Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tärkeä muistutus ihmisille!

Vierailija
07.01.2026 |

älkää koskaan koskeko toisen pyörätuoliin ilman lupaa! kysykää ensin tarvitseeko apua.

minulle kävi tänään niin. joku mies seurasi minua ja sitten yritti koskea pyörätuoliini sanomatta sanaakaan ja yritti selvästi varastaa ostokseni. onneksi osaan puolustaa itseäni. 

pyörätuoliin koskeminen ilman lupaa on sama kuin joku tulisi ja työntäisi teitä selästä!. 

olen liikunta rajoitteinen en avuton ja pyörätuoliin ei kosketa ellen itse pyydä apua. 

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä on.

T. Ilkeä rosmo.

Vierailija
2/43 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä on.

T. Ilkeä rosmo.

et ollut sinä.. enempää en voi sanoa koska sensuuri iskee.

arvata saattaa. .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko aapee muutenkin hieman kirjolainen? Tuohan on päivänselvä asia täysjärkisille. 

Vierailija
4/43 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se siihen sun pyörätuoliin koski jos tavarat meinasi varastaa. On sulla noloja juttuja.

Vierailija
5/43 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinä aapee yleistät tän sun asian koskemaan kaikkia ihmisiä? Tosiasia on, että mieleltään rikolliset tekee rikoksia riippumatta siitä, mitä julistat täällä palstalla. Lisäksi rikolliset keskittyy rikoksiin. En usko, että tällä sivustolla saat kohderyhmäsi kuulolle.

Vierailija
6/43 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vie se rullatuolisi pois kulkuväylältä missä ihmiset kävelevät, saakelin vammainen. 

Jos pystyy kävelemään, pystyy myös helposti kiertämään pyörätuolin.

Vierailija
7/43 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatteletko, että aloitus on jotenkin tärkeä?

Tuolla kaupoissa on jos jonkin näköistä kulkijaa. Ihan omilla jaloillaan kulkevatkin joutuvat pitämään silmällä omia tavaroitaan/ostoskasseja jne.

Kerran mun ostoskassi vietiin kun lastenvaunun koriosassa oli ruokaostokset. Vein siis ensin pienen vauvan portaat ylös sisälle. Sitten hakemaan sitä vaunua, niin ostokset oli viety. Ei hissiä vaan luhtitalon portaat oli kotiin yksi kerros. Olin korkeintaan minuutin veks vaunuilta.

Vierailija
8/43 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kirjoitat kuin kehitysvammainen?

Vierailija
9/43 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootpa sä kärttyisällä päällä tänään. 

Vierailija
10/43 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sun tarvitse ihmisiä muistuttaa asiasta. Ihmiset tietää tuon muutenkin. Jopa rikollinen tietää, mutta rikollinen viis veisaa sun muistutuksista.

Tervetuloa todellisuuteen.

Vierailija
11/43 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrohan miten puolustit itseäsi?

Vierailija
12/43 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin kaveria saattamassa dösiksellä, kun joku mies riuskalla otteella kärräs mut dösään. Tapahtu niin nopeeta, että ihan änkkänä siellä menin pysäkin välin.

Kyllä kaveri jäi myös tuijottamaan, että heiii mitäs sä täällä?! Hetkeksi käänsi selän noustakseen dösään ja mä olinkin sitten siellä vastassa. 😄

Enkä mitenkään keskellä jalkakäytävää lojunut tuoleineni. Vaan katoksessa. Kai se mies luuli, että mä olen menossa, kun kamukin..

Tosiaan älkää koskeko ilman lupaa! Vaaratilanteitakin ollut, juuri dösään siirroissa.

Vierailija
13/43 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

selvästi paljon persuja liikenteessä

Vierailija
14/43 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olin kaveria saattamassa dösiksellä, kun joku mies riuskalla otteella kärräs mut dösään. Tapahtu niin nopeeta, että ihan änkkänä siellä menin pysäkin välin.

Kyllä kaveri jäi myös tuijottamaan, että heiii mitäs sä täällä?! Hetkeksi käänsi selän noustakseen dösään ja mä olinkin sitten siellä vastassa. 😄

Enkä mitenkään keskellä jalkakäytävää lojunut tuoleineni. Vaan katoksessa. Kai se mies luuli, että mä olen menossa, kun kamukin..

Tosiaan älkää koskeko ilman lupaa! Vaaratilanteitakin ollut, juuri dösään siirroissa.

Aika hauska tapaus. Voin kuvitella tilanteesi sieluni silmin.

Vierailija
15/43 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vie se rullatuolisi pois kulkuväylältä missä ihmiset kävelevät, saakelin vammainen. 

taitaa sulla olla aika pieni sielu ja pieni muna, kun pitää liikunta rajoitteisia pilkata.

sun ei pitäisi olla ihmisten ilmoilla ollenkaan

Vierailija
16/43 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinä möläytät typeriä?

Vierailija
17/43 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko aapee muutenkin hieman kirjolainen? Tuohan on päivänselvä asia täysjärkisille. 

itseasiassa olen mitä sitten? eipä ollut itsensäänselvys sille ma mu lle.. naisena tuollaisessa tilanteessa ahdistuu 

Vierailija
18/43 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

koska olen kehitysvammainen? onko se laitonta? sattuuko sieluusi kun kehitysvammainen kirjoittaa täällä.

ei täällä kirjoita kun mielisairaat ja vammaiset kumpaa sinä itse olet?

Vierailija
19/43 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

selvästi paljon persuja liikenteessä

oli kyllä siellä toisessa päässä..

Vierailija
20/43 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajatteletko, että aloitus on jotenkin tärkeä?

Tuolla kaupoissa on jos jonkin näköistä kulkijaa. Ihan omilla jaloillaan kulkevatkin joutuvat pitämään silmällä omia tavaroitaan/ostoskasseja jne.

Kerran mun ostoskassi vietiin kun lastenvaunun koriosassa oli ruokaostokset. Vein siis ensin pienen vauvan portaat ylös sisälle. Sitten hakemaan sitä vaunua, niin ostokset oli viety. Ei hissiä vaan luhtitalon portaat oli kotiin yksi kerros. Olin korkeintaan minuutin veks vaunuilta.

luulisi että vammaiset saisi olla rauhassa. oneneksi puolustan itseäni paremmin kuin jaloilla kävelevä. on nimittäin pikkusen enempi voimaa mulla käsissä kun sulla ku käytän käsiäni jalkonani ja kuljen useita kilometrejä lumessakin. saa tulla koittaa rullaan sut varpaan paskaksi ja osaan käyttää tuolia niin että voitan. olen käynyt pyörätuoli itsepuolustus kurssin. olen ehkä vammainen, mutten avuton. pyörätuoli ei ole este vaan apuväline. 

en suostu olemaan mikään avuton luuseri ja se mies juoksi minua karkuun! hahahahahaha pelkuri

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kahdeksan