Onko pitkät mutta ohuet hiukset kauniit?
Kommentit (11)
Ei, ne on semmoiset lirut. Paksut hiukset on kauniit ja kertoo elinvoimaisesta naisesta.
Riippuu kuinka ohuet. Hyväkuntoiset normaalipaksuiset tai vähän ohuet ovat vielä ihan ok. Mutta jos on tosi ohuet hiukset, niin eivät ne ikävä kyllä kovin kauniit ole juuri koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Pitkät hiukset on aina kauniit, kunhan ei ole takkuiset eikä rasvaiset.
No kaikilla on oma mielipiteensä, minusta pitkät hiukset eivät ole automaattisesti kauniit. Monilla näkee säälittävän ohutta hamppuista rotanhäntää, kun väkisin yritetään kasvattaa tai pitää hiukset pitkinä vaikka niiden laatu on selvästi heikko ja hiukset näyttäisivät paljon paremmilta ja terveemmiltä vaikkapa olkapäämittaisina.
Riippuu siitä, kenen päässä ne on.
Mistä tietää, onko liru? Minulla on pitkät, ja välillä mietin onko liian ohuet. Mutta mistä sen ite tietäisi?
Välillä minulle kommentoidaan, että onpa sulla pitkät hiukset. Mutta silleen mietteliäästi.. eli ei ole niinkään kehu vaan toteamus ja olen ihan vainoharhainen, että aatteleeko muut, että mulla on kauhea lirutukka.
Vierailija kirjoitti:
Ei, ne on semmoiset lirut. Paksut hiukset on kauniit ja kertoo elinvoimaisesta naisesta.
Haistakaa p näiden käärmeöljymainoksista opittujen totuuksienne kanssa. Esim. itselläni on täydelliset veriarvot ja ferritiini, mutta silti ohut tukka, geneettistä.
Omat hiukset ovat niin pitkät, että yltävät takapuoleen ja kohta varmaan alan istua vahingossa niiden päälle. Onko se liian pitkä mitta? En osaa lopettaa kasvattamista, kun pääsin vauhtiin.
Jos näkyy hiusten seassa päälaella kaljuja laikkuja niin silloin on ohut lirutukka. Kaikki muut versiot ovat vielä hyväksyttäviä. Sekä miehellä että naisella.
Vierailija kirjoitti:
Välillä minulle kommentoidaan, että onpa sulla pitkät hiukset. Mutta silleen mietteliäästi.. eli ei ole niinkään kehu vaan toteamus ja olen ihan vainoharhainen, että aatteleeko muut, että mulla on kauhea lirutukka.
Kokeile leikata lyhyemmiksi niin siitähän se selviää: jos kehutaan niin luultavasti näyttää pitkänä lirulta, jos sanotaan, että "voi ei, miksi leikkasit kun ne olivat niin ihanan pitkät" niin eivät ole liian ohuet. Enkä tarkoita että pitää vetää kunnolla lyhyiksi, vaan esim. puolesta selästä hartioille tai vähän alle. Hiukset kuitenkin kasvavat.
Pitkät hiukset on aina kauniit, kunhan ei ole takkuiset eikä rasvaiset.