Huoh... ihan kiinnostava Tinder-mies löytyi myös Suomi24 sivulta, hakee naista 18 - 42 kun itse 46-vuotias. Tietenkin.
Kommentit (1148)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastaus kysymykseen on hyvin helppo: jos mies ei kiinnosta, niin sitten seuraavaan. Todennäköisesti mies onko näin tehnyt.
Mitä tulee suureen ikäeroon, niin se on täysin jokaisen oma asia. Muutama asia on syytä kuitenkin korjata.
Ensinnäkin on hyvin tavanomaista, että mies on naista vanhempi. Yleensä miehet suosivat itseään nuorempia naisia ja myös naiset jossain määrin suosivat vanhempia miehiä (nyt puhutaan keskiarvoista, ei yksittäisistä mieltymyksistä.
Toiseksi nuoremman naisen kanssa seurustelu on yleensä hyvin tasapainoinen suhde, eikä suuri ikäero ole se juttu, vaan samalla aaltopituudella oleminen. Itse olen seurustellut itseäni reilusti ylsi 10 vuotta nuorempien naisten kanssa ja seurustelin ensisijaisesti heidän kanssa, koska meillä synkkasi hyvin yhteen. Ja on väärä kuvitelma, että iän tuoma elämänkokemus automaattisesti olisi hyvä juttu, sillä monet ihmiset kyynistyvät iän karttuessa.
Ja sitten se itsestään selvä asia: naiset ovat kauniimpia nuorina. Tottakai myös vanhempi nainen voi olla kaunis, mutta hyvin todennäköisesti hän oli nuorempana vielä kauniimpi. Ja kauneudella on vaikutusta seksielämään.
Eli on täysin ok, jos nuorempien naisten kanssa seurustelevat miehet eivät kiinnosta. Mutta on turha tulla moralisoimaan niitä pariskuntia, joissa on suuri ikäero. Todennäköisesti he ovat sinua onnellisempia.
Hyvin kirjoitettu. Tämähän se totuus pääosin on.
Mies51v
Mikä vtun totuus? Teissä palsta-Jormissa on se vika, että te elätte jossain ihan omassa todellisuudessa. Totuus on se, että suurimmalla osalla, lähes kaikilla heteropareilla se ikäero on pieni, yleensä 2 vuotta.
Joo kyllä uskon, että ihana ois painaa 20-vuotiasta naista ja esitellä sitä toisille miehille, mutta kun se ei ole totta OIKEASSA elämässä.
Mutta, eläköö vaan siellä fantasiamaailmassanne. Kyllä minustakin ois kiva, jos James Bond veisi minut yksityissuihkarilla Pariisiin suuriin seikkailuihin, mutta minä en sentään luule, että se olisi mahdollista toisin kuin te Jormat luulette näistä naistoiveistanne
Siis mitä sitten? Ei tuosta ollut kysymys vaan siitä, että kuuluuko toisten parisuhteet kenellekään muille? Jokainen saa haluta ketä haluaa..
Jokainen on sen kanssa kenenkä haluaa. Liebe und lieben lasse..
mies51v
Ko kirjoitus oli yhden kirjoittajan mielipide ja yleistys, ja täysin miesnäkökulmasta. Sinulle rautalangasta: se ei ole mikään absoluuttinen totuus sen takia. Menikö jakeluun, vai tavutanko?
eri
Parisuhteessa on aina kaksi halukasta osapuolta, joten kyse ei ole vain miesnäkökulmasta kirjoitettu. Naiset näissä
suhteissa ovat aivan yhtä sitoutuneita ja onnellisia ja ulkopuolisten ihmisten mielipiteillä ei ole painoarvoa.Google is our friend ja löysi tämän mielipiteen:
En todellakaan suosittele ottamaan yli 10 vuotta vanhempaa miestä. Kokemuksen syvällä rintaäänellä sanon tämän kaikille nuorille naisille! Itsestä tuntuu, että meni nuoruus hukkaan kun sellaisen kanssa heilasteli.
