Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysely; puolisosi pahimmat lauseet?

Vierailija
31.12.2019 |

Pahimmat möläytykset, tai ilkeyksissään sanonut

Kommentit (85)

Vierailija
41/85 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi kiva tietää että onko noiden miesten käytöksessä ollut mitään viitteitä tommosesta jo aiemmin? vai onko nuo ollu tollasia täysin puskasta tulleita möläytyksiä.. jotenkin vaikea kuvitella et jonkun peruskivan miehen suusta tulee yhtäkkiä tommosta kamaa?

Ei ollut. Oli päinvastoin ihana aluksi. Aloitti halveksivat puheet hääyönä heti ja jatkunut siitä. Jäitä ennen kehui kauniiksi ja hääyönä arvosteli ulkonäköä ensimmäistä kertaa ajan mittaan pahentuen.

Vierailija
42/85 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo mainitsi aina kun riideltiin, että otan lakimieheen yhteyden ja vaadin omaisuudesta puolet. Vaimolla ei siis mitään omaisuutta kun menimme yhteen ja Minulla oli talo ym.. Toinen asia oli kun joskus ei mennyt sänkyhommat putkeen, niin vaimo sanoi että otan yhteyttä Jukkaan(Hänen salauhde joka paljastui tuosta möläytyksestä). 

No nyt ollut jo monta vuotta ex. Sitä saa mitä tilaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/85 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin seurusteltu muutama viikko jakaikkea muuta puuhasteltu kuin sitä itteään ja aloin atossa hivelemään miehen haaroväliä ja yhtäkkiä hän sanoi: eu mulla seiso kuitenkaan.

Olin ihan äimänä, kun tiesin, ettei pidä paikkaansa.

Mutama päivä oltiin taapamatta enkä palannut asiaan ja olemme olleet yli 40 v yhdessä ja mies on varsinainen sonni edelleen.

Jäänyt jotenkin vaivaamaan nuo sanat🤔

Vierailija
44/85 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi kiva tietää että onko noiden miesten käytöksessä ollut mitään viitteitä tommosesta jo aiemmin? vai onko nuo ollu tollasia täysin puskasta tulleita möläytyksiä.. jotenkin vaikea kuvitella et jonkun peruskivan miehen suusta tulee yhtäkkiä tommosta kamaa?

Ei ollut. Oli päinvastoin ihana aluksi. Aloitti halveksivat puheet hääyönä heti ja jatkunut siitä. Jäitä ennen kehui kauniiksi ja hääyönä arvosteli ulkonäköä ensimmäistä kertaa ajan mittaan pahentuen.

En sietäisi ollenkaan. Olemme olleet yli 50 v yhdessä ja kertaakaan ei ole ulkonäköäin arvostellut negatiiviseen sävyyn. Hir eitä ukkoja teillä.

Sanokaa, ettei tarvi häävi olla, että pääsee sanomaan.

Vierailija
45/85 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Painoa on kommentoitu useammankin poikaystävän toimesta (olisit tosi kuuma jos olisit laihempi)

- Toisten naisten ulkonäköä kehuttu minulle ja yleensä juurikin niitä piirteitä, joita minulla ei ole (esim. isot rinnat)

- Meikkaamista on kommentoitu, kuulemma turhaa mutta samalla älypäät ovat ihastelleet meikattuja naisia

Vierailija
46/85 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vaikea nähdä tulevaisuutta sun kanssa.

Vierailija
47/85 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- Painoa on kommentoitu useammankin poikaystävän toimesta (olisit tosi kuuma jos olisit laihempi)

- Toisten naisten ulkonäköä kehuttu minulle ja yleensä juurikin niitä piirteitä, joita minulla ei ole (esim. isot rinnat)

- Meikkaamista on kommentoitu, kuulemma turhaa mutta samalla älypäät ovat ihastelleet meikattuja naisia

Minulle rumasti puhuvat miehet ovat myös paljon haukkuneet muita naisia. Sekä luonteeltaan että ulkonäköä. Esim televisiossa näkyvästä naisesta kommentoinut että v#ttu miten ruma 1 ehmä tms. Tai haukkunut exiään hulluiksi. Eli sekään jos haukkuu muita naisia ei ole positiivinen merkki.

Vierailija
48/85 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

V*tun lehmä. Tämä on ainoa ilkeä kommentti 20 vuoden ajalta. Epäili syyttä pettämisestä, oli eletty yli vuosi parisuhdekriisiä ja hirveän tappelun aikana tuli tuo. Ei ole toistunut.

Puhumattomuutta on sitten sitäkin enemmän, tuli tuosta koepalaan menijästä mieleen. On ollut vakavia oireita eikä mies ole kysynyt mitään lääkärikäynneistä, tuloksista jne minkä luulisi puolisona kuitenkin vähän kiinnostavan.

Vierailija
49/85 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä kuulla tuo miehenä että häiden jälkeen käytös muuttunut.. useampikin on tuota samaa sanonut että käytös muuttui jo hääyönä.. 

olen mies enkä ole koskaan ollut aviossa mutta vähän huolestuttaa että tapahtuuko silloin yöllä jotain merkillistä kun kello lyö 12 vai mistä tämä hääyönä tapahtuva transformaatio johtuu?

