Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä ongelma on kaverilla/ miehellään, kun eivät voi tulla koskaan kylään yhdessä?

Vierailija
29.12.2019 |

Kaveri n, 40v samoin miehensä. Kaikki illanistujaiset järjestetään heidän toimesta siten että on ”tyttöjen ilta” ja mies lähtee pois lapsen kanssa, ja vain naisia kutsutaan paikalle. Samoin syntymäpäivät, juhlapyhät, aina kutsu tulee vain minulle, ei miehelle tai koko perheellemme. Kun me kutsumme heitä kotiimme kylään, niin paikalle tulevat vain äiti ja poika ja tällä puolisolla, isällä on aina ”omaa aikaa” tai joku eri meno sovittuna 😃

Emme ole koskaan törmänneet tällaiseen aiemmin. Mistä on kyse? Erilliset elämät parisuhteessa? Ei kiinnostusta tutustua puolison ystäviin? Onko tämä huono tapa tältä mieheltä/ heiltä molemmilta, vai ihan joku käytöshäiriö, ettei suostu kyläilemään perheensä kanssa...?

Kommentit (403)

Vierailija
281/403 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan tuo heiltä noloa, jos ei ole koskaan kutsuttaessa tullut paikalle.

Lisäksi on noloa, että puolison synttärit ja juhlapyhät vietetään aina tyttöjen iltoina.

Samaa mieltä!

Välittyy sellainen epäkohtelias asenne, jos joka kerta on ”jotain muuta”, kun koko perhe on kutsuttu kylään.

Ja nämä tyttöjen illat kyllä ymmärrän jos on joku alusvaateilta tai tupperit, harvenpaa miestä kiinnostaa tai edes halutaan silloin paikalle😂

Kiinnoistaisi tietää, miten pitkä on tämän ystävättäresi ja sinun kaveruus? Onko mies ollut koko kavereiden ajan kuvioissa vai olitteko ystäviä jo ennen miestä?

Vierailija
282/403 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa konmarittaa elämästään tavaroiden lisäksi myös ne ihmiset, joiden tapaaminem ja tunteminen ei tuota iloa. Elämä on lyhyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/403 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No vaikkapa mulle. Pyysin kaveriani tulemaan perheineen meille ja mun mies ja lapset oli paikalla myöskin ihan sitä varten.

Olin tosi nolo ja vaivaantunut kun kaveri tulikin vain lasten kanssa.

Minulle tuli epämukava olo ja mietin, että mihinkä käsken nyt miestäni menemään kun kaverin mies ei tullutkaan. Turhaan olin oman mieheni paikalle pyytänyt.

Eihän mun mies sen enempää tuttava kaverini kanssa tietenkään ollut mutta joutui nyt sitten kolmantena pyöränä olemaan.

Että kyllä mun mielestä vähintään pitäisi kertoa ajoissa ketä tulee jos osa ei tulekaan.

Olet oikeassa siinä, että on toki kohteliasta ilmoittaa, millä kokoonpanolla tulee, jos sen etukäteen tietää. Mutta noin muuten en oikein tajua... miksi sun pitäisi käskeä miestäsi yhtään mihinkään, kai hän nyt osaa kodissaan viettää aikaa ilman ohjeistustakin? Tai mennä vaikka lenkille, jos tuntee olonsa kolmanneksi pyöräksi.

Minulla on huonoja kokemuksia niistä, joissa ajatellaan, että aina puolisot kaveeraavat keskenään sukupuolen mukaisissa kokoonpanoissa ja samanikäiset lapset leikkivät keskenään. No aikuiset toki yleensä jaksavat vaikka tylsääkin seuraa ja osaavat hoitaa tilanteet. Mutta on ihan älytöntä olettaa, että ihmisistä aina tulee ylimmät ystävykset vain siksi, että he ovat samaa sukupuolta ja yhdistävä tekijä on se, että näiden kumppanit ovat ystäviä keskenään, tai että samanikäiset lapset ystävystyvät, koska äiditkin ovat kavereita. Lasten kohdalla voi käydä niin, että he eivät tulekaan toimeen, jolloin se luo kiusallista jännitettä tilanteeseen. Toki silloin on tosi kiva, jos oikeasti leikit sujuu. Aikuisten kohdalla taas voi olla, että ystävysten puolisot ovatkin keskenään täysin erityyppisiä ihmisiä, ja siinä sitten puhutaan jotain typerää lämmityspaneeleista ja säästä.

