Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Testasin tinderiä, karut tulokset

Vierailija
26.12.2019 |

Olin omilla kuvilla joita oli useita ja mietityllä profiilitekstillä noin 6kk tinderissä, mätchejä ei tullut kuin pari ja niidenkin kanssa keskustelua ei syntynyt.

Poistin profiilin eilen illalla. Annoin profiilitekstin olla samana ja pistin yhden ainoan kuvan jossa on joku ulkomaalainen itse otetussa selfiessä. Kuva on juuri sellainen mitä naiset neuvoo ettei sellaisia itse otettuja hutaisuja, mutta Huom! kyseinen mies on komea.

Arvatkaa miltä tinder näyttää nyt 12h jälkeen. Mätsejä on jo 6 ja tykkäyksiä tinder näyttää 100+. Pari naista on jo laittanut itse viestiäkin (joihin en tietenkään vastaa koska en ole kuvan mies).

Halusin vain testata tällä, että onko tinderissä vain komeudella merkitystä. Valitettavasti se näyttää vain merkitsevän.

Rumana/tavismiehenä ei kannata todellakaan mennä tinderiin.

M37

Kommentit (180)

Vierailija
41/180 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten miehille voi tulla yllätyksenä kerta toisensa jälkeen, että komeus on erittäin positiivinen asia? Miten se on mahdollista? Luuletteko miehet ihan tosissanne olevanne samalla viivalla kalsarimallien kanssa, vaikka itsellänne on kelmeä, muodoton naama ja kroppa, pottunokka ja ohuet, värittömät hiukset? Sitäkö aloittaja luuli? Että tavallisena miehenä olisit tasan yhtä suosittu kuin komea mies?

On miehillä ainakin itseluottamus kohdallaan, ei voi muuta sanoa.

Kyllä miehet tuon tietävät.

Osalle tulee yllätyksenä nämä:

1. Tavismiehellä ja rumalla miehellä ei ole juuri mitään eroa. Kumpikaan ei saa matcheja. On kolme miesten luokkaa: kalsarimallit, top 11,5% miehet, ja loput (kts. Tinderin omat tilastot).

2. Profiilitekstillä on niin vähän merkitystä. Miehet kyllä tietävät ettei tavismies saa millään profiilitekstillä kaunista naista. Kuten 121212 on opettanut, tasot katsotaan aina ensin. Mutta esim. komea mies joka testasi saako Tinderissä naisia jos ulkonäkö on luokkaa kalsarimalli mutta luonne on idiootti ja taustalla on tuore tuomio lapsiin sekaantumisesta, sai matcheja vaikka kuinka paljon ja naiset ehdottivat heti tapaamista.

3. Kuinka paljon rimaa pitäisi laskea. Tavismies joka on tottunut deittailemaan normaalipainoisia ja kivoja tavisnaisia jotka eivät ole kaunottareita tai fitnesskissoja, huomaakin että omaa Tinder-tasoa vastaavatkin roimasti ylipainoiset, mt-ongelmaiset ikisinkkunaiset joilla ei ole elämänhallinta kunnossa. Tavisnainen kun saa matcheja niiltä top 11,5% miehiltä ja mahdollisesti myös kalsarimalleilta.

Vierailija
42/180 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva tehdä tollasia ihmiskokeita. Toisen ihmisen kuva ja vedätät muita siellä matchaaman ja kirjoittamaan henkilölle, jota ei ole edes olemassa. Pitäis olla laitonta moinen.

Suomessahan toimii sellaisia yrityksiä, jotka perustuvat miesten vedättämiseen eli tällaisia viestipalveluja, missä työntekijä esittää kiinnostunutta naista ja mies maksaa viestittelystä. Toisessa päässä ei vain ole sellainen nainen kuin kerrotaan eikä aina edes nainen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/180 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten miehille voi tulla yllätyksenä kerta toisensa jälkeen, että komeus on erittäin positiivinen asia? Miten se on mahdollista? Luuletteko miehet ihan tosissanne olevanne samalla viivalla kalsarimallien kanssa, vaikka itsellänne on kelmeä, muodoton naama ja kroppa, pottunokka ja ohuet, värittömät hiukset? Sitäkö aloittaja luuli? Että tavallisena miehenä olisit tasan yhtä suosittu kuin komea mies?

