Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Testasin tinderiä, karut tulokset

Vierailija
26.12.2019 |

Olin omilla kuvilla joita oli useita ja mietityllä profiilitekstillä noin 6kk tinderissä, mätchejä ei tullut kuin pari ja niidenkin kanssa keskustelua ei syntynyt.

Poistin profiilin eilen illalla. Annoin profiilitekstin olla samana ja pistin yhden ainoan kuvan jossa on joku ulkomaalainen itse otetussa selfiessä. Kuva on juuri sellainen mitä naiset neuvoo ettei sellaisia itse otettuja hutaisuja, mutta Huom! kyseinen mies on komea.

Arvatkaa miltä tinder näyttää nyt 12h jälkeen. Mätsejä on jo 6 ja tykkäyksiä tinder näyttää 100+. Pari naista on jo laittanut itse viestiäkin (joihin en tietenkään vastaa koska en ole kuvan mies).

Halusin vain testata tällä, että onko tinderissä vain komeudella merkitystä. Valitettavasti se näyttää vain merkitsevän.

Rumana/tavismiehenä ei kannata todellakaan mennä tinderiin.

M37

Kommentit (180)

Vierailija
101/180 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten miehille voi tulla yllätyksenä kerta toisensa jälkeen, että komeus on erittäin positiivinen asia? Miten se on mahdollista? Luuletteko miehet ihan tosissanne olevanne samalla viivalla kalsarimallien kanssa, vaikka itsellänne on kelmeä, muodoton naama ja kroppa, pottunokka ja ohuet, värittömät hiukset? Sitäkö aloittaja luuli? Että tavallisena miehenä olisit tasan yhtä suosittu kuin komea mies?

On miehillä ainakin itseluottamus kohdallaan, ei voi muuta sanoa.

No mulla ei ainakaan itseluottamusta ole nykyään enää ollenkaan. Tinderöinti vain pahensi asiaa.

M37

Siltä se tuntuu nyt, kun suuret luulot itsestäsi osoittautuivat vääriksi. Kuvittelit että olisit yhtä suosittu kuin todella hyvän näköinen mies ja nyt olet aivan tyrmistynyt kun todellisuus iski päin naamaa. Ryve hetki itsesäälissä ja sitten ehkä hyväksyt sen, että et ole suosittu mies. Sitten voit yrittää uudelleen ja tyytyä niihin muutamiin naisiin, jotka sinusta kiinnostuvat.

En käsitä sinua. En minä tarvitse mitään testiä jonkun ulkomaisen kaunottaren kuvalla tietääkseni, että hänen kuvallaan saisin sata kertaa enemmän kiinnostuneita miehiä haalittua. Minun näköiseni naisen pitää itse olla aktiivinen enkä minä sitä ala itkeä.

No en tosiaan ole luullut olevani suosittu. Ei minusta ole naiset olleet kiinnostuneet koskaan. Ihmettelin vain onko profiilissani jotain väärin kun en mätseja saa. Tuolla komean miehen huonolla selfiellä sain selville ettei profiilissani ollut muuta vikaa kuin oma ulkonäköni, eli en voi parantaa profiiliani mitenkään.

Täälläkin av:lla kun aina naiset neuvoo panostamaan profiiliin niin todistin ettei sillä ole oikeasti mitään väliä.

M37

Etkö muka voi ottaa parempia kuvia? Aika luimun näköinen saa olla, ettei kuvista saisi hyviä. Hyvä tyyli pelastaa paljon.

Vierailija
102/180 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä oot liian vanha tinderiin! Sun saldo johtuu siitä! Mee setä vaikka paritanssi kurssille pokaileen mammoi!

37v miehellä on paljon paremmat saumat Tinderissä kuin nuorella miehellä.

Ei niin että ne olisi sittenkään hyvät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/180 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaksaa kyllä aina ihmetyttää tämä miesten taivastelu komeiden miesten suosiosta. Itsekin haluaisitte kauniin naisen. Ei pitäisi olla mitään uutta tai ihmeteltävää auringon alla.

Itse ihmetyttää naisten neuvot miehille kun sitten oikeasti naiset toimii ihan erilain mitä itse neuvovat. Luetellaan mikä kaikki on turn off ja ei semmosia ja tämmösiä kuvia tai profiiliteksti sitä ja tätä. Sitten kun on komea mies niin millään näistä ei olekkaan mitään väliä.

