Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Testasin tinderiä, karut tulokset

Vierailija
26.12.2019 |

Olin omilla kuvilla joita oli useita ja mietityllä profiilitekstillä noin 6kk tinderissä, mätchejä ei tullut kuin pari ja niidenkin kanssa keskustelua ei syntynyt.

Poistin profiilin eilen illalla. Annoin profiilitekstin olla samana ja pistin yhden ainoan kuvan jossa on joku ulkomaalainen itse otetussa selfiessä. Kuva on juuri sellainen mitä naiset neuvoo ettei sellaisia itse otettuja hutaisuja, mutta Huom! kyseinen mies on komea.

Arvatkaa miltä tinder näyttää nyt 12h jälkeen. Mätsejä on jo 6 ja tykkäyksiä tinder näyttää 100+. Pari naista on jo laittanut itse viestiäkin (joihin en tietenkään vastaa koska en ole kuvan mies).

Halusin vain testata tällä, että onko tinderissä vain komeudella merkitystä. Valitettavasti se näyttää vain merkitsevän.

Rumana/tavismiehenä ei kannata todellakaan mennä tinderiin.

M37

Kommentit (180)

Vierailija
121/180 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten miehille voi tulla yllätyksenä kerta toisensa jälkeen, että komeus on erittäin positiivinen asia? Miten se on mahdollista? Luuletteko miehet ihan tosissanne olevanne samalla viivalla kalsarimallien kanssa, vaikka itsellänne on kelmeä, muodoton naama ja kroppa, pottunokka ja ohuet, värittömät hiukset? Sitäkö aloittaja luuli? Että tavallisena miehenä olisit tasan yhtä suosittu kuin komea mies?

On miehillä ainakin itseluottamus kohdallaan, ei voi muuta sanoa.

No mulla ei ainakaan itseluottamusta ole nykyään enää ollenkaan. Tinderöinti vain pahensi asiaa.

M37

Siltä se tuntuu nyt, kun suuret luulot itsestäsi osoittautuivat vääriksi. Kuvittelit että olisit yhtä suosittu kuin todella hyvän näköinen mies ja nyt olet aivan tyrmistynyt kun todellisuus iski päin naamaa. Ryve hetki itsesäälissä ja sitten ehkä hyväksyt sen, että et ole suosittu mies. Sitten voit yrittää uudelleen ja tyytyä niihin muutamiin naisiin, jotka sinusta kiinnostuvat.

En käsitä sinua. En minä tarvitse mitään testiä jonkun ulkomaisen kaunottaren kuvalla tietääkseni, että hänen kuvallaan saisin sata kertaa enemmän kiinnostuneita miehiä haalittua. Minun näköiseni naisen pitää itse olla aktiivinen enkä minä sitä ala itkeä.

No en tosiaan ole luullut olevani suosittu. Ei minusta ole naiset olleet kiinnostuneet koskaan. Ihmettelin vain onko profiilissani jotain väärin kun en mätseja saa. Tuolla komean miehen huonolla selfiellä sain selville ettei profiilissani ollut muuta vikaa kuin oma ulkonäköni, eli en voi parantaa profiiliani mitenkään.

Täälläkin av:lla kun aina naiset neuvoo panostamaan profiiliin niin todistin ettei sillä ole oikeasti mitään väliä.

M37

Etkö muka voi ottaa parempia kuvia? Aika luimun näköinen saa olla, ettei kuvista saisi hyviä. Hyvä tyyli pelastaa paljon.

Niin hyvät on yritetty laittaa kuin mahdollista. Ammattilaisen ottamat kuvat on vielä kokeilematta, en taida siihen lähteä. Vaikea sitä on rumasta saada komeaa.

M37

Eli huijaat kyllä mielelläsi muiden kuvilla, mutta et panosta kuviin jotka ovat rehellisesti omiasi. Tulit testilläsi siihen johtopäätökseen, että vain ulkonäöllä on merkitystä. Kuitenkin kieltäydyt tekemästä mitään parantaaksesi sitä ainutta asiaa, joka voisi auttaa.

Ihan kuin haluaisit tietoisesti minimoida menestyksen mahdollisuudet mutta kuitenkin haluat samaan aikaan valittaa menestyksen puutteesta. Vaikuttaa tosi hyödyttömältä toiminnalta.

Vierailija
122/180 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla sporttisena, hoikkana, sirona, pitenemään, naisellisena, blondia, miehet etsivät vain seksiä.

Urheilen, ja se näkyy kropassa. Olen myös suht rasvaton.

