Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisten ihastuminen isokokoisiin miehiin, King Kong ilmiö - mistä johtuu?

Vierailija
02.01.2020 |

Tuo King Kong ilmiö on niin huomattava jo noissa elokuvissa. Pieni nainen ihastuu isoon mieheen.

Mitä isompi, sitä kovempi ihastuminen. Jännä homma. Mistä johtuu?

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa, mä kun olen iso nainen ja tykkään pienistä miehistä. 

PS. Raskas leffa.

Vierailija
2/44 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmiön takia jotkut miehet pumppaavat itseensä syntholia, se on tietysti ääriesimerkki. Yleisesti käyttävät tietysti steroideja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkukantainen.

Iso mielletään vahvaksi. Henkiinjääminen turvatumpaa, kun iso voi vaikka laittaa lajitoverin lihoiksi.

Vierailija
4/44 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun näitä miksi-kysymyksiä lukee on täysin selvää miksei nää jätkät pariudu. Pitääkö tätä oikeasti kysyä? Ja äo oli?

Vierailija
5/44 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pöh, tässä videolla alkaa 3:35 on iso mies:-( aika karju..

mies51v

Vierailija
6/44 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma alapeukkuja keräävä mielipiteeni.

Tykkään alistua seksissä ja tärkeää on, että mies pystyy myös fyysisesti alistamaan. Eli niin sanottu brättäily onnistuu.

Vierailija
7/44 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No selitys lienee samaa luokkaa kuin miksi miehet haluaa itseään pienemmän naisen. Itseasiassa tämä olisi kiinnostavampi aihe.

Vierailija
8/44 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun näitä miksi-kysymyksiä lukee on täysin selvää miksei nää jätkät pariudu. Pitääkö tätä oikeasti kysyä? Ja äo oli?

Mikä h.elvetin kysymys tuo "ja äo oli" on? 😂 Onko niin vaikeaa kirjoittaa kunnon suomea?

Vierailija
9/44 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kiihotu jostain pumpatuista miehistä. Mutta ruumiinrakenne jos on sellainen sopiva, minua isompi, kyllä se kiihottaa. Alkukantainen vaisto varmaan. Turvallisen ja ihanan tuntuinen, tekee mieli mennä lähelle (ja alle :D)

N

Vierailija
10/44 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leffasta en tiedä, mutta tunnen itseni naiselliseksi ison miehen syleilyssä. On myös ihana halata isoa miestä takaapäin. Ja seksistä en puhu nyt yhtään.

Vierailija
11/44 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kiihotu jostain pumpatuista miehistä. Mutta ruumiinrakenne jos on sellainen sopiva, minua isompi, kyllä se kiihottaa. Alkukantainen vaisto varmaan. Turvallisen ja ihanan tuntuinen, tekee mieli mennä lähelle (ja alle :D)

N

Mutta olisi kiva kuulla miten miehet taas kokee pienemmän naisen, onko siinä samanlainen kiihoke kuin naisella vai?

Vierailija
12/44 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin aina voivani ihastua vain itseäni pidempiin ja leveämpiin miehiin, mutta sitten tapasin itseäni lyhemmän ja kevyemmän miehen 🤗

Minulla on jo iso mies, mutta olen salaa vähän ihastunut tuohon pieneen mieheen.

Niin me naiset vanhetessamme arvostamme paljon muutakin kuin ulkonäköä.

N34

Vierailija
13/44 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätkä joka on niin tyhmä ettei keksi miksi isokoiset ja vahvat miehet kiinnostaa OSAA naisista on liian tyhmä lisääntymään ja poistuu sen takia luontaisesti geenipoolista.

Vierailija
14/44 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkään alistua seksissä ja tärkeää on, että mies pystyy myös fyysisesti alistamaan. Eli niin sanottu brättäily onnistuu.

Tuo nyt kerää alapeukkuja lähinnä feministisiltä naisilta, jotka ovat loogisessa mielentilassa. Tunteellisessa tilassa he yläpeukuttaisivat.

Toisaalla 100% miehistä yläpeukuttaa kommenttiasi.

Vierailija
15/44 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No selitys lienee samaa luokkaa kuin miksi miehet haluaa itseään pienemmän naisen. Itseasiassa tämä olisi kiinnostavampi aihe.

Etenkin todelliset salisonnit hakeutuvat pienten naisten seuraan. Ilmeisesti mies, joka haluaa itsestään mahdollisimman ison, nauttii siitä tunteesta, että pienen naisen rinnalla oma iso koko tuntuu vielä isommalta. 

Vierailija
16/44 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska persjalkaisen hobitin biologia vaatii isompaa kumppania geenipoolia parantamaan.

Vierailija
17/44 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N

Niin JA tämän lisäksi vielä ajatus siitä, miten mies veisi, isompana ottaisi ohjat, myös kutkuttava ajatus jännityksen ja vauhdin hurmiosta :D siis kuvaan tuntemukseni tähän vaan. Onkohan muilla naisilla tällaisia ajatuksia?

N

Vierailija
18/44 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo nyt kerää alapeukkuja lähinnä feministisiltä naisilta, jotka ovat loogisessa mielentilassa. Tunteellisessa tilassa he yläpeukuttaisivat.

Toisaalla 100% miehistä yläpeukuttaa kommenttiasi.

Eiköhän sananvapaus kata sen että kertoo OMAN mielipiteensä. Eli lakkaa kertomasta kuvitelmiasi muiden ihmisten mielipiteistä.

Vierailija
19/44 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään, että miehellä on auktoriteettia. Tykkään, että mies on perheen pää.

Tää tulee lapsuudesta, mutta sellainen isompi mies tekee mulle turvallisen olo, niin kuin isä lapsena teki. Niinhän sanotaan, että tyttäret etsii isänsä kaltaista miestä, ja pojat äitinsä.

Olen kyllä joskus ihastunut ns. pienempiinkin miehiin, joten uskallan sanoa, että luonne ratkaisee. Nyt olen vakavassa suhteessa sellaisen kookkaan miehen kanssa, ja suunnitellaan naimisiin menoa. Mutta eniten tykkään miehessä siis tietystä isällisyydestä ja auktoriteetista.

Vierailija
20/44 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

naikkonen kirkuu innostuksissaan kun viet taman johonkin korkealle nakoalapaikalle. Ee-eh.

hymyie viela koko hammasrivistolla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yksi