Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Syitä, joiden takia en enää halua miestä

Vierailija
02.01.2020 |

Minulla on huonoja kokemuksia parisuhteista. Olen hakeutunut yhteen sellaisten miesten kanssa, jotka ovat kohdelleet minua huonosti. Totta kai se kertoo jotain minustakin, ja tiedän jo oikeastaan, että mistä siinä kaikessa on kyse, mutta en aio avata sitä sen enempää tähän. Pelkään kuitenkin, että päädyn taas uudelleen yhteen sellaisen miehen kanssa, joka kohtelee minua huonosti, joten en enää halua aloittaa suhdetta kenenkään kanssa, jollon varmistan oman turvallisuuteni.

Luettelen tähän piirteitä, jotka yhdistävät kaikkia entisiä miesystäviäni, ja joiden takia en enää halua uutta suhdetta:

1. Joustamattomuus. Mies ei suostu joustamaan missään asiassa tai tekemään kompromisseja. Hän olettaa, että on minun tehtäväni naisena olla se joustava osapuoli ja tulla vastaan, sekä tehdä uhrauksia loputtomiin. Jos esimerkiksi yritämme löytää yhteistä aikaa, mies käskee minua perumaan omia tapaamisiani ja tyhjentämään omaa aikatauluani, jotta yhteistä aikaa löytyisi. Hänen ei tarvitse omasta mielestään joustaa tai tehdä koskaan mitään kompromisseja, koska se ei ole "miehen tehtävä". Minun on aina annettava periksi miehen oikuille ja tehtävä niin kuin hän haluaa.

2. Kykenemättömyys huomata yksityiskohtia tai minun näkemääni vaivannäköä. Eli jos olen esimerkiksi laittautunut kauniiksi, siivonnut koko asunnon, laittanut miehelle ja minulle upean illallisen ja sytyttänyt kynttilöitä, mies tupsahtaa pöytään takamustaan raapien reikäiset kollarit jalassa ja hotkii aterian minuutissa. Sen jälkeen hän kaatuu sohvalle pelaamaan pleikkaria ja juomaan olutta. Vaivannäköni otetaan itsestäänselvyytenä, eikä yksityiskohtiin kiinnitetä mitään huomiota.

3. Dominoiva luonne. Mies päällepäsmäröi, pyrkii muuttamaan keskustelut väittelyiksi ja tavalliset tilanteet kilpailuiksi. Jos olemme vaikkapa baarissa pelaamassa biljardia, mies huutelee minulle että mitä palloa minun tulee lyödä ja mistä kulmasta. Joka tilanteessa mies haluaa mahtailla ja osoittaa omaa suuruuttaan.

4. Kykenemättömyys keskustella tunteista. Eli tunteista ei voi eikä saa puhua. Tunteita pelätään jonain vihollisina. Jos meillä on esimerkiksi konflikti, ja kysyn mieheltä että miltä hänestä tuntuu ja mitä hän haluaa, mies ei suostu keskustelemaan, vaan tarttuu pleikkarin ohjaimeen ja narauttaa kaljan auki. Keskustelemista juostaan karkuun.

Siinä ne päällimmäiset syyt. Kiitos ei enää. Olen mielummin sinkku, kuten olen ollut nyt onnellisesti jo 2 vuotta.

Kommentit (65)

Vierailija
41/65 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jännää tossa on, pelkkää lapsellista mutta äärimmäisen mielikuvituksetonta sähellystä. Puiseva tyyli, kaikki elkeet jokajorman käyttämiä, kun halutaan päästä taas-ja-taas helpolla. Kaikki kuin saman isän poikia. No, jääpähän pojille enemmän.

Vierailija
42/65 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas olen tyyppiä, jonka kanssa miehet haluavat naimisiin, Luoja tietää miksi. Kaksi kertaa olen suostunut, ensimmäistä kaduin, toista en. Itse asiassa tämä toinen on niin hyvä, että jos jäisin yksin, on ihan selvää, että jatkaisin yksin. Olen jo saanut kokea kaiken, minkä olen halunnutkin. Kukaan ei pystyisi tämän nykyisen saappaita kuitenkaan täyttämään, enkä tyytyisi vähempään. Joten, samaan pisteeseen päästään tälläkin tavalla. N40

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/65 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtoehdot:

-elää sinkkuna

-etsiä sitä valtavirrasta poikkeavaa miestä huolella ja hartaasti

Valitset kummin tahansa, miehet tulevat narisemaan sinulle kranttuudesta ja prinsessa-kuvitelmista. Anna kitistä.

