Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Testasin tinderiä, karut tulokset

Vierailija
26.12.2019 |

Olin omilla kuvilla joita oli useita ja mietityllä profiilitekstillä noin 6kk tinderissä, mätchejä ei tullut kuin pari ja niidenkin kanssa keskustelua ei syntynyt.

Poistin profiilin eilen illalla. Annoin profiilitekstin olla samana ja pistin yhden ainoan kuvan jossa on joku ulkomaalainen itse otetussa selfiessä. Kuva on juuri sellainen mitä naiset neuvoo ettei sellaisia itse otettuja hutaisuja, mutta Huom! kyseinen mies on komea.

Arvatkaa miltä tinder näyttää nyt 12h jälkeen. Mätsejä on jo 6 ja tykkäyksiä tinder näyttää 100+. Pari naista on jo laittanut itse viestiäkin (joihin en tietenkään vastaa koska en ole kuvan mies).

Halusin vain testata tällä, että onko tinderissä vain komeudella merkitystä. Valitettavasti se näyttää vain merkitsevän.

Rumana/tavismiehenä ei kannata todellakaan mennä tinderiin.

M37

Kommentit (180)

Vierailija
21/180 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP:lle muistuttaisin kuitenkin vielä että tinder on huonosti toimiva sovellus ja siinä on kikkoja jotka pitää tietää.

Jos olet 6 kuukautta putkeen pitänyt tiliä päällä niin en ihmettele yhtään että mätsejä on vain vähän.

Se menee nykyisin niin että tavismiesten pitää resetoida tiliä esim kerran kahdessa viikossa maksimissaan koska päädyt pakan pohjalle ja uusia tykkäyksiä ei tule.

Minä taas olen ymmärtänyt, että tuo tilin resetoiminen ei enää toimi.

Vierailija
22/180 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ruma tavisnainen tinderissä kolmen viikon jälkeen: matcheja neljä, keskustelun aloittanut yksi joka sekin alkoi vonkaaman pillua ja esittämään vaatimuksia karvoituksen laadusta kolmannessa lauseessa. Loput matchit ilmiselviä vahinkoja.

Tavisnaiset eivät ole rumia.

Kylläpäs ollaan. Pitää olla naamaltaan joku sarasieppi että on miesten silmissä edes vitostasoinen.

Juuri näin. Kirsten Dunst, Sara Sieppi ja Janni Hussi ovat rumahkpja taviksia. Tämä on monta kertaa kuultu.

Jep.

https://www.google.com/search?q=kirsten+dunst+no+makeup&rlz=1CDGOYI_enF…

Kristen Dunst ilman meikkiä. Selvä tavis, ei enempää.

Ei olekkaan tavis vaan ruma akka. Meikin kanssa ja ilman.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/180 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva tehdä tollasia ihmiskokeita. Toisen ihmisen kuva ja vedätät muita siellä matchaaman ja kirjoittamaan henkilölle, jota ei ole edes olemassa. Pitäis olla laitonta moinen.

Lähinnä halusin varmistaa, että tällä naamalla on turha mitään yrittää. Pahoittelut noille naisille kun sitä prinssiä ei ollutkaan.

M37

Vierailija
24/180 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen parisuhteessa, en mikään kedon kaunein kukka, mutten mikään suohirviökään. Jos jäisin nyt sinkuksi, en tinderiin menisi. En halua, että minuun otetaan yhteyttä vain ulkonäön takia. Sama juttu toisinpäin, haluan saada miehen luonteesta selkoa.

Vierailija
25/180 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on alunperin homojen pikapanosofta. Siinä ulkonäkö vaikuttaa haluihin. Huvittaa nää naiset jotka luulee ja käyttää sitä johonkin parisuhteen etsintään. He ovat pilanneet tämänkin softan idean.

Vierailija
26/180 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä yllätä, että ulkonäkö jotain vaikuttaa tinderissä kun eihän siinä profiilissa muuta näekään, ensivaikutelmaan vaikuttaa tasan ainoastaan yksi asia - ulkonäkö (ja se, ettei profiilitekstissä lue "hail" tms)

Vierailija
27/180 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten miehille voi tulla yllätyksenä kerta toisensa jälkeen, että komeus on erittäin positiivinen asia? Miten se on mahdollista? Luuletteko miehet ihan tosissanne olevanne samalla viivalla kalsarimallien kanssa, vaikka itsellänne on kelmeä, muodoton naama ja kroppa, pottunokka ja ohuet, värittömät hiukset? Sitäkö aloittaja luuli? Että tavallisena miehenä olisit tasan yhtä suosittu kuin komea mies?

On miehillä ainakin itseluottamus kohdallaan, ei voi muuta sanoa.

Vierailija
28/180 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parikymppinen mutsi, kokeilumielessä tinderi ollu 2vk

Mätchejä 500 ja oon ollu jopa nirso pyyhkäsyis.

Vierailija
29/180 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka itseään arvostava henkilö edes käyttää enää mitään tinderiä? En kehtaisi olla omalla naamalla tuolla. Eri asia vielä joskus viitisen vuotta sitten, kun sieltä sai parisuhteitakin.

Vierailija
30/180 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

MikaK kirjoitti:

Se on alunperin homojen pikapanosofta. Siinä ulkonäkö vaikuttaa haluihin. Huvittaa nää naiset jotka luulee ja käyttää sitä johonkin parisuhteen etsintään. He ovat pilanneet tämänkin softan idean.

