Minkälainen olisi unelmakotisi?
Kommentit (24)
Sellainen johon mulla olisi varaa käyttökustannuksiin.
Paljon tilaa. Kuntoiluhuone, verstas ja työhuone muiden huoneiden lisäksi.
Kartanotyylinen talo olisi unelmieni talo. Ympäristö brittityylinen, kauniita puutarhoja, ruusupensaita, köynnöksiä, puroja joiden yli vanhanaikainen puusilta, pensasaitojen ympäröimiä kyläteitä, poukamia, kallioita. Maisema kuin jostain brittielokuvasta.
Kolmio Ullanlinnassa tai Kaartinkaupungissa. Hieno, arvokkaan kaunis talo ja samanlainen asunto minulla.
Peppi Pitkätossumainen talo, jossa saa olla hieman vinksin vonksin, eriparikupit ei haittaisi. Hieman villiintynyt puutarha käkkyräpuineen, kukkineen, omena ja kirsikkapuineen. Hieman satumainen miljöö. Ankkoja ja kanoja tepastelemassa pihalla.
Vaalea vanhempi puutalo. Terverunkoinen. Tulipesiä ja sauna. Iso tontti takorautaa ympärillä. Omenapuunkäkkyröitä joita poltella.
Onnellinnen, ystävällinen ja rakkaudentäyteinen.
Vaikka ulkona miten vihmoisi...
Naapureina oikeesti kivoja tyyppejä. Koiria ja kissoja myös.
Kotona puuta ja siistiä. Ei yhtään turhaa juttua tai krääsää.
Koikku, minä ja lapsi kateltais puoliunessa tulen tarinaa.
Vanha, vähintään satavuotias hirsitalo suunnilleen täällä, missä asun. Pihassa talli ja sijainti sellainen, että pääsee helposti maastoon. Asun rintamamiestalossa, tää ei oo tarpeeksi vanha.
Punainen tupa ja perunamaa. En tarvitsisi paljoa tilaa, mutta omalle pihalle viljelymahdollisuuksia.
Vierailija kirjoitti:
Komerossa asuisi kodinhoitaja.
Ja salarakas ja qourmet kokki. Mitkä korvautuu mulla ainakin imurilla, dildolla ja yleiskoneella. 😂
Nykyinen asuntoni. Pihallinen kaksio metsän ja palveluiden läheisyydessä.
Vierailija kirjoitti:
Kartanotyylinen talo olisi unelmieni talo. Ympäristö brittityylinen, kauniita puutarhoja, ruusupensaita, köynnöksiä, puroja joiden yli vanhanaikainen puusilta, pensasaitojen ympäröimiä kyläteitä, poukamia, kallioita. Maisema kuin jostain brittielokuvasta.
Minulla melkein sama, minä ottaisin vain avomerimaiseman tuohon päälle. Olisiko edes mahdollista todellisuudessa?
Valtameren rannalla hulppea rantatalo.
Joku, jonka pohjaideana on luontoystävällinen geodeettinen kupoli.
Kaupungin keskustassa oleva upouusi ylimmän kerroksen kolmio, jossa on neliöitä lähes sata. Kaksi tilavaa makuuhuonetta, isot kaapit tai vaatehuoneet, osittain erillinen keittiö, kunnollinen ruokailutila, johon mahtuu iso ruokapöytä. Kylppärissä olisi erillinen tila pyykkihuollolle. Tilava, laistettu parveke, josta näkymä vesistöön. Sadan metrin päässä isohko kauppakeskus, jossa ruokakaupan lisäksi on apteekki ja ruokaravintola. Tuossa pärjäisi vanhuusvuodetkin.
Moderni hirsitalo, ulkoa musta, sisältä vaalea. Paljon isoja ikkunoita, selkeää ja linjakasta mutta kuitenkin kodikasta ja tunnelmallista.
Minä olen aina pitänyt majakoista, varsinkin vanhanajan majakoista. Olisi kiva asua majakassa.
Vanha arvoasunto, kalanruotolattia, pari ovia korkeat huoneet tulisija, erkkeri, leveät ikkunalaudat, isot ikkunat, merinäköala, ranskalaisen ja tavallinen parveke..
Kesät haluaisin asua Tove Jansson tyylisellä ulkoluodolla modernissa matalahkossa tummahkossa talossa. Talvet vaikkapa kattohuoneistossa Pariisissa.
Minulle riittäisi pieni söpö asunto, en kaipaa kauheasti tilaa. Mutta hiljaista pitäisi olla, ei saa kuulua äänet naapurista eikä mitään laitteiden pörinöitä. Tunnelmallinen, rauhallinen, kotoisa. Ja ehdottomasti kauniit näkymät ikkunasta. Ei mitään parkkipaikkaa tai roskakatosta tai Salea.
Komerossa asuisi kodinhoitaja.