Toisen elämänkokemus voi olla kiinnostavaa, juu, mutta elämänkokemus on henkilökohtainen ja se pitää jokaisen itse hankkia. Ja se jää vajaaksi kun vanhempi mies ei jaksa sohvalta nousta, mutta yksinkään ei saa minnekään mennä ettei vanhempi mies ala mustasukkaisena pelkäämään mitä tapahtuu kun nuorikko lähtee ikäistensä miesten pariin.
Seksihalut miehillä hiipuu iän myötä ja niin myös kyky. Vanhempi mies haluaa nuoren naisen muiden miesten ihailun takia, itse hän ei pysty tästä nauttimaan. Nuoruuden kauneuskin menee ihan hukkaan vanhemman miehen kanssa.
Vieläkin kismittää, että piti käyttää tuo kukkein aika vanhempaan mieheen, silloin kun olisi vielä ollut vientiä muutenkin. Olisi voinut vaikka perustaa perheen oman ikäisensä miehen kanssa. Kaikki opiskelijariennot, reppureissaamiset sun muutkin jäi väliin eläessäni kuin mummo papparaisen vieressä sohvalla televisiota katsoen.
Kyllä, kaikki vanhemmat miehet ovat samanlaisia kuin tämä yksilö. Tai ehkä tämä on vain yhden ihmisen kertoma anekdootti, jolla ei ole laajempaa arvoa.
Eikö kukaan nainen näe kaksinaismoralismia siinä, että miehen ikähaitarin kohdalla monet naiset ovat väittäneet että se kakkosvaihtoehtona oleminen on syynä siihen että eivät suostu menemään näiden 18-42v ikähaitarimiesten kanssa treffeille. Mutta toisaalta kun nämä nuorena naisille kelpaamattomat miehet eivät enää vanhempana ole kiinnostuneita niistä omanikäisistään naisista jotka ovat aikansa pyörineet niiden mielenkiintoisten miesten matkassa ja sitten tyytyneet näihin ennen niin kelpaamattomiin miehiin, niin miesten tulisi niellä tämä tyytyminen ilman vastaväitteitä.
Omakohtaisesti olen huomannut kuinka muutamakin jo yläasteelta tuttu nainen, jotka viimeiset 15-20 vuotta ovat välttäneet kaikkea kanssakäymistä minun kanssa, ovat alkaneet yrittää tutustua uudelleen vanhoihin aikoihin vedoten. Voitte varmaan arvata onko minusta aikojen saatossa tullut a) komea, b) ekstrovertti, c) varakas. No uskoakseni kehitystä on tapahtunut kaikissa kolmessa kategoriassa, sillä ensimmäisenä minusta kiinnostuivat 5-10 vuotta nuoremmat naiset ja vasta varakkuuteni tullessa myös julkiseksi nämä itseni ikäiset naiset jotka tunsivat minut myös nuorena alkoivat kiinnostua. Ehkä se epäkiinnostavan nörtin leima istuu minussa syvässä, mutta kyllä minä naisystäväni valitsin näistä nuoremmista juurikin heidän avomielisemmän suhtautumisensa ansiosta.
Vierailija kirjoitti:
Minulle tämä on ollut vapauttava ketju. En myöskään enää tunne "sääliä" deittailumarkkinoilla miehiä kohtaan. Tylysti vaan NeXT.
Pelkällä nextillä ei saa ketään, onkohan sinulla mennyt se idea vähän ohi?
