Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Syitä, joiden takia en enää halua miestä

Vierailija
02.01.2020 |

Minulla on huonoja kokemuksia parisuhteista. Olen hakeutunut yhteen sellaisten miesten kanssa, jotka ovat kohdelleet minua huonosti. Totta kai se kertoo jotain minustakin, ja tiedän jo oikeastaan, että mistä siinä kaikessa on kyse, mutta en aio avata sitä sen enempää tähän. Pelkään kuitenkin, että päädyn taas uudelleen yhteen sellaisen miehen kanssa, joka kohtelee minua huonosti, joten en enää halua aloittaa suhdetta kenenkään kanssa, jollon varmistan oman turvallisuuteni.

Luettelen tähän piirteitä, jotka yhdistävät kaikkia entisiä miesystäviäni, ja joiden takia en enää halua uutta suhdetta:

1. Joustamattomuus. Mies ei suostu joustamaan missään asiassa tai tekemään kompromisseja. Hän olettaa, että on minun tehtäväni naisena olla se joustava osapuoli ja tulla vastaan, sekä tehdä uhrauksia loputtomiin. Jos esimerkiksi yritämme löytää yhteistä aikaa, mies käskee minua perumaan omia tapaamisiani ja tyhjentämään omaa aikatauluani, jotta yhteistä aikaa löytyisi. Hänen ei tarvitse omasta mielestään joustaa tai tehdä koskaan mitään kompromisseja, koska se ei ole "miehen tehtävä". Minun on aina annettava periksi miehen oikuille ja tehtävä niin kuin hän haluaa.

2. Kykenemättömyys huomata yksityiskohtia tai minun näkemääni vaivannäköä. Eli jos olen esimerkiksi laittautunut kauniiksi, siivonnut koko asunnon, laittanut miehelle ja minulle upean illallisen ja sytyttänyt kynttilöitä, mies tupsahtaa pöytään takamustaan raapien reikäiset kollarit jalassa ja hotkii aterian minuutissa. Sen jälkeen hän kaatuu sohvalle pelaamaan pleikkaria ja juomaan olutta. Vaivannäköni otetaan itsestäänselvyytenä, eikä yksityiskohtiin kiinnitetä mitään huomiota.

3. Dominoiva luonne. Mies päällepäsmäröi, pyrkii muuttamaan keskustelut väittelyiksi ja tavalliset tilanteet kilpailuiksi. Jos olemme vaikkapa baarissa pelaamassa biljardia, mies huutelee minulle että mitä palloa minun tulee lyödä ja mistä kulmasta. Joka tilanteessa mies haluaa mahtailla ja osoittaa omaa suuruuttaan.

4. Kykenemättömyys keskustella tunteista. Eli tunteista ei voi eikä saa puhua. Tunteita pelätään jonain vihollisina. Jos meillä on esimerkiksi konflikti, ja kysyn mieheltä että miltä hänestä tuntuu ja mitä hän haluaa, mies ei suostu keskustelemaan, vaan tarttuu pleikkarin ohjaimeen ja narauttaa kaljan auki. Keskustelemista juostaan karkuun.

Siinä ne päällimmäiset syyt. Kiitos ei enää. Olen mielummin sinkku, kuten olen ollut nyt onnellisesti jo 2 vuotta.

Kommentit (65)

Vierailija
1/65 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naista tarvitsee miehet vain, että saavat uittaa kaluaan.

Vierailija
2/65 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tuon takia niin monet naiset eivät enää nykyään halua sitoutua, mennä naimisiin saati sitten perustaa perhettä. Miehet ovat kuin ikuisia pikkupoikia, jotka eivät ikinä kasva aikuisiksi. Tarvitsevat naisen vähän niin kuin äidiksi huolta pitämään ja palvelemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/65 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoja ajatuksia täällä. Ollaan juuri erottu. Yhdessä oltiin melkein 20 vuotta. Mies uskoo, että jossain vaiheessa haluan aloittaa jonkun toisen miehen kanssa parisuhteen eikä usko, kun sanon etten todella aio ikinä enää ryhtyä suhteeseen kenenkään kanssa. En koskaan. Ikinä.

Miksi ihmeessä haluaisin kysellä kaikessa jonkun toisen mielipiteitä, joustaa ja tinkiä niistä asioista joita haluan tehdä, aikatauluttaa elämäni jonkun muun kalenterin mukaan jne.... Sinkkuna mun ei tarvitse tehdä edellä mainittuja eikä koskaan riidellä kenenkään kanssa yhtään mistään.

Lapsetkin on jo tehty. En keksi yhtään syytä ottaa miestä mun elämään.

Vierailija
4/65 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulinaiset taas vauhdissa. 

Vierailija
5/65 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
6/65 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävää että sinulla ollut huonoja kokemuksia mutta....

Niin metsä vastaa kuin sinne huutaa.

Hymyile niin maailma hymyilee kanssasi.

Vierailija
7/65 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samoja ajatuksia täällä. Ollaan juuri erottu. Yhdessä oltiin melkein 20 vuotta. Mies uskoo, että jossain vaiheessa haluan aloittaa jonkun toisen miehen kanssa parisuhteen eikä usko, kun sanon etten todella aio ikinä enää ryhtyä suhteeseen kenenkään kanssa. En koskaan. Ikinä.

