Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesystävän sarkasmi

Vierailija
29.12.2019 |

Ollaan oltu yhdessä vajaan vuoden. Ei asuta yhdessä, ollaan yleensä 2-3 yötä viikossa toisillemme. nyt lomalla ollaan vietetty tiiviimmin aikaa yhdessä lähes joka päivä.
Meillä on jaettu huumorintaju ja se on välillä ronskia. Minä olen kuitenkin pitänyt huolen etten koskaan käytä huumoria miestä vastaan tai vitsaile millään hänelle herkillä aiheilla.
Mies joskus loukkaa minua, ei niinkään suoralla pilkalla vaan saattaa kääntää herkän hetken sarkasmiksi. Esimerkiksi eilen seksin jälkeen minulla oli tunteet pinnassa ja halailimme ja katsoimme toisiamme silmiin. Minulla oli lähes tulla sanat "rakastan sinua" tai muuta hellää, mutta mies alkoi vitsailla kärkkäästi. Hän alkoi nukkumaan ja minä jäin yksin tunteitteni kanssa.
Mies on sanonut ja ilmaissut rakastavansa ja koen sen. Silti tuollainen herkillä hetkillä sanottu sarkastinen kuittailu loukkaa. Miten eteenpäin?

Kommentit (86)

Vierailija
1/86 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko ratkaisu niinkin yksinkertainen kuin keskustelu aiheesta. ”Minä koen itseni loukatuksi, koska..”

Vierailija
2/86 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrot hänelle miltä sinusta tuntuu. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/86 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä halusin täältä myös kokemuksia ja näkökulmia jotta ymmärtäisin miksi mies käyttäytyy noin.

Hän on todella herkkä muutoin, kirjoittaa kauniisti ja on ajattelevainen ja huomaavainen.

Luulen, että hellyys ja läheisyys ahdistaa häntä ja hän pakenee siksi sarkasmin naamion taa.

Vierailija
4/86 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

JSS!

Vierailija
5/86 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo. Naisethan ovat tunnetusti herkkämielisiä ja tunteellisia kuten italialaiset ja lapset. Näin miehille opetetaan.

Vierailija
6/86 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti herkkä ei toimi noin.

Vierailija
7/86 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hän tuntee sen tilanteen jotenkin hankalaksi tai noloksi, ja kääntää vitsiksi. Voi liittyä johonkin lapsuusajan kokemukseen tms. Vaikea sanoa tuntematta.

Vierailija
8/86 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko ratkaisu niinkin yksinkertainen kuin keskustelu aiheesta. ”Minä koen itseni loukatuksi, koska..”

Onko tämä sarkasmia?

Vierailija
9/86 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpöhöpö

Vierailija
10/86 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa tyypilliseltä lapselliselta mieheltä jolle tunteiden ilmaisu on vielä vaikeaa ja niistä pitää vitsailla. Syy miksi en viitsi ruveta deittailemaan ketään. Tuollaisia monet on tai lapsellisia ylipäätänsä. 

Vierailija
11/86 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän luulee olevansa hauska. Ehkä häntä on joskus kehaista hauskaksi ja se on jäänyt hänen päähänsä elämään, ja halutessaan tehdä vaikutuksen hän murjaisee ”vitsin” ja odottaa suosionosoituksia. Näitä ”hassuttelijoita” on miehissä paljon, usein sukujuhlilla ilmiö on kukkeimmillaan, tai jossain työyhteisön virkistyspäivillä. Olen pahoillani. Pariterapia voi tuoda valoa elämään.

Vierailija
12/86 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välttelevä kiintymyssuhdetyyli?

Vierailija
13/86 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti puhuminen on sinulle hankalaa, kun melkein pystyit sanomaan rakastavasi häntä.

Vierailija
14/86 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen mies? Jos joku teinijonne niin ymmärrän.

Vierailija
15/86 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti puhuminen on sinulle hankalaa, kun melkein pystyit sanomaan rakastavasi häntä.

En siis ehtinyt sanoa ennen kuin mies alkoi vitsailla ja sen jälkeen meni fiilis sanoa mitään.

Vierailija
16/86 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet miehet kokee "helpon saaliin" vaistomaisesti hu*raksi ja on siksi räävitön puheissaan.

Vierailija
17/86 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen mies? Jos joku teinijonne niin ymmärrän.

42, on ollut pitkissä suhteissa joten ei ole mikään ikuinen pelimies siis.

Vierailija
18/86 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ollaan 2-3 yötä viikossa toisillemme" :DDDD

Mitä jos opettelisit kirjottamaan? Ihme tuupoja sitä nykyään liikenteessä. Lapset leikkimässä melkein jo kotia. 

Vierailija
19/86 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hajoo siihen ja helliin hetkiis, idiootti. 

Hajoankin. Itkettää, enkä häpeä sitä.

Vierailija
20/86 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ollaan 2-3 yötä viikossa toisillemme" :DDDD

Mitä jos opettelisit kirjottamaan? Ihme tuupoja sitä nykyään liikenteessä. Lapset leikkimässä melkein jo kotia. 

Autocorrect.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi neljä