Vierailija
44/65 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naista tarvitsee miehet vain, että saavat uittaa kaluaan.

toiste päin naiset tarvii miestä että voi loisia toisen lomppakoa

miehillä meidä on shemalet ja ladyboijat <3 

myös on 2d waifut tekopillut seksinuket kohta kun toi japsut tekkee seksirobotin yms.

vaihtotehtoja löytyy paijon

Vierailija
45/65 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut aika monessa suhteessa eri miesten kanssa, eikä ikinä ole ollut mitään noista ap:n luettelemista. Jos olisi, niin laittaisin ukon kuriin tai saisi painua hittoon.

Tosin en esim. itse juuri harrasta mitään kodinlaittamislaittautumiskynttiläillallisia ja jos joskus harvoin jotain vaivaudun tekemään niin mies kyllä sen huomaa ja osaa arvostaa. (Yleensä siis olen kuten nyt, istun koneella kulahtaneessa t-paidassa ja pikkareissa ja laiskottelen.)

Vierailija
46/65 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloituksessa tuli pääpiirteet miksi myös minä olen valinnut sinkkuuden, mulla on myös yksi lapsi joten lapsen tekoon en miestä myöskään tarvi enää. Matto vedettiin perusteellisesti jalkojen alta 5v sitten. Siitä asti ei ole enää tehnyt mieli ottaa minkäänlaisia riskejä liittyen miehiin.

Vierailija
47/65 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vela12 kirjoitti:

Mutta tuon takia niin monet naiset eivät enää nykyään halua sitoutua, mennä naimisiin saati sitten perustaa perhettä. Miehet ovat kuin ikuisia pikkupoikia, jotka eivät ikinä kasva aikuisiksi. Tarvitsevat naisen vähän niin kuin äidiksi huolta pitämään ja palvelemaan.

Juuri tämä ja itsenäisesti pitäisi pärjätä.

Vierailija
48/65 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän sinua oikein hyvin. Aika pitkälti samat syyt kuin miksi minäkään en halua miestä. Tosin sillä erotuksella, että tunnistin neljästä luettelemastasi kohdasta itseni. Olen liian itsepäinen ja periksiantamaton ollakseni vaimomatskua. 

Vierailija
49/65 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen varmaan ihan hirveän onnekas, kun sain huonojen miesten jälkeen vihdoinkin sellaisen, joka osaa keskustella, hieroo, on hellä, auttaa kaikessa ja seksi on parasta ikinä. Luulin ettei sellaisia olekaan, mutta kohtalo päätti toisin:) 

Minkä ikäisenä onni potkaisi? Saatko seksiä useinkin?

Vierailija
50/65 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en enää tarvitse miestä. Lapset tehty ja olen joutunut pettymään muutaman kerran. Nyt rakastuin naiseen ja paljon helpompaa.

Vierailija
51/65 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos toistuvasti törmää tietynlaisiim miehiin ja vielä muodostaa parisuhteen heidän kanssaan, on syytä hiukan kurkusta peiliin.

Oma mieheni on tosi älykäs, kiltti, kykenee muuttumaan ja haluaa aina parastani. Toki hänessä on paljon huonoja puolia, kuten minussakin, ja vuosien varrella olemme paljon puhuneet ja keskustelleet, on kipuiltu ja kasvettu, mutta aina niin, että kumpikin on tienneet elämän olevan paljon parempaa yhdessä kuin erikseen. Olemme kuin yö ja päivä. Se, mikä minussa on huonoa, on miehessä hyvää ja toisinpäin. Oman vajavaisuuden myöntäminen on tärkeää samalla, kun rohkeasti vaatii toiselta kunnioittavaa, arvostavaa ja rakastavaa käytöstä itseä kohtaan. Mikään muu ei saa riittää.

Vierailija
52/65 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli kaksi pitempää suhdetta ja sitten 40-vuotiaana löysin itselleni täysin sopivan miehen tai me löysimme toisemme. Harvinaista olla onnellinen joka päivä, nyt meillä on menossa 14. vuosi yhdessä. Meillä menee hyvin, minulla ei ole aikaisemmin ollut yhtään ystävääkään, joka ymmärtäisi minua näin hyvin ja jonka kanssa synkkaisi näin hyvin.

Että ihmeitä sattuu. Kun on saanut kaiken mitä ikinä on toivonut niin ymmärtää, että se on vain lainaksi eikä enää koskaan ole mitään menetettävää.

Vierailija
53/65 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samoja ajatuksia täällä. Ollaan juuri erottu. Yhdessä oltiin melkein 20 vuotta. Mies uskoo, että jossain vaiheessa haluan aloittaa jonkun toisen miehen kanssa parisuhteen eikä usko, kun sanon etten todella aio ikinä enää ryhtyä suhteeseen kenenkään kanssa. En koskaan. Ikinä.

Miksi ihmeessä haluaisin kysellä kaikessa jonkun toisen mielipiteitä, joustaa ja tinkiä niistä asioista joita haluan tehdä, aikatauluttaa elämäni jonkun muun kalenterin mukaan jne.... Sinkkuna mun ei tarvitse tehdä edellä mainittuja eikä koskaan riidellä kenenkään kanssa yhtään mistään.