No mulla ei ainakaan itseluottamusta ole nykyään enää ollenkaan. Tinderöinti vain pahensi asiaa.

M37

Siltä se tuntuu nyt, kun suuret luulot itsestäsi osoittautuivat vääriksi. Kuvittelit että olisit yhtä suosittu kuin todella hyvän näköinen mies ja nyt olet aivan tyrmistynyt kun todellisuus iski päin naamaa. Ryve hetki itsesäälissä ja sitten ehkä hyväksyt sen, että et ole suosittu mies. Sitten voit yrittää uudelleen ja tyytyä niihin muutamiin naisiin, jotka sinusta kiinnostuvat.

En käsitä sinua. En minä tarvitse mitään testiä jonkun ulkomaisen kaunottaren kuvalla tietääkseni, että hänen kuvallaan saisin sata kertaa enemmän kiinnostuneita miehiä haalittua. Minun näköiseni naisen pitää itse olla aktiivinen enkä minä sitä ala itkeä.

No en tosiaan ole luullut olevani suosittu. Ei minusta ole naiset olleet kiinnostuneet koskaan. Ihmettelin vain onko profiilissani jotain väärin kun en mätseja saa. Tuolla komean miehen huonolla selfiellä sain selville ettei profiilissani ollut muuta vikaa kuin oma ulkonäköni, eli en voi parantaa profiiliani mitenkään.

Täälläkin av:lla kun aina naiset neuvoo panostamaan profiiliin niin todistin ettei sillä ole oikeasti mitään väliä.

M37

Vierailija
44/180 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On huomattu! Tämän takia en tykkääkään Tinderistä, kun ei siellä juurikaan saa mätsejä varsinkaan sen jälkeen, kun rekisteröitymisestä on kulunut enemmän kuin pari päivää, en jaksa itse aloittaa keskustelua eikä suurin osa naisistakaan sitä aloita, naisten lässytykset siellä kiinnostavat kuin kilo paskaa, en muutenkaan tykkää hakea seuraa virtuaalisesti kun se tuntuu jotenkin keinotekoiselta tavalta ja on suuri mahdollisuus ostaa sika säkissä jne.

Myös se ahdistaa, kun tietää, miten joillekin toisille niitä mätsejä tulee jo ihan lyhyessä ajassa useita satoja mätsejä ja kyseessä on joillekin varsinainen panosovellus. En minä mitään panotarjouksia sieltä saanut, joten parempi vaan unohtaa koko helvetin Tinder.

Miten joku voi olla noin laiska ja negatiivinen? Aioin sanoa että on ihme, kun jaksoit sen verran panostaa että poistit tinderin. Mutta ethän sinä kai ole sitäkään saanut aikaiseksi?

Vierailija
45/180 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1. Tavismiehellä ja rumalla miehellä ei ole juuri mitään eroa. Kumpikaan ei saa matcheja. On kolme miesten luokkaa: kalsarimallit, top 11,5% miehet, ja loput (kts. Tinderin omat tilastot).

2. Profiilitekstillä on niin vähän merkitystä. Miehet kyllä tietävät ettei tavismies saa millään profiilitekstillä kaunista naista. Kuten 121212 on opettanut, tasot katsotaan aina ensin. Mutta esim. komea mies joka testasi saako Tinderissä naisia jos ulkonäkö on luokkaa kalsarimalli mutta luonne on idiootti ja taustalla on tuore tuomio lapsiin sekaantumisesta, sai matcheja vaikka kuinka paljon ja naiset ehdottivat heti tapaamista.

