Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä sinulle elämässä joskus sanottu kommentti (hyvä tai paha) on syöpynyt ikuisesti päähäsi?

Vierailija
02.01.2020 |

Mikä se oli?

Kommentit (2721)

Vierailija
701/2721 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää näitä

Vierailija
702/2721 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Laihduttaisit, niin voisit näyttää hyvälle" - oli tulkittavissa, että EHKÄ voisit näyttää hyvälle, jos nyt vaan noin saatanan ruma voi ikinä näyttää hyvälle. Työkaveri noin 60 v. nainen sanoi tämän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
703/2721 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kuulemma oli rumat varpaat. Oikeasti ne ovat ihan tavalliset, ja on niitä sittemmin söpöiksikin sanottu. Mutta vieläkin parinkymmenen vuoden jälkeen tuo kommentti on ihon alla, en tiedä miksi.

Vierailija
704/2721 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikuisesti mielessä kun äiti joskus sanoi että "tuon näköisellä ei pitäis paljon olla sanottavaa" ja katsoi halveksuvasti. olin 13v. En tiedä olinko ruma, vai kaunis ja hän vanheneva, katkera. Äidin halveksunta ja vähättely on vaikuttanut paljon omaan persoonaan...

Vierailija
705/2721 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti sanoi että tapa sitten ittes jos se elämä on noin vaikeeta (tjsp.)

Oltiin molemmat tosi stressaantuneita rakkaan ihmisen kuoleman ja sen jälkiselvittelyn ja kaikenmaailman kuolinpesän järjestämisen jälkeen ihan kypsiä kaikkeen, mutta ei mun mielestä ikinä, varsinkaan perhe, sais sanoa tollasta toisilleen. En ikinä sanois ite kellekään. Usein tätä vielä kelailen.

Vierailija
706/2721 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isukilta ( ei biologinen ) sain jatkuvaan kuulla sanan.Sinä saatana ja ä.puolelta.Olet saamaton.Itku pääsi monta kertaa,kun syyttä haukkuivat.

Vierailija
707/2721 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti oli jostain saanut kuulla että seukkasin vähän jonkun pojan kanssa, kun tulin kotiin hän raivosi heti kun avasin oven että täytis hakata että oppisit (mitä, sitä hän ei sanonut, käyttäytymään "hyvin" kai) ja vaati lopuksi saada tietää että makaanko "sen" kanssa?

Olin kuitenkin 19 tai 20, joten ei kai se niin ennenkuulumatonta olisi ollut siinä iässä. Hän itse oli siinä iässä jo raskaana ja hänen oli "pakko" mennä naimisiin. Kun ei saanut lapsen oikeaa isää koukkuunsa niin otti toisen kaksilahkeisen, kunhan pääsi naimisiin.

Ei varmaan ihme että muutin hetikohta pois tuon jälkeen eikä olla niin hirveästi oltu tekemisissä.

Ihan olen normaalia perhe-elämää viettänyt aikuisena, käynyt töissä ja hoitanut asiani.

Vierailija
708/2721 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Etkö sä h***a osaa edes tomaattia leikata, niihin ei jätetä niitä kantoja!"

"Jos sä joskus painat yli 60 kiloa, mä jätän sut."

Lisäksi mun kroppaa verrattiin erääseen naiseen melko usein ja lopulta selvisikin että heillä on suhde.

"Hukkasin mun perheenperustamisvuodet suhun ja sun takia jään yksin loppuelämäkseni." Tämmösen ja monta muuta viimeisin exä laukoi eron yhteydessä. Yritettiin lasta useampi vuosi ja käytiin myös lapsettomuushoidoissa. Suhde ei kestänyt, koska vika on minussa ja hän teki sen kyllä erittäin selväksi. (Hän oli erotessa 35v ja minä 33v eli kyllä tää nyt meni toisinpäin että hänellä on miehenä vielä monta vuotta aikaa hankkia lapsia, mulla ei.)

Vierailija
709/2721 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on kaunein lause, jonka olen naiselta kuullut:

Työpaikalla olimme silmäilleet erään naisen kanssa tiiviisti. Joskus firman juhlissa oli vähän suukottelua ja muuta pientä lämmittelyä. Eräänä aamuna hän kulki työpisteeni ohi. Paikalla oli muitakin henkilöitä. Ohitse kävellessään, hän kuiskasi korvaani "tänä aamuna, kun hieroin itselleni orgasmin, ajattelin sinua".

Oli muuten pirun vaikea keskittyä töihin tuon kuultuani! Sen jälkeen meillä oli suhde noin puolen vuoden ajan. Mutta koska hän oli naimisissa, päätimme yhdessä lopettaa suhteen.

Vierailija
710/2721 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin n. 16v. kun äitini katsoi minua ja sanoi: jos sun on pakko noita kulmakarvojasi maalata, niin voisit tehdä se vähän paremmin. En ollut koskenutkaan kulmakarvoihini. En unohda 😒

Vierailija
711/2721 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukuvikana huomattavan suuri päänympärys, josta milloin mikäkin luokkakaveri huomautteli ja hössötti. Kyllähän minä sen itsekin tiesin, että pää on + 60cm.

Vierailija
712/2721 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sinä, kun olet reipas poika niin haeppas..."

