Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ahdistus kun juhlapyhät ohi

Vierailija
02.01.2020 |

Ärsyttävää. Tässä on saanut elellä kuplassa missä joulu ja sitten odotettiin uuttavuotta ja nyt kaikki ohi, arki painaa päälle. Taas pelkkää selviytymistä päivästä toiseen, laskut niskassa.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä odotan jo päivien pidentymistä, kevättä.. onneksi alkutalvi on ollut näin lauhaa niin ehkä pakkaset ja lumet jotenkin kestää kun tietää että mennään jo kohti valoa❤️

Tammikuussa päivät tuntuvat monesti pidemmiltä jo siitä syystä että kirkkaana pakkaspäivänä aurinkokin voi jo näyttäytyä.

Niiden, jotka valittaa Suomen talvea, kannattaa pakata matkalaukut ja muuttaa pariksi kuukaudeksi Australian lämpöön. Siellä tarkenee pahimmatkin vilukissat.

Vierailija
22/24 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppiaisesta alkaa härkäviikot, arkinen puurtaminen, kun juhlakausi on ohi. Nimi on mielestäni osuva.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä odotan jo ensi joulua. Tämä joulu oli kurja ja ikävä - olin iltavuorossa, mutta ensi jouluaatto on siis vapaa. Muutaman päivän kuluttua olen menossa Tupperware-kutsuille ja sieltä on tarkoitus ostaa ensimmäiset joululahjat.

Alapeukuttajat ovat ilmeisesti toimistotyöläisiä, joilla ei ole mitään käsitystä siitä, mitä on kitua pyhät töissä.

Vierailija
24/24 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä tammikuu on paras kuukausi ikinä.

Minun uusi Merkedes saapuu ensi viikolla Suomeen pitkän odotuksen jälkeen...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kuusi