Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnen itseni surulliseksi: olin menossa lasten, jotka asuvat isällään, luo, niin siellä olikin lapsella kaveri ja hirveä hulabaloo päällä :(

Vierailija
25.12.2019 |

Eilisen vietin perheen parissa myös ja illalla oli puhetta, että ainakin yritän tänäänkin mennä. Lapset ovat isällään siksi, etten oikeastaan jaksanut seuraavanlaisia tilanteita, joita tässäkin kerron.
En soittanut ennen lähtöäni, vaan ajattelin, että yllätän perheen iloisesti menemällä jo ihan aamupäivästä ja olin siellä noin tunti sitten. Niin eikös siellä tytön kaveri riehu sotkun keskellä, mies on unessa ja isoveli ilmeisesti nukkui tai oli ainakin huoneessaan koska eihän kukaan täysipäinen kestä siskon huonoja tapoja (ei siis huomioi muita kuin itsensä, ja vässykkä-isä hyväksyy tämän.)
Kysyin, että miksi täällä on vieraita ja kun en saanut kunnon vastausta, käännyin kannoillani ja sanoin, että sitten minä lähden. Olisin halunnut soittaa pianoa ja tutkia lasten kanssa yhdessä heidän eilen saamiaan lahjoja, jutella lasten ja lasten isän kanssa ja syödä jotain (toin ruokaa mukanani).
Mutta ei.
Mies ehdotti, että tytöt menisivät tytön kaverille. Kuinkahan moni muu huusholli on niin hullu, että kaipaa lapsen kaveria joulupäivänä kotiinsa heilumaan? Ymmärrän, jos mies olisi vaikka pistänyt viestiä, että täällä onkin lapsen kaveri, koska siitä on ennenkin puhuttu, että jos minä vietän siellä aikaa lasten kanssa, en halua kavereita sinne.
Että sellaista taas tänä jouluna.

Kommentit (874)

Vierailija
761/874 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mies jotenkin jäänyt koukkuun tähän naiseen? Vai ajatteleeko, että lapsille on hyväksi tavata äitiään? Onko mies liian kiltti? Mikä tässä kuviossa oikein on niin outoa muu kuin aloittaja.

Miksi mies soittelee ja sopii tapaamisia jos on kuitenkin katastrofin ainekset valmiina?

Kun vaaranna on, että vierailu, tapahtui se kuinka äidin toiveiden mukaisesti hyvänsä, menee jotenkin sekoiluksi ja syyttelyksi.

Vierailija
762/874 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uuh no varmaan tämän illan viisitistä lähtee taas uudet sekoilut tulille 🤦‍♀️

Miksi lähtisi, kuten jo ilmaisin, tänään on parempi päivä. Katsoin aamun jouluelokuvia ja söin mandariineja. Mandariinit tuovat tuoksullaan muistoja lapsuuden turvallisista hetkistä, niiden avulla rauhoitun.

Ap

Miksi et syö/haistele mandariineja ympäri vuoden, jos niistä on noin suuri apu rauhoittumiseen?

Mandariinit nyt vain kuuluvat jouluun, niin kuin se, ettei joulupäivänä kyläillä! Sama asia. En syö mandariineja muulloin, vaikka banaaneja ennemmin.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
763/874 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko mies jotenkin jäänyt koukkuun tähän naiseen? Vai ajatteleeko, että lapsille on hyväksi tavata äitiään? Onko mies liian kiltti? Mikä tässä kuviossa oikein on niin outoa muu kuin aloittaja.

Miksi mies soittelee ja sopii tapaamisia jos on kuitenkin katastrofin ainekset valmiina?

Kun vaaranna on, että vierailu, tapahtui se kuinka äidin toiveiden mukaisesti hyvänsä, menee jotenkin sekoiluksi ja syyttelyksi.

Mies nyt vaan SATTUU olemaan olemaan niin idiootti! Kuvitella, oli laittanut väärät lautaset pöytään! Jouluna laitetaan valkoiset, punareunaiset eikä valkoisia sinireunaisia! Tästä tuli tietenkin jo vähän nyt paha mieli kun ei edes sen vertaa älyä! Joka ikinen joulu on olleet samat lautaset niin miten ei voi älytä???

Ap

Vierailija
764/874 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on yli 10 vuotta vanhempi kuin äitihullu ja ollut pitkään työtön. Kai se ajattelee, ettei enää löydä parempaakaan.