Miten en ole tajunnut lapsena, että minua käytetään hyväksi

No... menneet on menneet

Vierailija
713/2721 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"ei se mitään tarkoittanut. yritin vaan kohottaa tunnelmaa".

Vierailija
714/2721 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"ei se mitään tarkoittanut. yritin vaan kohottaa tunnelmaa".

Eipä toi mitään

Päähän pinttynyt toi lausahdus

Vierailija
715/2721 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain tuntemattomalta ihmiseltä igssä yksityisviestillä kuvan nuoresta laulaja- björkistä ja englanniksi kirjoitetun viestin: you look just like her! <3

Otin kohteliaisuutena!

Vierailija
716/2721 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Sinusta ei ikinä tule yhtään mitään" opettaja yläasteella. 

Opettaja on ollut täysin väärässä. Kukaan ei ole tarpeeton, aina voi olla varottavana esimerkkinä.

Vierailija
717/2721 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 17-vuotias ja tapailin muutamaa vuotta vanhempaa miestä. Olin kova menemään tuohon aikaan, biletin ja nautin elämästä. En oikein osannut sitoutua. Tämä mies kuitenkin yritti sinnikkäästi, vaikka olin ajoittain aika kylmäkin.

Muistan, kun olin hänen asunnollaan ja hän suuteli minua ja sanoi ”en voi sille mitään, minulla on kova suojelunhalu sinua kohtaan” (En tiedä tarkoittiko hän rakastavansa minua, vai sanoittiko vaan muuten vaan omia tunteitaan). Silloin se ällötti ja ahdisti, kun itse olin vielä niin kylmä ja minulla oli selvittämättömiä asioita itseni kanssa, mutta jälkeen päin muistelin lämmöllä tuota ihmistä ja hänen sanojaan.

Olin ekaa kertaa mallina muotinäytöksessä. Jouduin avaamaan näytöksen. Jännitti ja luulin, että kuolen lavalle ja että kaikki näkevät jännitykseni. Näytöksen jälkeen oli silloisen poikaystäväni bileet. Muistan, kun suurin osa porukasta oli ollut katsomassa näytöstä ja kun yksi poika sanoi, että olin oikeasti koko näytöksen parhain.

Koulukiusaamisesta on jäänyt vaikka mitä lauseita elämään. Ehkä ahdistavin muisto teiniajoilta oli se, kun teininä riitelin vanhan ystäväni kanssa ja hän huusi ”sinusta tulee juoppo kuten äidistäsi, sinusta ei tule koskaan mitään”.

”Sä oot kauniimpi kuin x ja x, vaikka ne luulevat olevansa jotain malleja ja maailmanomistajia”.

Liikunnanopettaja sanoi mulle kun olin 14 ”sun pitäisi alkaa oikeasti miettimään voisitko alkaa kilpaurheilemaan, sun kunto ja kestävyys on sitä tasoa. En voi uskoa että poltat tupakkaa ja juhlit viikonloput, kun juokset yhtä lujaa kuin x”. En alkanut harrastamaan, eikä harmita. Olen silti edelleen kovassa kunnossa.

Muistan, kun minulla oli 2 ystävää, joiden opettaja jatkuvasti puhui (tai kuulemma puhui) heille ”teistä kahdesta tulee vielä jotain, loput luokasta tulee päätymään tavallisiin tehtäviin ja osasta ei tule koskaan MITÄÄN.” Vaikkei tuo lause ollut osoitettu minulle, enkä tiedä oliko niin oikeasti edes käynyt, niin en enää osannut arvostaa tuota opettajaa. Nämä 2 naista ovat nykyään joo ihan ok menestyneet, toinen AMK:n käynyt ja toinen opiskellut jotain taiteisiin liittyvää yliopistossa, mutta eivät he vielä ole tehneet mitään tajunnan räjäyttävää tai mistä olisi jäänyt merkittävä muisto maailmalle. Itse olen opiskellut 3 ammattia alle 30-vuotiaana, viimeisin AMK-tutkinto. Olen kerennyt olemaan esimiehenä ja lukemaan myös paljon kursseja yliopistolla, luultavasti valmistun 2 vuoden sisällä yliopistosta. Kuukausiansioni ovat viime kuukausina olleet 9000 e pääomatulojen kanssa :D Mutta merkitseekö tämä nyt sitä, että olen ”menestynyt” sen opettajan kategorian mukaan? Harrastan myös sellaista harrastusta, jossa olen päässyt olemaan myös tosi esillä. Olen tehnyt lapset alle 25-vuotiaana, joten joku voisi rankata mut kategoriaan ”shit, se ei joutunutkaan kaupan kassalle niinku aina puhuttiin!”. Juu, hyvä saksanopettaja, fyffee täältä löytyy vaikka sossupummiksi mua joskus povasit.

Vierailija
718/2721 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun eksä sanoi että hänen isänsä oli ihaillut mun rintoja.

Vierailija
719/2721 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokalassa mulle sanottiin:

"Mene omiesi luo syömään. Ainiin eihän sulla ole kavereita"

Vaivaa vieläkin

Vierailija
720/2721 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kummaa, että nyt - viisikymppisenä ylipainoisena naisena - kukaan ei sano ulkonäöstäni mitään negatiivista. Nuorena 60-kiloisena muodokkaana tyttönä sain jatkuvasti palautetta "läskeistä", vaikka kylkiluut törröttivät ja koko paino oli rinnoissa ja takapuolessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän seitsemän