Kysely; puolisosi pahimmat lauseet?
Kommentit (85)
Vierailija kirjoitti:
Olisi kiva tietää että onko noiden miesten käytöksessä ollut mitään viitteitä tommosesta jo aiemmin? vai onko nuo ollu tollasia täysin puskasta tulleita möläytyksiä.. jotenkin vaikea kuvitella et jonkun peruskivan miehen suusta tulee yhtäkkiä tommosta kamaa?
Ei ollut peruskiva, piti itseään kaikkien naisten unelmana ja luuli olevansa kovinkin jalomielinen, kun "valitsi" minut. Raamikas kyllä, mutta tyhmä kuin saapas ja pieni varustus.
nro 29
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entinen tyttöystäväni oli paras ruoanlaittaja, ja kaunein nainen. Ja pimpsa kaunein ( voi pyhä jysäys)
Pistää pikkasen mietityttämään että miksi hän on entinen? Monelle miehelle nuo kriteerit olisivat olleet loistavia.
Ehkä sillä naisella oli sanottavansa, että jätkästä tuli entinen.
Oltiin vuoden verran seurusteltu ja ekaa kertaa hänen puolensa sukujuhlissa. Eräs vanhempi herra tuli meitä jututtaa ja kysäs mieheltäni: "onko tässä sun parempi puoliskos?" ja antoi jo kättä mulle. Mies tuumas siihen: " tai jotain."
mentiin kyllä pikkasen hämilleen sen sukulaismiehen kanssa. Jälkeenpäin väitti, ettei ole noin sanonut. Näin jälkeenpäin miettineenä, niin hänellä on tapa vaipua ajatuksiin ihmistenkin joukossa ja sitten möläyttää, jotain mitä on itekseen ajatellut. Saanhan mä tän itelleni miten vaan selittää...
Ollaan silti oltu yhdessä parisen kymmentä vuotta. Eikä hän ole oikein koskaan osannut kehua mua, ei ulkonäköä, eikä oikein mitään muutakaan tietotaitojani. JA silti mä rakastan tota höhlää. Meillä on paljon yhteisiä juttuja ja hauskaa yhdessä.
Kehuja en hirveesti kaipaa, ehkä lapsena jo kasvoin siihen, ettei tipu. Silti olisi joskus kiva kuulla jotain positiivista. Hän väittää kehuvansa, mutta yhtään esimerkkiä ei just sillä htkellä muista.
Mene sinä vaan siteitä vaihtamaan sinne hotellihuoneeseen, sanoi mieheni ollessamme hänen työhönsä liittyvällä viikonloppumatkalla. Häntä alkoi harmittamaan, kun en lähtenyt ison asiakkaan kanssa huoneeseen vehtaamaan. Ex-mieheni nykyään ja pieni varustus itsellään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entinen tyttöystäväni oli paras ruoanlaittaja, ja kaunein nainen. Ja pimpsa kaunein ( voi pyhä jysäys)
Pistää pikkasen mietityttämään että miksi hän on entinen? Monelle miehelle nuo kriteerit olisivat olleet loistavia.
Ei ex ole aina valintakysymys. Aika moni joutuu jätetyki vasten tahtoaan.
Halusi kehua minua tultuaan firman järjestämältä ulkomaanmatkalta ja sanoi, että ihan kuin vierasta saisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että jättää minut jos en laihdu, että en oikeasti sairasta kilpirauhasen vajaatpimintaa vaan olen lääkärille puhumalla saanut lääkityksen.
Ikävästi sanottu, mutta syöthän myös terveellisesti. Jos on kilppariongelmia, kannattaa jättää sokeri, alkoholi ja vehnä kokonaan pois.
Oho onpa tullut miinuksia. Ruokavalio on kuitenkin erittäin tärkeää asia kilpirauhasongelmissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että jättää minut jos en laihdu, että en oikeasti sairasta kilpirauhasen vajaatpimintaa vaan olen lääkärille puhumalla saanut lääkityksen.
Ikävästi sanottu, mutta syöthän myös terveellisesti. Jos on kilppariongelmia, kannattaa jättää sokeri, alkoholi ja vehnä kokonaan pois.
Oho onpa tullut miinuksia. Ruokavalio on kuitenkin erittäin tärkeää asia kilpirauhasongelmissa.
Ruokavaliolla ei ole mitään tekemistä kilpirauhasongelmien kanssa muuta kuin puoskareiden uskomushoidoissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruokavaliolla ei ole mitään tekemistä kilpirauhasongelmien kanssa muuta kuin puoskareiden uskomushoidoissa.
Koska aineenvaihdunta hidastuu, terveellinen ruokavalio on erittäin tärkeää ja nimenomaan kannattaa jättää pois juurikin sokerit, alkoholi ja huonot hiilarit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sillä ruokavaliolla kilpirauhasongelmaa paranneta, mutta omaa oloa kuitenkin parannetaan.
Vierailija kirjoitti:
Jännä kuulla tuo miehenä että häiden jälkeen käytös muuttunut.. useampikin on tuota samaa sanonut että käytös muuttui jo hääyönä..
olen mies enkä ole koskaan ollut aviossa mutta vähän huolestuttaa että tapahtuuko silloin yöllä jotain merkillistä kun kello lyö 12 vai mistä tämä hääyönä tapahtuva transformaatio johtuu?