Saan aina kuulla Tinder - miehiltä miltä keho ja naama näyttää. ( minulla on isot, siniset silmät, vaalea pitkä tukka, ja täyteläiset isot huulet)

Olen kuulemma söpö, seksikäs jne.

Mutta Tinder-miehet hakevat vain seksiä. Olen nelikymppinen, mukava, iloinen, älykäs nainen. Minun ikähaarukassa olen vain kaunis seksiobjekti. Se turhauttaa.

Minua ärsyttää, jos joku kommentoi (kehuu) ensimmäisenä ulkonäköäni. Tiedän kyllä miltä näytän, ei sitä tarvitse mulle kertoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/180 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tinderiin pakkautuu naisten "parhaimmisto" ja kaiken näköiset miehet. Vähemmän viehättävät naiset eivät halua sinne tulla, sillä useat heistä ovat jo saaneet kuulla mitä mieltä miehet ovat heidän ulkonäöstään.

Tämä on itse asiassa erittäin hyvä huomio.

Miehet eivät ole samalla tavalla tietoisia ulkonäkönsä merkityksestä kuin naiset. Aloittaja on hyvä esimerkki: tavallisen näköinen mies tarvitsee erillisen testin uskoakseen, että komea mies on häntä suositumpi. Kaikille naisille on itsestään selvää, että kaunis nainen on suositumpi.

Testasin kylläkin, että jos se komeakaan ei saa mätsejä niin profiilitekstissä on jotain vikaa, mutta ei siinä vikaa ollut. Kyllä minä edelleenkin tiesin ennestään etten ole komea.

Näkeehän sen tuolla oikeassakin elämässä.

M37

Jos tuo selitys olisi totta, olisit kokeillut vaihtaa tekstiä etkä kuvaa.

Olen kokeillut vaikka minkälaista tekstiä. Lukenut ohjeita minkälainen on hyvä profiili jne. Täältäkin on naisten neuvoja kokeiltu.

M37

Joten?

Joten mitä?

M37

Kai sinulla jokin pontti oli tiedotteessasi?

Vastasin kommentoijalle profiilin teksti asiaan niin eikö siinä ollut jo pointtia.

M37

Vierailija
124/180 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten miehille voi tulla yllätyksenä kerta toisensa jälkeen, että komeus on erittäin positiivinen asia? Miten se on mahdollista? Luuletteko miehet ihan tosissanne olevanne samalla viivalla kalsarimallien kanssa, vaikka itsellänne on kelmeä, muodoton naama ja kroppa, pottunokka ja ohuet, värittömät hiukset? Sitäkö aloittaja luuli? Että tavallisena miehenä olisit tasan yhtä suosittu kuin komea mies?

Kyllä miehet tuon tietävät.

Osalle tulee yllätyksenä nämä:

1. Tavismiehellä ja rumalla miehellä ei ole juuri mitään eroa. Kumpikaan ei saa matcheja. On kolme miesten luokkaa: kalsarimallit, top 11,5% miehet, ja loput (kts. Tinderin omat tilastot).

2. Profiilitekstillä on niin vähän merkitystä. Miehet kyllä tietävät ettei tavismies saa millään profiilitekstillä kaunista naista. Kuten 121212 on opettanut, tasot katsotaan aina ensin. Mutta esim. komea mies joka testasi saako Tinderissä naisia jos ulkonäkö on luokkaa kalsarimalli mutta luonne on idiootti ja taustalla on tuore tuomio lapsiin sekaantumisesta, sai matcheja vaikka kuinka paljon ja naiset ehdottivat heti tapaamista.

3. Kuinka paljon rimaa pitäisi laskea. Tavismies joka on tottunut deittailemaan normaalipainoisia ja kivoja tavisnaisia jotka eivät ole kaunottareita tai fitnesskissoja, huomaakin että omaa Tinder-tasoa vastaavatkin roimasti ylipainoiset, mt-ongelmaiset ikisinkkunaiset joilla ei ole elämänhallinta kunnossa. Tavisnainen kun saa matcheja niiltä top 11,5% miehiltä ja mahdollisesti myös kalsarimalleilta.

Tarvitset ihan huikean määrän prosentteja, tilastoja ja teorioita kyetäksesi käsittelemään sitä faktaa, että et olekaan niin haluttava mies kuin äitisi väitti.

