Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Te jotka ette juhli uuttavuotta

Vierailija
31.12.2019 |

Mitä teette tänään ja miksi ette juhli? Itse olen 40+ ja en pidä alkoholista, ilta sujuu kotona netflixiä katsoen ja lukien, nukkumaan puolen yön aikaan tulpat korvissa niin ei pauke haittaa. Eli ihan tavallinen päivä minulle muiden joukossa.

Kommentit (75)

Vierailija
41/75 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

EIhään sitä voi olla juhlimatta. Se on sama "ilo"tulitusten kanssa siinä missä hymy ja ilo tartttuuu (joko suurena vtutuksena) ivallinen hymy tai vilpitön positiiivinen fiilis tarttuu niin eikai siiinä ole vaihtoehtoja - itkeääkö vai nauraa taii pidätelllä tunteitaan tai upottaa ne viiinaan ja nukahtaa.

Vierailija
42/75 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

EIhään sitä voi olla juhlimatta. Se on sama "ilo"tulitusten kanssa siinä missä hymy ja ilo tartttuuu (joko suurena vtutuksena) ivallinen hymy tai vilpitön positiiivinen fiilis tarttuu niin eikai siiinä ole vaihtoehtoja - itkeääkö vai nauraa taii pidätelllä tunteitaan tai upottaa ne viiinaan ja nukahtaa.

Terapiaahan se tämäkiin on. Koirallle vaan kuulosuojaimet pääähän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/75 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä mä syön porkkanoita ja nautin olostani. Ei vaan huvittanut lähteä mihinkään, vuosi vuodelta sitä tykkää enemmän ja enemmän vain vietellä rauhallisia koti-iltoja :) aina ei tokikaan oo ollut näin, oon ollut nuorempana varsinainen bilehile. Mutta näköjään sitä vanhemmiten rauhoittuu. Varmaan vahtaan jonkun leffan ja sit nukkumaan.

Vierailija
44/75 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen rästitöitä pois alta. T. Yrittäjä

Vierailija
45/75 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En juhli, koska en näe siinä mitään erityistä juhlittavaa. Vuorokausi vaihtuu, se toistuu 24 tunnin välein, tällä kertaa vain myös se vuosinumero siellä päivämäärän lopussa vaihtuu.

Lisäksi raketeista aiheutuu melusaastetta ja myös ihan ehtaa konkreettista saastetta, kun ihmiset eivät vaivaudu keräämään niitä juhlinnan jälkeen pois. Paikalleen ne kyllä saadaan kauhealla tohinalla, mutta älykkyys ei riitä siivoamaan niitä pois.

Vierailija
46/75 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon töissä. Jos olisin kotona, joisin yhden siiderin ja menisin nukkumaan kuulosuojainten kanssa ja heräisin seitsemältä lasten riehuntaan taas.

Ihan turha juhla.

Vierailija
47/75 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen töissä, joten ei tule juhlittua paitsi ajattelin ostaa pommaccia ja juustonaksuja nyt kuitenkin. Jos en olisi töissä olisin silti vaan kotona miehen kanssa, tehdään yleensä UV:na blinejä ja juodaan samppanjaa ja katsotaan hyviä leffoja eli ei mitään erikoisempaa. Minun työni on päivystystä eli koko ajan pitää olla lähtövalmiudessa ja puhelimen päässä, joten ei oikein innosta tehdä hyvää ruokaa tai aloittaa elokuvaa.

Uusi vuosi on aina ollut minusta rasittava juhla, kilpavarustelu siitä kenellä on parhaimmat bileet ym. Kun olin nuori kaikki lähtivät hiihtokeskuksiin mökille juhlimaan, kerran kävin itsekin kun ajattelin että mukava päästä laskettelemaan samalla. Kattia kanssa, porukka vaan ryyppäsi ja aamulla oli aina niin krapula ettei mihinkään rinteeseen päästy kun en viitsinyt yksinkään toisten ihmisten autolla lähteä 40 km päähän laskettelukeskukseen...

Vierailija
48/75 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käymme vielä kaupassa (10 km matka) niin ehkä siinä matkalla näkyy muutama raketti. Ostetaan herkkuja ja kotona laitetaan sauna lämpiämään. Sitten sohvalle loppuillaksi.

Vierailija
49/75 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona. Makuuhuoneen luutuan. parin punaviinilasin voimin. Kolme olutta lisäksi. Huomenna ratsastamaan, joten ei oikein voi juoda ja bileet jääny jo pois. Heppa haistaa alkon, joten ei viitsi provosoida hevosta. 

