Te jotka ette juhli uuttavuotta
Mitä teette tänään ja miksi ette juhli? Itse olen 40+ ja en pidä alkoholista, ilta sujuu kotona netflixiä katsoen ja lukien, nukkumaan puolen yön aikaan tulpat korvissa niin ei pauke haittaa. Eli ihan tavallinen päivä minulle muiden joukossa.
Kommentit (75)
En varsinaisesti juhli minäkään sen suuremmin. Katselen luultavasti jääkiekkoa illalla ja mutustelen ranskalaisia potaatteja. Ehkä käyn jossain vaiheessa katsastamassa millaisia raketteja näkyy, mutta muuten ei juuri tule edes huomattua, että on joku juhlapäivä.
Terveisin Naispelko26
Pistin rantasaunan lämpenemään, saunon oikein pitkän kaavan mukaan. Sitten minulla on itselleni mieleistä ruokaa, hyvä kirja ja radio. Menen nukkumaan kun nukuttaa.
Mies on töissä joten tulin mökille. Koirat saa juosta piha-aitauksessa eikä täällä ole ketään kilometrien säteellä, joten ei ole meteliä eikä pauketta. Järven takana näkyy vaan ei kuulu raketteja
Sipsipussin osti, jos se nyt lasketaan juhlimiseksi.
Tietokoneella pelailen varmaan ja katson jonkun elokuvan telkkarista
Ei ole kavereita, nii ei jaksa isojen lasten kanssa juhlia sen kummemmin. Eikä niilläkään ole kavereita niin ollaan sitten keskenämme.
Lapsen kans kotona, katseltu leffoja ja syöty ja pelailtu jo koko päivä, ollaan edelleen lomalla. Mennään ajoissa nukkumaan, ihan meidän lähellä ei saa ampua raketteja ja yleensä on voitu nukkua ihan ok.
Ei ole kavereita, teinit juhlii omien kavereidensa kanssa ja viimeiset rahat meni auton vakuutukseen.
N41
Juhlat peruttu, ajan varmaan johonkin korpeen pillittämään.
En oikein näe mitään juhlittavaa siinä että maa on taas pyörähtänyt kerran auringon ympäri, niin kuin se on tehnyt lukemattomia kertoja ennenkin ja tulee tekemäön lukemattomia kertoja jatkossakin.
Ohjelmassa on tänään varmaankin sohvalla makoilua netflixin ääressä miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin ajattelin katsoa sarjoja. Alkoholia en käytä enkä muutenkaan pidä juhlimisesta.
Millaiset korvatulpat sinulla muuten on, kun mainitsit, että saat niiden avulla nukuttua paukkeessa? Itse en ole löytänyt tarpeeksi tehokkaita tulppia, joten aika myöhään joudun tänään valvomaan ennen kuin tulee hiljaista.
Apteekista saatavat ear classic soft ovat toimineet hyvin.
Juhliminenko on siis vaan alkolla läträämistä?
Aika säälittävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin ajattelin katsoa sarjoja. Alkoholia en käytä enkä muutenkaan pidä juhlimisesta.
Millaiset korvatulpat sinulla muuten on, kun mainitsit, että saat niiden avulla nukuttua paukkeessa? Itse en ole löytänyt tarpeeksi tehokkaita tulppia, joten aika myöhään joudun tänään valvomaan ennen kuin tulee hiljaista.
Apteekista saatavat ear classic soft ovat toimineet hyvin.
Minulla on juuri nuo tällä hetkellä käytössä, koska ovat mukavimmat korville, ja minä kyllä herään niiden kanssa vähän kauempaakin kuuluvaan paukkeeseen. Olen kokeillut myös huomattavasti noita tehokkaampia tulppia, eivätkä nekään auttaneet. Olen kai herkkäuninen, vaikka en kyllä ainakaan herätys- tai ovikelloon herää noiden Ear Classicien kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Juhliminenko on siis vaan alkolla läträämistä?
Aika säälittävää.
Minä kommentoin tuossa aiemmin, etten pidä juhlimisesta, ja tarkoitin sillä myös kaikenlaista ilman alkoholia tapahtuvaa juhlimista.
Vuoden kaikkein turhin juhla ja nuorena se oli tietenkin hyvä syy mennä kaupungille katselemaan ilotulistusta ja ravintolaan tanssimaan. Nyt vanhana vain nauttii kotona olosta kokkaillen jotain herkkuja, ottaen hieman juhlajuomaa ja mennä aikaisin nukkumaan heti kun alkaa väsyttämään.
Uusi vuosi ja vappu kuuluu samaan kategoriaan että nuoriso juhlia pääasiassa. Eivät ne enään tunnu samalta kuin nuorena opiskeluaikoina kun kavereitten kanssa ne juhlittiin. On se hyvä kuitenkin että nuorena on juhlittu ettei vanhana kääkkänä tarvitse enään väkisin vääntää riemua ja hakea jotain elämätöntä elämää.
Ostin herkkuja mulle ja lapsille, ikkunasta katsellaan varmaan vähän ilotulitteita, koska lapset on niistä innoissaan ja pelaillaan jotakin.
En varsinaisesti vietä uuttavuotta. Ostin herkkuja täksi illaksi ja huomiseksi, varmaan elokuvia katselen. Vietin ihanan joulun hyvin sosiaalisissa merkeissä, nyt nautin hiljaisuudesta.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/