Femcelillä meni tunteisiin ja asiallisella argumentoinnilla lähdettiin purkamaan väitettä. Seuraavaksi varmaan toteat, että eipä ole ihme ettet naista saa ja pillua tuskin tulet koskaan näkemään. Sitten voitkin mennä seuraavaan ketjuun huutamaan, että miksi naisia kohdellaan pelkkinä reikinä!

Kun en vain ymmärrä teidän miesten ulinaa. Jos syntyy rumilla kasvoilla, huonolla pituudella, pötkylällä keholla jne. niin kompensoikaa jollain muulla.

Niinhän ne muutkin rumilukset tekee eikä näytä olevan naisseurasta puutetta. Ties mitkä Hjallisharkimotkin saa isolla rahakasalla ostettua parikymppisiä tyttöjä.

Niin millä tavalla kompensoidaan? Ei auta monipuoliset yliopisto-opinnot, musiikkiharrastus eikä liikuntaharrastukset. Mä luulen vähän, että jos ulkonäkö on alle jonkin riman, ei sitä voi mitenkään kompensoida

ohis

No ei kirjoittaja varmaan sitä tarkoittanutkaan, että ruma pystyy niin paljon kompensoimaan että olisi yhtä kiinnostava kuin poikkeuksellisen komea mies. Mutta omiin vahvuuksiin kannattaa keskittyä. Kiinnostuneita ei löydy viittä sataa, mutta viisi saattaa löytyä.

Se vain miehet on valitettavasti niin, että naisille miehen ulkonäkö merkitsee ihan yhtä paljon kuin miehille naisen. Komea mies on aina ollut ja tulee aina olemaan paljon useampien naisten suosiossa kuin tavallisen näköinen.

Jännä on se, kuinka miehet saavat tällaisia vastauksia mutta jos ongelman ilmaisisi naispuolinen henkilö, olisi suhtautuminen ihan erilaista. Olen siis nainen itsekin, en mikään "uli". Olen vain tehnyt tällaisen havainnon.

Vierailija
125/180 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä oot liian vanha tinderiin! Sun saldo johtuu siitä! Mee setä vaikka paritanssi kurssille pokaileen mammoi!

37v miehellä on paljon paremmat saumat Tinderissä kuin nuorella miehellä.

Ei niin että ne olisi sittenkään hyvät.

No ei todellakaan ole. 37-vuotias mies kelpaa parhaillaankin 30-vuotiaalle naiselle. 30-vuotiaista naisista suurin osa on vasta ensimmäisellä kierroksella perustamassa perhettä, joten siellä mahdollisuudet ovat huonot. Eli todennäköisesti sopivia pariutumiskumppaneita ovat noin 35-vuotiaat naiset. 35-vuotiaat naiset eivät käytä tinderiä, eli setä hakee kumppania täysin väärästä paikasta

Kaikenikäiset käyttävät Tinderiä, urpo.

Vierailija
126/180 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tinderiin pakkautuu naisten "parhaimmisto" ja kaiken näköiset miehet. Vähemmän viehättävät naiset eivät halua sinne tulla, sillä useat heistä ovat jo saaneet kuulla mitä mieltä miehet ovat heidän ulkonäöstään.

Tämä on itse asiassa erittäin hyvä huomio.

Miehet eivät ole samalla tavalla tietoisia ulkonäkönsä merkityksestä kuin naiset. Aloittaja on hyvä esimerkki: tavallisen näköinen mies tarvitsee erillisen testin uskoakseen, että komea mies on häntä suositumpi. Kaikille naisille on itsestään selvää, että kaunis nainen on suositumpi.

Testasin kylläkin, että jos se komeakaan ei saa mätsejä niin profiilitekstissä on jotain vikaa, mutta ei siinä vikaa ollut. Kyllä minä edelleenkin tiesin ennestään etten ole komea.

Näkeehän sen tuolla oikeassakin elämässä.

M37

Jos tuo selitys olisi totta, olisit kokeillut vaihtaa tekstiä etkä kuvaa.

Olen kokeillut vaikka minkälaista tekstiä. Lukenut ohjeita minkälainen on hyvä profiili jne. Täältäkin on naisten neuvoja kokeiltu.

M37

Joten?

Joten mitä?

M37

Kai sinulla jokin pontti oli tiedotteessasi?

Vastasin kommentoijalle profiilin teksti asiaan niin eikö siinä ollut jo pointtia.

M37

Et vastannut vaan aloit puhua eri asiasta.

Vierailija
127/180 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä oot liian vanha tinderiin! Sun saldo johtuu siitä! Mee setä vaikka paritanssi kurssille pokaileen mammoi!