Uskaltaako tässä enää koskaan kosiakkaan jos tietää että voi muuttua häiden jälkeen itse kusipääksi.. eikä siihen ole edes parannuskeinoa ?:D
Meillä alkoi pihtaus heti hääyönä ;) Vaikka muuten onkin hyvä mies, ei latele tällaisia törkeyksiä kuin täällä, mutta voi luoja kun petipuuhat ei maistu! Hyvin mies piilotteli haluttomuutensa siihen hääyöhön asti, sittenpä ei enää kiinnostanutkaan. 2 viikon häämatkalla aviovelvollisuuksia hoidettiin tasan 2 kertaa, kunnes miehelle riitti ja loppumatka mentiin ilman. Yhdessä ollaan edelleen...
"Toivottavasti lapsi ei peri sinun ulkonäöstäsi mitään"
"Haiset aina niin pahalle, etten kehtaa lähteä kanssasi mihinkään"
"Olet kyllä laiska ja mitätön"
"Vihaan vanhempiasi, he ovat kasvattaneet sinut huonosti".
-vaimon parhaita
"Minäminäminä, ajattelisit v*ttu välillä muitakin kuin itseäsi!!" Tämä huuto kerran, kun tulin illalla aivan umpiväsyneenä töistä. Olin aamulla pyytänyt että tekisikö mies ruoan josta riittäisi mulle seuraavaksi päiväksi evääksikin. No ei ollut tehnyt, ei edes sellaista josta olisi riittänyt minulle siksi illaksi. Oli vain laittanut "jotain“, jonka kaiken olivat syöneet lasten kanssa. Olin tosi vihainen.
Noh, mitä tuohon itsekkyyteen tulee..."Uhrasin" aika monta vuotta elämästäni lasten kotihoitoon, edelleenkin työni lisäksi huolehdin lasten ja kodin asioista suuremman osan kuin mies. Sapuska on miehellekin pöydässä jos tulen ensin kotiin. Tai jos tiedän että seuraavana päivänä miehellä on tiukat aikataulut ja itse olen töissä, niin teen kaikille ruokaa valmiiksi (että mies pääsisi helpommalla). Olen luopunut aika paljon omastani. Välillä mun työ on vaan sellaista, että mies joutuu ottamaan enemmän vastuuta kodista ja ihan tietoisesti olen myös alkanut ottaa enemmän itselleni "oikeuksia" nyt kun lapset ovat jo isompia. Miehellä nämä oikeudet ovat aina olleet (mahdollisuus panostaa työhön, vähemmän velvollisuuksia kotona, omaa aikaa ja harrastuksia, kavereiden kanssa vietettyä aikaa ja reissuja), joten nyt minä sitten olen itsekäs, kun vaadin itselleni jotain mitä miehellä on aina ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännä kuulla tuo miehenä että häiden jälkeen käytös muuttunut.. useampikin on tuota samaa sanonut että käytös muuttui jo hääyönä..
olen mies enkä ole koskaan ollut aviossa mutta vähän huolestuttaa että tapahtuuko silloin yöllä jotain merkillistä kun kello lyö 12 vai mistä tämä hääyönä tapahtuva transformaatio johtuu?
Uskaltaako tässä enää koskaan kosiakkaan jos tietää että voi muuttua häiden jälkeen itse kusipääksi.. eikä siihen ole edes parannuskeinoa ?:D
Meillä alkoi pihtaus heti hääyönä ;) Vaikka muuten onkin hyvä mies, ei latele tällaisia törkeyksiä kuin täällä, mutta voi luoja kun petipuuhat ei maistu! Hyvin mies piilotteli haluttomuutensa siihen hääyöhön asti, sittenpä ei enää kiinnostanutkaan. 2 viikon häämatkalla aviovelvollisuuksia hoidettiin tasan 2 kertaa, kunnes miehelle riitti ja loppumatka mentiin ilman. Yhdessä ollaan edelleen...
herää väkisin kysymys että miksi piti päästä naimisiin ??
Sinulla on jalat väärinperin kiinni perseessä On paksumpi puoli jäänyt alaspäin Pohkeeni ovat kyllä normaali kokoa
"Jos tulet vahingossa raskaaksi ja päätät pitää sen, en tule olemaan missään tekemisissä sun tai lapsen kanssa."
Tämän totesi ex, opiskeluaikojen "kiltti ja kunnollinen" poikaystävä. Tokaisi noin, kun puhuimme aiheesta yleisellä tasolla. En ollut raskaana, eikä perheen perustaminen ollut silloin ajankohtaista. Jälkikäteen ajatellen olisi pitänyt silloin vetää omat johtopäätökset miehen kyvystä ottaa vastuuta tekemisistään. Onneksi perustin perheen myöhemmin toisenlaisen miehen kanssa.
Vaimo: miks sä oot tollainen paksu?
On ylimääräisiä kiloja, sen myönnän mutten ikinä kommentoi vaimoni ulkonäköä.
Mutta tähän alkaa pikkuhiljaa tottua ja siksipä pidän suuni kiinni, tulee vähemmän sanaharkkaa.
"Vitun lehmä" sanoi kihlattuni jonka kanssa 2 vuotta olin ollut. Jätin hänet samantien. Uskoin ja tiesin ettei käytös tuu ainakaan paranemaan kerran kun on raja ylitetty.
Antoi ymmärtää että olen tyhmempi kuin hän. Mikä tietysti onkin totta, mutta ehkei kaikkea tarvitsisi suustaan päästää. Selitteli sitten ettei voi ymmärtää miksei minua kiinnosta asiat niinkuin vaikka kuinka ilmastointilaite toimii.