Vierailija
765/874 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisiä lapset on?

Vierailija
766/874 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tämä äitihullu tekee työkseen? Onko ikinä maininnut? Kova on ainakin ”jallittamaan” niin kuin eräs sinkkututtavani ja samanlaisia n-piirteitä löytyy myös. Ystäväni on hyvin korkealle opiskellut, opettaja-ihminen. Parisuhdearjessa ei ole koskaan pärjännyt, aina on ollut toisessa osapuolessa se vika..

Vierailija
767/874 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on yli 10 vuotta vanhempi kuin äitihullu ja ollut pitkään työtön. Kai se ajattelee, ettei enää löydä parempaakaan.

Laiska se on, kyllä työtä löytäisi jos viitsisi tarpeeksi yrittää. Mutta kun ei! Ei viitsi edes yksiä LAUTASIA oikein kattaa, vaikka nimenomaan toivoin, että joululautasilta söisimme!!!! Miksi tahallaan jälleen loukkaa minua? Tällainenkin tarvitsisi uuden naisen, kun ei ymmärrä minuakaan koskaan OIKEIN kohdella?

Ap

Vierailija
768/874 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinulle pitäisi kattaa?

Vierailija
769/874 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin en usko, että nämä viimeisimmät viestit ovat enää kivikseltä.

Mutta kaikista ironisinta tässä koko keississä on, että edellisen kerran mies pahoitti AP:n mielen, kun oli tuomassa tytön (isovanhempien luota) AP:n luo etuajassa ja yritti ilmoittaa asiasta puhelimitse, jolloin AP:n mindfulness-lukuhetki häiriintyi eikä sitten voinutkaan tavata lastaan, koska pahoitti mielensä.

Tällä kertaa AP itse puolestaan paukkaa paikalle etuajassa, ilmoittamatta, ja suuttuu kun tytöllä onkin kaveri kylässä ja "muuta tekemistä". Ei anna tytölle tai isälle aikaa lähettää kaveria kotiin, vaan kääntyy kannoillaan ja on ulkona alle minuutissa. Tämäkin tapaus 100% miehen vika, koska AP pahoitti mielensä.

Vierailija
770/874 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostat ap oudolta tyypiltä, ei pahalla. Lapset ei aina ole kiinnostuneita vanhemmistaan, kaverit menee usein edelle....mieti mitä vikaa sussa oikein on. 

Minä odotan, että lapseni OVAT kiinnostuneita minusta, enhän ole joka päivä heidän luonaan. On heidän isänsä tehtävä saada heidät käyttäytymään minulle mieliksi kun menen varta vasten LASTEN kanssa sovitusti aikaa viettämään.

Ap

Oletko ajatellut, että sinun tulisi ensisijaisesti olla olemassa lapsia varten, olla heille turvallinen henkilö äitinä? Ei niin päin, että lastesi tulee haistella jatkuvasti sinun tunnetilojasi ja osata käyttäytyä niin, ettet sinä tunne itseäsi hyljätyksi. Kerrot itse lapsena kärsineesi siitä, että jouduit jatkuvasti miellyttäneesi äitiäsi. Miksi haluat omille lapsillesi saman kohtalon? Ymmärrän, ettet mahda tunteillesi mitään ja että sinulla on trauma, mutta juuri siksi sinun tulisi työstää asioita, jotta sinä ja lapsesi saisitte paremman tulevaisuuden.

Vierailija
771/874 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko juttu on iso kupla, kuinka normaalia on, että lapset kaverikyläilee toisiltaan jouluaattona ja joulupäivänä. Iso prööt tälle provostelijalle.

Vierailija
772/874 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinulle pitäisi kattaa?

Siksi, että näin SOVITTIIN jo etukäteen. Mies ja lapset kattavat yhdessä ja minä vien pizzaa. Niin yksinkertaista se on.

Ap

Vierailija
773/874 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

varmaannarkkituoaloittaja kirjoitti:

Ompas huonokäytöksinen mies, en ymmärrä tuollaista käytöstä. Luulisi, että osaisi jo omaakin etuansa ajatellen pitää ovensa lukossa ja olla päästämättä tuota sekopäätä sisälle. Toisaalta yhteiset muksut, en ihmettele yhtään jos osa miehistä paatuu naisiin. Sama toimii toki toisinkin päin, ei vain tässä jutussa.