Vierailija
50/75 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään tulee Raid, sitä voisi katsoa.

Voisin juhliakin, mutta kukaan kaveri ei ole ehdottanut yhteistä viettoa. Ei se pahemmin haittaa. Vähän väsyttääkin. Onneksi nuorena tuli riekuttua aika paljon.

Vierailija
51/75 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootteko muuten huomanneet, että pommacin maku on muuttunut ihan litkuksi? Ennen se oli ok mutta ilmeisesti tehty sama kuin wiener nougatille eli pilattu.

Vierailija
52/75 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on perinteinen uusi vuosi mieheni ja lapsien kanssa: nakkeja ja perunasalaattia, herkkuja ja hyvää seuraa. Ilotulitteita ei ostettu, koska meillä on yläkerroksessa asunto ja ikkunoita moneen suuntaan ja tällä alueella tavallisesti näkyy monesta suunnassa ilotulitteita. 

Eli te siis juhlitte uutta vuotta. Kysymys oli niille, ketkä eivät juhli.

Vierailija
53/75 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekään en viihdy isoissa humaltuneissa ihmismassoissa, En itseasiassa ole viihtynyt koskaan vaikka nuorempana sitä tulikin juotua ja luuhattua kaupungilla ja baareissa uuden vuodet kun en halunnut olla yksin. Silloinkin olisin siis mieluiten juhlistanut uutta vuotta pienellä tutulla porukalla vaikka jossakin mökillä iltaa istuen.

Nykyisin en käytä alkoholia, mutta edelleen just näin uutena vuotena voisi sen lasillisen kuohuvaa nauttia ja kilistellä puolison sekä ystävien kanssa. 

Olen kuitenkin yksinäinen ja sinkku joten tämä ilta menee palstaillessa ja kenties katson jonkun leffan koska tässä ryskeessä ei tarvitse edes haaveilla aikaisesta nukkumaan menosta.

N43

Vierailija
54/75 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin töistä vasta lähempänä kuutta niin ei sitä tälle illalle saunaa kummoisempaa jaksa.

Vierailija
55/75 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sipsipussin osti, jos se nyt lasketaan juhlimiseksi.

Tietokoneella pelailen varmaan ja katson jonkun elokuvan telkkarista

Mä ostin pussillisen juustonaksuja sekä pullon red orange limua :D

Roikun tässä koneella kunnes väsähdän. Elämäni eka uusivuosi yksin.

n50v

Vierailija
56/75 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei päivämäärän vaihtuminen meille ole erityisen suuri juttu. On vähän kuin normaali viikonloppu meille.

Vierailija
57/75 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin töistä ilta seitsemältä, menen töihin aamu viideltä. Mitä tässä ehtii tai muutenkasn voi juhlia?

Mulla on lievä päänsärky ja flunssan oireita. Kepo oli käyttänyt koiran lenkillä ennen pommituksia. Nyt laulaa pyykki- ja tiskikone, kuivaaja sekä liesituuletin. Koira ja kissat ihan rauhallisia vielä vaikka vähän paukkuukin.

Taidan ottaa parin tunnin torkut, sitten laittaa koneet taas päälle. Koiran kanssa ulos sitten kun hiljenee. Vanha ja sairasteleva koira yli 8h sisällä, ei yhtään kiva juttu. Kun ei sais yhtään rajoittaa ravintoa tai nestettä, vaan pitäis syödä monta kertaa päivässä ja käydä ulkonakin.

Vierailija
58/75 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholia en käytä, minä katselen jääkiekkoa,teen hyvää ruokaa sekä surffailen internetissä.

Minulle tämä uusivuosi on aika merkityksetön juhla, en kyllä oikeastaan juhli mitään juhlia erityisemmin.

M29

59/75 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen syrjäytynyt 33v mies, jolla ei ole muuta vaihtoehtoa kuin olla yksin juhlapyhät.

Muutaman raketin olen ostanu, ja skumppaa myös.

Menen ulos keskiyön aikaan ja korkkaan skumpan sekä ammun raketit.

Sitten kotii ja nukkumaan.

60/75 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syrjäytynyt_M86 kirjoitti:

Olen syrjäytynyt 33v mies, jolla ei ole muuta vaihtoehtoa kuin olla yksin juhlapyhät.

Muutaman raketin olen ostanu, ja skumppaa myös.

Menen ulos keskiyön aikaan ja korkkaan skumpan sekä ammun raketit.

Sitten kotii ja nukkumaan.

Tulipas puhelimella paljon kirjoitusvirheitä :D