3. Kuinka paljon rimaa pitäisi laskea. Tavismies joka on tottunut deittailemaan normaalipainoisia ja kivoja tavisnaisia jotka eivät ole kaunottareita tai fitnesskissoja, huomaakin että omaa Tinder-tasoa vastaavatkin roimasti ylipainoiset, mt-ongelmaiset ikisinkkunaiset joilla ei ole elämänhallinta kunnossa. Tavisnainen kun saa matcheja niiltä top 11,5% miehiltä ja mahdollisesti myös kalsarimalleilta.

Tarvitset ihan huikean määrän prosentteja, tilastoja ja teorioita kyetäksesi käsittelemään sitä faktaa, että et olekaan niin haluttava mies kuin äitisi väitti.

Vierailija
46/180 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiva tehdä tollasia ihmiskokeita. Toisen ihmisen kuva ja vedätät muita siellä matchaaman ja kirjoittamaan henkilölle, jota ei ole edes olemassa. Pitäis olla laitonta moinen.

Suomessahan toimii sellaisia yrityksiä, jotka perustuvat miesten vedättämiseen eli tällaisia viestipalveluja, missä työntekijä esittää kiinnostunutta naista ja mies maksaa viestittelystä. Toisessa päässä ei vain ole sellainen nainen kuin kerrotaan eikä aina edes nainen. 

Yrityksen nimet pöytään tai nää nyt om näitä esson baarin juttuja. Adult friend finder sun muut sellaiset juu, mutta ne onkin ulkomaalaisia.

Vierailija
47/180 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kun aina vedotaan siihen että "mutku ei Suomeen", niin olihan se testi.

Suomalainen n. kolmekymppinen perusnätti perheenäiti tykkäsi 300 ensimmäisesti Tinderin ehdotuksesta (huom. Tinder ei edes ehdota naisille epäsuosittuja miehiä, vaan algoritmi karsii ne pois).

Neutraalilla kasvokuvalla 253/300 matchia.

Huumorikuvalla jossa nainen söi banaania, 230/300 matchia.

Hippihenkisellä kitaransoittokuvalla jossa kitara oli kylläkin väärinpäin, 220/300 matchia.

Tärähtäneellä kuvalla jossa ei näkynyt ollenkaan kasvoja, 180/300 matchia.

Alaviistosta otetulla koirakuvalla jossa näytti siltä että naisella on valtava kaksoisleuka ja täysin epänormaali ilme, 53/300 matchia.

Vierailija
48/180 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ollut kalsarimallina enkä mäkään juuri saa mätchejä. Ja jos saan niin ne nyt ei ainakaan oo mitään lapsettomia parikymppisiä instabeibejä. (On tosi juttu)

Vierailija
49/180 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On huomattu! Tämän takia en tykkääkään Tinderistä, kun ei siellä juurikaan saa mätsejä varsinkaan sen jälkeen, kun rekisteröitymisestä on kulunut enemmän kuin pari päivää, en jaksa itse aloittaa keskustelua eikä suurin osa naisistakaan sitä aloita, naisten lässytykset siellä kiinnostavat kuin kilo paskaa, en muutenkaan tykkää hakea seuraa virtuaalisesti kun se tuntuu jotenkin keinotekoiselta tavalta ja on suuri mahdollisuus ostaa sika säkissä jne.

Myös se ahdistaa, kun tietää, miten joillekin toisille niitä mätsejä tulee jo ihan lyhyessä ajassa useita satoja mätsejä ja kyseessä on joillekin varsinainen panosovellus. En minä mitään panotarjouksia sieltä saanut, joten parempi vaan unohtaa koko helvetin Tinder.

Miten joku voi olla noin laiska ja negatiivinen? Aioin sanoa että on ihme, kun jaksoit sen verran panostaa että poistit tinderin. Mutta ethän sinä kai ole sitäkään saanut aikaiseksi?