Siis mitä ihmettä? Kun naiset hyvää hyvyyttään neuvovat miten keskinkertaisen näköisen miehen kannattaisi parantaa mahdollisuuksiaan, niin kuvittelet että naisilla sen jälkeen olisi velvollisuus tykätä enemmän taviksesta kuin komeasta? Mikä logiikka tässä on taustalla?

Juurikin se naisten logiikka.

Vierailija
104/180 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä oot liian vanha tinderiin! Sun saldo johtuu siitä! Mee setä vaikka paritanssi kurssille pokaileen mammoi!

Mihin tämä väite perustuu? 

Vierailija
105/180 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten miehille voi tulla yllätyksenä kerta toisensa jälkeen, että komeus on erittäin positiivinen asia? Miten se on mahdollista? Luuletteko miehet ihan tosissanne olevanne samalla viivalla kalsarimallien kanssa, vaikka itsellänne on kelmeä, muodoton naama ja kroppa, pottunokka ja ohuet, värittömät hiukset? Sitäkö aloittaja luuli? Että tavallisena miehenä olisit tasan yhtä suosittu kuin komea mies?

Kyllä miehet tuon tietävät.

Osalle tulee yllätyksenä nämä:

1. Tavismiehellä ja rumalla miehellä ei ole juuri mitään eroa. Kumpikaan ei saa matcheja. On kolme miesten luokkaa: kalsarimallit, top 11,5% miehet, ja loput (kts. Tinderin omat tilastot).

2. Profiilitekstillä on niin vähän merkitystä. Miehet kyllä tietävät ettei tavismies saa millään profiilitekstillä kaunista naista. Kuten 121212 on opettanut, tasot katsotaan aina ensin. Mutta esim. komea mies joka testasi saako Tinderissä naisia jos ulkonäkö on luokkaa kalsarimalli mutta luonne on idiootti ja taustalla on tuore tuomio lapsiin sekaantumisesta, sai matcheja vaikka kuinka paljon ja naiset ehdottivat heti tapaamista.

3. Kuinka paljon rimaa pitäisi laskea. Tavismies joka on tottunut deittailemaan normaalipainoisia ja kivoja tavisnaisia jotka eivät ole kaunottareita tai fitnesskissoja, huomaakin että omaa Tinder-tasoa vastaavatkin roimasti ylipainoiset, mt-ongelmaiset ikisinkkunaiset joilla ei ole elämänhallinta kunnossa. Tavisnainen kun saa matcheja niiltä top 11,5% miehiltä ja mahdollisesti myös kalsarimalleilta.

Tarvitset ihan huikean määrän prosentteja, tilastoja ja teorioita kyetäksesi käsittelemään sitä faktaa, että et olekaan niin haluttava mies kuin äitisi väitti.

Eipä niitä oman ikäluokan miehet tarvitse. Oma taso on tullut selväksi yöelämässä ja opiskeluelämässä. Voin etsiä hoikkaa ja liikunnallista, ja etsinkin ja olen sellaisten kanssa seurustellut kun olen itsekin sellainen.

Tinder-taso nyt vain on ihan oma lukunsa. Tinder-tasoni on ydinjätettä jonka pitäisi hyväksyä kuka tahansa etäisesti naista muistuttava.

Otetaanpa esimerkki, se naisen Tinder-testi.

Suosituin kuva, 253/300 matchia, vastaa sen näköistä naista jonka saisin livenä kunhan tärkeimmät asiat kohtaavat (luonne, arvot, huumorintaju, tavoitteet, kemiat, ym).

Vähiten suosituin kuva, 53/300 matchia, vastaa naista joka swaippaisi minut Tinderissä vasemmalle komeampien matchien tieltä.

Miesten versiossa minua selkeästi komeampi mies sai vastaavalla kuvalla jonka minä itsestäni laittaisin (retkeily), 13/300 matchia.

Sinä et vain tosielämässä näe, miten moni nainen antaisi sinulle pakit jos yrittäisit. Itserakkaalle miehelle se on varmaan karmea kokemus, kun näkee tosiasiat kännykän näytöltä. Sitten tarvitaan noita teorioita paikkaamaan haavoja.