Uskaltaako tässä enää koskaan kosiakkaan jos tietää että voi muuttua häiden jälkeen itse kusipääksi.. eikä siihen ole edes parannuskeinoa ?:D

Vierailija
50/85 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä oikein usko, että ihan just hääyönä käytös muuttui.

Kyllä varmaan viitteitä kusipäisyydestä oli jo aikaisemmin, mutta suljitte silmänne ja korvanne siltä.

Ei se voi olla tosiaan niin, että kun kello lyö 12 niin mies muuttuu kuin salamaniskusta.

Ja jos näin on, ei ole häpeä erota jos huomaa naineensa juntin.

Ei tarvitse jäädä vuosiksi kuuntelemaan ilkeyksiä, jotkut tosin ovat varmaan eronneetkin.

Jos ei eroa niin en ymmärrä miksi joku nainen kuuntelee tuollaisia möläytyksiä parisuhteessaan.

Vierailija
51/85 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai siis nainen tai mies, korjaan.

Vierailija
52/85 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä voi olla niin ihanaa, että saa jäämään noitten törkimysten kanssa yhteen?

Vierailija
53/85 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama tyyppi kommentoi. Rakastaa sulkuja.

Vierailija
54/85 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi trolli on jo kirjoittanut monta viestiä sulkumerkkeineen. Muutenkin kuulostaa esimerkit paskapuheilta

Ap vastailee ahkeraan omaan kysymykseen. Haha!

Vierailija
55/85 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo kerran sanoi riidan yhteydessä, että "olisi kai pitänyt mennä Pekan kanssa naimisiin."

Pyysi kyllä jälkeenpäin moneen kertaan anteeksi ja sanoi, ettei tarkoittanut sitä oikeasti.

Vierailija
56/85 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi trolli on jo kirjoittanut monta viestiä sulkumerkkeineen. Muutenkin kuulostaa esimerkit paskapuheilta

Ap vastailee ahkeraan omaan kysymykseen. Haha!

Mikä noissa viesteissä on niin uskomatonta että pistää epäilemään trollailua? Oma mieheni ei koskaan ole sanonut minulle pahasti, mutta palstamiesten kommentteja lukeneena uskon helposti, että tuollaisiakin miehiä löytyy kyllä.

Vierailija
57/85 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hankitaanko lapsi?"

Vierailija
58/85 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä oikein usko, että ihan just hääyönä käytös muuttui.

Kyllä varmaan viitteitä kusipäisyydestä oli jo aikaisemmin, mutta suljitte silmänne ja korvanne siltä.

Ei se voi olla tosiaan niin, että kun kello lyö 12 niin mies muuttuu kuin salamaniskusta.

Ja jos näin on, ei ole häpeä erota jos huomaa naineensa juntin.

Ei tarvitse jäädä vuosiksi kuuntelemaan ilkeyksiä, jotkut tosin ovat varmaan eronneetkin.

Jos ei eroa niin en ymmärrä miksi joku nainen kuuntelee tuollaisia möläytyksiä parisuhteessaan.

Kyllä näin todellakin oli, eikä mitään huonoa piirrettä tullut esiin aiemmin.

Jotkut kykenevät esittämään toisenlaista vuosikausia ja päästävät todellista minäänsä näkyviin vasta, kun puoliso on virallisesti sitoutettu.

Vierailija
59/85 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä kuulla tuo miehenä että häiden jälkeen käytös muuttunut.. useampikin on tuota samaa sanonut että käytös muuttui jo hääyönä.. 

olen mies enkä ole koskaan ollut aviossa mutta vähän huolestuttaa että tapahtuuko silloin yöllä jotain merkillistä kun kello lyö 12 vai mistä tämä hääyönä tapahtuva transformaatio johtuu?

Uskaltaako tässä enää koskaan kosiakkaan jos tietää että voi muuttua häiden jälkeen itse kusipääksi.. eikä siihen ole edes parannuskeinoa ?:D

Sinusta tuo ilmiö vaikuttaa olevan jotenkin vitsikäs. Valitettavasti se on todella tyypillistä käytöstä persoonallisuushäiriöisille. Usein parisuhdehelvetti alkaa, kun narsisti kokee saaneensa uhrinsa nalkkiin. Klassisia kohtia ovat yhteenmuutto tai muutto pois kotiseudulta, avioliitto tai raskaus.

Miksi luulet naisten solmivan suhteita väkivaltaisten ja/tai ilkeiden miesten kanssa? Eihän kukaan niin teekään, vaan yhteen mennään ihanan miehen kanssa mutta yhtäkkiä huomataan, että hän onkin jotain muuta. Totuuden näkeminen siinä vaiheessa on vaikeaa.

Vierailija
60/85 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin tapahtuu, ellet esitä toisenlaista ennen häitä.

Ja ellet ole sisäistänyt jostain lapsuudestasi lähtien ajatusmallia, että mies omistaa naisen ja on hänen yläpuolellaan ja halveksii naista. Riski on myös olemassa, jos lapsuudenperheessäsi oli k-pääisä äitiäsi kohtaan.