No ei todellakaan ole. 37-vuotias mies kelpaa parhaillaankin 30-vuotiaalle naiselle. 30-vuotiaista naisista suurin osa on vasta ensimmäisellä kierroksella perustamassa perhettä, joten siellä mahdollisuudet ovat huonot. Eli todennäköisesti sopivia pariutumiskumppaneita ovat noin 35-vuotiaat naiset. 35-vuotiaat naiset eivät käytä tinderiä, eli setä hakee kumppania täysin väärästä paikasta

Kaikenikäiset käyttävät Tinderiä, urpo.

Juuujuuu, te yli 30-vuotiaat ootte ihan mukana tässä sosiaalisen median kehityksessä, hyvin menee. ;)

Vierailija
128/180 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1. Tavismiehellä ja rumalla miehellä ei ole juuri mitään eroa. Kumpikaan ei saa matcheja. On kolme miesten luokkaa: kalsarimallit, top 11,5% miehet, ja loput (kts. Tinderin omat tilastot).

2. Profiilitekstillä on niin vähän merkitystä. Miehet kyllä tietävät ettei tavismies saa millään profiilitekstillä kaunista naista. Kuten 121212 on opettanut, tasot katsotaan aina ensin. Mutta esim. komea mies joka testasi saako Tinderissä naisia jos ulkonäkö on luokkaa kalsarimalli mutta luonne on idiootti ja taustalla on tuore tuomio lapsiin sekaantumisesta, sai matcheja vaikka kuinka paljon ja naiset ehdottivat heti tapaamista.

3. Kuinka paljon rimaa pitäisi laskea. Tavismies joka on tottunut deittailemaan normaalipainoisia ja kivoja tavisnaisia jotka eivät ole kaunottareita tai fitnesskissoja, huomaakin että omaa Tinder-tasoa vastaavatkin roimasti ylipainoiset, mt-ongelmaiset ikisinkkunaiset joilla ei ole elämänhallinta kunnossa. Tavisnainen kun saa matcheja niiltä top 11,5% miehiltä ja mahdollisesti myös kalsarimalleilta.

Tarvitset ihan huikean määrän prosentteja, tilastoja ja teorioita kyetäksesi käsittelemään sitä faktaa, että et olekaan niin haluttava mies kuin äitisi väitti.

Femcelillä meni tunteisiin ja asiallisella argumentoinnilla lähdettiin purkamaan väitettä. Seuraavaksi varmaan toteat, että eipä ole ihme ettet naista saa ja pillua tuskin tulet koskaan näkemään. Sitten voitkin mennä seuraavaan ketjuun huutamaan, että miksi naisia kohdellaan pelkkinä reikinä!

Kun en vain ymmärrä teidän miesten ulinaa. Jos syntyy rumilla kasvoilla, huonolla pituudella, pötkylällä keholla jne. niin kompensoikaa jollain muulla.

Niinhän ne muutkin rumilukset tekee eikä näytä olevan naisseurasta puutetta. Ties mitkä Hjallisharkimotkin saa isolla rahakasalla ostettua parikymppisiä tyttöjä.

Niin millä tavalla kompensoidaan? Ei auta monipuoliset yliopisto-opinnot, musiikkiharrastus eikä liikuntaharrastukset. Mä luulen vähän, että jos ulkonäkö on alle jonkin riman, ei sitä voi mitenkään kompensoida

ohis

No ei kirjoittaja varmaan sitä tarkoittanutkaan, että ruma pystyy niin paljon kompensoimaan että olisi yhtä kiinnostava kuin poikkeuksellisen komea mies. Mutta omiin vahvuuksiin kannattaa keskittyä. Kiinnostuneita ei löydy viittä sataa, mutta viisi saattaa löytyä.

Se vain miehet on valitettavasti niin, että naisille miehen ulkonäkö merkitsee ihan yhtä paljon kuin miehille naisen. Komea mies on aina ollut ja tulee aina olemaan paljon useampien naisten suosiossa kuin tavallisen näköinen.

Jännä on se, kuinka miehet saavat tällaisia vastauksia mutta jos ongelman ilmaisisi naispuolinen henkilö, olisi suhtautuminen ihan erilaista. Olen siis nainen itsekin, en mikään "uli". Olen vain tehnyt tällaisen havainnon.

Mikä sinun mielestäsi oli tässä se ongelma?

Vierailija
129/180 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nosta ikärajaa itsesi ikäisiin ja itseäsi vanhempiin. Ja kas: saat enemmän matcheja!