Selvästihän tuossa teidänkin kuviossa ne kumppanit ovat ylimääräisiä sun ja ystäväsi tapaamisessa, kun kerran ovat siinä kolmansina pyörinä. Eli nyt sinua harmitti, kun yhden kolmannen pyörän sijaan siellä ei ollut kahta kolmatta pyörää? Ystäväsi oli ilmeisesti tajunnut tilanteen eikä raahannut tapaamiseenne ylimääräistä, mutta ei valitettavasti tajunnut sanoa siitä etukäteen. Sinun miehesi tarkoitus oli olla paikalla vain pelastamassa ystäväsi mies tilanteesta, jossa hänelle tulisi muuten ulkopuolinen olo.

Oletko siis sitä mieltä, että minä toimin väärin kun kutsuin koko perheen?

Olen eri, mutta ei tuossa mitään väärää ole. En vain ymmärrä, miksi asia on ongelma. Jos olette kotonanne, hän varmaan keksii muutakin tekemistä? Kiusallisempaa olisi toisinpäin, jos olisitte menneet kylään ja miehellesi ei olisikaan ollut siellä seuraa. Ei sillä, en oikein edes ymmärrä tuota ajattelutapaa että puolisolle pitäisi olla seuraksi toinen samanmoinen... Miksei kolmisteenkin voi keskustella?

No minulle se oli kiusallista. Kun olin pyytänyt miestäni olemaan kotona vaikka hänellä olisi ollut muutakin tekemistä juuri silloin.

Katsos, kyllä kutsujatkin voivat tehdä järjestelyjä ja muutoksia normaaliohjelmaansa.

Vierailija
284/403 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. Pieni asunto.

Miten ratkaisisitte tilanteen, jos joku ystävä olisi sinkku? Vai ettekö voi enää kutsua lainkaan sellaisia ystäviä, joilla ei ole kylkiäisenä vastakkaista sukupuolta olevaa seuralaista? Kauheaa jos joku jää leskeksi ja sen takia ystävätkin laittavat välit poikki, kun ei enää lesken mukana tule seuraa ystävän puolisolle :(

Vierailija
285/403 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No vaikkapa mulle. Pyysin kaveriani tulemaan perheineen meille ja mun mies ja lapset oli paikalla myöskin ihan sitä varten.

Minulle tuli epämukava olo ja mietin, että mihinkä käsken nyt miestäni menemään kun kaverin mies ei tullutkaan. Turhaan olin oman mieheni paikalle pyytänyt.

Eihän mun mies sen enempää tuttava kaverini kanssa tietenkään ollut mutta joutui nyt sitten kolmantena pyöränä olemaan.

Että kyllä mun mielestä vähintään pitäisi kertoa ajoissa ketä tulee jos osa ei tulekaan.

Olet oikeassa siinä, että on toki kohteliasta ilmoittaa, millä kokoonpanolla tulee, jos sen etukäteen tietää. Mutta noin muuten en oikein tajua... miksi sun pitäisi käskeä miestäsi yhtään mihinkään, kai hän nyt osaa kodissaan viettää aikaa ilman ohjeistustakin? Tai mennä vaikka lenkille, jos tuntee olonsa kolmanneksi pyöräksi.

Minulla on huonoja kokemuksia niistä, joissa ajatellaan, että aina puolisot kaveeraavat keskenään sukupuolen mukaisissa kokoonpanoissa ja samanikäiset lapset leikkivät keskenään. No aikuiset toki yleensä jaksavat vaikka tylsääkin seuraa ja osaavat hoitaa tilanteet. Mutta on ihan älytöntä olettaa, että ihmisistä aina tulee ylimmät ystävykset vain siksi, että he ovat samaa sukupuolta ja yhdistävä tekijä on se, että näiden kumppanit ovat ystäviä keskenään, tai että samanikäiset lapset ystävystyvät, koska äiditkin ovat kavereita. Lasten kohdalla voi käydä niin, että he eivät tulekaan toimeen, jolloin se luo kiusallista jännitettä tilanteeseen. Toki silloin on tosi kiva, jos oikeasti leikit sujuu. Aikuisten kohdalla taas voi olla, että ystävysten puolisot ovatkin keskenään täysin erityyppisiä ihmisiä, ja siinä sitten puhutaan jotain typerää lämmityspaneeleista ja säästä.

