Kysely; puolisosi pahimmat lauseet?
Kommentit (85)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännä kuulla tuo miehenä että häiden jälkeen käytös muuttunut.. useampikin on tuota samaa sanonut että käytös muuttui jo hääyönä..
olen mies enkä ole koskaan ollut aviossa mutta vähän huolestuttaa että tapahtuuko silloin yöllä jotain merkillistä kun kello lyö 12 vai mistä tämä hääyönä tapahtuva transformaatio johtuu?
Uskaltaako tässä enää koskaan kosiakkaan jos tietää että voi muuttua häiden jälkeen itse kusipääksi.. eikä siihen ole edes parannuskeinoa ?:D
Sinusta tuo ilmiö vaikuttaa olevan jotenkin vitsikäs. Valitettavasti se on todella tyypillistä käytöstä persoonallisuushäiriöisille. Usein parisuhdehelvetti alkaa, kun narsisti kokee saaneensa uhrinsa nalkkiin. Klassisia kohtia ovat yhteenmuutto tai muutto pois kotiseudulta, avioliitto tai raskaus.
Miksi luulet naisten solmivan suhteita väkivaltaisten ja/tai ilkeiden miesten kanssa? Eihän kukaan niin teekään, vaan yhteen mennään ihanan miehen kanssa mutta yhtäkkiä huomataan, että hän onkin jotain muuta. Totuuden näkeminen siinä vaiheessa on vaikeaa.
Ovatko nämä sitten niitä tapauksia, jotka ovat aluksi liiankin hyviä ollakseen totta? Siinä pitäisi hälytyskellojen soida. Jätitte sen muuten hyvän Keijon sen takia että se jätti leivänmuruja pöydälle, koska luulette että jotain täydellistä on olemassa. Tämä on se narsistien markkinarako.
Näin sanoi minulle kerran vihapäissään: "Kuole pois saatanan lumppu". Vastasin kyllä ihan samalla mitalla takaisin. En yhtään sen huonompi tai parempi.
Ihan kiva että oot kotona mutta odotan kyllä koko ajan sitä millon lähdet taas pois.
"Sä näytät ihan mieheltä, niinku joltain transulta", sanoi ensimmäinen poikaystävä, kun näki minut ekaa kertaa alasti, 21-vuotiaita olimme. Hän oli ollut myöhemmin ihan äimänä, miksi olin raivostunut, pukenut päälleni ja lähtenyt p.illun antamisen sijaan. Koitin selittää, miksi miehen sanat olivat loukanneet, mutta hän ei ymmärtänyt vieläkään, koska ei hän muka ollut sanonut kommenttiaan loukatakseen, ihan vain kertoi mielipiteensä.
Toivottavasti hän on nykyään jo kasvanut aikuiseksi.