Heh.

Suurin osa antaisi pakit.

Ero on siinä että Tinderissä jokainen ulkonäöllisesti exiäni muistuttava nainen antaisi pakit.

Ymmärrän että naisena haluat uskoa siihen että Tinder-taso ja matchit = tosielämä, koska naiset saavat noin 10-20 kertaa enemmän matcheja kuin miehet.

Mutta kun niitä kärkitason miehiä ei riitä kaikille. Niiden kanssa voi matchailla, mutta vaikka joku aina kertoo kuinka sellaisen sai ("minä ainakin sain sen komean alfan"), suurin osa ei saa.

Eli naisesi joutui tyytymään skeidaan, kun hänellä ei ollut mahdollisuutta asentaa tinderiä. Ja nyt yrität saarnata tinderiä vastaan, koska vain kilpailun eliminoimalla sinulla on mahdollisuus saada yhtä tasokas nainen. Sinun näkökulmastasi tinder toki on ongelma.

Heh.

Väännetäänkö rautalangasta?

Naiseni oli siis tyttöystäväni. ts. olimme parisuhteessa.

Kerrohan minulle oi yläpeukutettu palstanainen että miten 80% naisista voi seurustella top 11,5% miesten kanssa, joilta he saavat Tinderissä matcheja?

Eli joo. Naiset joutuivat tyytymään "skeidaan" (tavismiehiin, oman tasoisiin miehiin), ja joutuvat jatkossakin. Niin kauan kun miehiä ja naisia on approx sama määrä.

Sinä päivänä kun miehiä on 10-20 kertaa enemmän kuin naisia, tosielämä ja Tinder tulevat toimimaan samalla tavalla, eli miehet tyytyvät siihen mitä saavat ja suurin osa ei saa mitään, naisten valkatessa parhaat pinon päältä.

Irtoseksi on tietysti asia erikseen, mutta niin se on ollut aina. Siinä nainen voi valkata parhaan pinon päältä, mutta aikana ennen Tinderiä se valinta on onnistunut baaritiskillä.

Se että komes mies klikkaa tykkäystä sinulle ja tuhannelle muulle naiselle, nyt ei vain vastaa sitä että tämä komistus olisi juuri sinusta kiinnostunut parisuhdemielessä, niin kuin minä olin "naisistani". Lainausmerkeissä, koska en minä heitä omistanut kuten eivät hekään minua.

Aloitatko kaikki kommenttisi livenäkin sanomalla "heh"?

Puhut niin pahasti ristiin itsesi kanssa, että et selvästi tajua itsekään, mitä yrität todistella. Suollat vain tänne tuota tajunnanvirtatekstiä, jonka kai luulet muuttuvan vakuuttavammaksi kun lisäät siihen prosenttilukuja.

Vierailija
106/180 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tinderiin pakkautuu naisten "parhaimmisto" ja kaiken näköiset miehet. Vähemmän viehättävät naiset eivät halua sinne tulla, sillä useat heistä ovat jo saaneet kuulla mitä mieltä miehet ovat heidän ulkonäöstään.

Tämä on itse asiassa erittäin hyvä huomio.

Miehet eivät ole samalla tavalla tietoisia ulkonäkönsä merkityksestä kuin naiset. Aloittaja on hyvä esimerkki: tavallisen näköinen mies tarvitsee erillisen testin uskoakseen, että komea mies on häntä suositumpi. Kaikille naisille on itsestään selvää, että kaunis nainen on suositumpi.

Testasin kylläkin, että jos se komeakaan ei saa mätsejä niin profiilitekstissä on jotain vikaa, mutta ei siinä vikaa ollut. Kyllä minä edelleenkin tiesin ennestään etten ole komea.

Näkeehän sen tuolla oikeassakin elämässä.

M37

Jos tuo selitys olisi totta, olisit kokeillut vaihtaa tekstiä etkä kuvaa.

Olen kokeillut vaikka minkälaista tekstiä. Lukenut ohjeita minkälainen on hyvä profiili jne. Täältäkin on naisten neuvoja kokeiltu.

M37

Vierailija
107/180 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaksaa kyllä aina ihmetyttää tämä miesten taivastelu komeiden miesten suosiosta. Itsekin haluaisitte kauniin naisen. Ei pitäisi olla mitään uutta tai ihmeteltävää auringon alla.

