Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä ongelma on kaverilla/ miehellään, kun eivät voi tulla koskaan kylään yhdessä?

Vierailija
29.12.2019 |

Kaveri n, 40v samoin miehensä. Kaikki illanistujaiset järjestetään heidän toimesta siten että on ”tyttöjen ilta” ja mies lähtee pois lapsen kanssa, ja vain naisia kutsutaan paikalle. Samoin syntymäpäivät, juhlapyhät, aina kutsu tulee vain minulle, ei miehelle tai koko perheellemme. Kun me kutsumme heitä kotiimme kylään, niin paikalle tulevat vain äiti ja poika ja tällä puolisolla, isällä on aina ”omaa aikaa” tai joku eri meno sovittuna 😃

Emme ole koskaan törmänneet tällaiseen aiemmin. Mistä on kyse? Erilliset elämät parisuhteessa? Ei kiinnostusta tutustua puolison ystäviin? Onko tämä huono tapa tältä mieheltä/ heiltä molemmilta, vai ihan joku käytöshäiriö, ettei suostu kyläilemään perheensä kanssa...?

Kommentit (403)

Vierailija
1/403 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä sinä ja sinun perheesi ette ole kiinnostavia ystäväsi miehen mielestä.

Tämä ihan ensimmäisenä tulee mieleen.

Vierailija
2/403 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut naiset ovat yhtä neuroottisia kuin muslimit eli eivät kykene, halua tai pysty puhumaan vieraiden miesten kanssa yhtään mistään. Eivät siis näe näitä ihmisinä vaan pelkästään ja ainoastaan "miehinä".

Edesmennyt äitini oli tällainen neurootikko, kunnon 1930-luvun kasvatti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/403 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäkösesti ei ole kiinnostusta tutustua puolison ystäviin, eikä ystävän puolisokaan suuremmin innosta, jos ei häntä ikinä kutsuta.

Toimivatko näin kaikkien ystäväpariskuntien kanssa?

Vierailija
4/403 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkäpä sinä ja sinun perheesi ette ole kiinnostavia ystäväsi miehen mielestä.

Tämä ihan ensimmäisenä tulee mieleen.

Ei koske vain meitä, vaan aivan kaikkia ystäviämme.

Myös omat juhlansa järjestävät näin, että mies lähtee paikalta pois, jos luit aloituksen 😊

Vierailija
5/403 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todennäkösesti ei ole kiinnostusta tutustua puolison ystäviin, eikä ystävän puolisokaan suuremmin innosta, jos ei häntä ikinä kutsuta.

Toimivatko näin kaikkien ystäväpariskuntien kanssa?

Varmaan yksi pariskunta/perhe vain on, jota tapaavat yhdessä.

Vierailija
6/403 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei varmaan ihan yksinkertaisesti näe mitään syytä viettää erityisesti aikaa kanssanne, tuskin siinä edes mitään inhoa ln taustalla. Jos nimenomaan pariskunnan nainen on kaverisi eikä mies bondaa sen kummemmin sinun kuin puolisosikaan kanssa niin miksi turhaan viettää aikaa kanssanne jos voi tehdä jotain mielekkäämpääkin?

Vierailija
7/403 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies sosiaalisesti kömpelö, sitä ei syystä x kiinnosta seurustella vaimon kavereiden kanssa..Mitä tommoistakin hämmästelemään.

Vierailija
8/403 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa...!!! Huono suhde. Eivät ole naimisissa? Erilliset elämät vaikka on lapsi. Mies elää nuoruuttaan vielä. Tuo on ainakin huonoa käytöstä, mutta voi olla myös käytöshäiriö josta tämä nainenkin kärsii.

Vierailija
9/403 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ei varmaan ihan yksinkertaisesti näe mitään syytä viettää erityisesti aikaa kanssanne, tuskin siinä edes mitään inhoa ln taustalla. Jos nimenomaan pariskunnan nainen on kaverisi eikä mies bondaa sen kummemmin sinun kuin puolisosikaan kanssa niin miksi turhaan viettää aikaa kanssanne jos voi tehdä jotain mielekkäämpääkin?

Lol😂 mielekkäämpää? Perhe tulee kylään illalliselle ja perheen pää lymyää jossain muualla tekemässä jotain ”mielekkäämpää”

Näinkö sinä ja te toimitte? Että teidät kaikki kutsutaan kylään, ja yksi jättää aina kategorisesti tulematta?

Vierailija
10/403 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa mun mieheltä, hän ei pidä mun ystävistä joten ei halua osallistua illanviettoon heidän kanssaan. Mieheni on yliopistokoulutuksen saanut tietotekniikan asiantuntija, mun kaverit taas pääosin ammattikoulun käyneitä ja kieltämättä ihan eri maailmasta kuin mieheni.

Samasta syystä minäkään en oikein viihdy hänen kavereidensa parissa mutta keskenään tykkäämme olla.

Meille tämä järjestely sopii, en ole edes ajatellut että joku ystävistä saattaisi pahoittaa mielensä..

Vierailija
11/403 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei heillä mitään ongelmaa ole, mies ei vaan halua viettää aikaa vaimonsa kavereiden kanssa.

Vierailija
12/403 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei heillä mitään ongelmaa ole, mies ei vaan halua viettää aikaa vaimonsa kavereiden kanssa.

Aivan! Ongelma olisi, jos pitäisi viettää aikaa sellaisten ihmisten kanssa, joitten seurasta ei pidä. 

Vierailija
13/403 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa olla ongelma, kun 40v vietetään vain ja ainoastaan tyttöjen ja poikien iltoja.

Mitä he lapselle selittää, miksi isä ei koskaan tule mukaan..?

Ainakin me ystävät ihmetellään, kun aina on muuta menoa ja äiti tulee yksin paikalle.

Vierailija
14/403 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluan tulla kylään ilman miestäni.

Mies haluaa olla yksin ja minä saan myös omaa aikaa.

25 vuotta ollaan oltu yhdessä niin erikseen on myös ihana olla.

Vierailija
15/403 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä vaan heidän tapa järjestää toiselle omaa aikaa. Mun mielestä on ihanaa kun mies vie lapset jonnekin ja saan olla itsekseni - ja mies myös nauttii omista oloistaan kun mennään lasten kanssa esim mummolaan.

Vierailija
16/403 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpas epäkohteliasta. Yhdessä kun kutsutaan, niin yhdessä mennään.

Vierailija
17/403 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liittyykö juhliin alkoholi? Ehkä eivät halua lapsia illanviettoon, jossa aikuiset juo.

Vierailija
18/403 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä vaan heidän tapa järjestää toiselle omaa aikaa. Mun mielestä on ihanaa kun mies vie lapset jonnekin ja saan olla itsekseni - ja mies myös nauttii omista oloistaan kun mennään lasten kanssa esim mummolaan.

Ai aina kun ystäväperhe kutsuu teidät perheenä kylään, niin järjestätte ”omaa aikaa” 😂

Vierailija
19/403 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liittyykö juhliin alkoholi? Ehkä eivät halua lapsia illanviettoon, jossa aikuiset juo.

Ei liity alkoholi perhekyläilyihin, voi hyvänen aika.

Vierailija
20/403 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpas epäkohteliasta. Yhdessä kun kutsutaan, niin yhdessä mennään.

Eipä tuo muita haittaa kun sua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kaksi