Vierailija kirjoitti:
Eikö kukaan nainen näe kaksinaismoralismia siinä, että miehen ikähaitarin kohdalla monet naiset ovat väittäneet että se kakkosvaihtoehtona oleminen on syynä siihen että eivät suostu menemään näiden 18-42v ikähaitarimiesten kanssa treffeille. Mutta toisaalta kun nämä nuorena naisille kelpaamattomat miehet eivät enää vanhempana ole kiinnostuneita niistä omanikäisistään naisista jotka ovat aikansa pyörineet niiden mielenkiintoisten miesten matkassa ja sitten tyytyneet näihin ennen niin kelpaamattomiin miehiin, niin miesten tulisi niellä tämä tyytyminen ilman vastaväitteitä.
Omakohtaisesti olen huomannut kuinka muutamakin jo yläasteelta tuttu nainen, jotka viimeiset 15-20 vuotta ovat välttäneet kaikkea kanssakäymistä minun kanssa, ovat alkaneet yrittää tutustua uudelleen vanhoihin aikoihin vedoten. Voitte varmaan arvata onko minusta aikojen saatossa tullut a) komea, b) ekstrovertti, c) varakas. No uskoakseni kehitystä on tapahtunut kaikissa kolmessa kategoriassa, sillä ensimmäisenä minusta kiinnostuivat 5-10 vuotta nuoremmat naiset ja vasta varakkuuteni tullessa myös julkiseksi nämä itseni ikäiset naiset jotka tunsivat minut myös nuorena alkoivat kiinnostua. Ehkä se epäkiinnostavan nörtin leima istuu minussa syvässä, mutta kyllä minä naisystäväni valitsin näistä nuoremmista juurikin heidän avomielisemmän suhtautumisensa ansiosta.
Ilmeisesti kaikkien näiden ikäeroketjujen sanoma on provota tuota ihme teoriaa, jossa naisille kostetaan 40-iässä, kun eivät ottaneet nörttiä. Tosielämässä nuoremmat naiset eivät pyöri varakkaiden nörttien ympärillä. Yksi kaverini on todella mukava nelikymppinen varakas nörtti, mutta kovasta yrityksestä huolimatta ei löydä nuorempaa eikä vanhempaa.
Vierailija kirjoitti:
Ketjun perusteella ap oli täysin oikeassa skipatessaan ikärajat laittaneen miehen. Tosin kommentteja luettua hänen ilmeisesti pitäisi skipata miehet kokonaan, kun miesten seksuaalinen kiinnostus näyttäisi lopahtavan jonnekin 30 ikävuoden tienoille.
Millä logiikalla tämä ketju on vaikuttanut yhtään mitään siihen, olisiko tuo mainittu mies ollut hänelle hyvä kumppani? Täällä kukaan ei tiedä paskaakaan siitä miehestä, paitsi että että joitakin itkettää hänen valitsemansa ikähaarukka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, naiset vänkäävät että 18-42 haarukka tarkoittaa pelkästään 18-vuotiaita, en tiedä missä koulussa on opetettu numeroita sillä tavalla. Kukaan ei ole vielä onnistunut selittämään, mikä siinä oikeasti mättää.Laitanpa tämän uudestaan: väitätkö että ei sinua mättäisi, jos minä, +45 ikäinen tavisnainen, nais-Jorma laittaisin ilmoituksen nettideiteillä, jossa sanoisin etsiväni miestä "välillä": astronautti/filmitähti/kalsarimalli-----filosofi/lääkäri-taiteilija------amk insinööri. Ja tähtäisin oikeasti tuohon ekaan tai tokaan vaihtoehtoon. Ja olisin ihan tosissani, enkä vitsinä heittäisi.
Ihanko sitten miehenä ottaisit minut tosissani ja vakavissani, ja vastaisit minulle ja ei sinua mättäisi yhtään. Ihanko ajattelisit, että haluaisit minuun tutustua ja viettää kanssani aikaa? Ja ajattelisit, että olisin ihan täysijärkinen ja täysillä käyvä?