Selvästihän tuossa teidänkin kuviossa ne kumppanit ovat ylimääräisiä sun ja ystäväsi tapaamisessa, kun kerran ovat siinä kolmansina pyörinä. Eli nyt sinua harmitti, kun yhden kolmannen pyörän sijaan siellä ei ollut kahta kolmatta pyörää? Ystäväsi oli ilmeisesti tajunnut tilanteen eikä raahannut tapaamiseenne ylimääräistä, mutta ei valitettavasti tajunnut sanoa siitä etukäteen. Sinun miehesi tarkoitus oli olla paikalla vain pelastamassa ystäväsi mies tilanteesta, jossa hänelle tulisi muuten ulkopuolinen olo.

Olen eri, mutta ei tuossa mitään väärää ole. En vain ymmärrä, miksi asia on ongelma. Jos olette kotonanne, hän varmaan keksii muutakin tekemistä? Kiusallisempaa olisi toisinpäin, jos olisitte menneet kylään ja miehellesi ei olisikaan ollut siellä seuraa. Ei sillä, en oikein edes ymmärrä tuota ajattelutapaa että puolisolle pitäisi olla seuraksi toinen samanmoinen... Miksei kolmisteenkin voi keskustella?

No minulle se oli kiusallista. Kun olin pyytänyt miestäni olemaan kotona vaikka hänellä olisi ollut muutakin tekemistä juuri silloin.

Katsos, kyllä kutsujatkin voivat tehdä järjestelyjä ja muutoksia normaaliohjelmaansa.

Ensi kerralla varmaan sitten tarkistat, ketkä ovat tulossa. Jos asian painottamisesta huolimatta tulee oharit, anna asian olla. Not a big deal. Ei heitä pakko ole kutsua, yhdessä tai ollenkaan. Ja ap:n tapauksessa, kun miestä ei ole vuosiin missään näkynyt, on turhaa ja naurettavaa häntä edes odotella.

Vierailija
286/403 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ystävän puolison toiminta on noin iso ongelma, ei tainnut ystäväkään sinulle kovin tärkeä olla...

Vierailija
287/403 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko kutsu selvästi heille molemmille? 756

Vierailija
288/403 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ok, ymmärrän että tämä oli kiusallista. Mutta sehän johtui vain siitä, että sinä pyysit miestäsi muuttamaan omia suunnitelmiaan, koska SINÄ halusit kutsua ystäväsi JA tämän miehen. Ystäväsi sen sijaan ei pyytänyt omaa miestään muuttamaan omia suunnitelmiaan pariskuntatapaamisen vuoksi.

Jos alunperin olisit huomioinut miehesi omat menot, olisit voinut kutsua vain ystäväsi (olisit voinut vaikka kutsussa jo ilmoittaa, että miehesi on töissä/harrastuksissa/kaveriporukassa, joten haluisit viettää tyttöjen iltaa - tai sitten mikäli sulle olisi ollut ok, että ystävän mieskin tulee, olisit voinut sanoa, että tervetuloa myös puoliso, jos hän pääsee). Nyt en ihan ymmärrä tätä kuviota - sinä halusit siis järjestää pariskuntaillanvieton ajankohtana, joka ei olisi omalle kumppanillesi sopinut? Ymmärrän, että kumppanin turha vaivaaminen harmittaa, mutta et voi syyttää tästä ystävääsi vain siksi, että hän oli ottanut oman kumppaninsa menot huomioon.

Vierailija
289/403 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiaanhan voi suhtautua kahdella tapaa.

Tapa 1: Ihanaa, että ystäväni haluaa tavata nimenomaan minua. Voimme vaihtaa kuulumisia kuten ennen vanhaan. Annanpa omatkin lapset mieheni helmoihin niin saan itsekin laatuaikaa! Jes!

Tapa 2: Tässä täytyy olla jotain vikaa, kun kaikki eivät haluakaan tavata koko meidän perhettä. Missä vika? Ei ainakaan meissä! Minä nyt niin mieleni pahoitin.

Siitä voi sitten vapaasti valita, irvisteleekö sitruunansa vai tekeekö niistä limonaadia.

Vierailija
290/403 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei. Pieni asunto.

No eikö se miehesi olisi voinut istua siinä iltaa sinun ja ystäväsi kanssa ja jutella teidän kanssa? Mikä ongelma tässä oikein on? Kai te noin olisitte tehneet muutenkin, sillä erotuksella vain, että jos mies olisi tullut, olisi keskustelijoita ollut yksi enemmän?

No miehelläni olisi ollut tätä paljon tässäkin mainostettua parempaa tekemistä ja minä tunsin oloni tosi tyhmäksi kun olin pyytänyt häntä perumaan sen ja jäämään tapaamaan mun kaveria ja sen perhettä! Jota ei sitte tullutkaan.

