Kello on puoli kaksitoista ja olen yhä yöpuku päällä!
Olen vapaalla, en vaan saa itseäni liikkeelle, edes hampaita pesemään.
Kommentit (13)
Onko teillä kylmä vai miksi yöpuku?
Saat rentoutua ja olla ihan ,kuten huvittaa.Niin minäkin rakastan nukkua aamulla pitkään.Ei mitään kiirettä minnekkään,olla vaan ittekseen.
Sama täällä! Kävin kyllä lääkärissä välissä, mutta sitten takas peiton alle sairastamaan.
Mä juuri vasta nousin sängystä ja nyt palstailen pyjamassa. Kyllä loma on poikaa.
Minun kelloni ei ole vielä puolta kahtatoista, mutta olen jo pukeutunut, vaikka ahdistikin nousta ylös. Pitäisi alkaa tekemään ruokaa, kun lapset heräsivät jo ennen yhdeksää. Niillä on kohta nälkä.
Suosittelen jäämään lopullisesti vapaalle. Itse tein näin ja oli elämäni paras päätös. Rahallisesti en hävinnyt yhtään kun teen silloin tällöin pikkuhommia, yleensä verokortitta.
Laiskuri. Heräsin jo kuudeksi töihin ja töissä tympi ja lähdin pois klo9 jälkeen ja nyt olisi päivälenkin aika ja illalla kuntosali
mies51v
Vierailija kirjoitti:
Eikö palvelija pese hampaitasi?
Ei kun en omista hammasharjaa, mutta pyllyn pyyhki äsken. Nyt odotan että se tekee mulle jotain ruokaa.
Ap
Niin minäkin, edelleen. Yritän kohta mennä suihkuun ja hammaspesulle. Ihanaa olla lomalla! Sitten saakin taas nousta joka ikinen aamu puoli kuudelta.
Mä oon ollu nyt pari päivää yöpaidassa ja mulla on myös tossut mutta ei siksi että lomailisin vaan siksi että oon kipee
Yläluokkainen meininki, ainakin jos on jotkut tossut jalassa.