Mä tarkentaisin, että ihanko tosissaan olisi rakentamassa mahdollista pitempää parisuhdetta vailla epäilyksen häivääkään, että turhaa se on, kun profiilissa on mainittu tähdet, astronautit ja kalsarimallit. Eikä sillä kärjellä, että "tuskin tästä mitään pidempiaikaista tulee, mutta ehkä siltä lohkeaa kerran pari." eri
Entäs jos minä, 46- vuotias, palstamamma hakisin tositarkoituksella seuraa 18-42- vuotiaista miehistä.ja ilmoituksessa lukisi vielä, että en etsi seksiseuraa.
Minä olen 43, joten enää en vastaisi mutta 42-vuotiaana olisin vastannut, koska mahduin vielä kriteereihin. Siis olettaen, että muut asiat profiilissasi olisivat kiinnostavia. En ainakaan heittäisi itkupotkuraivaria sen takia, että haarukkasi on noin leveä. Ottaisin sen asenteen, että aina minä jotkut 18-vuotiaat kollit pesen olemalla ihan oma itseni.
Ehkäpä tässä on se sukupuolinen ero. 43v mies ajattelee rintaa röyhistäen ettei 18v kloppi pärjää hänelle. Perinteinen tapakinhan on ollut glorifioida miesten kokemusta.
43v naisen ensimmäinen assosiaatio todennäköisemmin on, kuinka on kuunnellut koko teini&aikuiselämänsä kuinka miehet katselevat mieluiten nuoria naisia, miten naisten vanheneminen on aivan karmeaa ja mitä kaikkia kirurgisia toimenpiteitä, voiteita, mössöjä sun muuta voisi käyttää, että näyttäisi edes vähän nuoremmalta.
Toinen heistä saa luultavasti enemmän vastauksia ja voi valita. Hän edustaa myös sitä sukupuolta, jota lienee vähemmän useimmissa palveluissa "tarjolla". Ap:n aloituksessa tuo palvelu on vielä Tinder. Yleisin panosovellus. eri
Vierailija kirjoitti:
Aika moni menee nyt halpaan, eikä ajattele loogisesti. Jos mies etsii tietynikäistä naista, se ei ole sama kuin löytäminen. Nuorissa ikäluokissa on noin 50 000 yksilön miesenemmistö. Pari nuorta naista kertoi täällä, etteivät halua deittailla vanhoja miehiä eli yli 25-vuotiaita. Naisia on treffipalstoilla ilmeisesti huomattavasti vähemmän. Naiset eivät pääsääntöisesti vastaa näille vain itseään nuorempia etsiville miehille. Miehet jäävät pyörimään palstoille ja lällättämään naisille, etteivät huoli heitä.
Niinpä, tuskin tuollaisella ikäerolla kovin paljon pareja syntyy. Mutta tässä huvittaakin enemmän se, että se on jo ajatuksena liikaa vanhoille ja katkerille eukoille jotka itsekin olisivat olleet potentiaalisia ehdokkaita kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika moni menee nyt halpaan, eikä ajattele loogisesti. Jos mies etsii tietynikäistä naista, se ei ole sama kuin löytäminen. Nuorissa ikäluokissa on noin 50 000 yksilön miesenemmistö. Pari nuorta naista kertoi täällä, etteivät halua deittailla vanhoja miehiä eli yli 25-vuotiaita. Naisia on treffipalstoilla ilmeisesti huomattavasti vähemmän. Naiset eivät pääsääntöisesti vastaa näille vain itseään nuorempia etsiville miehille. Miehet jäävät pyörimään palstoille ja lällättämään naisille, etteivät huoli heitä.
Täytyy vaan kiertää kaukaa miehet, jotka etsivät itseään nuorempaa näistä ja 20-30vuotiasta. Minusta on hyvä että nämä miehet laittavat sen ikärajatouveen ilmoituksensa, niin ei tarvitse haaskata aikaansa heihin. Miehiä riittää muutenkin, myös meille keski-ikäisinä, jos siis enää ylipäätään semmoisen haluamme
Tuo miesjoukko on niitä ikuisesti naisettomia. Heillä on luultavasti motiivi yrittää estää myös muita pariutumista. Olin 49-vuotiaana naisena treffipalstalla, jonne laitoin ilmoituksen perjantaina. Jo maanantaina tapasin miehen, jonka kanssa olen nyt avoliitossa. Karsin hyvin huolellisesti miesjoukon seasta kolme, joiden kanssa sovin treffit.