Itse ihmetyttää naisten neuvot miehille kun sitten oikeasti naiset toimii ihan erilain mitä itse neuvovat. Luetellaan mikä kaikki on turn off ja ei semmosia ja tämmösiä kuvia tai profiiliteksti sitä ja tätä. Sitten kun on komea mies niin millään näistä ei olekkaan mitään väliä.

Siis mitä ihmettä? Kun naiset hyvää hyvyyttään neuvovat miten keskinkertaisen näköisen miehen kannattaisi parantaa mahdollisuuksiaan, niin kuvittelet että naisilla sen jälkeen olisi velvollisuus tykätä enemmän taviksesta kuin komeasta? Mikä logiikka tässä on taustalla?

Juurikin se naisten logiikka.

Kommentti oli miehen, joten miehen logiikka kyllä on kyseessä.

Vierailija
108/180 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tinderiin pakkautuu naisten "parhaimmisto" ja kaiken näköiset miehet. Vähemmän viehättävät naiset eivät halua sinne tulla, sillä useat heistä ovat jo saaneet kuulla mitä mieltä miehet ovat heidän ulkonäöstään.

Miehet eivät ole samalla tavalla tietoisia ulkonäkönsä merkityksestä kuin naiset. Aloittaja on hyvä esimerkki: tavallisen näköinen mies tarvitsee erillisen testin uskoakseen, että komea mies on häntä suositumpi. Kaikille naisille on itsestään selvää, että kaunis nainen on suositumpi.

Testasin kylläkin, että jos se komeakaan ei saa mätsejä niin profiilitekstissä on jotain vikaa, mutta ei siinä vikaa ollut. Kyllä minä edelleenkin tiesin ennestään etten ole komea.

M37

Olen kokeillut vaikka minkälaista tekstiä. Lukenut ohjeita minkälainen on hyvä profiili jne. Täältäkin on naisten neuvoja kokeiltu.

M37

Joten?

Vierailija
109/180 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mulla ei ainakaan itseluottamusta ole nykyään enää ollenkaan. Tinderöinti vain pahensi asiaa.

M37

Siltä se tuntuu nyt, kun suuret luulot itsestäsi osoittautuivat vääriksi. Kuvittelit että olisit yhtä suosittu kuin todella hyvän näköinen mies ja nyt olet aivan tyrmistynyt kun todellisuus iski päin naamaa. Ryve hetki itsesäälissä ja sitten ehkä hyväksyt sen, että et ole suosittu mies. Sitten voit yrittää uudelleen ja tyytyä niihin muutamiin naisiin, jotka sinusta kiinnostuvat.

En käsitä sinua. En minä tarvitse mitään testiä jonkun ulkomaisen kaunottaren kuvalla tietääkseni, että hänen kuvallaan saisin sata kertaa enemmän kiinnostuneita miehiä haalittua. Minun näköiseni naisen pitää itse olla aktiivinen enkä minä sitä ala itkeä.

No en tosiaan ole luullut olevani suosittu. Ei minusta ole naiset olleet kiinnostuneet koskaan. Ihmettelin vain onko profiilissani jotain väärin kun en mätseja saa. Tuolla komean miehen huonolla selfiellä sain selville ettei profiilissani ollut muuta vikaa kuin oma ulkonäköni, eli en voi parantaa profiiliani mitenkään.

Täälläkin av:lla kun aina naiset neuvoo panostamaan profiiliin niin todistin ettei sillä ole oikeasti mitään väliä.

M37

Etkö muka voi ottaa parempia kuvia? Aika luimun näköinen saa olla, ettei kuvista saisi hyviä. Hyvä tyyli pelastaa paljon.

Niin hyvät on yritetty laittaa kuin mahdollista. Ammattilaisen ottamat kuvat on vielä kokeilematta, en taida siihen lähteä. Vaikea sitä on rumasta saada komeaa.

M37

Vierailija
110/180 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Setä, ihan oikeesti, ei ketään naista tinderissä kiinnosta 37-vuotias, keksi jotain muuta.

Vierailija
111/180 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M37

M37

Ehdotan, että päivität vaatekaappisi ja muokkaat kehoasi haluttavampaan suuntaan. Uralla on myös hyvä edetä, ja sosiaalinen pääoma on etu. 