Ei mulla ole ollut siellä profiilia enää pitkään aikaan. Muutaman kerran olen sinne rekisteröitynyt viimeisen 5 vuoden aikana. Välillä ollut jopa 3 vuoden tauko. Viimeksi mulla oli siellä profiili vähän aikaa viime kesänä.

Vierailija
50/180 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mulla ei ainakaan itseluottamusta ole nykyään enää ollenkaan. Tinderöinti vain pahensi asiaa.

M37

Siltä se tuntuu nyt, kun suuret luulot itsestäsi osoittautuivat vääriksi. Kuvittelit että olisit yhtä suosittu kuin todella hyvän näköinen mies ja nyt olet aivan tyrmistynyt kun todellisuus iski päin naamaa. Ryve hetki itsesäälissä ja sitten ehkä hyväksyt sen, että et ole suosittu mies. Sitten voit yrittää uudelleen ja tyytyä niihin muutamiin naisiin, jotka sinusta kiinnostuvat.

En käsitä sinua. En minä tarvitse mitään testiä jonkun ulkomaisen kaunottaren kuvalla tietääkseni, että hänen kuvallaan saisin sata kertaa enemmän kiinnostuneita miehiä haalittua. Minun näköiseni naisen pitää itse olla aktiivinen enkä minä sitä ala itkeä.

No en tosiaan ole luullut olevani suosittu. Ei minusta ole naiset olleet kiinnostuneet koskaan. Ihmettelin vain onko profiilissani jotain väärin kun en mätseja saa. Tuolla komean miehen huonolla selfiellä sain selville ettei profiilissani ollut muuta vikaa kuin oma ulkonäköni, eli en voi parantaa profiiliani mitenkään.

Täälläkin av:lla kun aina naiset neuvoo panostamaan profiiliin niin todistin ettei sillä ole oikeasti mitään väliä.

M37

Saithan sinä mätsejä, et vain omasta mielestäsi riittävästi. Etkä sinä yhtään mitään todistanut häiriköinnilläsi. Sait nyt vain annoksen todellisuutta joka näköjään on liian kova pala purtavaksi.

Ja mitä sinulle muka voisi neuvoa, muuta kuin "panosta profiiliin"? Mitä muuta sinulla on tehtävissä, jos et halua turvautua plastiikkakirurgiin? Sanon vielä: hyväksy tosiasiat ja pelaa niillä korteilla jotka olet saanut. Ei sinua hyödytä yhtään tuo ruikutus siitä, että muilla on käynyt parempi tuuri.

Vierailija
51/180 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon ollut kalsarimallina enkä mäkään juuri saa mätchejä. Ja jos saan niin ne nyt ei ainakaan oo mitään lapsettomia parikymppisiä instabeibejä. (On tosi juttu)

Ikä ja rasvaprosentti?

Vierailija
52/180 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikä ja rasvaprosentti?

28/15

Vierailija
53/180 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarvitset ihan huikean määrän prosentteja, tilastoja ja teorioita kyetäksesi käsittelemään sitä faktaa, että et olekaan niin haluttava mies kuin äitisi väitti.

Eipä niitä oman ikäluokan miehet tarvitse. Oma taso on tullut selväksi yöelämässä ja opiskeluelämässä. Voin etsiä hoikkaa ja liikunnallista, ja etsinkin ja olen sellaisten kanssa seurustellut kun olen itsekin sellainen.

Tinder-taso nyt vain on ihan oma lukunsa. Tinder-tasoni on ydinjätettä jonka pitäisi hyväksyä kuka tahansa etäisesti naista muistuttava.

Otetaanpa esimerkki, se naisen Tinder-testi.

Suosituin kuva, 253/300 matchia, vastaa sen näköistä naista jonka saisin livenä kunhan tärkeimmät asiat kohtaavat (luonne, arvot, huumorintaju, tavoitteet, kemiat, ym).

Vähiten suosituin kuva, 53/300 matchia, vastaa naista joka swaippaisi minut Tinderissä vasemmalle komeampien matchien tieltä.