Kyllä, huonokäytöksinen paska pässi, eikä siitä muuksi muutu. LUPASI, että pitää asiattomat tänään pois tieltä ja kattaa pöytään lempilautaseni VALMIIKSI. Tytär aikoi etsiä joululaulukirjan, jotta voimme yhdessä soittaa MINUN lempi kappaleita. NYT on MINUN vuoro nauttia ja miehen vuoro HyVITTÄÄ käytöstään ja illan päälle saa kyllä PYYTÄÄ anteeksi MINULTA huonoa käytöstään ja välinpitämättömyyttä!

Ap

Tän on pakko olla trollia

Vierailija
774/874 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ompas huonokäytöksinen mies, en ymmärrä tuollaista käytöstä. Luulisi, että osaisi jo omaakin etuansa ajatellen pitää ovensa lukossa ja olla päästämättä tuota sekopäätä sisälle. Toisaalta yhteiset muksut, en ihmettele yhtään jos osa miehistä paatuu naisiin. Sama toimii toki toisinkin päin, ei vain tässä jutussa.

Kyllä, huonokäytöksinen paska pässi, eikä siitä muuksi muutu. LUPASI, että pitää asiattomat tänään pois tieltä ja kattaa pöytään lempilautaseni VALMIIKSI. Tytär aikoi etsiä joululaulukirjan, jotta voimme yhdessä soittaa MINUN lempi kappaleita. NYT on MINUN vuoro nauttia ja miehen vuoro HyVITTÄÄ käytöstään ja illan päälle saa kyllä PYYTÄÄ anteeksi MINULTA huonoa käytöstään ja välinpitämättömyyttä!

Ap

Vaan kun ei ole. Totisinta totta minulle, MINULLE, jota äiti aina sätti. Nyt on minun vuoroni määrätä elämästäni ja haluta asioita.

Ap

Vierailija
775/874 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koko juttu on iso kupla, kuinka normaalia on, että lapset kaverikyläilee toisiltaan jouluaattona ja joulupäivänä. Iso prööt tälle provostelijalle.

Sitähän minä eilisen päivän juuri kyseenalaistinkin! Että joulupäivänä ei tulla kyläilemään tai PÄÄSTETÄ lapsia naapuriin häiriöksi. Luulisi, että lapsi jo itse tietäisi, ettei ole tervetullut tyttärelleni kylään yhtäaikaa kun MINÄ olen paikalla. Olisin luullut, että tämä ihmisen alku poistuisi välittömästi kun saa katsekontaktin minuun. Niin syvä inho katseestani välittyi!

Ap

Vierailija
776/874 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä olet pahempi kuin äitisi. Autismin kirjoon kuuluvaa jumittamista.

Vierailija
777/874 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laiska se on, kyllä työtä löytäisi jos viitsisi tarpeeksi yrittää. Mutta kun ei! Ei viitsi edes yksiä LAUTASIA oikein kattaa, vaikka nimenomaan toivoin, että joululautasilta söisimme!!!! Miksi tahallaan jälleen loukkaa minua? Tällainenkin tarvitsisi uuden naisen, kun ei ymmärrä minuakaan koskaan OIKEIN kohdella?

Ap

Feikki-ap, luulen. Älkää viitsikö...

Vierailija
778/874 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Vaan kun ei ole. Totisinta totta minulle, MINULLE, jota äiti aina sätti. Nyt on minun vuoroni määrätä elämästäni ja haluta asioita.

Ap

Lopeta jo. Olet huono trolli.

Vierailija
779/874 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo enää uskottavaa. Jospa aplla on nyt kivaa eikä ehdi palstalle.

Vierailija
780/874 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitähän minä eilisen päivän juuri kyseenalaistinkin! Että joulupäivänä ei tulla kyläilemään tai PÄÄSTETÄ lapsia naapuriin häiriöksi. Luulisi, että lapsi jo itse tietäisi, ettei ole tervetullut tyttärelleni kylään yhtäaikaa kun MINÄ olen paikalla. Olisin luullut, että tämä ihmisen alku poistuisi välittömästi kun saa katsekontaktin minuun. Niin syvä inho katseestani välittyi!

Ap

Et sä osaa. Kielenkäyttö on liian kesyä. Äitihullu pärrää ja on rahvas. Sitä on vaikea esittää, jos on normaali.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yksi