Vierailija
112/180 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M37

M37

Joten?

Joten mitä?

M37

Vierailija
113/180 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tavallisetkin naiset saavat Tinderissä paljon matcheja, kun taas enemmistö miehistä ei saa mitään.

Millä logiikalla tämä johtaisi siihen että Tinderissä on naisten parhaimmisto ja kaikenlaiset miehet?

Enemmänkin tuon pitäisi johtaa siihen että Tinderissä on kaikenlaisia naisia, kun taas miehistä lähinnä huippukomeat.

Tuosta on myös todisteena se että yleensä naisten mielestä Tinderin miestarjonta on laadukkaampaa kuin perinteisten deittisivustojen.

Et sitten lukenut ennen kuin kommentoit.

Tinderiin liittyvät vain parhaimman näköiset naiset. Miehiä tunkee tinderiin paljon enemmän kuin naisia. Tästä seuraa että suurin osa miehistä ei ole riittävän hyvän näköisiä tinderissä oleville naisille.

Vierailija
114/180 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M37

M37

Joten?

Joten mitä?

M37

Kai sinulla jokin pontti oli tiedotteessasi?

Vierailija
115/180 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M37

M37

Niin hyvät on yritetty laittaa kuin mahdollista. Ammattilaisen ottamat kuvat on vielä kokeilematta, en taida siihen lähteä. Vaikea sitä on rumasta saada komeaa.

M37

Tuo on paskapuhetta. Ei ole mitään absoluuttista rumaa, vaan se on makukysymys. Sun täytyy tehdä omaisuuksistasi houkuttelevia. Kaikki lähtee siitä, että pidät itse itsestäsi ja tiedät arvosi. Jos et itse arvosta itseäsi, ei kukaan muukaan arvosta.

Vierailija
116/180 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei todellakaan ole. 37-vuotias mies kelpaa parhaillaankin 30-vuotiaalle naiselle. 30-vuotiaista naisista suurin osa on vasta ensimmäisellä kierroksella perustamassa perhettä, joten siellä mahdollisuudet ovat huonot. Eli todennäköisesti sopivia pariutumiskumppaneita ovat noin 35-vuotiaat naiset. 35-vuotiaat naiset eivät käytä tinderiä, eli setä hakee kumppania täysin väärästä paikasta

Vierailija
117/180 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosta ikärajaa itsesi ikäisiin ja itseäsi vanhempiin. Ja kas: saat enemmän matcheja!

Et voi valittaa naisen puutetta, jos lasket naisiksi vain alle 25-vuotiaat.

Vierailija
118/180 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M37

M37

Ehdotan, että päivität vaatekaappisi ja muokkaat kehoasi haluttavampaan suuntaan. Uralla on myös hyvä edetä, ja sosiaalinen pääoma on etu. 

Pukeudun ihan siististi, en kulje vanhoissa rytkyissä jne. Salilla jo käyn, en tosin mikään kehonrakentaja ole. Koulutus ja ammatti on vähän sellainen ettei kauheasti ole ylenemis mahdollisuuksia. Toisaalta työpaikka on suht varma ollut jo 10v. Pitäisi opiskella kokonaan eri ammatti.

M37

Vierailija
119/180 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sporttisena, hoikkana, sirona, pitenemään, naisellisena, blondia, miehet etsivät vain seksiä.

Urheilen, ja se näkyy kropassa. Olen myös suht rasvaton.

Saan aina kuulla Tinder - miehiltä miltä keho ja naama näyttää. ( minulla on isot, siniset silmät, vaalea pitkä tukka, ja täyteläiset isot huulet)

Olen kuulemma söpö, seksikäs jne.

Mutta Tinder-miehet hakevat vain seksiä. Olen nelikymppinen, mukava, iloinen, älykäs nainen. Minun ikähaarukassa olen vain kaunis seksiobjekti. Se turhauttaa.

Vierailija
120/180 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nosta ikärajaa itsesi ikäisiin ja itseäsi vanhempiin. Ja kas: saat enemmän matcheja!

Et voi valittaa naisen puutetta, jos lasket naisiksi vain alle 25-vuotiaat.

Mulla oli ikärajana 30-42

M37

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yhdeksän