pyöreys mitään haittaa. "On jotain mistä ottaa kiinni".
Jos omaat pitkän selän ja lyhyet jalat niin sekään ei haittaa. Tykkään persoonallisen näköisistä naisista.
Terv. Elvis. Sinun ikioma Elviksesi:)
Elvis , olen aina pitänyt musiikistasi. Paljonko tarvitset rahaa? Käykö timantit maksuksi? Ystävälläni eteläafrikassa sattuu juuri olemaan ongelmia timanttikaivoksensa ylimääräisten timanttien kanssa. Ole häneen yhteydessä!!!
Vierailija kirjoitti:
Amerikkalainen eversti vei jo kaikki rahat. Taisi olla se sun managerisi: Eversti Parker.
Well!
Ei ole kunniaa tuntea Herra Parkeria.
Ter. Elvis
Ihanaa Elvis, että voit paremmin. Olen vanha ja ruma, mutta rikas leski. Laita vaan tilinumerosi, niin saat rahat, niistä ei näy minun ulkomuotoni. Toivon palkkioksi yhtä laulua sinulta, voit laulaa puhelimessa, sopiiko?
Vierailija kirjoitti:
Elvis , olen aina pitänyt musiikistasi. Paljonko tarvitset rahaa? Käykö timantit maksuksi? Ystävälläni eteläafrikassa sattuu juuri olemaan ongelmia timanttikaivoksensa ylimääräisten timanttien kanssa. Ole häneen yhteydessä!!!
Well Dear
Jo vain timantit kay. Laita postiin ja tulemaan tanne Memphissiin.
Terv. Elvis
Miksi menit tuhlaamaan omaisuutesi esim. Maatiloihin ja kuorma-autoihin, pink cadillaceihin ja viinaan ja huumeisiin? Toki voisin kyllä auttaa, mutta ajattelin sijoittaa omaisuuteni Arabi-Emirikuntaan kun ovat siellä niin köyhiä ja saamattomia. Hyvät voinnit vaan sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa Elvis, että voit paremmin. Olen vanha ja ruma, mutta rikas leski. Laita vaan tilinumerosi, niin saat rahat, niistä ei näy minun ulkomuotoni. Toivon palkkioksi yhtä laulua sinulta, voit laulaa puhelimessa, sopiiko?
Tukkaan persoonallisen nakoisista naisista. Kyllastyinkin jo Briskillaan, mutta sinuun olen jo ihan laapallani. Varmasti kaulaa lurautan jos voit muutaman tuhannen ..satatuhannen lahettaa. Teen sinulle oman laulun ja vatkaan keskivartaloani kovasti.
Sinun Elviksesi.
Vierailija kirjoitti:
Miksi menit tuhlaamaan omaisuutesi esim. Maatiloihin ja kuorma-autoihin, pink cadillaceihin ja viinaan ja huumeisiin? Toki voisin kyllä auttaa, mutta ajattelin sijoittaa omaisuuteni Arabi-Emirikuntaan kun ovat siellä niin köyhiä ja saamattomia. Hyvät voinnit vaan sinulle.
Tama ei ole totta vaan kaikki on Briskillan syyta. Ei edes makuukammarin puolella homma toiminut kun niin loukkasi minua kovasti ja kohteli kaltoin.
Nyt on minun vuoroni onneen ja mieluusti kuluttaisin raahani sinun kanssasi.
Siun Elviksesi.
Laitahan tilinumero niin laitan sinulle muutaman tonnin.
Olen varakas fiksu rouva pääkaupunkiseudulta ja mitä olen keskustelua seurannut niin uskon sinuun Elvis. Esim. tuo jenkkiaksenttisi "well" lisää uskottavuuttasi roimasti.
Olen valmis sijoittamaan hankkeeseesi Elvis. En ole pikkumainen kuten eräät tässä ketjussa. Asun stadissa enkä missään peräkylän mummonmökissä, maailma nähnyt.
Mielelläni tapasin sinut Elvis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tama ei ole totta vaan kaikki on Briskillan syyta. Ei edes makuukammarin puolella homma toiminut kun niin loukkasi minua kovasti ja kohteli kaltoin.
Siun Elviksesi.
Olen lukenut elämänkertasi. Kyllä se on totta. Ja se olit sinä joka et enää Priscillaa halunnut kun hän tuli äidiksi. Hyi sinua! Niin upea nainen kun oli (nyt vähän botoxilla täytetty) Mutta uskon ettet sinäkään kovin hehkeeltä nykyään näytä, varsinkin kun olet ollut kuolleenakin jo 43 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siun Elviksesi.
Laitat naisen syyksi. Ehei. Ei tipu rahaa.
Tässä 7 000 € näin aluksi, lisää on, pidetään yhteyttä, muruseni.
Vierailija kirjoitti:
Olen pääkaupunkiseudun fiksu ja varakas rouva ja käsittääkseni olen etusijalla Elviksen tukioperaatiossa. Elvis matkaa ensin minun lukaaliini stadiin, ja voi olla ettei pois halua. Sen verran lämmin:) vastaanotto.
Sinä olet ehkä toisena jonossa.
Well, Minä en kehdonryöstäjille anna dollariakaan.
Minkäs ikäinen se emäntäsi olikaan kun aloit laittamaan lihaa piiloon?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen pääkaupunkiseudun fiksu ja varakas rouva ja käsittääkseni olen etusijalla Elviksen tukioperaatiossa. Elvis matkaa ensin minun lukaaliini stadiin, ja voi olla ettei pois halua. Sen verran lämmin:) vastaanotto.
Sinä olet ehkä toisena jonossa.
Jono. YV.
Et sinä mikään Elvis ole. Todista se. Lähetä kuva passista? Lähetä omakuva twittertililleni. Olen rikas ja melko fiksu nuorekas rouva. Elviksestä olen tykännyt aikoinani paljon.
Voithan sinä ollakkin Elvis, eihän sitä tiedä.
Haittaako sinua pieni pyöreys kuinkakin paljon?