Muapa ei yhtään huvittanut ne lukuisat miehet ketkä sieltä myös etsivät parisuhdetta samaan aikaan kuin minäkin, eikä huvita nykyinen kihlattukaan jonka sitä kautta löysin:) :) :) Mutta niin, panopanopano vaan sullekin, onneton vemputtaja :))))

Vierailija
31/180 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruma tavisnainen tinderissä kolmen viikon jälkeen: matcheja neljä, keskustelun aloittanut yksi joka sekin alkoi vonkaaman pillua ja esittämään vaatimuksia karvoituksen laadusta kolmannessa lauseessa. Loput matchit ilmiselviä vahinkoja.

40 prossaa miehistä vetää kaikki oikealle. Joko olet kranttu yksi sadasta oikealle vetäjä (noh, kukapa nainen ei olisi) tai sitten olet porvoolainen.

Vierailija
32/180 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten miehille voi tulla yllätyksenä kerta toisensa jälkeen, että komeus on erittäin positiivinen asia? Miten se on mahdollista? Luuletteko miehet ihan tosissanne olevanne samalla viivalla kalsarimallien kanssa, vaikka itsellänne on kelmeä, muodoton naama ja kroppa, pottunokka ja ohuet, värittömät hiukset? Sitäkö aloittaja luuli? Että tavallisena miehenä olisit tasan yhtä suosittu kuin komea mies?

No mulla ei ainakaan itseluottamusta ole nykyään enää ollenkaan. Tinderöinti vain pahensi asiaa.

M37

Vierailija
33/180 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Komeuden painoarvo on ainakin tullut yllätyksenä ottaen huomioon miten paljon paasataan korvien välin tärkeydestä. Ehkä olen naiivi, mutta kuvittelin positiivisten luonteenpiirteiden olevan suuremmassa arvossa kuin kasvojen luuston tai reisiluun pituuden

Vierailija
34/180 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mulla ei ainakaan itseluottamusta ole nykyään enää ollenkaan. Tinderöinti vain pahensi asiaa.

M37

Siltä se tuntuu nyt, kun suuret luulot itsestäsi osoittautuivat vääriksi. Kuvittelit että olisit yhtä suosittu kuin todella hyvän näköinen mies ja nyt olet aivan tyrmistynyt kun todellisuus iski päin naamaa. Ryve hetki itsesäälissä ja sitten ehkä hyväksyt sen, että et ole suosittu mies. Sitten voit yrittää uudelleen ja tyytyä niihin muutamiin naisiin, jotka sinusta kiinnostuvat.

En käsitä sinua. En minä tarvitse mitään testiä jonkun ulkomaisen kaunottaren kuvalla tietääkseni, että hänen kuvallaan saisin sata kertaa enemmän kiinnostuneita miehiä haalittua. Minun näköiseni naisen pitää itse olla aktiivinen enkä minä sitä ala itkeä.

Vierailija
35/180 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Komeuden painoarvo on ainakin tullut yllätyksenä ottaen huomioon miten paljon paasataan korvien välin tärkeydestä. Ehkä olen naiivi, mutta kuvittelin positiivisten luonteenpiirteiden olevan suuremmassa arvossa kuin kasvojen luuston tai reisiluun pituuden

Ehkä et vain tajua, että kasvojen luusto ei sulje pois sitä korvien väliä. Katsos kun komeilla ja kauniilla ihmisillä on myös luonne. Kateelliset lohduttavat itseään sillä ajatuksella, että miellyttävään ulkonäköön liittyy ikävä luonne. Mutta sille kuvitelmalle ei ole perusteita.

Vierailija
36/180 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mä olen yks näistä paasaajista. Mutta siksi en Tinderiä käytäkään.

Vierailija
37/180 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On huomattu! Tämän takia en tykkääkään Tinderistä, kun ei siellä juurikaan saa mätsejä varsinkaan sen jälkeen, kun rekisteröitymisestä on kulunut enemmän kuin pari päivää, en jaksa itse aloittaa keskustelua eikä suurin osa naisistakaan sitä aloita, naisten lässytykset siellä kiinnostavat kuin kilo paskaa, en muutenkaan tykkää hakea seuraa virtuaalisesti kun se tuntuu jotenkin keinotekoiselta tavalta ja on suuri mahdollisuus ostaa sika säkissä jne.

Myös se ahdistaa, kun tietää, miten joillekin toisille niitä mätsejä tulee jo ihan lyhyessä ajassa useita satoja mätsejä ja kyseessä on joillekin varsinainen panosovellus. En minä mitään panotarjouksia sieltä saanut, joten parempi vaan unohtaa koko helvetin Tinder.

Vierailija
38/180 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

MikaK kirjoitti:

Tuohon tarkoitukseen kyseinen sovellus kieltämättä parhaiten sopisikin. Siis homojen pikapanosovellukseksi.

Vierailija
39/180 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parikymppinen mutsi, kokeilumielessä tinderi ollu 2vk

Mätchejä 500 ja oon ollu jopa nirso pyyhkäsyis.

Oliko sulla joku pointtikin vai tulitko vain hieromaan suolaa ap:n haavoihin?

Vierailija
40/180 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tavisnaiset eivät ole rumia.

Kylläpäs ollaan. Pitää olla naamaltaan joku sarasieppi että on miesten silmissä edes vitostasoinen.

Juuri näin. Kirsten Dunst, Sara Sieppi ja Janni Hussi ovat rumahkpja taviksia. Tämä on monta kertaa kuultu.

Kaikki nuo ovat/olivat hottiksia 16-30v. Dunst tosin on nykyään jo turhan vanha ja rupsahtanut.

Dunst on muuten täsmälleen saman ikäinen kuin aloittaja. Ja vain miehet itse luulevat, että miehet eivät rupsahda. 30-vuotias nainen näkee aika selvästi 37-vuotiaan miehen rypyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yhdeksän