Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Te jotka ette juhli uuttavuotta

Vierailija
31.12.2019 |

Mitä teette tänään ja miksi ette juhli? Itse olen 40+ ja en pidä alkoholista, ilta sujuu kotona netflixiä katsoen ja lukien, nukkumaan puolen yön aikaan tulpat korvissa niin ei pauke haittaa. Eli ihan tavallinen päivä minulle muiden joukossa.

Kommentit (75)

Vierailija
21/75 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin ajattelin katsoa sarjoja. Alkoholia en käytä enkä muutenkaan pidä juhlimisesta.

Millaiset korvatulpat sinulla muuten on, kun mainitsit, että saat niiden avulla nukuttua paukkeessa? Itse en ole löytänyt tarpeeksi tehokkaita tulppia, joten aika myöhään joudun tänään valvomaan ennen kuin tulee hiljaista.

Apteekista saatavat ear classic soft ovat toimineet hyvin.

Kiitos.

Toinenkin herkkäkorvainen hyödyntää vinkkiä! 😊

Kaupassa käytävä, kaapit tyhjät ja perustarviketta sekä vähän herkkua ois saatava. Ärsyttää vain nuo kaikki pumpum, pian se on ohi onneksi.

Vierailija
22/75 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on perinteinen uusi vuosi mieheni ja lapsien kanssa: nakkeja ja perunasalaattia, herkkuja ja hyvää seuraa. Ilotulitteita ei ostettu, koska meillä on yläkerroksessa asunto ja ikkunoita moneen suuntaan ja tällä alueella tavallisesti näkyy monesta suunnassa ilotulitteita. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/75 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa

Eiiiipäs! 🙍🙅

Vierailija
24/75 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuoden kaikkein turhin juhla ja nuorena se oli tietenkin hyvä syy mennä kaupungille katselemaan ilotulistusta ja ravintolaan tanssimaan. Nyt vanhana vain nauttii kotona olosta kokkaillen jotain herkkuja, ottaen hieman juhlajuomaa ja mennä aikaisin nukkumaan heti kun alkaa väsyttämään. 

Uusi vuosi ja vappu kuuluu samaan kategoriaan että nuoriso juhlia pääasiassa. Eivät ne enään tunnu samalta kuin nuorena opiskeluaikoina kun kavereitten kanssa ne juhlittiin. On se hyvä kuitenkin että nuorena on juhlittu ettei vanhana kääkkänä tarvitse enään väkisin vääntää riemua ja hakea jotain elämätöntä elämää. 

Eli jos vanhempi ihminen juhlii ja käy vaikka ravintolassa, hän hakee elämätöntä elämää?

En usko, useimmat vaan tykkää sellaisesta, ne siis jotka niin tekee. 

Itse en juhli.

Vierailija
25/75 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oikein näe mitään juhlittavaa siinä että maa on taas pyörähtänyt kerran auringon ympäri, niin kuin se on tehnyt lukemattomia kertoja ennenkin ja tulee tekemäön lukemattomia kertoja jatkossakin.

Sekö on ainoastaan juhlimisen arvoista, jos asia tapahtuu vain kerran? Siinä tapauksessa sinun pitäisi juhlia joka päivä jotain asiaa. 

Vierailija
26/75 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholikeskeiset juhlapyhät ovat ahdistaneet aina. Ei siis alkoholi itsessään, vaan se että alkoholi pitää yhdistää juuri juhlapyhiin. Itse biletän mielummin silloin kun suu napsaa enkä pakon sanelemana tiettynä päivänä.

Joulu on ollut myöskin kiireistä aikaa ja olen salaa tyytyväinen että juuri tämä päivä paljastui ensimmäiseksi päiväksi moneen viikkoon kun on mahdollisuus olla vain yksin ja levätä. Ja sen aion tehdä.

Olen viettänyt päivää ihan normaalisti, ja ilta kuluu hyvän ruuan (ei uudenvuoden ruokaa, vaan oman ajan illan ruokaa) ja netflixin parissa. Saatan kyllä käydä kävelyllä ja samalla katsomassa raketteja ja netflixistä on tavoitteena katsoa frendien uudenvuoden jaksot. Eli ihan pientä ”juhlimista” siinä mielessä.