Vierailija
291/403 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok, ymmärrän että tämä oli kiusallista. Mutta sehän johtui vain siitä, että sinä pyysit miestäsi muuttamaan omia suunnitelmiaan, koska SINÄ halusit kutsua ystäväsi JA tämän miehen. Ystäväsi sen sijaan ei pyytänyt omaa miestään muuttamaan omia suunnitelmiaan pariskuntatapaamisen vuoksi.

Jos alunperin olisit huomioinut miehesi omat menot, olisit voinut kutsua vain ystäväsi (olisit voinut vaikka kutsussa jo ilmoittaa, että miehesi on töissä/harrastuksissa/kaveriporukassa, joten haluisit viettää tyttöjen iltaa - tai sitten mikäli sulle olisi ollut ok, että ystävän mieskin tulee, olisit voinut sanoa, että tervetuloa myös puoliso, jos hän pääsee). Nyt en ihan ymmärrä tätä kuviota - sinä halusit siis järjestää pariskuntaillanvieton ajankohtana, joka ei olisi omalle kumppanillesi sopinut? Ymmärrän, että kumppanin turha vaivaaminen harmittaa, mutta et voi syyttää tästä ystävääsi vain siksi, että hän oli ottanut oman kumppaninsa menot huomioon.

Tuo nyt oli vähän eri tilanne, ja on ymmärrettävää, että se oli kiusallinen. Ongelmahan siinä oli viestinnän puute. Kutsujat käsittivät, että kyseessä olisi kahden pariskunnan illanvietto, ja varautuivat siihen. Kutsutut ilmeisesti eivät näin olettaneet, joten tekivät erilaiset suunnitelmat.

Eiköhän tilanne olisi kaikille ollut ok, kunhan olisi vain selvästi sovittu, kuka tulee eli millä kokoonpanolla vietetään aikaa.

Vierailija
292/403 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei. Pieni asunto.

No eikö se miehesi olisi voinut istua siinä iltaa sinun ja ystäväsi kanssa ja jutella teidän kanssa? Mikä ongelma tässä oikein on? Kai te noin olisitte tehneet muutenkin, sillä erotuksella vain, että jos mies olisi tullut, olisi keskustelijoita ollut yksi enemmän?

No miehelläni olisi ollut tätä paljon tässäkin mainostettua parempaa tekemistä ja minä tunsin oloni tosi tyhmäksi kun olin pyytänyt häntä perumaan sen ja jäämään tapaamaan mun kaveria ja sen perhettä! Jota ei sitte tullutkaan.

No seuraavalla kerralla teet selväksi, ketä kutsu koskee ja varmistat, kuka on tulossa.

Vierailija
293/403 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisäksi on noloa, että puolison synttärit ja juhlapyhät vietetään aina tyttöjen iltoina.

Samaa mieltä!

Välittyy sellainen epäkohtelias asenne, jos joka kerta on ”jotain muuta”, kun koko perhe on kutsuttu kylään.

Ja nämä tyttöjen illat kyllä ymmärrän jos on joku alusvaateilta tai tupperit, harvenpaa miestä kiinnostaa tai edes halutaan silloin paikalle😂

Kiinnoistaisi tietää, miten pitkä on tämän ystävättäresi ja sinun kaveruus? Onko mies ollut koko kavereiden ajan kuvioissa vai olitteko ystäviä jo ennen miestä?

Noloa ap. noloa. Sun hymiöt paljastaa. Ja kirjoitustyyli.

Sä olet nyt ongelmasi kanssa yksin. Sori siitä.

Vierailija
294/403 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tässä siis joku kiiltokuvamainen pakkomielle, jossa kaksi perhettä kokoontuu: lapset leikkivät sievästi yhdessä, miehet juttelevat henkevästi keskenään sikarin ja konjakin äärellä ja naiset kattavat kahvikuppeja pöytään.

Sitten jutellaan porukalla, että "voi kuulkaa se Algarve on aivan ihastuttava lomakohde, me Mikon ja lasten kanssa kuulkaa varattiin sinne just taas uusi matka! Mitäs jos tekin lähtisitte mukaan? Voi miten onkin muuten ihana idea! Varattaisiin yhdessä bungalowi! Ja tuo teidän Ella voisi ollakin sitten lapsenlikkana noille meidän pikkuisille, kun käytäisiin yhdessä pariskuntana syömässä ihan ravintolassa!" "No kyllä olisikin aivan ihanaa, mutta kun meidän Ella kuule pääsikin sinne yliopistoon nyt ja me Pekan kanssa ollaan luvattu auttaa muutossa ja hankinnoissa. Ella kuule menee lukemaan psykologiaa Helsingin yliopistoon! Hänellähän oli siis 9,9 se keskiarvo. Ollaan Pekan kanssa keskusteltu, että kummankohan geeneistä se nyt sitten johtuu? Olettekos te Mirja ja Mikko koskaan miettineet päissänne, että kumpaan teistä lapset oikeen on tulleetkaan?" Blaa, blaa, blaa.

