Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälainen olisi unelmakotisi?

Vierailija
28.12.2019 |

Kuvaile

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komerossa asuisi kodinhoitaja.

Vierailija
2/24 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen johon mulla olisi varaa käyttökustannuksiin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon tilaa. Kuntoiluhuone, verstas ja työhuone muiden huoneiden lisäksi.

Vierailija
4/24 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kartanotyylinen talo olisi unelmieni talo. Ympäristö brittityylinen, kauniita puutarhoja, ruusupensaita, köynnöksiä, puroja joiden yli vanhanaikainen puusilta, pensasaitojen ympäröimiä kyläteitä, poukamia, kallioita. Maisema kuin jostain brittielokuvasta.

Vierailija
5/24 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmio Ullanlinnassa tai Kaartinkaupungissa. Hieno, arvokkaan kaunis talo ja samanlainen asunto minulla.

Vierailija
6/24 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peppi Pitkätossumainen talo, jossa saa olla hieman vinksin vonksin, eriparikupit ei haittaisi. Hieman villiintynyt puutarha käkkyräpuineen, kukkineen, omena ja kirsikkapuineen. Hieman satumainen miljöö. Ankkoja ja kanoja tepastelemassa pihalla.

Vierailija
7/24 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaalea vanhempi puutalo. Terverunkoinen. Tulipesiä ja sauna. Iso tontti takorautaa ympärillä. Omenapuunkäkkyröitä joita poltella.

Onnellinnen, ystävällinen ja rakkaudentäyteinen.

Vaikka ulkona miten vihmoisi...

Naapureina oikeesti kivoja tyyppejä. Koiria ja kissoja myös.

Kotona puuta ja siistiä. Ei yhtään turhaa juttua tai krääsää.

Koikku, minä ja lapsi kateltais puoliunessa tulen tarinaa.

Vierailija
8/24 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha, vähintään satavuotias hirsitalo suunnilleen täällä, missä asun. Pihassa talli ja sijainti sellainen, että pääsee helposti maastoon. Asun rintamamiestalossa, tää ei oo tarpeeksi vanha.

Vierailija
9/24 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punainen tupa ja perunamaa. En tarvitsisi paljoa tilaa, mutta omalle pihalle viljelymahdollisuuksia.

Vierailija
10/24 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Komerossa asuisi kodinhoitaja.

Ja salarakas ja qourmet kokki. Mitkä korvautuu mulla ainakin imurilla, dildolla ja yleiskoneella. 😂

Vierailija
11/24 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyinen asuntoni. Pihallinen kaksio metsän ja palveluiden läheisyydessä. 

Vierailija
12/24 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kartanotyylinen talo olisi unelmieni talo. Ympäristö brittityylinen, kauniita puutarhoja, ruusupensaita, köynnöksiä, puroja joiden yli vanhanaikainen puusilta, pensasaitojen ympäröimiä kyläteitä, poukamia, kallioita. Maisema kuin jostain brittielokuvasta.

Minulla melkein sama, minä ottaisin vain avomerimaiseman tuohon päälle. Olisiko edes mahdollista todellisuudessa?

Vierailija
13/24 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtameren rannalla hulppea rantatalo.

Vierailija
14/24 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku, jonka pohjaideana on luontoystävällinen geodeettinen kupoli.

Vierailija
15/24 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupungin keskustassa oleva upouusi ylimmän kerroksen kolmio, jossa on neliöitä lähes sata. Kaksi tilavaa makuuhuonetta, isot kaapit tai vaatehuoneet, osittain erillinen keittiö, kunnollinen ruokailutila, johon mahtuu iso ruokapöytä. Kylppärissä olisi erillinen tila pyykkihuollolle. Tilava, laistettu parveke, josta näkymä vesistöön. Sadan metrin päässä isohko kauppakeskus, jossa ruokakaupan lisäksi on apteekki ja ruokaravintola. Tuossa pärjäisi vanhuusvuodetkin.

Vierailija
16/24 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moderni hirsitalo, ulkoa musta, sisältä vaalea. Paljon isoja ikkunoita, selkeää ja linjakasta mutta kuitenkin kodikasta ja tunnelmallista.

Vierailija
17/24 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen aina pitänyt majakoista, varsinkin vanhanajan majakoista. Olisi kiva asua majakassa.

Vierailija
18/24 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha arvoasunto, kalanruotolattia, pari ovia korkeat huoneet tulisija, erkkeri, leveät ikkunalaudat, isot ikkunat, merinäköala, ranskalaisen ja tavallinen parveke..

Vierailija
19/24 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesät haluaisin asua Tove Jansson tyylisellä ulkoluodolla modernissa matalahkossa tummahkossa talossa. Talvet vaikkapa kattohuoneistossa Pariisissa.

Vierailija
20/24 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle riittäisi pieni söpö asunto, en kaipaa kauheasti tilaa. Mutta hiljaista pitäisi olla, ei saa kuulua äänet naapurista eikä mitään laitteiden pörinöitä. Tunnelmallinen, rauhallinen, kotoisa. Ja ehdottomasti kauniit näkymät ikkunasta. Ei mitään parkkipaikkaa tai roskakatosta tai Salea.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kolme