Tässäpä se onkin, siellä on naisten markkinat joten teillä on varaa räätälöidä juuri sellaiset raamit kuin haluatte ja mies löytyy ne täyttämään. Miehenä taas on pakko avata ovia isommalleen jos meinaa jotain löytää ja yksi keino siihen on avata ikähaarukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai minä hakisin seuraa 180- 210 cm pitkistä miehistä tositarkoituksella, tai miehistä, joilla on 12- 25 cm pitkä ja myös tositarkoituksella ?
Niin, miksi sinulla ei olisi oikeus hakea tuollaista? Jotkut naiset hakevatkin, aika monella tuntuu olevan 180cm joku alaraja. Miehet taas eivät saa esittää toiveita naisen painosta tai muusta fyysisestä ominaisuudesta, tai oikeastaan mistään muustakaan tai on ihan sika.
Jos nainen etsii miestä pituustoiveella 12-25cm, niin se 12 sentin mieskö on pollevana vastaamassa? Heti on sellainen fiilis, että tuossapa Potentiaalinen nainen? Parisuhde mielessään siintäen? Ajatellen kuinka peittoaa kaikki mahtisonnit ylimaallisen upeilla taidoillaan, nainen luulee sitä 25 senttiseksi jos vaan antaa Mahdollisuuden? Kukaan ei erehdykään ajattelemaan, että aivan turha edes yrittää, vaihtaa kun saa tilaisuuden? eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketjun perusteella ap oli täysin oikeassa skipatessaan ikärajat laittaneen miehen. Tosin kommentteja luettua hänen ilmeisesti pitäisi skipata miehet kokonaan, kun miesten seksuaalinen kiinnostus näyttäisi lopahtavan jonnekin 30 ikävuoden tienoille.
Jos naiset valitsisivat miehen pelkästään tämän "seksuaalisen kiinnostavuuden " perusteella, niin se loppuisi myös meiltä. Itse en myöskään alkaisi suhteeseen miehen kanssa, joka olisi sitä mieltä, että panisin mieluummin Max 30-vuotiasta, mutta kun semmoista en saanut niin...lähtisi mies samantien kieroon etsimään sitä seksuaalisesti kiinnostavaa
Sitten kun jonkun kanssa kunnolla kolahtaa, niin se on yksi paskan hailee että mitä kumpikin on alunperin etsinyt mieluummin ja mieluummin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai ei vanhoille miehille löydy upeita nuoria naisia?
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ex-uimari-hanna-maria-seppala-35-on…
Hanna-Maria näyttää ihan mieheltä, sori. Vakavasti puhuen noita pappafriikkejä on mutta pieni vähemmistö kuitenkin.
Loukkaantumisteoria vahvistettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset ei ymmärrä että ikä on miehelle vain yksi tekijä seksuaalisessa kiinnostavuudessa..
Todella kaunis 35v ja vähän pyöreä 20v voivat olla ihan yhtä kiinnostavia.
Ei se että nuoesta tykkää tarkoita että vain nuori käy. Itselle kiinnostava nainen voi olla monennikäinen. Tykkään eniten myös isoista, pyöreistä ja terhakoista rinnoista mutta olen rakastunut pienirintaiseen. M45
Tuo onkin mieltäylentävää sille pienirintaiselle kunhan tunteet tasaantuu, ja sinä alat innokkaasti katselemaan sitä mistä tykkäät eniten. eri
Noinko naiset toimivat?
