Eikö eläkeläisiä yhtään hävetä imeä valtion tissiä vuosikymmenten ajan hautaan asti?
Ja muiden maksamilla eläkemaksuilla katetaan nuokin kymmenet miljardit.
Kommentit (4)
Tukiensaajien pitäisi hävetä ei eläkeläisten. Eläkeläisillä on oikeus eläkkeeseen, he ovat sen työllään ansainneet.
Vierailija kirjoitti:
Tukiensaajien pitäisi hävetä ei eläkeläisten. Eläkeläisillä on oikeus eläkkeeseen, he ovat sen työllään ansainneet.
Ei läheskään kaikki eläkeläiset ole koskaan tehnyt töitä.
Miten niin valtion tissiä? Ei valtio maksa työeläkkeitä
Ei minua hävetä. Minun eläkkeeni tulee maksamaan Varma, johon olen siihen mennessä kun eläkkeelle jään, 43 osan palkastani lahjoittanut.
Valtiolle olen vähintään miljoonan suorina veroina antanut ja välillisiä en edes osaa laskea.
M60
molemmat vanhemmat kuolivat sairauksiin ennen pääsyään eläkkeelle silti maksoivat siihen asti eläkemaksuja joita eivät päässeet koskaan käyttämään... se hävettää että tässä maassa heiltä siis vietiin rahat eivätkä koskaan saaneet niitä käyttää...
Ei ne eläkeläiset ole tätä nykyistä järjestelmää keksineet, tämäkin osaltaan vaan todistaa miten tyhmiä poliitikot on, siksi koko poliittinen järjestelmä pitäisi lopettaa ja noin 20-30 asiantuntijaa tekee Suomen kannalta parhaat päätökset, tulisi jo valtavat säästöt tämän täysintolojenelättämisjärjestelmän lakkauttamisesta.
Jään pian eläkkeelle 65v, enkä tule saamaan senttiäkään eläkettä valtiolta, kyllä sen maksaa mun työeläkevakuuttaja Varma.
Palkkani on tällä hetkellä n. 4100€ ja kun katson eläkeotetta, tulee eläke olemaan karvan verran yli 2000€.
Ei todellakaan hävetä.Miksi ihmeessä edes pitäisi?Olen työni tehnyt ja lapseni kasvattanut.Eikä heistä onneksi tullut tuommoista pösilöä kuin mitä aloittaja on😄😄😄
Niinpä, ajatteles niitä nuoria jotka on eläkkeellä koko ikänsä tekemättä töitä.