Lapsetkin on jo tehty. En keksi yhtään syytä ottaa miestä mun elämään.

Raha

Mitä miehen rahat naista hyödyttäisi? Jokainen maksaa omat kulunsa ja menonsa.

Olen eri ja mies, mutta kun sain ensimmäistä kertaa elämässäni parisuhteen ja asuinkumppanin sitä oikein hätkähti miten kerrankin oli ylimääräistä rahaa, kun taloudessa on kaksi aikuista ja kaksi vuokranmaksajaa. Äitinikin oli yh ja olin tottunut köyhyyteen. Jos kumppanini jättää otan vaikka kämppäkaverin.

Vierailija
54/65 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei helvetes mikä aloitus taas. Itsepä olet miehesi valinnut.

Vierailija
55/65 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä elätät pakolla varmasti monta sataa tuhatta Kainuun ja Itä-Suomen miestä kun olet verovelvollinen.

Vierailija
56/65 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko joku noin tyhmä? TERAPIAAN tampio! Itsekin sanot, että valitset aina huonoja miehiä ja tiedät, mistä johtuu. Terapiaan äläkä ota ketään ennen kuin olet käynyt!

Vierailija
57/65 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naista tarvitsee miehet vain, että saavat uittaa kaluaan.

toiste päin naiset tarvii miestä että voi loisia toisen lomppakoa

miehillä meidä on shemalet ja ladyboijat <3 

myös on 2d waifut tekopillut seksinuket kohta kun toi japsut tekkee seksirobotin yms.

vaihtotehtoja löytyy paijon

Pliis pliis pliis ole niiden tekopillujen kanssa ja jätä naiset rauhaan! Tällä palstalla on niin monta miestä, joille melkein haluaisin ostaa sen seksirobotin ihan vain, etten vahingossakaan törmää heihin missään.

Lupaa, että viihdyt tekopillujen kanssa ja annat naisten elää omaa elämäänsä!

Vierailija
58/65 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi siihen täytyy joku syy keksiä naisena jos ei halua miestä olet vain sitten ilman ei se sen kummallisempaa ole

Minun mielestäni on ihan hyvä pohtia elämäänsä ja tekemiään valintoja ainakin joskus. Jos ei ihan tyhmä ole, silloin myös tajuaa syitä ja seurauksia ja osaa tehdä toisenlaisia valintoja elämässä. Ei niitä syitä tarvitse mitenkään erikseen keksiä. Normaali ihmisen toimintaa, ajatteleminen. Ehkä sinulle vierasta. 

Puhut ihan kuin kyseessä olisi tekosyiden keksiminen. 

Vierailija
59/65 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastiko ihmiset katselee noin luokattoman huonoja miehiä? Ei ihme ettei lapsia synny. Omani ei pelaa pleikkaa eikä juo kaljaa. Ei myöskään jyrää minua koskaan, vaan kohteliaasti sopii asiat miten tehdään. Tuo kukkia ja kertoo tunteistaan, tekee kotitöitä ja hoitaa lasta. 

Vierailija
60/65 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samoja ajatuksia täällä. Ollaan juuri erottu. Yhdessä oltiin melkein 20 vuotta. Mies uskoo, että jossain vaiheessa haluan aloittaa jonkun toisen miehen kanssa parisuhteen eikä usko, kun sanon etten todella aio ikinä enää ryhtyä suhteeseen kenenkään kanssa. En koskaan. Ikinä.

Miksi ihmeessä haluaisin kysellä kaikessa jonkun toisen mielipiteitä, joustaa ja tinkiä niistä asioista joita haluan tehdä, aikatauluttaa elämäni jonkun muun kalenterin mukaan jne.... Sinkkuna mun ei tarvitse tehdä edellä mainittuja eikä koskaan riidellä kenenkään kanssa yhtään mistään.

Lapsetkin on jo tehty. En keksi yhtään syytä ottaa miestä mun elämään.

Raha

Mitä miehen rahat naista hyödyttäisi? Jokainen maksaa omat kulunsa ja menonsa.

Olen eri ja mies, mutta kun sain ensimmäistä kertaa elämässäni parisuhteen ja asuinkumppanin sitä oikein hätkähti miten kerrankin oli ylimääräistä rahaa, kun taloudessa on kaksi aikuista ja kaksi vuokranmaksajaa. Äitinikin oli yh ja olin tottunut köyhyyteen. Jos kumppanini jättää otan vaikka kämppäkaverin.

Mulla on maksettavana pelkästään yhtiövastike asuinkuluista, joten en todellakaan tarvitse miestä sen vuoksi. Ruokakuluissa häviäisin jo sen vastikkeen verran.