Onkohan Roope Salmista syyttävä mies?
Kommentit (37)
Voihan se olla muunsukupuolinenkin. Vaikka joku pingviiniksi itsensä ajatteleva.
Mutta onhan silläkin joko pallit tai pimpsa...
Roope on ollut joidenkin vanhojen keskusteluiden mukaan tinderissä vuonna 2015.
Teatterin lavalla olen pussaillut paljonkin miesten kanssa. Varsinkin Kellariteatterin aikoina, kymmenen vuotta sitten, sellaisessa nuoruuden kiihkossa pussailin enemmän miesten kuin naisten kanssa – siis lavalla.
Vierailija kirjoitti:
Minfossa oli jotain puhetta, että olisi mies.
Roope on vähän käyttäytynyt, kuin olisi kaapissa ja miehet myös kiinnostaisivat.
Sellaisia vihjeitä on antanut.
Vierailija kirjoitti:
Minfossa oli jotain puhetta, että olisi mies.
Minfossa kaikkeen syypää on ulkomaalaistaustainen mies. Vaikkei olisikaan. Vähän lähdekritiikkiä, kiitos :)
Ehkä Roope lähestyy miehiä huumorin varjolla. Oli se aika jännästi sanottu, vain aikuinen oli tiedotteessa.
Vierailija kirjoitti:
Voihan se olla muunsukupuolinenkin. Vaikka joku pingviiniksi itsensä ajatteleva.
Mutta onhan silläkin joko pallit tai pimpsa...
Missä muuten on pingviinin pallit?
Miksi muuten Roope kirjoitti henkilöstä, joka syyttää häntä seksuaaliseen tekoon pakottamisesta? Siinä lukisi nainen syyttää jos kyseessä olisi nainen 🤔
Olen saanut tiedon, että minua vastaan on nostettu syyte nimikkeellä "pakottaminen seksuaaliseen tekoon". Syyte liittyy minun ja toisen aikuisen välillä 2015 tapahtuneisiin asioihin.
Ajankohta syytteelle on kieltämättä jännä. Juuri kun on ilmoitettu Roopen tulevasta vauvasta. Vaikka tähän asti on oltu vuosia hiljaa.
Vierailija kirjoitti:
Olen saanut tiedon, että minua vastaan on nostettu syyte nimikkeellä "pakottaminen seksuaaliseen tekoon". Syyte liittyy minun ja toisen aikuisen välillä 2015 tapahtuneisiin asioihin.
Tuossahan viitataan yksinomaan toisen osapuolen ikään, ei millään tavalla sukupuoleen.
Vierailija kirjoitti:
Itse koin tuon "aikuisen" vain viestinä, että alaikäisiin ei ole sekaantunut.
Enemmän kiinnostaa montako kilometriä aitaa Meksikon ja Yhdysvaltojen välille on rakennettu, ja kummallako puolella sinun pitäisi olla?