Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysely; puolisosi pahimmat lauseet?

Vierailija
31.12.2019 |

Pahimmat möläytykset, tai ilkeyksissään sanonut

Kommentit (85)

Vierailija
21/85 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko kehui kauniiksi mutta tokaisi perään että olisi saanut paljon kauniimpiakin. Varmaan ihmettelevät hirveästi, miksi kelpuutin sinut 😳😂

Vierailija
22/85 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helvetin paska vitun akka lausahtaa nätisti, jos asiat ei menneet mieleensä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/85 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin vaan onko miehen kanssa samassa työpaikassa oleva nainen kaunis niin totesi "Joo; on Maisa Torppa".

Vierailija
24/85 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheita ukkoja. No kaikenlaista kivaa olen itsekin kuullut. Yksi esitteli aina missien ym kuvia ja kysyi miksi en ole sen näköinen ja itse oli muuten ruma kukkakeppi. No,on ollut ex jo vuosikymmeniä.

Vierailija
25/85 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedä pää perseestä, kaikki mitä teet on päin vittua ja väärin.

On ex-mies nyt.

Vierailija
26/85 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan vertailu edellisiin tyttöystäviin 🤔? Koen sen epäreiluksi koska hekin ovat ikääntyneet ja mies vertaa heidän nuoruutensa ulkonäköä nykyiseen ulkonäkööni. Edellisten tyttöystävien kanssa ei jout7nut huolehtimaan yhteisestä kodista eikä lapsista.

Vierailija
27/85 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

4kk synnytyksestä ekaa kertaa seksiä. "Tuntuu siellä olevan enemmän tilaa kuin ennen. " Ei ehkä ois pitäny kysyä arviota tiukkuudesta :D

Vierailija
28/85 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muitten naisten kanssa on mukavampi rakastella. Paikoissa on vain eroa, ei syytä loukkaantua, siitä johtuu

Vierailija
29/85 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Susta saa ihan hyvän kun laihdut kymmenen kiloa." No, laihduin sen 10 kg (en miehen sanomisten takia kylläkään) ja kun totesin, että no nyt olen laihtunut sen mitä pyysit, niin ei puhunut enää mitään asiasta. En ollut vieläkään hyvä. On ex. 

Vierailija
30/85 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ylpeä rinnoistani ja mies pusersi ne yhteen ja sanoi...tällaiset niiden pitäisi olla kuin Sannalla, ihan yhdessä. Kyllä se on sitten seksikäs alasti.

Tämä 2 k ennen häitä. Ois pitänyt tajuta

Vierailija
31/85 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa ihan rakastelu, kuin keinuihin aalloilla, tuntuuko sinusta koskaan niin?

Puoliso vastaa, joo jos on rakastellut jonkun oikein hyvän kanssa 😢😢

Vierailija
32/85 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jo menee jollain trollilla taas lujaa. 🙄

Joo, kaikki mitä sinulle ei ole tapahtunut on trollausta.

Vierailija
33/85 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että jättää minut jos en laihdu, että en oikeasti sairasta kilpirauhasen vajaatpimintaa vaan olen lääkärille puhumalla saanut lääkityksen.

Ikävästi sanottu, mutta syöthän myös terveellisesti. Jos on kilppariongelmia, kannattaa jättää sokeri, alkoholi ja vehnä kokonaan pois. 

Vierailija
34/85 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiva tietää että onko noiden miesten käytöksessä ollut mitään viitteitä tommosesta jo aiemmin? vai onko nuo ollu tollasia täysin puskasta tulleita möläytyksiä.. jotenkin vaikea kuvitella et jonkun peruskivan miehen suusta tulee yhtäkkiä tommosta kamaa?

Vierailija
35/85 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa rumat jalat.

Vierailija
36/85 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi kiva tietää että onko noiden miesten käytöksessä ollut mitään viitteitä tommosesta jo aiemmin? vai onko nuo ollu tollasia täysin puskasta tulleita möläytyksiä.. jotenkin vaikea kuvitella et jonkun peruskivan miehen suusta tulee yhtäkkiä tommosta kamaa?

Ulkopuoliset varmasti pitävät miestäni peruskivana. Oikeasti hän tykkää hallita ilkeilyllä. Ei kyllä tehoa enää.

Vierailija
37/85 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi trolli on jo kirjoittanut monta viestiä sulkumerkkeineen. Muutenkin kuulostaa esimerkit paskapuheilta

Vierailija
38/85 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi trolli on jo kirjoittanut monta viestiä sulkumerkkeineen. Muutenkin kuulostaa esimerkit paskapuheilta

Vaikeahan tätä on uskoa. Minulla sekä isä että aviomies ovat tätä tyyppiä. Olen kuitenkin nykyään immuuni ja pidän miehen kurissa eli en anna hyppiä silmille. Avioliiton päätän, jos haitta kasvaa hyötyä suuremmaksi. Taloudellisesti ja henkisesti olen täysin itsenäinen, joten se on helppoa.

Vierailija
39/85 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin menossa koepalan ottoon seuraavana päivänä ja yritin tästä puhua. Mies sanoi ettei kiinnosta. Tapahtui noin kolme viikkoa sitten.

Loukkauksia on muitakin, niitäkin joita ei sanota ääneen, mutta ilmeet ja eleet kertovat.

Vierailija
40/85 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet niin ruma ja läski, ettei kanssasi voi harrastaa seksiä (bmi 20,5)

Olen miehenä tasokkaampi kuin sinä naisena