Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Gallup ylipainoisille: Mikä on sinun ylipainosi syy?

Vierailija
28.12.2019 |

Tunnistatko syyn ja oletko ajatellut tehdä asialle jotain?

Kommentit (105)

Vierailija
1/105 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liiallinen oluen juonti ja pizzan syönti. Nämä on saatu hallintaan mutta läski tuntuu kasvattaneen  juuret.

Vierailija
2/105 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liiallinen syöminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/105 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ruoka ja juoma sekä niiden liiallinen käyttö.

Vierailija
4/105 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaus. Kukaan ei usko. Yritän hoitaa sairautta.

Vierailija
5/105 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon usein viinaa ja syön sipsejä.

Vierailija
6/105 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön liikaa kulutukseen nähden. Tykkään myös ihan liikaa hyvästä ruisleivästä ja juustoista. Lapsuudessa opetettiin tunnesyömiseen ja siitä pois oppiminen on hirveän vaikeaa. Jatkossa en enää piilota tunteita syömällä vaan sanon ne ääneen vaikka jotkut siitä pahastuukin.

Vierailija
7/105 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahingossa lihosin, liikunta jäi.

Vierailija
8/105 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiskuus ja ruoka on liian hyvää...

Vierailija
9/105 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perinnöllisyys

Jo 3x laihduttanut yli 30kg, tulee takaisin.

Lapsena ja nuorena olin todella laiha. Yli 40v paino alkoi nousta

Vierailija
10/105 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät viinit ja kalliit juustot. #eliittiläski?

Vierailija
11/105 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stressi ja unettomuus. Tunnistan syyt, mutta en pysty poistamaan niitä. Olen aikaisemminkin kyennyt laihduttamaan, kun elämäntilanne on ollut helpompi, ja toivon että sellainen tilanne tulee vielä.

Vierailija
12/105 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulukiusaamisesta johtuva syömishäiriö. Nuorena laihdutin koko ajan, nyt voin olla töissä 12 tuntia syömättä ja sitten kun tulen kotiin niin ahmin. Vaikka oksentelen ja liikun niin kai ne kerran päivässä ahmimisesta tulevat kalorit juuttuvat elimistöön.

Vierailija
13/105 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsuuden traumat mm. hyväksikäyttö. Edes terapia ei ole auttanut enkä ole päässyt syömishäiriöstä eroon.

Vierailija
14/105 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön liikaa kulutukseen nähden. Olen yrittänyt rajoittaa annoskokoja, mutta en valitettavasti aina pysty. Sen verran on edistystä tapahtunut, että lihominen on loppunut. Vielä kun saisi painon laskusuuntaan niin hyvin ettei satunnaiset repsahdukset kumoaisi kaikkia tuloksia.

Vierailija
15/105 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liika syöminen. Olen lapsesta asti rakastanut syömistä ja syönyt jo silloin rekkamiehen annoksia ja ikinä en ole niin täynnä ettei voisi syödä annosta loppuun. Jotenkin pitäisi päästä ajatuksesta, että jään jostain paitsi, jos en syö kaikkea mahdollista mahdollisimman paljon, ehkä terapiasta olisi apua.

Vierailija
16/105 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään tehdä hyvää ruokaa, joka sisältää juustoja. Ja sitten viini ja olut. Liian vähän liikuntaa. Siinäpä se 😋

Lasten syntymien jälkeen palauduin enkä nuorempana ollut paljoa ylipainoinen. 40 kun tuli täyteen, niin alamäki alkoi 😆

N49

Vierailija
17/105 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaus ja siihen lisättynä stressi ja unettomuus. Olen yrittänyt laihduttaa, mutta paino ei putoa hoitamatta syitä.

Vierailija
18/105 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli liikkumattomuuden, herkkujen syönnin ja painonnousua aiheuttavan lääkkeen yhdistelmä. En uskonut voivani laihtua lääkkeen takia, mutta niin vain lähti 7 kg kun aloitin liikunnan ja säännöllistin syömiset. :) Nyt vielä toiset 7 kg jäljellä niin olen normaalipainossa.

Vierailija
19/105 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaus. Ja tätä syytä ei moni valitettavasti halua uskoa.

Toivottavasti lääkitys saa painon laskemaan.

Vierailija
20/105 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen täyspäiväistä työviikkoa ja tämän lisäksi opiskelen 25 tuntia viikko. Pidän opiskellessa vireystasoa mussuttamalla kaikkea turhaa. Lisäksi isäni kuoli kesällä ja äiti joutuu auttamaan paljon.

Liikunnalle ei jää aikaa, eikä juuri millekään muulle. Opinnot ovat ohi puolen vuoden päästä ja pääsen palaamaan normi arkeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi viisi