Vierailija kirjoitti:
Onko tässä se ongelma, että naisilla on sairaus, joka saa heidät tuntemaan itsensä ainutlaatuisiksi. Mies, joka ei ole ikärasisti ja kelpuuttaisi kumppanin noin laajalla ikähaarukalla saisi liikaa vaihtoehtoja. Pitäisi hakea 36vuotta 2kk 14päivää 3 tuntia ja 18 minuuttia vanhaa naista. Silloin joku minuutilleen tämän ikäinen ainutlaatuinen yksilö olisi ihan innoissaan, että tuo mies haluaa juuri minut.
Kerrotko vielä, miten tarkalleen ottaen nainen kokee itsensä ainutlaatuiseksi, jos olettaa miehen ikähaarukan perusteella tulevansa ennemmin tai myöhemmin lempatuksi?
Tuo ikärajoiteprovosi ei sovi logiikkaan. Hyvin rajallinen vuosimäärähän tarkoittaisi vähemmän kriteereihin sopivia naisia, vähemmän vastauksia, eli nainen ei ainakaan siitä mitään ainutlaatuisuuden tunnetta saa revittyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä, tuskin tuollaisella ikäerolla kovin paljon pareja syntyy. Mutta tässä huvittaakin enemmän se, että se on jo ajatuksena liikaa vanhoille ja katkerille eukoille jotka itsekin olisivat olleet potentiaalisia ehdokkaita kuitenkin.
Minä olen tuollainen vanha eukko, joskaan en katkera. Miehiltä tulvi vastauksia nettideiteillä. Joten tuo ikäkriteeri oli ainakin minulle yksi keino, jolla karsin tarjokkaita pienemmäksi joukoksi ja löysin kolmen kärjen. Sieltä se kumppani löytyi ja olemme olleet 3 vuotta yhdessä jo.
Vierailija kirjoitti:
Ei huomattavasti itseään nuorempia etsiviä, ei määrissä irtopaneskelleita, ei fb/fwb-suhteilijoita. Jos mies vielä vanhemmalla iällä noita harrastelee, niin se koira ei yksiavioiseen parisuhteeseen enää kykene.
Jos ei pane ketään 20 vuoteen, niin tuskin kaipaa parisuhdettakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas pitkä ja tulinen keskustelu ihan vain siitä syystä, että nainen ylianalysoi miehen profiilia. Jos mies laittaa haarukaksi 18-42 niin se tarkoittaa sitä, että se 42 kelpaa kyllä, kyse on aina loppukädessä kokonaisuudesta. Mutta ei, nelikymppinen Sirpa loukkaantuu ja vetäisee perseestään päätelmän, että mies hakee vain nuorempaa. Ilmeisesti numeroiden opettelu jäänyt koulussa kesken tai jotain? Vai se väliviivako siinä hämää niin ettei näe kuin sen pienemmän luvun?
Jos pysytään parisuhteen tavoittelussa, niin Sirpallehan on tuossa alusta saakka tehty selväksi, että nuoremmat kiinnostaa. Se on tehty myös lukemattomilla muilla tavoilla selväksi ennen tuon profiilin näkemistä.
Sirpalla on kaksi vaihtoehtoa:
1) Uskoa, että kaikki miehet ovat samanlaisia, ja hinkuvat vain sitä nuorempaa. Tämän valitessa on joko arvotettava parisuhde siten, että aivan sama (jolloin tunnepuoli parisuhteessa omalta osalta kärsii), tai olla sinkku.
2) Uskoa, että miehet eivät ole samaa massaa, ja jossain on mies, joka ei ole itseään kymmeniä vuosia nuorempien naisten perään.
