Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vuokranantaja jahkaa asunnon valinnasta ilmoittamista

Vierailija
28.12.2019 |

Tämä asunto olisi meille todella tärkeä. Hän roikottaa minua ja paria muuta hakijaa, kyselee kysymyksiä, eikä päätä kenet meistä haluaa vuokralaiseksi.

Hän olettaa että kaikki on irtisanoneet edelliset asuntonsa, niinkun olemmekin. Eli pitää muuttaa kaikilla 31.1. eikä varmaa asuntoa tiefossa. Itse onneksi sain vara-asunnon sukulaiselta varalle (en tietenkään kertonut tätä vuokranantajalle)

Mitä sitten käy jos hän nyt tyyliin yhtäkkiä vaikka 15.1. päättää että kenet hän haluaa? Loput jää sitten asunnotta? Meitä on ainakin 3 ketkä odottaa tietoa.. Puhelimella häntä ei saa kiinni, vastaa ainoastaan netin kautta asuntoilmoituksrn viesteihin, hyvin hitaasti

Miten toimisitte tässä? Aion vaatia häneltä ilmoituksen kaikille, että mikä on valinta

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vuokranantaja on ilmoittanut ilmoituksessa, että vuokralaiselta tarkistetaan onko maksuhäiriömerkintöjä, niin se voi viedä aikaa jos porukkaa on kovasti ollut kyselemässä ja jokaiselta on erikseen tarkistettava edellä mainittu.

Vierailija
2/9 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on niin tyhmä, että irtisanoo nykyisen asuntonsa ennen kuin on tieto uudesta (muuten kuin pakon edestä)? Ja mistä tiedät, että roikottaa kaikkia? Todennäköisesti on jo kertonut sille valitulle (et sinä), muttei ole jaksanut teille muille ilmoittaa asiasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaadi tosiaan, niin voit olla varma, että asunnon saa joku toinen.

Vierailija
4/9 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse kyllä vuokranantajana järjestäisin ryhmänäytön ja tapaisin henkilökihtaiaesti kaikki. Hakemusten ja luottotietojen tarkistuksen jälkeen soittaisin valitulle ja lopuille laittaisin viestiä.

Ihan varmaan kestää kommunikoida hitaasti netissä ja tarkistella kaikkien luottotietoja yksitellen sitä mukaa kun viestejä tulee ja jahkailla kaikkia ominaisuuksia. Ap

Vierailija
5/9 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on niin idiootti, että irtisanoo itse asuntonsa ennen kuin nimi on alla uudessa vuokrasopimuksessa?

Vierailija
6/9 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuokranantaja valitsee siis asuntoa, mutta miten se teihin liittyy kuuluu?

Vierailija
7/9 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asuntoja on yksi ja hakijoita neljä niin mitäpä veikkaat, jääkö osa ilman?

Vierailija
8/9 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vuokranantaja ja en ikinä kerro vuokralaisille valkkaamistani asunnoista, asukkaat kyllä saavat tiedon.

Vierailija
9/9 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No itse kyllä vuokranantajana järjestäisin ryhmänäytön ja tapaisin henkilökihtaiaesti kaikki. Hakemusten ja luottotietojen tarkistuksen jälkeen soittaisin valitulle ja lopuille laittaisin viestiä.

Ihan varmaan kestää kommunikoida hitaasti netissä ja tarkistella kaikkien luottotietoja yksitellen sitä mukaa kun viestejä tulee ja jahkailla kaikkia ominaisuuksia. Ap

Niin, sinä et selvästikään ymmärrä tai tiedä miten vuokranantajat toimivat.

Minulla vaihtui viime syksynä vuokralainen ja hakijoita oli yli 70 kun ilmoitus oli netissä, siinä tilaanteessa kaikkien henk.koht.

tapaamiset ja yhteydenotot heti ovat utopiaa.

Ei kenelläkään voi olla niin paljon aikaa ja tuo painostaminen ei johda mihinkään, päinvastoin antaa BV sinusta huonon kuvan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi neljä