Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä sinulle elämässä joskus sanottu kommentti (hyvä tai paha) on syöpynyt ikuisesti päähäsi?

Vierailija
02.01.2020 |

Mikä se oli?

Kommentit (2721)

Vierailija
1901/2721 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iskin baarista yhden yön hoidon ja vein hänet kotiini.

Riisuimme vaatteemme ja kun tyttö näki vehkeeni juhlakunnossa

hän sanoi ...oho, empä tainnut ihan turhaa reissua tehdä.

Vierailija
1902/2721 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka ikistä kohtaa ulkonäössä on aina haukuttu ja pilkattu. Ikinä en ole kuullut kenenkään suusta mitään positiivista sanottavaa minusta.

Lenkilläkin on tullut ihmisiä vastaan,jotka sylkäisivät minua päin. Kadulla on naurettu päin naamaa ja osoiteltu, kun olen kävellyt joidenkin ohitse.

Parempi, kun en edes olisi olemassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1903/2721 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä järkeä olla ujo. Sanoi yläasteen opo.

Vierailija
1904/2721 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

poikakaverini sanoi: sun silmät eivät ole minkään väriset, ja että en ole naisena antanut hänelle yhtään mitään...

Vierailija
1905/2721 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Englannin opettaja kun olin viidennellä luokalla ala-asteella arvoalueella Helsingin keskustassa koulussa. Äitini työskenteli talonmiehenä, asuimme kiinteistössä ja kyseinen koulu lähikoulu.

Ai tämäkö on "Pirkko Perhosen" tytär? -Hänestä ei sitten tule koskaan yhtään mitään.-

p.s Tulipas. =)

Vierailija
1906/2721 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

”Jaa-a, tiedä vaikka menisin ja kävelisin junan alle” sanoi yh-äitini kun olin 10-vuotias ja oli lähdössä ruokakauppaan. Kun äiti oli lähtenyt niin mietin, että ihmisen täytyy kuolla jos se jää junan alle. Pikkuveli kysyi että kenelle pitää kertoa jos äiti ei tule kotiin. Tuli se kotiin mutta kommentti jätti jonkinlaisen trauman.

Vierailija
1907/2721 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Et sinä kuule parempaakaan saa."

Näin sanottiin miehestä, joka ensin pelotteli minut henkihieveriin ja lopuksi yritti päästä käsiksi vähäiseen omaisuuteeni oikeusistuimen kautta.

Iäkäs  sukulaistäti sanoi minulle puhelimessa: "Sinä et koskaan tule saamaan kunnollista miestä." Se tuntui tosi kurjalta. Olin lähellä viittäkymmentä. Ensimmäisen  lapsen isä jätti minut heti, kun kuuli raskaudesta ja toisen lapsen isä oli vähemmän mukava, mikä on lievästi sanottu.  Aina kun kuulen perhesurmista, olen kiitollinen, että päästiin pois miehen luota.

1908/2721 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisko :

Sinä olet aina niin ylimielinen ..

Nämä juhlat on vaan lähipiirille, siksi sinua ei kutsuttu.

Äiti,

Sinua ja perhettäsi ei voi nyt kutsua synttärijuhliin koska ette mahdu . 

Onhan noita vaikka mitä. Nyt sisko ihmettelee miksi en pidä pahemmn yhteyttä. Kummallista. 

Vierailija
1909/2721 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin n. 15- vuotias, kun isäni huusi raivona: koskahan sustakin saatanasta pääsee eroon. Tästä on kohta 60 vuotta. Olin 17, kun minusta pääsi eroon.

Vierailija
1910/2721 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään sun äänestä.

Kokeilin puhelinmyyntiä, jaksoin 2 päivää.

Tuo kommentti tuli työkaverilta, joka myös lopetti kahden päivän jälkeen. Se lämmitti.

Vierailija
1911/2721 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaakirkon ja lähetys seurakunnan hellari vapareilla on varastettua tavaraa jopa kukkapurkit.

Vierailija
1912/2721 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverin juutalainen isä huusi tyttärelleen että ovesta ei ulos mene ennen kuin on kierukka perseessä.

Vierailija
1913/2721 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venäläinen äiti tyttärelleen sulla on jäiset suden silmät

Vierailija
1914/2721 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venäläinen glory Backman vapaakirkosta huijaa tavaraa rahaa ei maksa veroja budhassa. ( YouTube).

Vierailija
1915/2721 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännitin hirveesti soittaa nettitutulle, sitten rohkaistuin ja hän sanoi että mulla on seksikäs ääni.

Kun olin 14v ystäväni serkku sanoi oot ruma.

Ehkä olinkin kun oli veljen verkkarit.

Harrastin skolekamun kanssa vuoroperää toistemme luona syömistä. Oli mun vuoroni mennä heille syömään. Siellä oli kamun pikkusisko, äiti ja isäpuoli.

Piti hakee liedellä olevasta kattilasta perunaa, isäpuoli sanoi ohoh sinusta on tullut perhonen.

Vierailija
1916/2721 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen miesystävä rauhallisesti ja silmiin katsoen: ”sä pystyt mihin vaan”

Ajattelin ääneen siinä että en ehkä osaisi ja pystyisi suoriutumaan sellaisessa mielestäni vaativassa työtehtävässä johon ajattelin hakea. Hän tunsi minut hyvin, oltiin oltu 4v yhdessä ja todella rakastettiin toisiamme. Oli itse kokenut yritysjohtaja ja pitkä ura takana, oltiin tehty töitä pari vuotta yhdessä ennen suhdetta niin tunsi mun kyvyt töissä myös.

Tuo jäi jotenkin mieleen positiivisella tavalla ja on kantanut monen epäilyksen hetken yli vaikka suhde tuli surullista kyllä lopulta tiensä päähän.

Vierailija
1917/2721 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikaystäväni sanoi mulle olet ihana.SEn muistan vieläkin, ja samoin tilanteen. Olimme monta vuotta naimisissa, kunnes hän nukkui  pois. Mutta m uisto jäi tuoreena mieleen, ei kai kukaan  ollut aikaisemmin ketronut et oo n ihana.Olin silloin 18v 

Vierailija
1918/2721 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

”Emmehän me mitään supermalleja ole kumpikaan”

sanoi ensimmäinen poikaystäväni minulle, kun olimme molemmat n. 21-vuotiaita ja kriiseilin ulkonäköni kanssa.

Oliko tämä väärässä?

Vierailija
1919/2721 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä muutama: "Kuka mies tommosta huolii, jolla on levee perse, rupinen naama ja silmälasit". näin teini-ikäiselle.

"Tommosesta ei mitään tu, ei yhtään mitään, ei mitään". Näin yliopistossa opiskelevalle.

On varsin surullista oivaltaa olevansa niin vanhemmilleen kuin suvuilleen täysi pettymys.

Vierailija
1920/2721 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joka ikistä kohtaa ulkonäössä on aina haukuttu ja pilkattu. Ikinä en ole kuullut kenenkään suusta mitään positiivista sanottavaa minusta.

Lenkilläkin on tullut ihmisiä vastaan,jotka sylkäisivät minua päin. Kadulla on naurettu päin naamaa ja osoiteltu, kun olen kävellyt joidenkin ohitse.

Parempi, kun en edes olisi olemassa.

"Helvetti on toiset ihmiset."

Olemassa olollesi on syy ja merkitys, pidä pintasi.