Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö eläkeläisiä yhtään hävetä imeä valtion tissiä vuosikymmenten ajan hautaan asti?

Vierailija
09.10.2026 |

Ja muiden maksamilla eläkemaksuilla katetaan nuokin kymmenet miljardit. 

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä, ajatteles niitä nuoria jotka on eläkkeellä koko ikänsä tekemättä töitä. 

Vierailija
2/4 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tukiensaajien pitäisi hävetä ei eläkeläisten. Eläkeläisillä on oikeus eläkkeeseen, he ovat sen työllään ansainneet. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tukiensaajien pitäisi hävetä ei eläkeläisten. Eläkeläisillä on oikeus eläkkeeseen, he ovat sen työllään ansainneet. 

Ei läheskään kaikki eläkeläiset ole koskaan tehnyt töitä.

Vierailija
4/4 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin valtion tissiä? Ei valtio maksa työeläkkeitä

Vierailija
5/4 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua hävetä. Minun eläkkeeni tulee maksamaan Varma, johon olen siihen mennessä kun eläkkeelle jään, 43 osan palkastani lahjoittanut.
Valtiolle olen vähintään miljoonan suorina veroina antanut ja välillisiä en edes osaa laskea.

M60

Vierailija
6/4 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

molemmat vanhemmat kuolivat sairauksiin ennen pääsyään eläkkeelle silti maksoivat siihen asti eläkemaksuja joita eivät päässeet koskaan käyttämään... se hävettää että tässä maassa heiltä siis vietiin rahat eivätkä koskaan saaneet niitä käyttää...

Vierailija
7/4 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne eläkeläiset ole tätä nykyistä järjestelmää keksineet, tämäkin osaltaan vaan todistaa miten tyhmiä poliitikot on, siksi koko poliittinen järjestelmä pitäisi lopettaa ja noin 20-30 asiantuntijaa tekee Suomen kannalta parhaat päätökset, tulisi jo valtavat säästöt tämän täysintolojenelättämisjärjestelmän lakkauttamisesta. 

Vierailija
8/4 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jään pian eläkkeelle 65v, enkä tule saamaan senttiäkään eläkettä valtiolta, kyllä sen maksaa mun työeläkevakuuttaja Varma.

Palkkani on tällä hetkellä n. 4100€ ja kun katson eläkeotetta, tulee eläke olemaan karvan verran yli 2000€.

Vierailija
9/4 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan hävetä.Miksi ihmeessä edes pitäisi?Olen työni tehnyt ja lapseni kasvattanut.Eikä heistä onneksi tullut tuommoista pösilöä kuin mitä aloittaja on😄😄😄

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä seitsemän