Miksi ihmeessä haluaisin kysellä kaikessa jonkun toisen mielipiteitä, joustaa ja tinkiä niistä asioista joita haluan tehdä, aikatauluttaa elämäni jonkun muun kalenterin mukaan jne.... Sinkkuna mun ei tarvitse tehdä edellä mainittuja eikä koskaan riidellä kenenkään kanssa yhtään mistään.

Raha

Vierailija
8/65 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Raha

Mitä miehen rahat naista hyödyttäisi? Jokainen maksaa omat kulunsa ja menonsa.

Vierailija
9/65 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvailit mun ensimmäisen miesystävän.

Vierailija
10/65 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, ymmärsinkö oikein että olet siis useammankin kerran ryhtynyt suhteeseen samanlaisen miehen kanssa, jolla on aina nuo samat viat? Toki ikisinkkuus ratkaisee ongelman, mutta ihan hyvä vaihtoehto voisi olla sekin, että etsii ihan toisenlaisen miehen, sellaisen, joka itselle passaa.

Vierailija
11/65 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Raha

Yleensähän joutuu vielä maksamaan kaikki miehen kulutkin niin en minäkään ymmärrä mitä tuo raha tarkoittaa. 

Vierailija
12/65 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naista tarvitsee miehet vain, että saavat uittaa kaluaan.

Näin sanoo nainen. Ei mies.

Kertoo jotain asenteesta.

Vierailija
13/65 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajalla on tekstistä päätellen oikeasti kokemusta tasan yhdestä, vähän reppanasta miehestä. Ja siitä sitten yleistämään.

Vierailija
14/65 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Raha

Täh? Menot pitää suhteuttaa tuloihin. Ei se mitään rakettitiedettä ole. En aio myydä mun vapautta. T: Se kenelle vastasit

Vierailija
15/65 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP, ymmärsinkö oikein että olet siis useammankin kerran ryhtynyt suhteeseen samanlaisen miehen kanssa, jolla on aina nuo samat viat? Toki ikisinkkuus ratkaisee ongelman, mutta ihan hyvä vaihtoehto voisi olla sekin, että etsii ihan toisenlaisen miehen, sellaisen, joka itselle passaa.

Ap kuvaili täsmälleen myös kaikki minun mieheni ja en usko edes että muunlaisia on.  Mies muuttuu kun uskoo, että et lähde. Sitten voi nöyryyttää ja kurittaa miten haluaa ja painaa alas.

Vierailija
16/65 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Raha

Yleensähän joutuu vielä maksamaan kaikki miehen kulutkin niin en minäkään ymmärrä mitä tuo raha tarkoittaa. 

Näin ja rahaa jää itselle enemmän kun ei tarvitse maksaa mm. miehen ruokakuluja.

Vierailija
17/65 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tainnut lapsuuden perhepiirissä olla vastaavia miehiä. Tuttuus vetää sitten puoleensa.

Muuta itseäsi ja sen jälkeen kokeile uudestaan, jos siltä tuntuu. Ongelma pääosin ratkaistu.

Onnea elämään joka tapauksessa.

Vierailija
18/65 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi siihen täytyy joku syy keksiä naisena jos ei halua miestä olet vain sitten ilman ei se sen kummallisempaa ole

Vierailija
19/65 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On tainnut lapsuuden perhepiirissä olla vastaavia miehiä. Tuttuus vetää sitten puoleensa.

Muuta itseäsi ja sen jälkeen kokeile uudestaan, jos siltä tuntuu. Ongelma pääosin ratkaistu.

Onnea elämään joka tapauksessa.

En ole ap vaan tuo, joka on juuri päättänyt lähes 20 vuotta kestäneen suhteen. Mun lapsuuden perhe oli (ja on) todella onnellinen. Vanhemmat on olleet yli 40 vuotta naimisissa. Isovanhemmat oli naimisissa melkein 70 vuotta kunnes kuolema erotti.

Ja yritin muuten tuota itseni muuttamista. Ei melkein 20 vuotta kestänyttä suhdetta tuosta vaan yrittämättä lopeteta. Kaikki muutokset, joita yritin, torpattiin ja saivat aikaiseksi vain valtavaa vastustusta. Ihmisethän tunnetusti pelkäävät muutosta. Todella, mikään ei auttanut. Yhdessä päätettiin, että kumpikin on onnellisempia erillään ja ystävinä. Miksi hakata päätään seinään loputtomasti?

Vierailija
20/65 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uhkea kirjoitti:

Näin 60v. naisena olen samaa mieltä ja haluankin nykyääm vain naista.

"Kun nainen tahtoo naista ja hiukan hillua,

On olla jumalaista pillu vasten pillua.

Kun narttu tahtoo nartun, se vastaa känniä,

Siks pakaroihin tartun nänni koskee nänniä <3"

😂

Valitettavasti seksi ja erotiikka on juuri se asia, jonka takia miehen haluan.

T. Nainen