Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä ongelma on kaverilla/ miehellään, kun eivät voi tulla koskaan kylään yhdessä?

Vierailija
29.12.2019 |

Kaveri n, 40v samoin miehensä. Kaikki illanistujaiset järjestetään heidän toimesta siten että on ”tyttöjen ilta” ja mies lähtee pois lapsen kanssa, ja vain naisia kutsutaan paikalle. Samoin syntymäpäivät, juhlapyhät, aina kutsu tulee vain minulle, ei miehelle tai koko perheellemme. Kun me kutsumme heitä kotiimme kylään, niin paikalle tulevat vain äiti ja poika ja tällä puolisolla, isällä on aina ”omaa aikaa” tai joku eri meno sovittuna 😃

Emme ole koskaan törmänneet tällaiseen aiemmin. Mistä on kyse? Erilliset elämät parisuhteessa? Ei kiinnostusta tutustua puolison ystäviin? Onko tämä huono tapa tältä mieheltä/ heiltä molemmilta, vai ihan joku käytöshäiriö, ettei suostu kyläilemään perheensä kanssa...?

Kommentit (403)

Vierailija
401/403 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhde tuo mukanaan hirveästi sosiaalisia suhteita ihmisiin, joita ei ole itse valinnut elämäänsä.

Olen introvertti ja mulla kiintiö täyttyy jo siinä, että lähden miehen kanssa osalle sukulaisvierailuita. Miehen kaverien perheiden tapailu verottaisi jo liikaa energiaa. Intriverttihan väsyy seurassa ja latautuu yksinäisyydessä.

Vierailija
402/403 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpa paljon kummallisia ihmisiä, ei voi muuta sanoa.

Minusta se olisi hyvin epäkohteliasta jos en koskaan mihinkään kutsuisi kaverini puolisoa mukaan. Ja minusta olisi myös hyvin epäkohteliasta jos en koskaan lähtisi mieheni mukana hänen sukulaisten ja ystävien luokse.

En haluaisi tulla tunnetuksi juurikin epäkohteliaana ihmisenä.

En usko että on montaa, 1-3 kirjoittelee noita provojaan.

Ap jätti hymiöt pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/403 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ero siinä yleensä tulee kun on aivan erilliset kaverit, elämät ja menot😢

Ei kun just päinvastoin. Se on suhteelle hyväksi, että ihmisillä on myös omia juttujaan.