Vierailija
27/75 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yövuorossa menee tämä uusivuosi, ihan itse vielä pyysin :)

Vierailija
28/75 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En juhli tänään. Esim seuraavia syitä:

Lepään

En ole käyttänyt alkoholia vuosikausiin

Olin tänään töissä ja huomennakin on työpäivä

Mukavaa vuodenvaihdetta juuri sinulle!

Vierailija
29/75 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lohduttelen tärisevää koiraa.

Sama! Täytyy kohta vielä käyttää iltapissillä ennenkuin pauke alkaa.

30/75 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa juhlia. Käyn kyläilemässä nyt illalla, mutta tulen hyvissä ajoin kotiin. Katson ehkä jonkun elokuvan, mutta olen varmaan nukkumassa ennen kuin vuosi vaihtuu. En ole ostanut mitään herkkujakaan, enkä ole käynyt katsomassa ilotulituksia kaupungilla enää moneen vuoteen. 

Vierailija
31/75 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään kaveria, joiden kanssa voisi juhlia. Olisi kyllä kiva jos olisi ja jos voisi juhlia.

Vierailija
32/75 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä jonkun elokuvan katson tai sitten ikkunasta raketteja. Länsisiipeen ajattelin linnoittautua parhaiden näkymien vuoksi. 

Vierailija
33/75 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä menee tämä ilta ja huomenna taas töihin. Kaikki kaverit ryyppää eri puolilla Suomea, mä en voinut töiden ja koiran takia lähteä mihinkään rientoihin mukaan. Meneehän tää näinkin, ollut muutenkin niin paska loppuvuosi ettei pahemmin edes huvita juhlia. 

Vierailija
34/75 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset ei tykkää paukkeesta niin pysytellään sisätiloissa..sen lisäksi muutaman nuoruuden kokemuksen jälkeen ei kiinnosta lähteä juhlimaan silloin kun ihmisiä on liikaa liikkeellä😊Kunhan muksut nukahtaa katotaan joku leffa..puhuttiin miehen kanssa et tuossa kun kaikki viettää ens kuussa tipatonta lähdetään joku ilta syömään/parille niin saa rauhassa viettää iltaa😃

Vierailija
35/75 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oikein näe mitään juhlittavaa siinä että maa on taas pyörähtänyt kerran auringon ympäri, niin kuin se on tehnyt lukemattomia kertoja ennenkin ja tulee tekemäön lukemattomia kertoja jatkossakin.

Ohjelmassa on tänään varmaankin sohvalla makoilua netflixin ääressä miehen kanssa.

Ah, nää ihmiset on maailman tylsimpiä. Pääasiassa elämähän on paskaa ja kärsimystä - eikö me voitas juhlia näitä muutamia päiviä vuodessa joita meillä on. Todellakin otan skumppaa ja nautin näistä raketeista kun kerran vuodessa voin.

En tiedä miksi avasin keskustelun. Lähden nyt bileisiin hyvien ystävieni kanssa, adiós

Vierailija
36/75 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perus tiistai

Vierailija
37/75 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi koira-parkoja. :( Raketit vois kyllä kieltää vaikka kokonaan.

Vierailija
38/75 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aattelin mennä just nukkumaan ja aamulla sit virkeänä vapaapäivään.

Vierailija
39/75 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just olin kirjoittamassa ettei täällä korvessa paukuttelua kuulu, kun alkoi paukkumaan :/ Juu ihan tavallinen päivä on mulla, aaveella vanun kunnes sulkeutuu, sitten ehkä jotain sarjaa katson kunnes uni armahtaa.

Vierailija
40/75 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä on paukkunut pitkin iltapäivää ja nyt onkin jo ihan täysi sot¤. Tätä s**tanan pauketta saakin taas kuunnella aamuyölle asti.

Toivottavasti viimeistä kertaa ja jo ensi uusi vuosi on paukkeeton kun rakettien myynti on vihdoin kielletty.