Et voi valittaa naisen puutetta, jos lasket naisiksi vain alle 25-vuotiaat.

Mulla oli ikärajana 30-42

M37

Ei monet ton ikäiset naiset osaa käyttää älykännyköitä, joten ei ihme ettet saa paljoa matcheja.

Vierailija
130/180 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nosta ikärajaa itsesi ikäisiin ja itseäsi vanhempiin. Ja kas: saat enemmän matcheja!

M37

Miksi olet laittanut alaikärajan itseäsi seitsemän vuotta nuoremmaksi, mutta yläikärajan vain viisi vuotta vanhemmaksi? Yrität saada omaa tasoasi korkeamman naisen. Olet liian nirso. Nosta tuo yläikäraja vähintään 70 vuoteen. Muuten olet liian nirso, niin meille naisillekin aina sanotaan.

Vierailija
131/180 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mulla ei ainakaan itseluottamusta ole nykyään enää ollenkaan. Tinderöinti vain pahensi asiaa.

M37

Siltä se tuntuu nyt, kun suuret luulot itsestäsi osoittautuivat vääriksi. Kuvittelit että olisit yhtä suosittu kuin todella hyvän näköinen mies ja nyt olet aivan tyrmistynyt kun todellisuus iski päin naamaa. Ryve hetki itsesäälissä ja sitten ehkä hyväksyt sen, että et ole suosittu mies. Sitten voit yrittää uudelleen ja tyytyä niihin muutamiin naisiin, jotka sinusta kiinnostuvat.

En käsitä sinua. En minä tarvitse mitään testiä jonkun ulkomaisen kaunottaren kuvalla tietääkseni, että hänen kuvallaan saisin sata kertaa enemmän kiinnostuneita miehiä haalittua. Minun näköiseni naisen pitää itse olla aktiivinen enkä minä sitä ala itkeä.

No en tosiaan ole luullut olevani suosittu. Ei minusta ole naiset olleet kiinnostuneet koskaan. Ihmettelin vain onko profiilissani jotain väärin kun en mätseja saa. Tuolla komean miehen huonolla selfiellä sain selville ettei profiilissani ollut muuta vikaa kuin oma ulkonäköni, eli en voi parantaa profiiliani mitenkään.

Täälläkin av:lla kun aina naiset neuvoo panostamaan profiiliin niin todistin ettei sillä ole oikeasti mitään väliä.

M37

Etkö muka voi ottaa parempia kuvia? Aika luimun näköinen saa olla, ettei kuvista saisi hyviä. Hyvä tyyli pelastaa paljon.

Niin hyvät on yritetty laittaa kuin mahdollista. Ammattilaisen ottamat kuvat on vielä kokeilematta, en taida siihen lähteä. Vaikea sitä on rumasta saada komeaa.

M37

Eli huijaat kyllä mielelläsi muiden kuvilla, mutta et panosta kuviin jotka ovat rehellisesti omiasi. Tulit testilläsi siihen johtopäätökseen, että vain ulkonäöllä on merkitystä. Kuitenkin kieltäydyt tekemästä mitään parantaaksesi sitä ainutta asiaa, joka voisi auttaa.

Ihan kuin haluaisit tietoisesti minimoida menestyksen mahdollisuudet mutta kuitenkin haluat samaan aikaan valittaa menestyksen puutteesta. Vaikuttaa tosi hyödyttömältä toiminnalta.

Olen kyllä kaiken muun tehnyt mielestäni paitsi ne ammattilaisen kuvat. Silloinko olen ollut tekemättä mitään? Vaikea olla kyllä samaa mieltä.

M37

Vierailija
132/180 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M37

Mikset siispä nostaisi ikärajaa? Ja hymyiletkö kuvissasi? :)

Vierailija
133/180 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M37

Mikset siispä nostaisi ikärajaa? Ja hymyiletkö kuvissasi? :)

Jos oman ikäisistä ei suunnilleen löydy niin ehkä vain annan olla tämän homman. Hymyilin osassa, liekkö enemmän haittaa kuin hyötyä.

M37

Vierailija
134/180 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä jankkaamisia lukiessa ei voi kuin ajatella, että ihmiset todella ovat mielikuvituksettomuutensa ja laiskuutensa vankeja. Ilmeisesti monelle se, että joku sovellus on olemassa, tarkoittaa, että juuri sen sovelluksen kautta sitä seuraa sitten on saatava. Itketään, kun se yksi fiksaation kohteena oleva tapa seuran löytämiseen ei toimi ja itseään yritetään kilvan muuttaa jonkin sovelluksen toimintaideaan sopiviksi tuotteiksi... Herranjestas ihmiset, pysykää suosiolla vaan sinkkuina!

