Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä vaivaa ihmistä, joka ei pidä koirista?

Vierailija
02.01.2020 |

Nyt puhutaan pienistä ja söpöistä koirista, joista ei edes lähde karvaa, ja jotka ovat sisäsiistejä. Ymmärrän, jos joku ei pidä isoista, kuolaavista köriläistä, mutta pieni söpö koira..?

Uusi poikaystäväni ei halua koiraani kotiinsa, jos menen hänen luokseen yöksi. Sitä varten minun pitää viedä koira toiseen kaupunkiin hoitoon. Paljon helpompaa olisi, jos koiran voisi ottaa mukaan. Sehän vain syö ja nukkuu. Välillä vien sen ulos. Mies tiesi alusta asti, että minulla on koira. Jos se on niin suuri ongelma, niin miksi halusi tavata ja alkaa seurustella?!

Ex poikaystäväni oli paljon mukavampi. Hän jopa vei koiran aamulenkille vapaaehtoisesti, jotta minä sain nukkua pidempään.

Kommentit (175)

Vierailija
1/175 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä olet tuollaisen miehen kanssa? Oletko yhtään ajatellut tulevaisuutta? Ette voi muuttaa yhteen jne. Eroa nyt herranjestas sentään, itse en koirarakkaana ihmisenä ikinä olisi tuollaisen miehen kanssa!

Vierailija
2/175 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse koskaan suostuisi seurustelemaan miehen kanssa, joka ei pidä eläimistä. Suhtaudun hyvin epäluuloisesti ihmisiin, jotka eivät ole eläinrakkaita. Niissä on pakko olla jotain vikaa tunne-elämässään ja empatiakyvyssä. Omassa kaveripiirissäni olen myös huomannut, että kaikkein itsekkäimpiä ihmisiä ovat ne, jotka eivät välitä eläimistä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/175 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se. Maailmassa on koirarakkaita sinkkumiehiä vaikka kuinka paljon, mitä sitä aikaa tuhlaamaan tuollaiseen ihmiseen.

Vai onko tämä vaan joku Provo?

Vierailija
4/175 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli miesystävä pistää valitsemaan hänen ja koiran välillä? Ei kiva. Jos ex oli kerran niin paljon mukavampi, niin mikä sai vaihtamaan?

Vierailija
5/175 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
6/175 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustasukkaisuus on joskus hassu juttu. Minun 60v. miesystäväni ei "pidä" koirastani. Väittää huonosti kasvatetuksi. Samassa paketissa siis vielä se tärkeä naisen kykyjen vähättely.

Vierailija
7/175 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No enpä olisi alkanut seurustelemaan, jos olisin tiennyt, että koira on hänelle ongelma. Nyt on tunteet jo pelissä, niin eroaminen ei ole niin helppoa... Kesti tosi pitkään, että löysin edes tämän poikaystävän. Ap

Vierailija
8/175 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö mielestäsi ihmisellä saa olla negatiivista mielipidettä koirista? Samalla tavalla minä voisin sanoa, että en tajua ihmisiä ketkä voivat pitää koirista.

Vierailija
9/175 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viet tosissasi koiran aina hoitoon kun menet miehen luo yöksi? Oikeesti mitä h ittoa? Toivottavasti tämä on provo

Vierailija
10/175 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ex oli parempi, kun hoiti piskiäsi sinun puolestasi? Hoida oma koirasi. Ja aivan sama miten pieni koira niin kyllä siitä karvaa lähtee. Taidat olla niitä koirahulluja, joille koira on kuin lapsi.

Vierailija
11/175 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaivaa yhtään mihinkään kään. Rakit ja niiden omistajat ovat hlvetin ärsyttäviä.

Vierailija
12/175 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö mielestäsi ihmisellä saa olla negatiivista mielipidettä koirista? Samalla tavalla minä voisin sanoa, että en tajua ihmisiä ketkä voivat pitää koirista.

Tajuat varmaan itsekin, ettei tuollaisilla lähtökohdilla kannata olla edes yhdessä. Ihmettelen miksi ap ja tuo mies ylipäänsä ovat yhdessä.

Vierailija
13/175 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että minua vaivaa mikään. En vain pidä koirista. En tosin myöskään vihaa niitä enkä halua niille pahaa, mutta pysyttelen mielelläni kaukana. Ne ovat liian tarvitsevia, jotenkin aivottoman oloisia. Ja haisevat, vaikka koiraihmiset eivät sitä haistakaan.

Kissoja taas rakastan sydämeni pohjasta. En voisi olla miehen kanssa joka ei pidä kissoista. Siksi ap neuvon sinuakin vaihtamaan miestä.

Vierailija
14/175 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ihmiset ovat sellaisia, että kiltit pikkuisetkin koirat saattavat purra heitä. Tunnen pari sellaista ihmistä. He eivät mitenkään tahallaan ärsytä koiria, ennemmin välttelevät niitä, mutta silti koirat haluavat näykkäistä heitä.

Koirien omistajat usein helposti sitten syyllistävät näitä ihmisiä ja väittävät, että he käyttäytyvät koirien katsannossa jotenkin väärin ja epäluuloa herättävästi.

Vierailija
15/175 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No enpä olisi alkanut seurustelemaan, jos olisin tiennyt, että koira on hänelle ongelma. Nyt on tunteet jo pelissä, niin eroaminen ei ole niin helppoa... Kesti tosi pitkään, että löysin edes tämän poikaystävän. Ap

Kyllä sun on erottava vaikka sattuukin. Ei tuossa ole muita vaihtoehtoja.

Vierailija
16/175 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä koira sellainen on, josta ei lähde karvaa? Kalju? Allerginen sille voi silti olla, koska allergiareaktio aiheutuu eläimen hilseestä, ei karvoista. Minua ainakin alkaa koirataloudessa aivastuttaa ja silmät kutiavat ja turpoavat, siksi en halua pieniäkään koiria lähelleni.

Vierailija
17/175 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sori, mutta veikkaan, että tuosta tulee ajan myötä sellainen issue, että tulette eroamaan sen takia.

Vierailija
18/175 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään ottais koiraa luokseni. En vain pidä niistä. Pienikin koira levittää hajua ja sateella haisee kahta kauheammin.

Minäkin kyllä ihmettelen miksi aloit suhteeseen ihmisen kanssa, joka ei pidä koirista.

Vierailija
19/175 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin sinä niin laittaisin nyxän pihalle ja soittaisin exälle

Vierailija
20/175 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En itse koskaan suostuisi seurustelemaan miehen kanssa, joka ei pidä eläimistä. Suhtaudun hyvin epäluuloisesti ihmisiin, jotka eivät ole eläinrakkaita. Niissä on pakko olla jotain vikaa tunne-elämässään ja empatiakyvyssä. Omassa kaveripiirissäni olen myös huomannut, että kaikkein itsekkäimpiä ihmisiä ovat ne, jotka eivät välitä eläimistä. 

Minä olen ihan perustyyppi jne ja vihaan koiria. Kuolaavia, tyhmiä, karvoja levittäviä, rakkeja.