Pieni raskausmaha
Olen viikolla 30 raskaana ja mahaa tuskin huomaa vielä. SF mitta on myös ollut alakäyrillä, mutta kasvanut kuitenkin. Painoa on tullut reippaasti kuitenkin lisää en tiedä mihin se on mennyt, mutta ilmeisesti ei oikeisiin paikkoihin :( neuvolassa tästä eivät ole vielä huolestuneet, mutta itseä huolettaa ja harmittaa.
Varsinkin muiden kommentit satuttavat, kun on valmiiksi jo huolissaan. Onko muilla samoja kokemuksia?
Kommentit (63)
Minulla oli pienet mahat kummastakin lapsesta ja aina sitä jaksettiin kommentoida. Kumpikin syntyi terveenä ja täysiaikaisena joskin pienimmästä päästä. Pieni maha helppo kun ei ollut tiellä ja pystyi liikkumaan ja nahka palautui helposti. Isot mahat ovat joskus vaan sitä että on paljon lapsivettä. Älä välitä kommenteista. Raskaana olevien ulkonäköä saa muka vapaasti kommentoida. Urpoa se on.
Kiitos teille mukavista kommenteista :)
Ap
Ap älä sure, nämä on yksilöllisiä rakenteellisia juttuja! Etenkin jos olet pitkä ja/tai pitkäselkäinen, mahan ei tarvitse työntyä ulospäin. Kuten joku toinenkin kirjoitti, mikään ei ole hyvä: minulla taas maha oli tosi iso ja sain sensitiivisiä kommentteja kuten "ai synnytät kesäkuussa, mä luulin että huhtikuussa!" ja "saatko siis kaksoset?" 🙄😄 olen muutenkin lyhyt ja vähän pyylevä ja myös äidillä maha on ollut tosi iso raskaana.