Miehillä on sellainen kuvitelma, että kun omassa päässä on joitain miessukupuolessa normaaliksi luokiteltuja piirteitä, niin naisetkin ymmärtävät ja hyväksyvät ne. Mutta näin ei ole. Naisille puolestaan jauhetaan iästä ja ulkonäöstä niin nuoresta lapsesta saakka, että joskus sitä haluaisi päästä karkuun. Usein ikävien asioiden pakopaikka on koti. Jos parisuhteessa sama jatkuu, minne pakenet?
Sirpako on oikeasti niin tyhmä, ettei ymmärrä että tuohon haarukkaan mahtuu monta eri mahdollisuutta iän puolesta? Jos näin on, sitten on varmaan parempikin että Sirpa hakee seuraa sieltä omiensa, eri heikkolahjaisten joukosta. Vai onko kuitenkin vain niin, että Sirpa on epävarma ja sen takia loukkaantuu siitä, että mies voi edes kuvitella ottavansa jonkun nuoremman yhtenä vaihtoehtona?
Onko Sirpa tyhmä jos ei usko mitä miehet jankuttavat vähän joka paikassa, vai jos hän uskoo sen? Jos ensimmäistä, miehet kertovat seuraavaksi "kuinka naiset eivät usko vaikka sen suoraan kertoisi".
Pitäisikö Sirpan siis unohtaa nämä kuulemansa kommentit tyystin nettideiteillä, ja kuvitella miesten laskevan ikähaarukan nipinnapin täysi-ikäisiin naisiin, vaikka mies olisi jo keski-ikäinen? Ihan vaan, koska voihan se olla, että siitä 18-vuotiaasta löytyykin nimenomaan henkisesti juuri sopiva kumppani sille 46-vuotiaalle, nuorekkaalle miehelle?
Kuka on vajaaälyinen ja kuka toivoisi sitä naisilta? eri
Ehkä Sirpan ei kannattaisi ajatella miehiä massana, vaan keskittyä yhteen yksilöön kerrallaan. Ja jos tämä yksilö ilmoittaa profiilissaan että hakee ikähaarukasta 18-42, se tarkoittaa että se 42 kelpaa yhtälailla, kunhan se haluttu yhteys löytyy.
Jos Sirpa on kuullut/lukenut miesten mielipiteitä, hän on kuullut/lukenut niitä aika monelta mieheltä. Sirpa on myös sen ikäinen, että omakohtaistakin kokemusta miesten ajatusmaailmasta voi jos olla kertynyt. Omakohtaiset kokemukset vaikuttavat aina päätöksentekoon, sinisilmäinen idealismi kuuluu teini-ikään.
Eli sekö on joku ihan yleinen käsitys, että jos miehen profiilissa on ikätoiveessa enemmän haarukkaa myös alaspäin, niin hän on automaattisesti kelvoton? Yksikään nelikymppinen Sirpa ei ole koskaan saanut sellaisesta hyvää miestä itselleen?
Paha puhua muiden puolesta. Itse vältän kuin ruttoa, jos miehellä on haaveilua huomattavasti nuorempien suuntaan. Nelikymppinen Sirpakin on jo oppinut, että kertaerehdys on miehen huonoutta, seuraava omaa tyhmyyttä. eri
Ymmärrän jos sinulla on ihan oikea kokemus asiasta ja olet polttanut näppisi miehen kanssa jolla oli avoimempi haarukka. Tosin jos mies on sitä tyyppiä että vaihtaa helposti naista lennosta, niin eipä se naisten ikää katso.
Vierailija kirjoitti:
Eikös tuon voisi ajatella niinkin, että ko. miehellä ei ollut vaatimuksia kumppanin iän suhteen. Ja miksi olisi, jos muuten toisesta tykkää? Miksi pitäisi ehdoin tahdoin rajata jotain porukkaa pois pelkän iän takia?