Että niinkuin käännyttäisit vieraan ovelta, koska ei pakottanut miestään mukaan syömään pullaa ja hölisemään joutavia??? Todella akateemista ja sivistynyttä käytöstä...

Ymmärrän kyllä sen että olis ihan kohteliasta vastata kutsuun et ketkä pääsee tulemaan,jos kutsu on esitetty koko perheelle.Ettei sit turhaan odottaisi ihmisiä jotka ei tulekaan.

Mut tätä Solsidan-tyylistä pakkopulla-pariskuntakahvittelua jne en ymmärrä laisinkaan.

Onhan se kivaa varmasti jos tullaan juttuun ja kemiat kohtaa.Mutta jos asia on niin et talon emäntä/isäntä haluaa pakolla yrittää saada puolisoista jotain bff-kavereita,niin voi voi.

Miehet harvoin haluaa pakkotutustua kehenkään,eikä sitä ole kovin helppo kaverustua sillä perusteella että vaimot käskee.

Eli jos tapaaminen ei ole joku pakollinen juttu niin luultavasti mies mieluummin tekis jotain muuta kuin esittäisi kiinnostunutta.

Ei minuakaan naisena kiinnosta kahvitella miehen kavereiden vaimojen kanssa.Vaikka kaikki naisia ollaankin niin siihen ne yhtäläisyydet varmaan jääkin.

Vierailija
295/403 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eikö sinustakin hän olisi voinut sanoa, etteivät he kaikki pääse kun esitin kutsun?

Ei tämä ollut mikään tuletteko huomenna vaan selkeästi sovittu ajankohta.

Mä joka tapauksessa petyin ja jossain määrin myös loukkaannuin.

Vierailija
296/403 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asiaanhan voi suhtautua kahdella tapaa.

Tapa 1: Ihanaa, että ystäväni haluaa tavata nimenomaan minua. Voimme vaihtaa kuulumisia kuten ennen vanhaan. Annanpa omatkin lapset mieheni helmoihin niin saan itsekin laatuaikaa! Jes!

Tapa 2: Tässä täytyy olla jotain vikaa, kun kaikki eivät haluakaan tavata koko meidän perhettä. Missä vika? Ei ainakaan meissä! Minä nyt niin mieleni pahoitin.

Siitä voi sitten vapaasti valita, irvisteleekö sitruunansa vai tekeekö niistä limonaadia.

Tai yhdistelmä, eli Tapa 3: Harmi, että mies ei halua viettää kanssamme aikaa, mutta jokaisella on vapaus valita seuransa. Ihanaa, että kuitenkin nainen haluaa viettää kanssamme aikaa.

Eli vaikka harmittaisi, niin hyväksyy tilanteen.

Vierailija
297/403 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä!

Noloa ap. noloa. Sun hymiöt paljastaa. Ja kirjoitustyyli.

Sä olet nyt ongelmasi kanssa yksin. Sori siitä.

Eihän tämä Apn ongelma ole. Huono käytös on vain tämän miehen ongelma. Ja valitettavasti vaikuttaa miehen lapseen, sekä puolisoon. ☺️😁🤓🙂😘😉😢

Vierailija
298/403 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eikö sinustakin hän olisi voinut sanoa, etteivät he kaikki pääse kun esitin kutsun?

Ymmärrän hyvin!

Vierailija
299/403 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Kunhan hän myös ymmärsi, että kutsu koski kaikkia. Ja kannattaa pyytää ihmisiä ilmoittamaan, kuka on tulossa ja vaikka kysellä perään niin ei tule yllätyksiä.

Vierailija
300/403 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei. Pieni asunto.

No seuraavalla kerralla teet selväksi, ketä kutsu koskee ja varmistat, kuka on tulossa.

Tai sitten en enää edes kutsu, jos olen niin vähäarvoinen, ettei mulle voi edes ilmoittaa ketkä tulee tai tuleeko kukaan.

Ei tämä ollut ainoa ohari. Sittemmin olen vain kerännyt ylimääräisen kahvikupin kaappiin mutta jäänyt silti ihmettelemään, että kumpaa mun kaveri häpeää. Minua vai miestään.