Vierailija
135/180 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen 41v.

Minusta ovat kiinnostuneet naiset ikähaarukassa 27-45v. Kiinnostuneita ei tietty ole paljon, koska en ole kalsarimalli vaan tavismies. Mutta joitain.

Alle kolmekymppiset toki siksi koska haluavat perheen, ja ei kovin yllättäen ovat hyvin kaukana fitnesskissoista. Hakevat siis luotettavaa miestä ja homman mentyä karille oman ikäisten kanssa, joustavat iästä.

Hoikkiin/kaunottariin tuossa ikäluokassa ei mahdollisuuksia. Ta nuorempiin vela-naisiin.

Ikäluokasta 35-45v voin hakea sopivia. Siis sellaisia joiden ulkonäkö miellyttää (ei tarvits olla missi, mutta hoikahko vartalo) ja kiinnostuksen kohteet täsmäävät.

Tinderissä kaikki nämä kaikki olisivat out of reach. Alle kolmekymppiset eivät katselisi näin paljon vanhempaa, hoikat ja perusnätit 35-45v naiset saisivat komeampiakin. Siis matcheiksi ja panoiksi. Parisuhteeseen ilmeisesti ei, koska livenä on eri tilanne.

Vierailija
136/180 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tämän takia en uskalla Tinderiin mennä. Alan vatvomaan / odottamaan / tuskailemaan....

Itse N40, ollut tovin ilman miestä, urheilullinen, kaverit kehuu nätiksi ja usuttaa etsimään seuraa...

Ja pahimmassa tapauksessa yritän liikaa enkä anna oikeaa kuvaa itsestäni... Kyttään tykkäyksiä ja niitä matcheja.

Varmaan annan oikeamman kuvan itsestäni kaupan maitohyllyllä, tuskailemassa päivän ruokalistaa tm.

Vierailija
137/180 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oisko vinkkejä millä kompensoidaan? Miljonääriksi en nyt taida pystyä muuttumaan.

M37

Mee salille.

Käyn jo salilla ja harrastan maastopyöräilyä sekä moottoripyöräilyä.

M37

Jos olet mun alueella niin vedin sut vasempaan ihan puhtaasti siksi etten kelpaisi sulle kumminkaan. Toki toisaalta säkin vedit mut vasemmalle joten se siitä.

Mistä teit tällaiset johtopäätökset? Kenet sitten pyyhit oikealle?

M37

Kaikki salillakävijät ja rikkaat moottoripyörän omistajat on ihan absurdisti mun tason yläpuolella. Pyyhin oikealle ihan tavallisia miehiä, en mitään sun kaltaisia rikkaita urheilullisia.

Vierailija
138/180 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder on saamattomien peräkammarin poikien ja tyttöjen lelu. Oikein pllunarominen sovellus.

Vierailija
139/180 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon ollut kalsarimallina enkä mäkään juuri saa mätchejä. Ja jos saan niin ne nyt ei ainakaan oo mitään lapsettomia parikymppisiä instabeibejä. (On tosi juttu)

Helppo tunnistaa naisen provo kun puhutaan lapsettomista parikymppisistä instabeibeistä.

Niin noh. täältähän juuri olen oppinut että vain sellaiset lasketaan naisiksi. Mutta juu, ne mätchit jotka tulee ovat kaikkia muuta kuin lapsettomia, kauniita ja nuoria. Jos niitä nyt siis edes on, useimmat päivät saldo on nolla.

Vierailija
140/180 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oisko vinkkejä millä kompensoidaan? Miljonääriksi en nyt taida pystyä muuttumaan.

M37

Mee salille.

Käyn jo salilla ja harrastan maastopyöräilyä sekä moottoripyöräilyä.

M37

Jos olet mun alueella niin vedin sut vasempaan ihan puhtaasti siksi etten kelpaisi sulle kumminkaan. Toki toisaalta säkin vedit mut vasemmalle joten se siitä.

Mistä teit tällaiset johtopäätökset? Kenet sitten pyyhit oikealle?

M37

Kaikki salillakävijät ja rikkaat moottoripyörän omistajat on ihan absurdisti mun tason yläpuolella. Pyyhin oikealle ihan tavallisia miehiä, en mitään sun kaltaisia rikkaita urheilullisia.

Joo maksohan se mun pyörä jopa 2000e.

M37

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi neljä