Jokainen rajaa porukkaa henkilökohtaisilla kriteereillään. Ei siellä kukaan leiki Äiti Teresaa, tai mieti kuinka voisi ajatella kaikista profiilin tehneistä mahdollisimman hyviä ja kultaisia ajatuksia. Kukaan ei myöskään hyvää hyvyyttään kuluta aikaansa turhiin deitteihin. Valitettavasti miehet ovat aina kilvan olleet jankuttamassa nuorten naisten ihanuutta. Kai se sitten tässä asiassa on omiin saappaisiin kusemista. Ainakin osan kohdalla, eihän kaikki naiset välttämättä tee samoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyy vaan kiertää kaukaa miehet, jotka etsivät itseään nuorempaa näistä ja 20-30vuotiasta. Minusta on hyvä että nämä miehet laittavat sen ikärajatouveen ilmoituksensa, niin ei tarvitse haaskata aikaansa heihin. Miehiä riittää muutenkin, myös meille keski-ikäisinä, jos siis enää ylipäätään semmoisen haluamme
Tuo miesjoukko on niitä ikuisesti naisettomia. Heillä on luultavasti motiivi yrittää estää myös muita pariutumista. Olin 49-vuotiaana naisena treffipalstalla, jonne laitoin ilmoituksen perjantaina. Jo maanantaina tapasin miehen, jonka kanssa olen nyt avoliitossa. Karsin hyvin huolellisesti miesjoukon seasta kolme, joiden kanssa sovin treffit.
Tässäpä se onkin, siellä on naisten markkinat joten teillä on varaa räätälöidä juuri sellaiset raamit kuin haluatte ja mies löytyy ne täyttämään. Miehenä taas on pakko avata ovia isommalleen jos meinaa jotain löytää ja yksi keino siihen on avata ikähaarukkaa.
No kun EI ole näin. Miksi te ette lue naisten mielipidettä tähän kun naisiltahan te vastauksia ja matchejä haluatte? Tämä on monta kertaa teille selitetty.
Sama logiikka kun noilla miehillä joilta kysyttiin miksi vastaatte niillekin naisille jotka toivovat ihan eri ikäistä, erilaista ja eri paikassa asuvaa miestä. "Ihan sama, roiskin vastauksia ihan kaikille jotta edes joku vastaisi" vrt. se, että olisi vastannut ajatuksella vaikka viidelle.
Ei ei. Sinä et saa sitä 18-vuotiasta joten sellaisen laittaminen toiveeksi laajenna vastaajakuntaa. Pelotat muutkin pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tässä se ongelma, että naisilla on sairaus, joka saa heidät tuntemaan itsensä ainutlaatuisiksi. Mies, joka ei ole ikärasisti ja kelpuuttaisi kumppanin noin laajalla ikähaarukalla saisi liikaa vaihtoehtoja. Pitäisi hakea 36vuotta 2kk 14päivää 3 tuntia ja 18 minuuttia vanhaa naista. Silloin joku minuutilleen tämän ikäinen ainutlaatuinen yksilö olisi ihan innoissaan, että tuo mies haluaa juuri minut.
Kerrotko vielä, miten tarkalleen ottaen nainen kokee itsensä ainutlaatuiseksi, jos olettaa miehen ikähaarukan perusteella tulevansa ennemmin tai myöhemmin lempatuksi?
Tuo ikärajoiteprovosi ei sovi logiikkaan. Hyvin rajallinen vuosimäärähän tarkoittaisi vähemmän kriteereihin sopivia naisia, vähemmän vastauksia, eli nainen ei ainakaan siitä mitään ainutlaatuisuuden tunnetta saa revittyä.
Aika moni on perustellusti selittänyt, miksi varsinkaan vain itseään nuorempia etsivät miehet eivät saa vastauksia. Kokeilepa muuttaa ikähaarukkaasi ja voit yllättyä.
Eikös tuon voisi ajatella niinkin, että ko. miehellä ei ollut vaatimuksia kumppanin iän suhteen. Ja miksi olisi, jos muuten toisesta tykkää? Miksi pitäisi ehdoin tahdoin rajata jotain porukkaa pois pelkän iän takia?