Miesten versiossa minua selkeästi komeampi mies sai vastaavalla kuvalla jonka minä itsestäni laittaisin (retkeily), 13/300 matchia.

Vierailija
54/180 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei todellakaan kannata mennä Tinderiin, siinä se totuus tuli. En itsekään tavisnaisena mene sinne itseäni alentamaan. Merkittävät kohtaamiset syntyy ihan oikeassa elämässä, kun niille on avoin.

Et ole tavisnainen. Tavisnaiselle "taivas aukeaa" kun menee tinderiin. Itseä paljon komeammat miehet lähestyvät ja mätsääät. Jos sinulla on tavisnaisena vaikea saada seuraa tinderistä, niin et oikeasti ole tavisnainen vaan joko ruma tai pullukka. Ehkä kummatkin. 

Vierailija
55/180 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M37

M37

Saithan sinä mätsejä, et vain omasta mielestäsi riittävästi. Etkä sinä yhtään mitään todistanut häiriköinnilläsi. Sait nyt vain annoksen todellisuutta joka näköjään on liian kova pala purtavaksi.

Ja mitä sinulle muka voisi neuvoa, muuta kuin "panosta profiiliin"? Mitä muuta sinulla on tehtävissä, jos et halua turvautua plastiikkakirurgiin? Sanon vielä: hyväksy tosiasiat ja pelaa niillä korteilla jotka olet saanut. Ei sinua hyödytä yhtään tuo ruikutus siitä, että muilla on käynyt parempi tuuri.

Onko se sitten sinun mielestä riittävästi ne pari mätsia joiden kanssa ei keskustelua syntynyt? Olisitko itse ollut tyytyväinen pariin puhumattomaan mätsiin?

M37

Vierailija
56/180 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikä ja rasvaprosentti?

28/15

Olet aika vanha. Ja on täysi turn off, että mies tietää rasvaprosenttinsa.

Vierailija
57/180 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yrityksen nimet pöytään tai nää nyt om näitä esson baarin juttuja. Adult friend finder sun muut sellaiset juu, mutta ne onkin ulkomaalaisia.

Näistähän puhuttiin paljon viime vuonna. Ainakin tuli kuva, että toimintaa tapahtui myös Suomessa.

https://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksiartikkelit/a/2e57486f-d6c2-4e38-…

Vierailija
58/180 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helppo tunnistaa naisen provo kun puhutaan lapsettomista parikymppisistä instabeibeistä.

Vierailija
59/180 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ruma tavisnainen tinderissä kolmen viikon jälkeen: matcheja neljä, keskustelun aloittanut yksi joka sekin alkoi vonkaaman pillua ja esittämään vaatimuksia karvoituksen laadusta kolmannessa lauseessa. Loput matchit ilmiselviä vahinkoja.

Tavisnaiset eivät ole rumia.

Kylläpäs ollaan. Pitää olla naamaltaan joku sarasieppi että on miesten silmissä edes vitostasoinen.

No ei tarvii. En ole ihan tavisnäköinen, nätiksi on sanottu, mutta en ole noin ulkonäkökeskeinen, että naamalleni ratsastaisin. Enkä ole sillä kumppania etsinyt. On epäilty, että olen luonteeltani kamala,XD. Olen kriittinen, enkä kelpuutta ketä vain kumppanikseni luonteensa puolesta. Löysin kyllä etsimäni. Hän kyllä ehti ihmetellä, mikä paikallisissa on vikana.

Vierailija
60/180 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Femcelillä meni tunteisiin ja asiallisella argumentoinnilla lähdettiin purkamaan väitettä. Seuraavaksi varmaan toteat, että eipä ole ihme ettet naista saa ja pillua tuskin tulet koskaan näkemään. Sitten voitkin mennä seuraavaan ketjuun huutamaan, että miksi naisia kohdellaan pelkkinä reikinä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kolme